Je smoel? Ik altijd de binnenkant van mijn bek.quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:58 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Terechte klacht. Die dingen zijn gewoon lekker, maar je verbrandt standaard je smoel.
Breng je ze ook anaal in?quote:Op dinsdag 14 april 2020 23:17 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Is niet moeilijk, gewoon goed doorstouwen.
Nee sorry dat laat ik altijd door mijn scharrel doen.quote:Op dinsdag 14 april 2020 23:17 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Breng je ze ook anaal in?
Zeg maar soort van DP.
Cheesyquote:Op dinsdag 14 april 2020 23:19 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Nee sorry dat laat ik altijd door mijn scharrel doen.
Hij zegt kutje is haram dan maar kont.
Laat je je altijd zo makkelijk de les lezen?quote:Op dinsdag 14 april 2020 23:19 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Nee sorry dat laat ik altijd door mijn scharrel doen.
Hij zegt kutje is haram dan maar kont.
Weet ik wij klappen ook standaard die Aldi-qualitat.quote:Op dinsdag 14 april 2020 23:17 schreef Cat_Daddy het volgende:
voor 1 euro heb je bij de aldi een doos met 6 van die dingen erin
-Cat_Daddy
TS liked die domination/fendom shit.quote:Op dinsdag 14 april 2020 23:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Laat je je altijd zo makkelijk de les lezen?
Geen idee wat fendom is, maar een beetje aanpakken in die slaapkamer ben ik ook niet vies van hoor.quote:Op dinsdag 14 april 2020 23:24 schreef Smack10 het volgende:
[..]
TS liked die domination/fendom shit.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 23:23 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Weet ik wij klappen ook standaard die Aldi-qualitat.
Gewoon even intikken op je tube site naar keuze en ervaar.quote:Op dinsdag 14 april 2020 23:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Geen idee wat fendom is, maar een beetje aanpakken in die slaapkamer ben ik ook niet vies van hoor.
TS is zelf een vrouw.quote:Op dinsdag 14 april 2020 23:24 schreef Smack10 het volgende:
[..]
TS liked die domination/fendom shit.
Sinds je 12de een vrouw?quote:Op dinsdag 14 april 2020 23:26 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
TS is zelf een vrouw.
Maar ja ik vind het wel leuk om ff die rotturk met die kaassouffels om zn oren te slaan.
Ik zeg dan altijd: WIE is hier nou de kaaskop?!
Waarom? Is vrij normaal voor mij om er in een avond 20 kg door heen te raggen.quote:Op dinsdag 14 april 2020 23:21 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dit roept bij mij ook de nodige vragen op inderdaad
Dan ben je best wel hardcore. Heb je beeldmateriaal van zo'n sessie?quote:Op dinsdag 14 april 2020 23:27 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Waarom? Is vrij normaal voor mij om er in een avond 20 kg door heen te raggen.
20 gram lukt mij wel, met een paar vrienden.quote:Op dinsdag 14 april 2020 23:27 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Waarom? Is vrij normaal voor mij om er in een avond 20 kg door heen te raggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |