Het deeg is ook heerlijk! Maar de vulling van Nutella kan ik niet aanbevelen, veels te zoet😂quote:Op zondag 19 april 2020 16:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze zien er echt belachelijk fluffy uit.
Ikkiequote:Op zondag 19 april 2020 19:29 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik zet de foto’s op fb (voor alleen mezelf) en dan kopieren, truukje van of @:Blues of @:AnneX
Fijn dat het nog gelukt is met de gnocchi!quote:Op zondag 19 april 2020 20:36 schreef Hupje het volgende:
Imgur werkt nu niet mee. Misschien later nog foto's, maar foto waardig was het niet echtMaar de gnocchi was wel eetbaar.
Mijn deeg bleef veel te plakkerig, zelfs met het toevoegen van extra bloem. Ik denk dat het misschien komt door de aardappelsoort die ik heb gebruikt? Ik doe het in ieder geval niet nog een keer
Haha wat mooi! Kan inderdaad best zijn dat ik het recept ooit van seriouseats heb gehaald ja.quote:Op zondag 19 april 2020 20:04 schreef Yinny het volgende:
Omdat ik zin had in aardappelen na het zien van de hash brown van @:farenji en gelijk de tips wilde proberen (van seriouseats toch?)
In rösti vorm, omdat het bij mij al 2x mislukt is.
[ afbeelding ]
Joepie! Mooi bruin krokant buitenkant en gare aardappelen!
Ik heb net rosti volgens jouw manier gemaakt. Dit ga ik echt veel vaker doen. Zo makkelijk, zo lekkerquote:
Nice!!quote:Op donderdag 30 april 2020 21:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb net rosti volgens jouw manier gemaakt. Dit ga ik echt veel vaker doen. Zo makkelijk, zo lekker![]()
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |