Drie ankerpunten.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:08 schreef maxi-mus het volgende:
Deze persconferentie is vrij overbodig. Er wordt lucht verplaatst.
Die criteria voelen inmiddels alsof Lee Towers besluit om bij een optreden toch nog maar een extra keer You'll Never Walk Alone te doen.quote:
Dit gaat ten koste van M.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:08 schreef maxi-mus het volgende:
Deze persconferentie is vrij overbodig. Er wordt lucht verplaatst.
De vragen zijn zo krankzinnig slecht. Ik ga alvast in mentale voorbereiding voor de persco van dinsdag.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:18 schreef Slobeend het volgende:
Goede vraag van Marieke van de Zilver.
Hoe gaat het inmiddels met de zit in Spanje?quote:Op woensdag 15 april 2020 19:27 schreef Koffieplanter het volgende:
Hebben jullie deze damage control al gelezen? Het verschil is dat Nederland een Jaap heeft, en België niet.
Die kende ik ja.quote:Op woensdag 15 april 2020 18:40 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zie #219. Je kan die melding omzeilen door het om te laten zetten naar een mp4.
Hartelijk gelachen om Cornald Maas die kunst- en cultuurmensjes toch eigenlijk ook wel als vitaal ziet.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:14 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dit gaat ten koste van M.
Er wordt al ingegrepen.
Ik red me wel.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoe gaat het inmiddels met de zit in Spanje?
Minister had het toch knap lastig.quote:Op woensdag 15 april 2020 20:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hartelijk gelachen om Cornald Maas die kunst- en cultuurmensjes toch eigenlijk ook wel als vitaal ziet.
Kun je zelf doen (receive-sms.cc).quote:Op woensdag 15 april 2020 20:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die kende ik ja.
Zou toch liever een mannetje hebben die dat in België activeert, dan ben je er vanaf volgens mij (zolang je in de EU zit).
Het functioneert, genotquote:Op woensdag 15 april 2020 20:51 schreef showtimer het volgende:
[..]
Kun je zelf doen (receive-sms.cc).
Vervelende post dit.quote:Op woensdag 15 april 2020 20:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hartelijk gelachen om Cornald Maas die kunst- en cultuurmensjes toch eigenlijk ook wel als vitaal ziet.
Bedankt, geen VPN meer nodig.quote:Op woensdag 15 april 2020 20:51 schreef showtimer het volgende:
[..]
Kun je zelf doen (receive-sms.cc).
Dat is het natuurlijk ook.quote:Op woensdag 15 april 2020 20:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Van zaken met een grote achterban (te begrijpen of niet) die zichzelf op de been houden/hielden kan ik me het wel voorstellen dat je daar zuinig op bent en oplossingen voor wil zoeken.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is het natuurlijk ook.
https://nypost.com/2020/0(...)business-in-florida/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |