Levelradar gekoppeld aan een trip amplifier als switch is da shit. Kun je altijd bij omdat ze boven de vloeistofspiegel zitten. Stuurt een radiopuls naar het vloeistof oppervlak, kaatst terug, tijdverschil, dit dat. Trip amp instellen op niveau wat je wil. Kun je gewoon instellen vanaf de ECR. Verwende boel. Kost wel wat.quote:
Is er buiten nog wat te doen ja? En ijsdraakje isquote:Op woensdag 15 april 2020 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Schijnt dat e in Alkmaar IJsdraakjetown wat leuks te doen is
daar zeg je het preciesquote:Op woensdag 15 april 2020 20:58 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Levelradar gekoppeld aan een trip amplifier als switch is da shit. Kun je altijd bij omdat ze boven de vloeistofspiegel zitten. Stuurt een radiopuls naar het vloeistof oppervlak, kaatst terug, tijdverschil, dit dat. Trip amp instellen op niveau wat je wil. Kun je gewoon instellen vanaf de ECR. Verwende boel. Kost wel wat.
Geen idee, maar Nickie75 is van de MA RIE NUH dus die vindt zich heel wat. Misschien moeten jullie hem eens wat gurl power bijbrengenquote:Op woensdag 15 april 2020 20:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Is er buiten nog wat te doen ja? En ijsdraakje is![]()
![]()
Liefde van de vrouw gaat ook door de maagquote:
Mwah, marine. Den Helderquote:Op woensdag 15 april 2020 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee, maar Nickie75 is van de MA RIE NUH dus die vindt zich heel wat. Misschien moeten jullie hem eens wat gurl power bijbrengen
Ik zit nu op mijn step.quote:
Hoi.quote:Op woensdag 15 april 2020 20:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Is er buiten nog wat te doen ja? En ijsdraakje is![]()
![]()
nickie is toch niet van de marienuh? hij is een vonkenboer op zeequote:Op woensdag 15 april 2020 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee, maar Nickie75 is van de MA RIE NUH dus die vindt zich heel wat. Misschien moeten jullie hem eens wat gurl power bijbrengen
Dat laatste.quote:Op woensdag 15 april 2020 21:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een step als in met wielen? Of een step om steps op te doen?
Tat is toch alles ?quote:Op woensdag 15 april 2020 21:04 schreef RockNijntje het volgende:
Ik kwam er om 20:30 achter dat iets niets in huis was, dus nu eet ik pasta met salami, tomaat, kaas en knoflook.
je bent het "op je buik liggen " vast aan het oefenen voor het geval dat .....quote:
Over het algemeen probeer ik toch iets echtere maaltijden te etenquote:
Mag hoor, ik woon hier wel lekkah.quote:Op woensdag 15 april 2020 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben echt klaar met Noord-Holland en West-Friesland liebchens.
Utrecht of Zuidoost-Brabant dan maar?quote:Op woensdag 15 april 2020 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben echt klaar met Noord-Holland en West-Friesland liebchens.
Op eoa manier vond ik jou nog best liev, maar nu...quote:Op woensdag 15 april 2020 21:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mag hoor, ik woon hier wel lekkah.
Nee, ik was vanmiddag in de tuin bezig en om mijn rug te vriend te houden heb ik net een half uurtje wat yoga gedaan.quote:Op woensdag 15 april 2020 21:06 schreef crv het volgende:
[..]
je bent het "op je buik liggen " vast aan het oefenen voor het geval dat .....
Ja, maar je kunt dan ook het aktuele niveau monitoren. Gekoppeld aan een controller en bijv een pomp kun je dan gaan regelen op een ingesteld niveau. De switch funktie gebruik je dan als alarm als bijv de pomp het niet kan bijhouden.quote:
Zeeuwenlandquote:Op woensdag 15 april 2020 21:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Utrecht of Zuidoost-Brabant dan maar?
Nou moe.quote:Op woensdag 15 april 2020 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op eoa manier vond ik jou nog best liev, maar nu...
Oh no, jij ķķk al.quote:Op woensdag 15 april 2020 21:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou moe.
Nou, dan ga ik wel douchen en Tom Nook lastigvallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |