quote:Op woensdag 15 april 2020 11:18 schreef Tele6 het volgende:
Ik had me aangemeld als coronahelper via de parochie hier. Nu hebben ze me gemaild of ik vrijdag voor iemand kan koken bij mij thuis met anderhalve meter afstand. Diegene werkt in de thuiszorg en woont normaal met (studenten of net niet meer) huisgenoten, maar die zijn allemaal naar familie. En ze is een beetje gek aan het worden van de hoeveelheid werk en het gebrek aan contact met mensen.
Ik ken haar een beetje, want zij was weg aan het verhuizen uit mijn voorvorige huis toen ik er net kwam wonen, en ik ben haar in de kerk ook nog wel tegengekomen.
Ik weet niet precies hoe het risico is hiervan. De kans dat zij corona heeft is een stuk groter dan dat ik het heb, dus ik zou eerder uit moeten kijken dat ik het niet van haar oploop. Ik moet nog even denken hoe ik dit het handigst aanpak.
Ik denk beide.quote:Op woensdag 15 april 2020 11:20 schreef Sarabi het volgende:
@:Tele gaat om het koken? Of voor de gezelligheid? Want koken kan je natuurlijk ook alleen en dan bij haar afgeven.
Je moet in ieder geval niets doen waar je je niet fijn bij voelt.quote:Op woensdag 15 april 2020 11:21 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik denk beide.
Toen ik me opgaf dat ik ook voor mensen kon koken, ging ik er inderdaad vanuit dat ik dan maaltijden aan mensen zou geven, niet dat ze bij me zouden komen eten.
Ik nodig mijn vrienden nu ook niet uit om bij me te komen eten.
Goede oplossingquote:Op woensdag 15 april 2020 11:24 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb nu maar teruggemaild dat ik bereid ben om een maaltijd te koken en bij haar af te leveren, en om met haar te Skypen om wat te kletsen.
Error 99?quote:Op woensdag 15 april 2020 11:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Canon 350d, foutmelding met de lens.
Nee. Twijfel of ik dit keer wel de zooi online gooi met een stuk tekst gezien de reactie van een aantal personen ten aanzien van Azië.quote:Op woensdag 15 april 2020 11:16 schreef minilot het volgende:
Zet, staan de pics van je meest recente trip al ergens?![]()
het zijn toch jouw foto's en jouw vakantiequote:Op woensdag 15 april 2020 11:28 schreef z80 het volgende:
[..]
Nee. Twijfel of ik dit keer wel de zooi online gooi met een stuk tekst gezien de reactie van een aantal personen ten aanzien van Azië.
je kunt zelfs nog.. voorstellen om het ergens met mooi weer samen buiten te gaan eten.quote:Op woensdag 15 april 2020 11:24 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb nu maar teruggemaild dat ik bereid ben om een maaltijd te koken en bij haar af te leveren, en om met haar te Skypen om wat te kletsen.
Niks! Gewoon dat iemand ‘m nog wil is genoeg.quote:
Beetje een raar verzoek wel, eigenlijk. Je spreekt nu inderdaad ook niet met vrienden af, iemand die in de zorg werkt zou ik dan ook liever niet in huis hebben. Je hebt zeker ook geen tuin? Dat je gewoon op afstand in de tuin kunt zitten.quote:Op woensdag 15 april 2020 11:18 schreef Tele6 het volgende:
Ik had me aangemeld als coronahelper via de parochie hier. Nu hebben ze me gemaild of ik vrijdag voor iemand kan koken bij mij thuis met anderhalve meter afstand. Diegene werkt in de thuiszorg en woont normaal met (studenten of net niet meer) huisgenoten, maar die zijn allemaal naar familie. En ze is een beetje gek aan het worden van de hoeveelheid werk en het gebrek aan contact met mensen.
Ik ken haar een beetje, want zij was weg aan het verhuizen uit mijn voorvorige huis toen ik er net kwam wonen, en ik ben haar in de kerk ook nog wel tegengekomen.
Ik weet niet precies hoe het risico is hiervan. De kans dat zij corona heeft is een stuk groter dan dat ik het heb, dus ik zou eerder uit moeten kijken dat ik het niet van haar oploop. Ik moet nog even denken hoe ik dit het handigst aanpak.
Nee, ik heb geen tuin. We hebben een klein parkje met drie bankjes dat we delen met vier flats, dus dat schiet niet op.quote:Op woensdag 15 april 2020 11:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Beetje een raar verzoek wel, eigenlijk. Je spreekt nu inderdaad ook niet met vrienden af, iemand die in de zorg werkt zou ik dan ook liever niet in huis hebben. Je hebt zeker ook geen tuin? Dat je gewoon op afstand in de tuin kunt zitten.
Dan bied ik me aan als adoptie-ouderquote:Op woensdag 15 april 2020 11:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Niks! Gewoon dat iemand ‘m nog wil is genoeg.
Bij mooi weer daar op een kleed, op anderhalve meter, samen eten?quote:Op woensdag 15 april 2020 11:39 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen tuin. We hebben een klein parkje met drie bankjes dat we delen met vier flats, dus dat schiet niet op.
Wij zaten zondag bij vrienden in de tuin met de nodige afstand en dat was best fijn eigenlijkquote:Op woensdag 15 april 2020 11:44 schreef Myraela het volgende:
Ik denk wel dat ik met lekker weer gewoon weer een keer met vriendinnen af ga spreken, op afstand, in de tuin of in het park ofzo. Bellen, appen of whatever is toch allemaal niet hetzelfde.
Ik ga idd even overleggen en kijken wat er mogelijk is.quote:Op woensdag 15 april 2020 11:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Bij mooi weer daar op een kleed, op anderhalve meter, samen eten?
Prima tussenwegquote:Op woensdag 15 april 2020 11:24 schreef Tele6 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |