SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ervaar een leuke onvergetelijke tijd en kom feesten in het Dagbagger clubhuis![]()
Of kom tot rust in ons 4,5 Starren hotel
[ Bericht 8% gewijzigd door Filosoofert op 15-04-2020 09:46:15 ]Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.![]()
Ja dan niet héOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Ik heb daar mijn burn-out opgelopen en ben arbeidsongeschikt geraakt.quote:Op woensdag 15 april 2020 09:37 schreef stokj het volgende:
[..]
Hahaha, ik had daarna aangegeven alleen maar voor havo en vwo beschikbaar te zijn en dat vonden zij weer jammer. Voor het studiejaar daarop konden ze 'me niet garanderen' dat ik alleen havo en vwo kon doen. Hadden ze me alleen maar vmbo gegeven en ben ik maar gestopt, was toch maar een extra iets.
Ze HADDEN het nog kunnen voorkomen door mij over te plaatsen naar een andere vestiging waar men heel tevreden over mij was (ik werkte daar 2 dagdelen per week) en daar had ik ook een functie kunnen krijgen die veel beter bij me paste, maar dat werd me echt niet gegund.
Tijdens een gesprek er over werd me dat zelfs vrij letterlijk zo verteld.![]()
Goedemorgen
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
......quote:
Ik zat er op te loeren om de OP te pakken...dan kon ik eindelijk dat homohuis weghalen.![]()
En ja; op de havo hebben we ook wel eens een docent volkomen radeloos gemaakt, maar da's anders dan iemand elke dag de hele dag door treiteren.![]()
Maar ze deden het op de manier zoals het hen uitkwam...treurigquote:Op woensdag 15 april 2020 09:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb daar mijn burn-out opgelopen en ben arbeidsongeschikt geraakt.
Ze HADDEN het nog kunnen voorkomen door mij over te plaatsen naar een andere vestiging waar men heel tevreden over mij was (ik werkte daar 2 dagdelen per week) en daar had ik ook een functie kunnen krijgen die veel beter bij me paste, maar dat werd me echt niet gegund.
Tijdens een gesprek er over werd me dat zelfs vrij letterlijk zo verteld.![]()
Ow doe ik wel voor je, was leuk geweest.quote:Op woensdag 15 april 2020 09:40 schreef stokj het volgende:
[..]
......
Ik zat er op te loeren om de OP te pakken...dan kon ik eindelijk dat homohuis weghalen.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
quote:Op woensdag 15 april 2020 09:42 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ow doe ik wel voor je, was leuk geweest.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja bij het gesprek er over had de directeur 2 volkomen willekeurige medewerkers er bij gezet als signaal naar mij toe dat hij het gesprek niet serieus nam.quote:Op woensdag 15 april 2020 09:40 schreef stokj het volgende:
[..]
Maar ze deden het op de manier zoals het hen uitkwam...treurig
Hij vond dat ik te veel klaagde over mijn huidige baan en daarom wilde hij me niks anders gunnen.
Tja ik moest dagroosters maken, perioderoosters, examenroosters, ik moest de absenties bijhouden, Te Laat briefjes invoeren, bijhouden wie moest nablijven, alle klassen nalopen om te vertellen wie moest nablijven, de mediatheek beheren, kinderen in de mediatheek laten nablijven, er achteraan vangen als kinderen niet kwamen opdagen en hen extra strafuren geven, contact met de ouders onderhouden, een zwaar autistische stagiaire begeleiden, apparatuur uitlenen, algemene conciërgetaken uitvoeren, assisteren met biologie, scheikunde en natuurkunde, zelf ICT-lessen geven, surveilleren, cursussen volgen voor EHBO enzo enz enz enz enz enz. (En de werkzaamheden die ik tijdens het volgen van de cursussen niet kon doen, stapelden uiteraard op bij de werkzaamheden van de dag erna.)
En dat trok ik allemaal zo bij elkaar niet echt, en dat namen ze mij dus kwalijk!![]()
![]()
Ik snap nooit dat mensen zo naar kunnen zijn.quote:Op woensdag 15 april 2020 09:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja bij het gesprek er over had de directeur 2 volkomen willekeurige medewerkers er bij gezet als signaal naar mij toe dat hij het gesprek niet serieus nam.
Hij vond dat ik te veel klaagde over mijn huidige baan en daarom wilde hij me niks anders gunnen.
Tja ik moest dagroosters maken, perioderoosters, examenroosters, ik moest de absenties bijhouden, Te Laat briefjes invoeren, bijhouden wie moest nablijven, alle klassen nalopen om te vertellen wie moest nablijven, de mediatheek beheren, kinderen in de mediatheek laten nablijven, er achteraan vangen als kinderen niet kwamen opdagen en hen extra strafuren geven, contact met de ouders onderhouden, een zwaar autistische stagiaire begeleiden, apparatuur uitlenen, algemene conciërgetaken uitvoeren, assisteren met biologie, scheikunde en natuurkunde, zelf ICT-lessen geven, surveilleren, cursussen volgen voor EHBO enzo enz enz enz enz enz.
En dat trok ik allemaal zo bij elkaar niet echt, en dat namen ze mij dus kwalijk!Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Kortom: je was voor hun een werkpaard.quote:Op woensdag 15 april 2020 09:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja bij het gesprek er over had de directeur 2 volkomen willekeurige medewerkers er bij gezet als signaal naar mij toe dat hij het gesprek niet serieus nam.
Tja ik moest dagroosters maken, perioderoosters, examenroosters, ik moest de absenties bijhouden, Te Laat briefjes invoeren, bijhouden wie moest nablijven, alle klassen nalopen om te vertellen wie moest nablijven, de mediatheek beheren, kinderen in de mediatheek laten nablijven, er achteraan vangen als kinderen niet kwamen opdagen en hen extra strafuren geven, contact met de ouders onderhouden, een zwaar autistische stagiaire begeleiden, apparatuur uitlenen, algemene conciërgetaken uitvoeren, assisteren met biologie, scheikunde en natuurkunde, zelf ICT-lessen geven, surveilleren, cursussen volgen voor EHBO enzo enz enz enz enz enz. (En de werkzaamheden die ik tijdens het volgen van de cursussen niet kon doen, stapelden uiteraard op bij de werkzaamheden van de dag erna.)
En dat trok ik allemaal zo bij elkaar niet echt, en dat namen ze mij dus kwalijk!![]()
Same here.quote:Op woensdag 15 april 2020 09:47 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik snap nooit dat mensen zo naar kunnen zijn.
En ondertussen werd ik continu door de halve school uitgescholden omdat ik de klootzak was die continu hun ouders belde en die hen niet nablijven enzo.
Bijna geen enkele docent trad hier tegenop, en soms kreeg ik juist publiekelijk voor de kinderen de wind van voren van een docent als ik er moeite mee had dat ze er niet tegen optrad.![]()
Beter dat je daar weg bent, maar helaas voor jou wel te laat!quote:Op woensdag 15 april 2020 09:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Same here.
En ondertussen werd ik continu door de halve school uitgescholden omdat ik de klootzak was die continu hun ouders belde en die hen niet nablijven enzo.
Bijna geen enkele docent trad hier tegenop, en soms kreeg ik juist publiekelijk voor de kinderen de wind van voren van een docent als ik er moeite mee had dat ze er niet tegen optrad.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Yupyup, en dan krijg je ineens te horen dat ze willen dat je voor de zomervakantie vrijwillig ontslag neemt!quote:Op woensdag 15 april 2020 09:48 schreef stokj het volgende:
[..]
Kortom: je was voor hun een werkpaard.![]()
Mijn opvolger had nog niet eens één derde van mijn taken, en die is volgens mij 2 maand later afgehaakt omdat hij overspannen werd!![]()
![]()
Klopt ja.quote:Op woensdag 15 april 2020 09:49 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Beter dat je daar weg bent, maar helaas voor jou wel te laat!
Ik kan nu echt helemaal niet meer tegen spanningen daardoor.
Na een zooi therapieën is het wel een stuk minder erg geworden. Ik was echt een wrak.![]()
Pfff nou hoop dat het een stijgende lijn blijft.quote:Op woensdag 15 april 2020 09:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt ja.
Ik kan nu echt helemaal niet meer tegen spanningen daardoor.
Na een zooi therapieën is het wel een stuk minder erg geworden. Ik was echt een wrak.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Vanmiddag weer een kans.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Precies!quote:Op woensdag 15 april 2020 09:51 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Pfff nou hoop dat het een stijgende lijn blijft.
Ja zolang ik lekker thuis zit zonder allerlei akelige prikkelingen van buitenaf, gaat het wel.
Godver, ik moet nu weer aan de Arbo- en bedrijfsartsen enzo denken, brrrrrr.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 april 2020 09:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Yupyup, en dan krijg je ineens te horen dat ze willen dat je voor de zomervakantie vrijwillig ontslag neemt!![]()
Mijn opvolger had nog niet eens één derde van mijn taken, en die is volgens mij 2 maand later afgehaakt omdat hij overspannen werd!![]()
![]()
![]()
Toen ik die school verliet hadden ze een opvolger gevonden die vóórdat hij zijn eerste les had gegeven kwam te overlijden. Kwamen ze me terugsmeken van kom die vmbo klassen doen. Ik hield voet bij stuk want ik voelde me prettiger bij de hogere klassen. Heb ik het afgewezen. Hadden ze één of andere ouder die werkloos was voor de groep gezet die toen na 2 maanden ook overspannen was geraakt.![]()
quote:Op woensdag 15 april 2020 09:52 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Toen ik die school verliet hadden ze een opvolger gevonden die vóórdat hij zijn eerste les had gegeven kwam te overlijden. Kwamen ze me terugsmeken van kom die vmbo klassen doen. Ik hield voet bij stuk want ik voelde me prettiger bij de hogere klassen. Heb ik het afgewezen. Hadden ze één of andere ouder die werkloos was voor de groep gezet die toen na 2 maanden ook overspannen was geraakt.
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: