Op eoa manier vond ik jou nog best liev, maar nu...quote:Op woensdag 15 april 2020 21:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mag hoor, ik woon hier wel lekkah.
Nee, ik was vanmiddag in de tuin bezig en om mijn rug te vriend te houden heb ik net een half uurtje wat yoga gedaan.quote:Op woensdag 15 april 2020 21:06 schreef crv het volgende:
[..]
je bent het "op je buik liggen " vast aan het oefenen voor het geval dat .....
Ja, maar je kunt dan ook het aktuele niveau monitoren. Gekoppeld aan een controller en bijv een pomp kun je dan gaan regelen op een ingesteld niveau. De switch funktie gebruik je dan als alarm als bijv de pomp het niet kan bijhouden.quote:
Zeeuwenlandquote:Op woensdag 15 april 2020 21:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Utrecht of Zuidoost-Brabant dan maar?
Nou moe.quote:Op woensdag 15 april 2020 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op eoa manier vond ik jou nog best liev, maar nu...
Oh no, jij ķķk al.quote:Op woensdag 15 april 2020 21:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou moe.
Nou, dan ga ik wel douchen en Tom Nook lastigvallen.
dus je hebt last van je rug en ga je je dubbelvouwen en onmogelijke standjes doenquote:Op woensdag 15 april 2020 21:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik was vanmiddag in de tuin bezig en om mijn rug te vriend te houden heb ik net een half uurtje wat yoga gedaan.
Waar is het mis gegaan?quote:Op woensdag 15 april 2020 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben echt klaar met Noord-Holland en West-Friesland liebchens.
Doe Tom de groetjes en zeg tegen hem dat ik echt binnenkort wel weer eens langs kom.quote:Op woensdag 15 april 2020 21:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou moe.
Nou, dan ga ik wel douchen en Tom Nook lastigvallen.
Ik ben er net weg sinds een week of 3.quote:Op woensdag 15 april 2020 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben echt klaar met Noord-Holland en West-Friesland liebchens.
quote:Op woensdag 15 april 2020 21:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Utrecht of Zuidoost-Brabant dan maar?
JAA je wint jongedamequote:Op woensdag 15 april 2020 21:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[ afbeelding ] en... does not compute.
It wasn't mequote:Op woensdag 15 april 2020 21:26 schreef bitterbal het volgende:
Match:
lijkt me leuk om je te zien, wannneer denk je dat het corona proof is?
Hč wat sentimenteel weer.quote:Op woensdag 15 april 2020 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JAA je wint jongedame![]()
JAA I will always love youweet je best
![]()
Maar verder heb ik aan Brabant eerlijk niet veel over gehoudenAl geniet ik tot op de dag van vandaag van Bos81
En ontkom ik er niet aan dat en flink deel van mijn persoonlijkheid gevormd is door brabant. Kun je haten, kun je een plaatsje geven. Ik heb het een plaatsje gegeven
En wat vind je hier precies raar aan?quote:Op woensdag 15 april 2020 21:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hč wat sentimenteel weer.
Ik kwam er dit weekend achter dat ik een Brabantpersoonlijkheid en Utrechtpersoonlijkheid heb en die twee zijn heel gelukkig in hun thuisgebied maar potentieel best ongelukkig in het andere gebied.
Staat die bij de benedenburen in de tuin of achter in de bosjesquote:Op woensdag 15 april 2020 21:29 schreef FranticDJ het volgende:
kan ie niet als een Romeo onder je balkon gaan staan?
doet me denken aan een scene uit windkracht 10quote:Op woensdag 15 april 2020 21:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Staat die bij de benedenburen in de tuin of achter in de bosjes
Mijn brabantpersoonlijkheid zou dan moeten zijn wat er tussen mijn 6 en 26 jaar gebeurd is. Best een belangrijke levensfase zou je zeggen. Maar goed mijn huidige persoonlijkheid laat zich ook niet op een locatie vastpinnen.quote:Op woensdag 15 april 2020 21:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hč wat sentimenteel weer.
Ik kwam er dit weekend achter dat ik een Brabantpersoonlijkheid en Utrechtpersoonlijkheid heb en die twee zijn heel gelukkig in hun thuisgebied maar potentieel best ongelukkig in het andere gebied.
Dat zou pas ECHT genieten zijn bedoel jequote:Op woensdag 15 april 2020 21:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staat Rotterdam aan de horizon in brand?
De duitsers weerquote:Op woensdag 15 april 2020 21:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind het niet het allermooiste plekje op Aardequote:Op woensdag 15 april 2020 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou pas ECHT genieten zijn bedoel je
mag je toch vinden skatjenquote:Op woensdag 15 april 2020 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind het niet het allermooiste plekje op Aarde
quote:Op woensdag 15 april 2020 21:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prachtig!quote:
Wat heb je meegenomen? Een eik uit het Haagse Bos?quote:Op woensdag 15 april 2020 21:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Prachtig!
Ik was net op rooftocht, uiteindelijk 2 meegenomen, dat was niet het plan maar zag dat 1 eruit getrokken was en weer was teruggegooid.
I'm still waitingquote:Op woensdag 15 april 2020 21:35 schreef UitStraling het volgende:
Het allermooiste plekje op Aarde is immers tussen de benen van de liefde van je leven
wel erg toevallig zo hequote:Op woensdag 15 april 2020 21:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Prachtig!
Ik was net op rooftocht, uiteindelijk 2 meegenomen, dat was niet het plan maar zag dat 1 eruit getrokken was en weer was teruggegooid.
Fotoquote:Op woensdag 15 april 2020 21:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Prachtig!
Als ik toegeef dat ik een plantje van de gemeente gestolen heb zou ik ook toe durven geven als het er twee waren. Maar nu is het 1 gestolen, 1 gered.quote:
Zou me niets verbazen, even wat afleiding nodig van zijn interne politieke strubbelingen, nuke that Rotterdam county, we have the best harbours in the world, awesome harbours.quote:Op woensdag 15 april 2020 21:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Lijkt een fraaie zonsondergang maar Trump heeft net wat kruisraketjes op de Botlek afgestuurd.
Die ene had je ook weer terug kunnen stoppen :pquote:Op woensdag 15 april 2020 21:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als ik toegeef dat ik een plantje van de gemeente gestolen heb zou ik ook toe durven geven als het er twee waren. Maar nu is het 1 gestolen, 1 gered.
Staan in een plastic zak in mijn wasbak, waren best uitgedroogd dus is een beetje lastig nu om een foto van te maken.quote:
ahquote:Op woensdag 15 april 2020 21:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Staan in een plastic zak in mijn wasbak, waren best uitgedroogd dus is een beetje lastig nu om een foto van te maken.
quote:Op woensdag 15 april 2020 21:11 schreef crv het volgende:
[..]
dus je hebt last van je rug en ga je je dubbelvouwen en onmogelijke standjes doen
Lol ja dat had gekund. Ik noem het redden.quote:Op woensdag 15 april 2020 21:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die ene had je ook weer terug kunnen stoppen :p
Haagse tuinen leeg geroofdquote:Op woensdag 15 april 2020 21:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Prachtig!
Geen idee, de geredde is zo een met van die glanzende blaadjes, Die ander had vorige week nog mooie witte bloemetjes maar nu gewoon groen.quote:
Daar gaat je balkon, zou er een gevaarlijk dier op zetten na zonsondergang.quote:Op woensdag 15 april 2020 21:38 schreef bitterbal het volgende:
omdat de tuincentra zo druk zijn trekken mensen het nu uit de plantsoenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |