Bradge had een week streamverbod opgelegd gekregen van de politie, vertelde hij. Die zit er volgens hem nu op drie dagen na op.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:41 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Gisteren was je nog zeker 2/3 maanden niet ging streamen.
En een dag later toch weer wel!
quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:42 schreef nostra het volgende:
[..]
Bradge had een week streamverbod opgelegd gekregen van de politie, vertelde hij. Die zit er volgens hem nu op drie dagen na op.
hu wat?quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:42 schreef nostra het volgende:
[..]
Bradge had een week streamverbod opgelegd gekregen van de politie, vertelde hij. Die zit er volgens hem nu op drie dagen na op.
Eén of andere grapjurk had zijn buurvrouw opgebeld met de mededeling dat er bij Bradge een pakketje lag en of ze die kwam ophalen. Toen heeft hij de politie gebeld, die daarmee als oplossing kwamen. Andere Maatregelen die getroffen worden zijn geen gezicht meer op camera en de microfoon zoveel mogelijk uit.quote:
Welke moeite?quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:51 schreef Fok-it het volgende:
Je zou jezelf zoveel moeite en problemen willen aandoen voor zo'n karige groep kijkers. Drie man en een paardenkop
In de tijd van de politiecel te Loosdrecht was zijn oplossing voor ongein op zijn huisadres om dan maar te streamen vanuit de auto, dus wat dat betreft is hij inderdaad verstandiger geworden. Qua vasthouden aan beloftes echter is Brad gewoon nog steeds good old Brad.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:41 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Gisteren was je nog zeker 2/3 maanden niet ging streamen.
En een dag later toch weer wel!
Politie gezeik. Bezorgdiensten belasten omdat je zo nodig je adres moet doorgeven. Lijkt me dat je daar zelf ook niet bepaald positieve energie van krijgtquote:
Ik sluit de fantoom agent hier niet uitquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:54 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
In de tijd van de politiecel te Loosdrecht was zijn oplossing voor ongein op zijn huisadres om dan maar te streamen vanuit de auto, dus wat dat betreft is hij inderdaad verstandiger geworden. Qua vasthouden aan beloftes echter is Brad gewoon nog steeds good old Brad.
@Nikonloverquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:52 schreef ZwangerPetro het volgende:
Waar is @:Nikonlover gebleven? Vorige week wekte alles wat Bradge deed nog een bijna ziekelijk enthousiasme bij hem op en nu is het opeens niet meer de moeite waard?
Ga je kip met diepvriesbroccoli maken?quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:51 schreef herverwijderd het volgende:
Achtbaantje weer hoor. Ga zo koken, zal de stream erbij aanzetten 😂
Met zoveel kilo zullen wel meer dingen niet goed voelen.quote:Op dinsdag 14 april 2020 18:31 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Stream is alweer voorbij. Voelt niet goed
Hi-fucking-larisch.quote:Op dinsdag 14 april 2020 18:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Met zoveel kilo zullen wel meer dingen niet goed voelen.
Oh ja sorry dat ik de olifant (haha) in de kamer niet negeer.quote:
Jij had natuurlijk gehoopt op een lekkere vent, om zodoende aan je trekken (haha) te komen?quote:Op dinsdag 14 april 2020 18:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh ja sorry dat ik de olifant (haha) in de kamer niet negeer.
Nee, heb nasi gemaakt. Ik ben niet zo'n keukenprins als Bretsj.quote:Op dinsdag 14 april 2020 18:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga je kip met diepvriesbroccoli maken?
weet je wie ook een lekkere trek heeft?quote:Op dinsdag 14 april 2020 18:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij had natuurlijk gehoopt op een lekkere vent, om zodoende aan je trekken (haha) te komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |