Exact dit! Een vijver komt bij ons toch terug dan maar meteen een waar jezelf ook profijt van hebt.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:12 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Daarom een zwemvijver.
Is het geen zwemweer heb je een mooie vijver, is het wel zwemweer kan je zwemmen en qua onderhoud valt dat ook best mee (als je er geen enorm grote bomen omheen hebt staan). Maar goed, komende 7 jaar sowieso geen project. Misschien daarna...
.
Een zwemvijver heeft een zone met speciale planten die het water zuiveren en je moet dus ook iets van water in beweging houden zodat het water langs die filterzonemoerasdinges komtquote:Op zaterdag 25 april 2020 10:52 schreef BE het volgende:
Wat is het verschil tussen een vijver en een zwemvijver?![]()
Een trappetje zodat je er makkelijk in en uit kan? Of zit er meer verschil in?
Speelgoed voor echte mannen, net als vroeger in de zandbak !quote:Op zaterdag 25 april 2020 09:11 schreef SQ het volgende:
Blei zit al op zijn graafmachine hoor. Die zie ik de komende dagen alleen nog als ie moet plassen
quote:Op zaterdag 25 april 2020 09:11 schreef SQ het volgende:
Blei zit al op zijn graafmachine hoor. Die zie ik de komende dagen alleen nog als ie moet plassen
Ik zie me nu echt voor me dat @bleiblei op zo'n unit zit:quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:30 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Speelgoed voor echte mannen, net als vroeger in de zandbak !
quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik zie me nu echt voor me dat @:bleiblei op zo'n unit zit:
[ afbeelding ]
Bleiblei lijkt ook wel op Nico ja!quote:Op zaterdag 25 april 2020 18:32 schreef Smallish het volgende:
Wat een toffe foto zo, eigen huis & tuin!
Wat is daar wennen aan? Besturing is net zo als met een verreiker en een trekker met voorladerquote:Op zaterdag 25 april 2020 18:51 schreef FranticDJ het volgende:
Nice
heb ook wel eens op zo'n kniklader gezetenis inderdaad even wennen.
We zijn niet allemaal op een john Deere geboren..quote:Op zaterdag 25 april 2020 21:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wat is daar wennen aan? Besturing is net zo als met een verreiker en een trekker met voorlader
Het lukt mij niet om een volle bak grind te pakken. Elke keer is die bak half of kwart vol. Dus ben uiteindelijk die wiellader maar gooi gaan kiepen met de minigraver.quote:Op zaterdag 25 april 2020 21:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wat is daar wennen aan? Besturing is net zo als met een verreiker en een trekker met voorlader
Shovel oftewel wiellader, een pot nat.quote:Op zaterdag 25 april 2020 16:56 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Officieel is dat ook maar een kniklader, en geen shovel
Maar inderdaad je moet daar wel wat gevoel voor ontwikkelen
Bak beetje naar voren en onderaan de bult scheppenquote:Op zaterdag 25 april 2020 21:57 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Het lukt mij niet om een volle bak grind te pakken. Elke keer is die bak half of kwart vol. Dus ben uiteindelijk die wiellader maar gooi gaan kiepen met de minigraver.
Maar dat moet slimmer kunnen.
Ik heb nog nooit op een John Deere geredenquote:Op zaterdag 25 april 2020 21:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal op een john Deere geboren..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |