Weinig Nubisch aan dat meisje. Maar okee omdat we het allemaal zo heel graag willenquote:Op woensdag 15 april 2020 20:38 schreef bitterbal het volgende:
‘De borrel met bitterbal’ vanaf vandaag cultureel erfgoed
https://www.ad.nl/koken-e(...)el-erfgoed~a72bacbe/
Komt dichtbij dit.quote:Op woensdag 15 april 2020 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Wist je dat er in Nederland een plaats en een stationsnaambordje![]()
![]()
genoemd is naar een lover van je maatje PdG?
![]()
[ afbeelding ]
Das mijn standin zodat ik nog ongezien over straat kan :pquote:Op woensdag 15 april 2020 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weinig Nubisch aan dat meisje. Maar okee omdat we het allemaal zo heel graag willenapproved
Oh zo kwaad was het ook weer niet bedoeldquote:
Oh er zijn wel vreemdere dingen die gewoon bestaanquote:Op woensdag 15 april 2020 20:47 schreef FranticDJ het volgende:
Wow er is zelfs een Nederlands YouTube kanaal ie alleen maar opbouw van kermissen doet
ja I knowquote:Op woensdag 15 april 2020 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh er zijn wel vreemdere dingen die gewoon bestaan
Schagen, Anna Paulowna, Den Helder Zuid en als eindstation Den Helderrrrr.quote:Op woensdag 15 april 2020 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh zo kwaad was het ook weer niet bedoeld
Jij woont niet in Den Helder toch? Want dan moet ik gaan oppassenquote:
Die borreldingen zijn niks indd. Lang niet meer gezien ook.quote:Op woensdag 15 april 2020 20:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
level switches zijn kut.. niks dan doffe ellende met die bellenblaassensoren..
Zitten inderdaad vlotters in, in een aparte kamer dat dan weer welZodat de sensoren vervangen kunnen worden zonder dat de vijver leeg moet
Youtube.quote:Op woensdag 15 april 2020 20:47 schreef FranticDJ het volgende:
Wow er is zelfs een Nederlands YouTube kanaal ie alleen maar opbouw van kermissen doet
Goddamnquote:Op woensdag 15 april 2020 20:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Schagen, Anna Paulowna, Den Helder Zuid en als eindstation Den Helderrrrr.
Iets te vaak in die trein gezeten.
zie ze elke dagquote:Op woensdag 15 april 2020 20:49 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Die borreldingen zijn niks indd. Lang niet meer gezien ook.
Alkmaar.quote:Op woensdag 15 april 2020 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij woont niet in Den Helder toch? Want dan moet ik gaan oppassen
Jup! Zelfs wel eens mee gesport.quote:
Oh dan ben je in veilige handenquote:Op woensdag 15 april 2020 20:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jup! Zelfs wel eens mee gesport.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |