Kom vechten danquote:Op woensdag 15 april 2020 15:51 schreef Leonos het volgende:
Kwam hier voor de rel, geen rel![]()
Tot morgen!
Wow gebeurt dat nog steeds.quote:Op woensdag 15 april 2020 16:15 schreef praadje het volgende:
Kun je niet bij Thuisbezorgd doorgeven dat onbetaalde bestellingen niet geleverd moeten worden?
Ja toch? Volgens mij vorige keer toen hij vis kreeg kwam er toch eerst iemand anders aan de deur?quote:Op woensdag 15 april 2020 16:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wow gebeurt dat nog steeds.![]()
Mensen moeten echt een fucking leven zoeken...
Er was een Chinees met Wasabi kennelijk. Maar dat mocht Bradge dan weer wel houden.quote:Op woensdag 15 april 2020 16:24 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja toch? Volgens mij vorige keer toen hij vis kreeg kwam er toch eerst iemand anders aan de deur?
Jeetje en die mensen ook helemaal lastigvallenquote:Op woensdag 15 april 2020 16:24 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja toch? Volgens mij vorige keer toen hij vis kreeg kwam er toch eerst iemand anders aan de deur?
Mijn 7jarige vertelde vanmiddag dat hij ook Joetjoebber wil worden. Maar niet zoals die meneer op mem haar computer.quote:Op woensdag 15 april 2020 18:05 schreef junkiexp het volgende:
De chat loopt ook steeds over van trollen die dan vragen die net op het randje zijn.
Die vragen van ''@:thebradge, ik ga thuisbezorgd bestellen weet jij nog iets lekkers wat ik kan bestellen?''
Zulke mensen lopen gewoon te trollen en ik hoop dat Braddie dat ziet, die moet je gewoon gelijk bannen.
Verder is het wel moeilijk om nieuwe subs te krijgen, wat Bradge doet met relatief slechte kwaliteit van camerawerk doet half youtube maar dan 10x beter, niet vervelend bedoelt maar het is wel de realiteit.
Keyboard met livechat is wel niche en je ziet ook aan het aantal subs dat dit wel interessant is voor mensen.
Dat gezegd hebbende vind ik de persoonijke vlogs toch wel erg leuk, dus ga vooral zo door en heb schijt aan meningen van anderen.
En let op beetje op je privacy, het is allemaal erg makkelijk op te zoeken
Ok leukquote:Op woensdag 15 april 2020 18:08 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Mijn 7jarige vertelde vanmiddag dat hij ook Joetjoebber wil worden. Maar niet zoals die meneer op mem haar computer.
En dan?quote:Op woensdag 15 april 2020 16:27 schreef FlippingCoin het volgende:
Kan je daar geen aangifte van doen of zo?
dan komt de popo langs die kunnen echt wel achterhalen wie daar achter zitquote:
quote:Op woensdag 15 april 2020 18:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
dan komt de popo langs die kunnen echt wel achterhalen wie daar achter zit
Is dit serieus?quote:Op woensdag 15 april 2020 18:37 schreef RickoKun het volgende:
Ik ga ook eens weer een vlog maken. Moet me alleen verdiepen in de muziek om mn bek niet op tv te zetten.
Desalniettemin, laat die braadbaas lekker. Misschien is de man een persoonlijkheid en dat ie afwisseld, maar ik lurk al langer mee en moet zeggen dat ie zich fier houdt, met alle negatieve feedback die hij krijgt.
Dat the Braadster ietwat wispelturig is etcetera, okay. Laat die boy. Braadster, vanuit jouw kant ook een beetje kalmanus en geen beloftes doen, zet ook geen zoden aan de dijk.
Er wordt al nauwelijks wat met identiteitsfraude gedaan bij de politie laat staan wat thuisbezorgd-bestellingenquote:Op woensdag 15 april 2020 18:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat denk ik nietquote:Op woensdag 15 april 2020 18:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Afmelden bij Thuisbezorgd kan niet, daar doen ze helemaal niets mee..quote:Op woensdag 15 april 2020 19:08 schreef praadje het volgende:
Ik zou gewoon live streamen met een praatje en muziek en gewoon in beeld. En afmelden bij Thuisbezorgd. Mafklappers hou je toch, kijk maar bij Ad.
Laat je pleziertje niet afnemen door een gekkie (of gekkies).
Ik denk dat hij liever over zijn keyboard schijt dan dat hij zich laat blokkeren bij Thuisbezorgd.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:08 schreef praadje het volgende:
Ik zou gewoon live streamen met een praatje en muziek en gewoon in beeld. En afmelden bij Thuisbezorgd. Mafklappers hou je toch, kijk maar bij Ad.
Laat je pleziertje niet afnemen door een gekkie (of gekkies).
Jawel, je kan gewoon je adres laten blacklisten. Het probleem is enkel dat ze dan ook gratis vreten niet meer doorsturen.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:13 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Afmelden bij Thuisbezorgd kan niet, daar doen ze helemaal niets mee..
Nou ja, als dat niet kan dan is dat jammer voor hun. Daar heb jij niets mee te maken. Gewoon beleefd zeggen dat je niets besteld hebt. Houdoe en bedankt. Geen drukte over maken.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:13 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Afmelden bij Thuisbezorgd kan niet, daar doen ze helemaal niets mee..
Zie, dan kan het dus wel. En als iemand eten wil bestellen en betalen doet hij dat maar via het restaurant zelf. Maar dat moet je eigenlijk niet willen want dan heeft diegene die je gratis eten wil laten bezorgen je adres. Dus laat je dat geld op je Paypal storten en bestel je zelf. Opgelost.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:15 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Jawel, je kan gewoon je adres laten blacklisten. Het probleem is enkel dat ze dan ook gratis vreten niet meer doorsturen.
Jaweheeeeel ze gaan die mensen helemaal de moeder neukenquote:
donequote:Op woensdag 15 april 2020 20:31 schreef tja77 het volgende:
Wellicht wil iemand een website in elkaar knutselen met daarop een klok die aangeeft wanneer de laatste livestream van Braadslee was.
why the hell not linkquote:Op woensdag 15 april 2020 20:31 schreef tja77 het volgende:
Wellicht wil iemand een website in elkaar knutselen met daarop een klok die aangeeft wanneer de laatste livestream van Braadslee was.
zeg gedraag je eens fatsoenlijk vuile gladjakkerquote:Op woensdag 15 april 2020 20:45 schreef Sander166 het volgende:
Oh My Fucking God. TheBradge is terug en zo te lezen ook weer gestopt![]()
![]()
Ik krijg flashbacks naar 2018
En 2017
En 2016
En 2015/2014 met de rijbewijstopics hier op FOK! Herinner me dat hij ook op Autoweek actief was en daar precies hetzelfde gebeurde als hier, terwijl het allemaal mensen waren die hem nog niet kendenVolgens mij waren al zijn topics op slot gegooid en werd hij daar geband.
Herinner me ook nog dat hij zijn kanaal ging promoten op Flitsforum. En ook daar liep het compleet uit de hand, terwijl het allemaal mensen waren die hem nog niet kendenGewoon precies hetzelfde wat je op FOK! had gebeurde daar ook.
![]()
Jammer om te zien dat hij na al die jaren nog steeds geen vooruitgang heeft geboekt in zijn leven. Nog steeds heel veel overgewicht, geen werk, geen moeite gedaan om een opleiding te volgen etc. Je bent maar 1x in je leven jong he Braddie? Dit is wel de fase dat je stappen moet maken in je leven, want hoe ouder je wordt, hoe moeilijker het wordt.
Nou nou, wat heeft hij gehad? 1.5 hitje?quote:Op woensdag 15 april 2020 21:17 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Rick Astley is een buitengewoon goede artiest
En ook met deze post doet hij weer helemaal nietsquote:Op woensdag 15 april 2020 20:45 schreef Sander166 het volgende:
Oh My Fucking God. TheBradge is terug en zo te lezen ook weer gestopt![]()
![]()
Ik krijg flashbacks naar 2018
En 2017
En 2016
En 2015/2014 met de rijbewijstopics hier op FOK! Herinner me dat hij ook op Autoweek actief was en daar precies hetzelfde gebeurde als hier, terwijl het allemaal mensen waren die hem nog niet kendenVolgens mij waren al zijn topics op slot gegooid en werd hij daar geband.
Herinner me ook nog dat hij zijn kanaal ging promoten op Flitsforum. En ook daar liep het compleet uit de hand, terwijl het allemaal mensen waren die hem nog niet kendenGewoon precies hetzelfde wat je op FOK! had gebeurde daar ook.
![]()
Jammer om te zien dat hij na al die jaren nog steeds geen vooruitgang heeft geboekt in zijn leven. Nog steeds heel veel overgewicht, geen werk, geen moeite gedaan om een opleiding te volgen etc. Je bent maar 1x in je leven jong he Braddie? Dit is wel de fase dat je stappen moet maken in je leven, want hoe ouder je wordt, hoe moeilijker het wordt.
3.quote:Op woensdag 15 april 2020 21:20 schreef praadje het volgende:
[..]
Nou nou, wat heeft hij gehad? 1.5 hitje?
Jawel, zie #243quote:Op woensdag 15 april 2020 21:28 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
En ook met deze post doet hij weer helemaal niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |