Nee, hoezo?quote:Op woensdag 15 april 2020 18:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Heet jij in het dagelijks leven Tibbe, Scrummie?
Gore klootzak.quote:Op woensdag 15 april 2020 18:58 schreef maxi-mus het volgende:
Ah Scrummie gaat weg, tijd om even actief mee te posten.
Ik heb het nog niet gezien maar dit vind ik wel lief. Tiger Kings kwam tussendoor.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Gore klootzak.
Ik kom speciaal terug (ik had FOK! echt afgesloten) omdat mij te binnen schoot dat ik jou wou vragen hoe je Westworld vond, want ik wist nog dat je dit afgelopen weekend zou gaan kijken, en dan is het eerste wat ik zie dit.
Steek die interesse maar in je hol!
tale bedoel je denk ik, dat is op Videoland toch. Lijkt mij ook wel vet.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:02 schreef Elan het volgende:
Kijk nu handsmaids tail @:maxi-mus .
Gestoorde shit is dat allemaal .
Tail?quote:Op woensdag 15 april 2020 19:02 schreef Elan het volgende:
Kijk nu handsmaids tail @:maxi-mus .
Gestoorde shit is dat allemaal .
een tussenweekquote:Op woensdag 15 april 2020 19:04 schreef AFCNiels het volgende:
Rutte nu https://www.npostart.nl/live/npo-politiek
Met doventolk
Ja echt bruut man. Ga niet spoileren maar helemaal nu in Coronatijden de wereld in rep en roer is. Geeft wel een extra dimensie.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
tale bedoel je denk ik, dat is op Videoland toch. Lijkt mij ook wel vet.
Moet mocromaffia ook nog kijken, seizoen 2 dan. Binnenkort maar even proefabbo van twee weken.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja echt bruut man. Ga niet spoileren maar helemaal nu in Coronatijden de wereld in rep en roer is. Geeft wel een extra dimensie.
Nee klotezooi.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |