Zojuist naar OLA gemaild. Vind dit een heel slechte zaak! Levensgevaarlijk voor je gebit die stokjes.quote:Op dinsdag 14 april 2020 23:04 schreef Basp1 het volgende:
Gelukkig heb je meer dan 1 tand die je daarna ook nog dood kan maken.
Jou mailadressen staan allang in de spam lijst van onterecht klagende klanten bij producenten die ze stiekem gezamelijk bijhouden.quote:Op dinsdag 14 april 2020 23:07 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Zojuist naar OLA gemaild. Vind dit een heel slechte zaak! Levensgevaarlijk voor je gebit die stokjes.
Ik weet niet wat jij er allemaal mee uitspookt, maar dit is niet normaal.quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:58 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Ja, leuk zeg, als je door dat stokje zometeen een dode tand hebt.
Akkoord met de klacht: na een ziet ijsje opeens die dropsmaak tegenkomen🤮quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:51 schreef Kluun1985 het volgende:
Om te beginnen, die Liuk ijsjes zijn lekker, net een veroberd! Wat echter minder is: dat harde dropstaafje. Die besloot nog even tegen Kluun zijn voortand te botsen, waardoor Kluun nu in paniek is. Helaas weet ik niet of het hard of zacht was, die stoot, want mijn tanden waren verdoofd van die koude ijs...vandaar dat ik verder niets van die stoot gemerkt/gevoeld heb, behalve dat het even tegen een voortand botste.
Sowieso!!! Harde stokjes van drop?! Waarom niet gewoon een normale houten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |