Zonder content heeft dit topic net zoveel bestaansrecht als een kroeg in Coronatijden.quote:
Nee, dat gaat mij te ver.quote:Op dinsdag 14 april 2020 15:34 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Of gewoon mensen 5 euro per maand laten betalen om je streams te mogen volgenGraag of niet
En welke garanties geeft zo'n abonnement?quote:Op dinsdag 14 april 2020 15:34 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Of gewoon mensen 5 euro per maand laten betalen om je streams te mogen volgenGraag of niet
Geen natuurlijkquote:Op dinsdag 14 april 2020 15:46 schreef Sheffield het volgende:
[..]
En welke garanties geeft zo'n abonnement?
Dan hou je alleen stalkers en zieke figuren over. Gezonde mensen haken direct af als ze een dergelijk verdienmodel zien.quote:Op dinsdag 14 april 2020 15:34 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
quote:Op dinsdag 14 april 2020 15:34 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Bij zo'n klein kut kanaal als dat van mij wel. Maar genoeg YouTubers die een Patreon hebben met "Exclusive content" 8-Bit Guy heeft 2000 patreons. Goedkoopste is 1 dollar en dan krijg je updates per maand over dingen die hij doet en een exclusieve video p/m.quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan hou je alleen stalkers en zieke figuren over. Gezonde mensen haken direct af als ze een dergelijk verdienmodel zien.
Klopt die volg ik ook.quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:41 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Bij zo'n klein kut kanaal als dat van mij wel. Maar genoeg YouTubers die een Patreon hebben met "Exclusive content" 8-Bit Guy heeft 2000 patreons. Goedkoopste is 1 dollar en dan krijg je updates per maand over dingen die hij doet en een exclusieve video p/m.
Duurste is 20 dollar en dan krijg je een 5 minuut durend 1 op 1 gesprek met hem als bedankje.
Heb je een goed punt, hij doet af en toe iets uploaden, maar dat wat hij upload steekt goed in elkaar.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt die volg ik ook.
Verschil tussen jou en hem is natuurlijk wel dat hij daadwerkelijk iets te melden heeft en zijn normale content ook al heel goed is.
Hij heeft ook een concrete doelgroep (tech)nerds. Wel jammer dat je niet meer vlogt want (live)muziek en ouwehoeren is echt een leuk concept waarmee je zeker nog kunt groeien. Volgens mij zijn er ook maar weinig Nederlandse kanalen die dat zo doen, dus dat maakt je uniek.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:04 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Heb je een goed punt, hij doet af en toe iets uploaden, maar dat wat hij upload steekt goed in elkaar.
Ik zie het puur als iets voor de leuk, en dat zie je ook duidelijkHet is simpel ge-edit, goedkoop in elkaar geflanst, en er is 0 scripting.
Groot gelijk, geef die trollen geen kans.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:17 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Dat klopt. En ik wil het ook wel weer gaan oppikken hoor. Maar hou het eerst even i.i.g nog een paar dagen rustig.
Er is mij verteld om het 1 week te laten rusten, dat is nu voorbij ongeveer.. Dus ergens wil ik wel streamen, maar het gaat niet meer zoals de vorige keer. Gezicht komt niet meer in beeld, microfoon staat uit, en dan nog rust er een hele grote M I S S C H I E N op.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:19 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Groot gelijk, geef die trollen geen kans.
Kun je in een livestream iets van een delay instellen? Zodat de stream laten we zeggen 5 seconden ofzo achter loopt? Op het moment dat iemand dan weer wat probeert heb je nog tijd om de stream te stoppen.
Zonde dat delay niet kan. Ben benieuwd hoe het gaat worden.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:32 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Er is mij verteld om het 1 week te laten rusten, dat is nu voorbij ongeveer.. Dus ergens wil ik wel streamen, maar het gaat niet meer zoals de vorige keer. Gezicht komt niet meer in beeld, microfoon staat uit, en dan nog rust er een hele grote M I S S C H I E N op.
Vertraging kan niet. had ik al naar gekeken
Like duhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |