abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_192613615
Inleiding:
Een interessant nieuw complottheoretische fenomeen is er al weer een tijdje aan de gang in de VS en ik was eigenlijk verbaasd dat er kennelijk nog geen topic over was gemaakt in BNW.

Sinds 17 oktober 2017 heeft een onbekend persoon of personen, onder de naam Q, berichten verstuurd eerst op het Amerikaanse forum 4chan en tegenwoordig op het forum 8chan.
De berichten zijn meestal nogal cryptisch en het eigenaardige is dat de berichten vaak vlak daarna gevolgd worden door een (al dan niet relevante) tweet van Trump of althans dat beweert men adhv statistieken. (De naam Q komt van de hoogste status van geheimhouding, Q clearence, binnen het ministerie van energie, die aan een persoon verleend kan worden; eerste drop werd gemaakt onder de naam 'Q clearence patriot'). https://nl.wikipedia.org/wiki/QAnon

Hier een voorbeeld van een bericht van Q, ook wel een Q drop of 'bread crumbs' ofwel broodkruimels genoemd:

[ afbeelding ]

Omdat Q zijn berichten plaatst op een anoniem forum en degene die de berichten plaatst anoniem is, is het fenomeen wrs Qanon genoemd. Dus Q, zijn naam, en 'anon' voor anoniem.

De context:
1) De wereld wordt geregeerd door een zogenaamde Diepe Staat, deze is bekend onder allerlei benamingen zoals: New World Order, de Illuminatie, het comité van de 300, de 13 families ofwel de bloedlijn of de benaming die het meest opduikt (men had er hier al een topic over ook, zag ik) de Cabal. De Cabal is een groepje mensen (al dan niet van buitenaardse afkomst :').) dat alle touwtjes in handen houdt mondiaal gezien. Deze lieden, die je vaak aantreft in de hoogste echalons van de grote mondiaal opererende banken en financiële instituten en waarvan het koningshuis van UK en Nederland ook lid zijn, zijn erop uit om de wereld te onderwerpen, de wereldbevolking te decimeren en te verdienen aan het tegen elkaar opzetten van volkeren en binnen volkeren bevolkingsgroepen om zo oorlogen of burgeroorlogen te veroorzaken en hier veel geld aan te verdienen. Overigens vaak wordt hierbij opgemerkt dat de Cabal aanhangers zijn van het Satanisme c.q. Luciferisme en in allerlei rituelen aan bijv. kinderoffers doen.
2) Zij doen dit via allerlei instanties: het militaire apparaat (i.e. het Pentagon), de zogenaamde alfabet agentschappen (CIA, FBI, NSA, etc.: hiervan zijn er circa 75), maar bijvoorbeeld de Bilderberg conferentie is ook een soort onder order van de Cabal.

Drie ontwikkelingen:
1) In 2007 kwam er een publicatie vrij, volgens mij van de CIA zelf, waarin gewag werd gemaakt van project 'Mockingbird'. Erg veel is niet uit dat project gekomen, want bijna alles wat de CIA onderneemt mislukt altijd, volgens critici van de CIA, maar voor de volgers van Qanon is dit de belangrijkste reden waarom de MSM niet zijn te vertrouwen. Fake News vindt zijn basis in dit project Mockingbird dus.
2) Verder ontstond er in de periode 2011-2013 een rebellie in de instanties die het smerige werk doen voor de Cabal. Deze breuk, die niet 100% is, voltrekt zich ook binnen de Cabal zelf; nieuwe generaties van de 13 families willen niet meer meewerken aan de poppenkast. De redenen blijven vaag verder. Deze rebellie noemt men de "Alliantie". Qanon is een onderdeel van deze alliantie.
3) In comes Trump. Financieel onafhankelijk, geen onderdeel van de Cabal en niet gelinkt aan het partij-establishment van zowel Democraten als Republikeinen. Nou we hebben wel gezien tot welk een drama het leidde bij bepaalde mensen toen Trump werd gekozen als president iig, dus het was sws wel een klap voor het establishment.

The Calm before the Storm?
En wanneer het nu precies begonnen is moet ik nog even uitzoeken, maar op gegeven moment wordt Trump opgenomen door een camera en zegt dan: The Calm before the Storm. En in dit verhaal is dat eigenlijk het startsein voor het Qanon fenomeen. Qanon verwijst vaak naar twee termen: 1) The Calm before the Storm of simpelweg The Storm en ook wat het gevolg zou moeten zijn van de Storm: 2) The (Great) Awakening. Vandaar noemen volgers zich ook wakker of wel 'woke'. Maar dat laatste doen ook SJWs geloof ik. Overigens toen Qanon begon verscheen er een filmpje of foto, waarop Trump met een spiekbriefje in zijn hand staat en de onderste regel daarop kun je lezen (doordat zijn kleine handjes dat briefje niet helemaal bedekte): daarop staat: '5) I hear you'. En dat is een bijna subliminale boodschap aan de volgers van Qanon. Dit steeds zoeken naar clues in de berichtgeving van Qanon gecombineerd met bepaalde uitspraken of handelingen van Trump is het hele fenomeen rondom dit verhaal eigenlijk.

Qanon:
Wat
- het leveren van een Real Time verslag van de Strijd van Trump tegen de Cabal.
- dit moet leiden tot de Great Awakening bij de Amerikaanse burgers.
Wie
- onderdeel van de Alliantie.
- persoon of personen binnen het Witte Huis, zoals bewezen wordt door bepaalde foto's en de link die bestaat tussen berichten die Qanon maakt en soms seconden daarna gevolgd worden door een tweet van DJT (al dan niet relevant). Volgens deze theorie althans.
Waarom
- het collectieve bewustzijn stimuleren.
- voorbereiding op de eindstrijd tussen Cabal en Alliantie.
Waar
- internet en internet zijn wij allen. Het trekt een beetje mystiek aangelegde snuiters aan ook in de VS, plus uiteraard de complottheorie community en die is zeer groot in de VS. Door zich te informeren via internet kan de bevolking dus het Fake News van de MSM ontwijken. Aantekening is natuurlijk dat internet zelf ook veel, misschien nog wel meer, Fake News oplevert, maar zo kritisch is men niet in deze community natuurlijk.

Paar eigenaardige zaken:
- in juli van dit jaar (of eerder nog) kwam de theorie ineens naar voren dat Qanon niemand minder dan John F. Kennedy jr. zou zijn. Dit leidde men af uit een bepaalde Q drop. Deze zou in 1999 zijn dood in scene gezet hebben om de strijd aan te gaan tegen de Cabal, die ook zijn vader vermoord zou hebben in 1963. JFK jr. zou ook goed bevriend geweest zijn met DJT, volgens deze theorie, en samen hebben ze dit plan bedacht. Duiken dus ook weer veel filmpjes op op YT waarin allerlei verdachte omstandigheden rondom JFK jrs dood in 1999 worden belicht. JFK jr. zou overigens, aangezien zijn familie behoort tot de Cabal, behoren tot een vroege voorloper van de rebellie van nieuwe generaties van de Cabal tegen diezelfde Cabal.
- de door Q gebruikte leus: 'where we go one, we go all' ofwel afgekort WWG1WGA komt van een inscriptie op een scheepsbel op de achtersteven van het jacht van Joe Kennedy, vader van JFK.
- er schijnen maar liefst 13.000, volgens sommigen zelfs 40.000 zogenaamde 'sealed indictments' te zijn uitgegeven in de VS afgelopen tijd. Dat zou te maken hebben met wat men de aankomende 'Cabal Purge' noemt. Binnenkort zullen veel mensen die behoren tot de hulptroepen van de Cabal opgepakt worden, volgens deze theorie.
- steeds wordt gezegd dat dit niet een extreemrechtse complottheorie is, maar als NL'er zie je dat toch anders, denk ik. Waar veel nadruk op wordt gelegd is namelijk het Luciferisme van de Cabal, gepaard gaande met kinderoffers (vandaar dat zoveel kinderen overal verdwijnen, hetgeen weer lijkt op bijvoorbeeld de complottheorie rondom het ronde huis; in dit forum besproken). De Alliantie staat voor het christelijke geloof. Dus wrs worden atheïsten en agnosten op dezelfde hoop gegooid als het Luciferisme. Veel volgers van Qanon en Qanon zelf ook, geloof ik, propageren vaak het christendom (in een vrij fundamentele vorm) en zijn daarnaast wrs wel te vinden in het kamp van de Alt-Right lieden e.d. Ze spreken elkaar ook het liefst aan als Patriot. Dit verband zorgt ervoor dat de MSM zich er nauwelijks in verdiept c.q. hen meteen wegzet als crazy rightwing nutcases, zonder iets serieuzere analyses te geven. Volgers van Qanon zelf zeggen daarover dat het vrij logisch is dat MSM hen zoveel mogelijk beschimpt, want, zie project Mockingbird, MSM is in handen van de helpers van de Cabal.
- Q is de 17de letter van het alfabet en Trump verwijst tegenwoordig heel vaak in allerlei tweets en uitspraken naar het cijfer 17, naar men beweert.
- de term Great Awakening of Awakening die Qanon gebruikt, is een verwijzing naar een opleving in de VS van evangelische kerken in met name de frontlijnstaten, na de burgeroorlog, bekend onder de naam de Second Great Awakening.

Persoonlijke beoordeling:
Lijkt erg op een gevalletje larp (live action role playing). Trump zelf ontkent uiteraard iedere connectie. Verder zitten er vrij klassieke Grote Samenzweringselementen in, gestoken in weer een nieuw jasje. wat dat betreft niets nieuws onder de zon.

Dat er een 'Diepe Staat' zou zijn, ook in NL, is echter een theorie die ik wel steeds vaker, ook in de MSM volgens mij, verkondigd zie worden.

(Overigens zit ik nu Untold History of America te kijken van Showtime (o.a. ook Dexter komt van Showtime) narrated door Oliver Stone en is wel interessant.)

Met dank aan MangoTree:

Site met alle zogenaamde Q drops (i.e. berichten van Q) plus interpretaties:
Overzicht van alle Q drops: https://qmap.pub/?pg=1
Interpretaties: https://8ch.net/patriotsawoken/catalog.html
Interpretaties: https://voat.co/v/GreatAwakening

Nadere uitleg in een YT filmpje:



Vrij accurate breakdown van PBS over dit fenomeen d.d. 01-08-08:


I´m back.
  Beste debater 2022 dinsdag 14 april 2020 @ 15:01:58 #2
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192613686
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 14:44 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Ik zou zeggen maak een topic aan, dan kan ik me erin verdiepen en mischien een beter antwoord geven.
Het is niet mijn expertise, en het gaat hier over Q en niet over onzin die je via via erbij wil slepen.

Dus wil je erover discuseren dan maak je een topic daarvoor.

Overigens steeds meer Q proofs de laatste weken zoals trump op de foto met de comfort , en het fragmentje van de corona op zn twitter en nu ook weer weg lopend met een 5,4,3,2,1 en een dikke Q en sean hannity met de punisher lol
En halfbroer obama als Q volger met wwg1wga
Je hebt nog nooit van Breckinridge gehoord man, met je 'Democraten als slavendrijvers'.
Blijf lekker over QAnon lullen, prima, maar laat de Amerikaanse geschiedenis en politiek erbuiten als je er geen verstand van hebt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_192613779
Interessante vraag voor degenen die QAnon adepten zijn: Trump is aan een stoutmoedige strijd bezig om de cabal (deep state, kwaadaardige elites, satanisten, het Kwaad, de illuminaten, de reptillianen noem maar op) in een grote eindstrijd te verslaan. Maar de vraag dient zich natuurlijk aan: is Trump niet volledig verslagen eigenlijk? Al de zaken die Trump zelf zag als zijn grootste prestaties: bijna volledige werkgelegenheid, Dow-Jones index hoger dan ooit, zijn als sneeuw voor de zon verdwenen door de pandemie. Verder zijn de 'sealed indictments' waarmee Trump de cabal van het bed zou lichten, waaronder Hillary en Bill, Barry Soetero a.k.a. Barack Obama, zijn man Michelle (ze is volgens deze theorie geen vrouw maar een man), Soros en heel wat Hollywood acteurs en actrices, zijn nog steeds verzegeld dus geen Storm en ook met de Great Awakening wil het niet echt vlotten. De chaos waarin de VS nu verzeild zijn geraakt, door het zogenaamde leidierschap van Trump, kent geen historische precedenten en nog maar afwachten hoe zich dit gaat ontwikkelen. Hier en daar zie je dat er wordt geopperd dat men het 25ste amendement maar moet inzetten (impeachment van een president ogv onvermogen om de taken en bevoegdheden van de genoemde Office uit te oefenen), ook berichten sommigen dat het leger hem misschien even moet overreden af te treden. Nu denk ikzelf niet dat het zover komt, maar toch het schets wel het algemene beeld van totale chaos en incompetentie en als hij idd bezig is met een bijbelse eindstrijd tegen de satanische krachten dan staat hij niet voor, zeg maar.

[ Bericht 3% gewijzigd door Ryan3 op 14-04-2020 15:17:43 ]
I´m back.
pi_192613788
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 15:01 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Je hebt nog nooit van Breckinridge gehoord man, met je 'Democraten als slavendrijvers'.
Blijf lekker over QAnon lullen, prima, maar laat de Amerikaanse geschiedenis en politiek erbuiten als je er geen verstand van hebt.
Ik zeg nergens dat ik niets van de US geschiedenis af weet, maar de geschiedenis is heel groot en divers en bijna onmogelijk om snel effe een diepe discussie erover te houden.
Dus in feite zeg je dat de democrats geen slaven hadden en waarschijnlijk zal je dan ook wel beweren dat men niets met de KKK te maken heeft.
Maar nogmaals maak mooi een topic aan en mischien dat ik dan wel wat dieper erop in wil gaan.

Vreemde reactie overigens dat je dan het volgens jou niet over democrats en slavendrijvers mag hebben als je in jou ogen er niet genoeg verstand van hebt.
Dan is in feite de vraag wat je dan in hemelsnaam in dit topic doet.

Maar goed in principe is je gedrag al duidelijk genoeg , dat er niet goed met je te discuseren is.
Je bent echt zon hater type
Ik heb overigens niets met democrats en republicans maar dat doet niet terzake
  Beste debater 2022 dinsdag 14 april 2020 @ 15:17:21 #5
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192613877
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 15:12 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat ik niets van de US geschiedenis af weet, maar de geschiedenis is heel groot en divers en bijna onmogelijk om snel effe een diepe discussie erover te houden.
Dus in feite zeg je dat de democrats geen slaven hadden en waarschijnlijk zal je dan ook wel beweren dat men niets met de KKK te maken heeft.
Maar nogmaals maak mooi een topic aan en mischien dat ik dan wel wat dieper erop in wil gaan.

Vreemde reactie overigens dat je dan het volgens jou niet over democrats en slavendrijvers mag hebben als je in jou ogen er niet genoeg verstand van hebt.
Dan is in feite de vraag wat je dan in hemelsnaam in dit topic doet.

Maar goed in principe is je gedrag al duidelijk genoeg , dat er niet goed met je te discuseren is.
Je bent echt zon hater type
Ik heb overigens niets met democrats en republicans maar dat doet niet terzake
In feite zeg ik dat je hele van internet gehaalde riedel over slavendrijvende Democraten nergens op slaat; dat het de Southern Democrat-fractie o.l.v. Breckinridge was die decennia na de Burgeroorlog de dienst uitmaakte, en dat de Democratische Partij vanaf 1948 180 graden gedraaid is o.m. door de Civil Rights plank ingediend door Hubert Humphrey, waardoor de zuidelijke Democraten en masse de partij verlieten en zich verenigden in de zwaar segregationistische Dixiecrats.

Ook weinig verrassend dat het diepe Zuiden, dat altijd democratisch stemde, in 1964 ineens massaal Republikeins stemde; wellicht omdat de Republikeinse kandidaat, Goldwater, Civil Rights geen federale aangelegenheid vond.

Jij tracht de Democratische partij van de Breckinridge dagen te koppelen aan de Democratische partij van na 1948, uiteraard om vol te kunnen blijven houden 'dat de echte racisten bij de Democraten zitten!!!'

Sowieso uiterst merkwaardig hoe Nederlandse complotters weglopen met Trump en de Republikeinen terwijl ze anderzijds zeggen te strijden tegen 'het groot-kapitaal'.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_192613891
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 15:11 schreef Ryan3 het volgende:
Interessante vraag voor degenen die QAnon adepten zijn: Trump is aan een stoutmoedige strijd bezig om de cabal (deep state, kwaadaardige elites, satanisten, het Kwaad, de illuminaten, de reptillianen noem maar op) in een grote eindstrijd te verslaan. Maar de vraag dient zich natuurlijk aan: is Trump niet volledig verslagen eigenlijk? Al de zaken die Trump zelf zag als zijn beste grootste prestaties: bijna volledige werkgelegenheid, Dow-Jones index hoger dan ooit zijn als sneeuw voor de zon verdwenen door de pandemie. Verder zijn de 'sealed indictments' waarmee Trump de cabal van het bed zou lichten, waaronder Hillary en Bill, Barry Soetero a.k.a. Barack Obama, zijn man Michelle (ze is volgens deze theorie geen vrouw man), Soros en heel wat Hollywood acteurs en actrices, nog steeds verzegeld dus geen Storm en ook met de Great Awakening wil het niet echt vlotten. De chaos waarin de VS nu verzeild zijn geraakt, door de zogenaamde leiding van Trump, kent geen historische parallel en nog maar afwachten hoe zich dit gaat ontwikkelen. Hier en daar zie je dat er wordt geopperd dat men het 25ste amendement maar moet inzetten (impeachment van een president ogv onvermogen om de taken en bevoegdheden van de genoemde Office te oefenen), ook berichten sommigen dat het leger hem misschien even moet overreden af te treden. Nu denk ikzelf niet dat het zover komt, maar toch het schets wel het algemene beeldt van totale chaos en incompetentie.
Heel simpel gezegd is het verhaal nog lang niet over, en is hij wel degelijk aan dd winnende hand, sterker nog hij heeft in feite al lang gewonnen alleen weet de tegenstander dat nog niet.
Het belangrijkste wat trump heeft gedaan op lange termijn zijn de rechters benoemen en die blijven en zo zal in zn 2e termijn er op verder borduren.
Geen idee waarom je denkt dat hij verloren heeft terwijl hij juist er beter voor staat dan ooit, zn polls worden overall gezien steeds beter en men is vrij tevreden hoe hij de corona crissis aan pakt.

En als je het hele q gebeuren echt goed volgt dan zou je weten dat het al bepaalt is en dat je maar achterover hoeft te leunen en de film te kijken.
Stap voor stap komt alles dichterbij . goed kijken en je ziet het.

Denk het eerste wat je moet zien is de steeds duidelijker wordende link tussen Q en Trump ,
pi_192613927
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 15:17 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

In feite zeg ik dat je hele van internet gehaalde riedel over slavendrijvende Democraten nergens op slaat; dat het de Southern Democrat-fractie o.l.v. Breckinridge was die decennia na de Burgeroorlog de dienst uitmaakte, en dat de Democratische Partij vanaf 1948 180 graden gedraaid is o.m. door de Civil Rights plank ingediend door Hubert Humphrey, waardoor de zuidelijke Democraten en masse de partij verlieten en zich verenigden in de zwaar segregationistische Dixiecrats.

Ook weinig verrassend dat het diepe Zuiden, dat altijd democratisch stemde, in 1964 ineens massaal Republikeins stemde; wellicht omdat de Republikeinse kandidaat, Goldwater, Civil Rights geen federale aangelegenheid vond.

Jij tracht de Democratische partij van de Breckinridge dagen te koppelen aan de Democratische partij van na 1948, uiteraard om vol te kunnen blijven houden 'dat de echte racisten bij de Democraten zitten!!!'

Sowieso uiterst merkwaardig hoe Nederlandse complotters weglopen met Trump en de Republikeinen terwijl ze anderzijds zeggen te strijden tegen 'het groot-kapitaal'.
Op de eersteplaats ben ik geen nederlander en woon er dan ook niet al heb ik er wel lang gewoond en ben er opgegroeid

Op de 2e plaats koppel ik helemaal niets, jij verondersteld dat ik het koppel.
Maar nogmaals diepere discussie maak je maar een topic aan.
Je bent wel een volhardend figuurtje
  Beste debater 2022 dinsdag 14 april 2020 @ 15:24:28 #8
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192613996
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 15:20 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Op de eersteplaats ben ik geen nederlander en woon er dan ook niet al heb ik er wel lang gewoond en ben er opgegroeid

Op de 2e plaats koppel ik helemaal niets, jij verondersteld dat ik het koppel.
Maar nogmaals diepere discussie maak je maar een topic aan.
Je bent wel een volhardend figuurtje
... stellen dat men 'lunacy' vooral aan de linkerzijde aantreft, even vergetende wat voor bagger Obama tussen 2008-2016 over zich heen heeft gekregen, en daarmee trachten aan te tonen dat demonisering en kwaadsprekerij een typisch links dingetje zou zijn (arme Trump), getuigt van nul objectiviteit. Dat je daarna nog eens met de 'Democraten zijn KKK!' op de proppen komt zegt verder genoeg over je zogenaamde neutraliteit.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_192614218
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 15:24 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

... stellen dat men 'lunacy' vooral aan de linkerzijde aantreft, even vergetende wat voor bagger Obama tussen 2008-2016 over zich heen heeft gekregen, en daarmee trachten aan te tonen dat demonisering en kwaadsprekerij een typisch links dingetje zou zijn (arme Trump), getuigt van nul objectiviteit. Dat je daarna nog eens met de 'Democraten zijn KKK!' op de proppen komt zegt verder genoeg over je zogenaamde neutraliteit.
Ik zeg nergens dat de republicans nooit fout zijn , en ja die zijn ook vaak genoeg fout geweest.
Maar de crap die trump over zich heen krijgt is vele malen erger dan obama over zich heen krijgt en dat is vooral dankzij de media die (dat is onderzocht) voor meer dan 90 procent anti trump was en bij obama was dat bijna andersom.

En ja ook is er een onderzoek geweest dat mensen in de US die links zijn minder de zaak van 2 kanten bekijken dan de mensen die rechts zijn die dat wel meer doen.
Niet voor niets zie je ook veel meer hysterie op links.

Nou neem ik aan dat je dat zelf ook wel kan duck ducken , maar als ik zie dat je echt in die grote switch mythe gelooft dan heb ik toch wel mn twijfels.
Mischien toch iets te veel indoctrinated by education .

nou stop ik er mee en ga ik het wel over q of trump hebben en dus niet over de verre historie waar je me telkens in wil trekken.
wie weet in een ander topic wel
  Beste debater 2022 dinsdag 14 april 2020 @ 15:37:28 #10
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192614236
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 15:36 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat de republicans nooit fout zijn , en ja die zijn ook vaak genoeg fout geweest.
Maar de crap die trump over zich heen krijgt is vele malen erger dan obama over zich heen krijgt en dat is vooral dankzij de media die (dat is onderzocht) voor meer dan 90 procent anti trump was en bij obama was dat bijna andersom.

En ja ook is er een onderzoek geweest dat mensen in de US die links zijn minder de zaak van 2 kanten bekijken dan de mensen die rechts zijn die dat wel meer doen.
Niet voor niets zie je ook veel meer hysterie op links.

Nou neem ik aan dat je dat zelf ook wel kan duck ducken , maar als ik zie dat je echt in die grote switch mythe gelooft dan heb ik toch wel mn twijfels.
Mischien toch iets te veel indoctrinated by education .

nou stop ik er mee en ga ik het wel over q of trump hebben en dus niet over de verre historie waar je me telkens in wil trekken.
wie weet in een ander topic wel
Waar kan ik dat onderzoek vinden?

En nee, die switch heeft wel degelijk plaatsgevonden. Verklaar anders even de winst van Goldwater in 1964.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_192614303
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 15:17 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Heel simpel gezegd is het verhaal nog lang niet over, en is hij wel degelijk aan dd winnende hand, sterker nog hij heeft in feite al lang gewonnen alleen weet de tegenstander dat nog niet.
'Het verhaal is nog lang niet over' en 'in feite heeft hij al lang gewonnen' dat lijkt me in tegenspraak te zijn met elkaar.
quote:
Het belangrijkste wat trump heeft gedaan op lange termijn zijn de rechters benoemen en die blijven
Jij bedoelt de benoeming van Corsuch en Kavanaugh? Of ook allerlei benoemingen in de lagere hoven van beroep?
quote:
en zo zal in zn 2e termijn er op verder borduren.
Vraag of er überhaupt nog een tweede termijn komt hè. Dat zou mij verbazen ergens. Maar het kan.
quote:
Geen idee waarom je denkt dat hij verloren heeft terwijl hij juist er beter voor staat dan ooit, zn polls worden overall gezien steeds beter en men is vrij tevreden hoe hij de corona crissis aan pakt.
42% tegen 51% Trump v. Biden, dacht ik. Zag het vanmorgen in amv, geloof ik. Nogmaals het geeft wmb nog niet echt veel aan. Waarom dat ik denk dat-ie verloren heeft van de cabal, binnen deze optiek? Al zijn zogenaamde prestaties zijn verloren gegaan en binnen deze optiek zie ik ook geen beweging: geen massa-arrestaties bijv., geen staat van beleg, geen eeuwigdurende militaire dictatuur onder de familie Trump. Ik zie alleen een enorme Jan boel.
quote:
En als je het hele q gebeuren echt goed volgt dan zou je weten dat het al bepaalt is en dat je maar achterover hoeft te leunen en de film te kijken.
Stap voor stap komt alles dichterbij . goed kijken en je ziet het.

Denk het eerste wat je moet zien is de steeds duidelijker wordende link tussen Q en Trump ,
Ik kijk goed, ik zie de chaos alleen toenemen.
I´m back.
  dinsdag 14 april 2020 @ 15:56:57 #12
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_192614550
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 15:41 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

'Het verhaal is nog lang niet over' en 'in feite heeft hij al lang gewonnen' dat lijkt me in tegenspraak te zijn met elkaar.
[..]

Jij bedoelt de benoeming van Corsuch en Kavanaugh? Of ook allerlei benoemingen in de lagere hoven van beroep?
[..]

Vraag of er überhaupt nog een tweede termijn komt hè. Dat zou mij verbazen ergens. Maar het kan.
[..]

42% tegen 51% Trump v. Biden, dacht ik. Zag het vanmorgen in amv, geloof ik. Nogmaals het geeft wmb nog niet echt veel aan. Waarom dat ik denk dat-ie verloren heeft van de cabal, binnen deze optiek? Al zijn zogenaamde prestaties zijn verloren gegaan en binnen deze optiek zie ik ook geen beweging: geen massa-arrestaties bijv., geen staat van beleg, geen eeuwigdurende militaire dictatuur onder de familie Trump. Ik zie alleen een enorme Jan boel.
[..]

Ik kijk goed, ik zie de chaos alleen toenemen.
Het verhaal is nog niet over betekend gewoon dat je nog midden in de film zit.
En in et midden van de film is het altijd dat het lijkt alsof de tegenstander aan het winnen is, tot het moment dat het plot draait.

En de polls geven duidelijk aan dat het trump nog steeds voor de wind gaat en overigens verwacht ik nog steeds dat biden eruit zal stappen en het stokje zal overgeven aan iemand anders(al is dat gewoon een verwachting van mezelf( biden kan amper volledige zinnen uitspreken en weet nog amper waar hij is en met wie hij er is.
De man is volledig aan het dementeren.
Voeg daar aan toe dat enorm veel bernie voters zich bedrogen voelen en of niet gaan stemmen of op trump.
En niet te vergeten de latino en zwarte gemeenschappen zijn sterk gegroeid richting trump

En wat betreft de massa arrestaties hangt dat toch veelal af van wanneer de endictments geopend worden, en ja die zijn er toch echt.
Je kan die bekijken als je pacer gebruikt maar daar moet je voor betalen.
Al wil niet zeggen dat elke endictment tot een arrestatie leid of 1 persoon kan ook meerdere endictments hebben en meerdere personen kunnen op 1 endictment staan.

Hoe lang denk jij dat het duurt (ja ik ben ook ongeduldig) voordat je iemand president hebt gemaakt en op alle belangrijke posities je poppetjes hebt gezet die de zaak weer in goede banen kunnen leiden.
Daar zit jaren werk aan vast, want sommige mensen zitten er voor vrij lange periodes.
En soms is het zelfs zo dat de opvolger al vast staat en dat je die ook moet wippen.
Zo had hij laatst iemand eruit weten te werken (weet zo niet meer wie) die een betere functie ergens kon krijgen en snel vulde hij die plaats op en zij kreeg niet die baan, maar kon ook niet terug.

Maar als er niets gedaan zou worden aan de swamp e.d. waarom zegt trump het dan zelf en heeft hij ook gezegd dat hij ze allemaal al gepakt heeft, dat zou dan toch ook vreemd zijn.
Je verwacht dat ze zonder weerstand allemaal weg gaan.
Heb je wel eens gekeken hoeveel dems en reps banden hebben met wapenhandelaren en smerige bedrijven in oekraine en china

En dat je de chaos ziet toenemen is omdat je te veel de MSM kijkt die alles uit context trekken of het vergrootglas op de verkeerde plek richten 3 jaar lang over de russia hoax praten en elke keer bombshell info, en nu wil men hem niet meer live uitzenden want het volk begint door de leugens te prikken.
Zn aproval overall was een paar dagen gelede hoger dan ooit en hoger dan hij president werd, en dat ging over alle polls terwijl de meeste vrij anti zijn
pi_192615791
Tom Hanks is dood-draadje. Idee erachter is dat coronavirus wordt gebruikt om bepaalde lieden op te pakken en/of te executeren etc. En toen Hanks, die in Australië zat, aangaf dat-ie besmet was en in quarantaine zat, dacht men dat dat een coverstory was en dat-ie in werkelijkheid dus was opgepakt c.q. dat-ie dan de doodstraf had gekregen, want in het QAnon universum is Hanks niet één van de vriendelijkste Hollywood acteurs maar een pedofiele misdadiger, alleen dook hij dus vrij recent weer in de VS op en presenteerde een aflevering van SNL (saturday night live). Nou ja dat klopt dus niet Hanks is wel degelijk dood of zit gevangen, vandaar dit draadje:

TommyG twitterde op dinsdag 14-04-2020 om 06:38:01 1/ TOM HANKS SNL “APPEARANCE” EXPOSED (THEAD)

I know u guys like these 20 part threads exposing stuff, but Im confident this one will end up being the most shocking & important of em all!

I do not think that was Tom Hanks i on SNL Saturday!

Lets follow the white rabbit.... https://t.co/kor8Ur9Jza reageer retweet
I´m back.
  dinsdag 14 april 2020 @ 17:18:09 #14
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_192616062
quote:
9s.gif Op dinsdag 14 april 2020 17:02 schreef Ryan3 het volgende:
Tom Hanks is dood-draadje. Idee erachter is dat coronavirus wordt gebruikt om bepaalde lieden op te pakken en/of te executeren etc. En toen Hanks, die in Australië zat, aangaf dat-ie besmet was en in quarantaine zat, dacht men dat dat een coverstory was en dat-ie in werkelijkheid dus was opgepakt c.q. dat-ie dan de doodstraf had gekregen, want in het QAnon universum is Hanks niet één van de vriendelijkste Hollywood acteurs maar een pedofiele misdadiger, alleen dook hij dus vrij recent weer in de VS op en presenteerde een aflevering van SNL (saturday night live). Nou ja dat klopt dus niet Hanks is wel degelijk dood of zit gevangen, vandaar dit draadje:

TommyG twitterde op dinsdag 14-04-2020 om 06:38:01 1/ TOM HANKS SNL “APPEARANCE” EXPOSED (THEAD)

I know u guys like these 20 part threads exposing stuff, but Im confident this one will end up being the most shocking & important of em all!

I do not think that was Tom Hanks i on SNL Saturday!

Lets follow the white rabbit.... https://t.co/kor8Ur9Jza reageer retweet
wederom ga je op wat mensen denken dat Q bedoeld en het giswerk erachter wat natuurlijk ook met regelmaat fout is.
Maar probeer je nu mensen te debunken of gaat het om het Q gebeuren, want die laat je blijkbaar links liggen net als de links tussen trump en Q en mijn vragen daarover
pi_192616142
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 17:18 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

wederom ga je op wat mensen denken dat Q bedoeld en het giswerk erachter wat natuurlijk ook met regelmaat fout is.
Maar probeer je nu mensen te debunken of gaat het om het Q gebeuren, want die laat je blijkbaar links liggen net als de links tussen trump en Q en mijn vragen daarover
Dit is Q hè. Of althans mensen die Q volgen, de QAnon adepten. Dré van Delft retweet dit allemaal. Dat is de Q man in NL zeg maar.
Trump is verder niet Q, denk ik.

Overigens dat dat verhaal dat Hanks dood is in de QAnon gemeenschap terecht kwam, heeft dat hiermee te maken:

Trump was reportedly saved from tweeting Tom Hanks had died from coronavirus after officials misunderstood what being 'discharged' from hospital means

[ Bericht 8% gewijzigd door Ryan3 op 14-04-2020 18:26:32 ]
I´m back.
  dinsdag 14 april 2020 @ 23:19:31 #16
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_192623319
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 17:21 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dit is Q hè. Of althans mensen die Q volgen, de QAnon adepten. Dré van Delft retweet dit allemaal. Dat is de Q man in NL zeg maar.
Trump is verder niet Q, denk ik.

Overigens dat dat verhaal dat Hanks dood is in de QAnon gemeenschap terecht kwam, heeft dat hiermee te maken:

Trump was reportedly saved from tweeting Tom Hanks had died from coronavirus after officials misunderstood what being 'discharged' from hospital means

Q is diegene of zijn diegene die de posts maken en het meest voor de hand liggende en wat de meeste denken is dat het intelligence is wat die generaal vallely een tijdje geleden zei.

Trump is Qplus dat is wel duidelijk na al die aanwijzingen van fotos en callsign van zn vliegtuig etc

Maar mensen die zaken uitzoeken doen dat allemaal aan de hand van de kaarten die men gedeeld krijgt door q en daar maakt men een soort voorspelling op met soms de meest vreemde zaken op dat gebied, daar zitten overigens ook trolls tussen en plants zoals oa. dr corsi dat was.

Je moet het zien als een pokerspel dat de Q volgers maar alleen de kaarten kan zien die men in eigen hand heeft en daar de theorieën op los laat.
Maar bij Q kan je pas achteraf zien of het klopte en er zit naruurlijk ook disinformatie bij, want ja de tegenstander kijkt ook.

Het zit zo extreem in elkaar dat alle zaken meerdere betekenissen hebben en zelfs allle hash nummers of hoe die ook heten wijzen op boeken die over zaken gaan waar Q over bezig is en over JFK etc.
Alles heeft gewoon een betekenis

Zo stond precies vast hoe de uitslag zou worden van de midterms.
Er was ook aangegeven wat er in het IG rapport zou komen tevens met de informatie die van strzok en van page af kwamen en ga zo maar door.

Kijk naar wat Q post en als je het goed onderzoekt dan zie je dat een gewone sterveling de info niet heeft en dit nooit in elkaar kan zetten.
Ik ben over het algemeen heel moeilijk te overtuigen van dit soort zaken al sluit ik veel niet uit en heb ik het voordeel dat mijn schoonfamilie behoorlijk powerful zijn en dus zaken gewoon kon navragen over bv NCIVM zaak en over CEMEX en wat andere zaken en dat kwam precies overeen .
  dinsdag 14 april 2020 @ 23:34:45 #17
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_192623604
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 15:56 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Het verhaal is nog niet over betekend gewoon dat je nog midden in de film zit.
En in et midden van de film is het altijd dat het lijkt alsof de tegenstander aan het winnen is, tot het moment dat het plot draait.

En de polls geven duidelijk aan dat het trump nog steeds voor de wind gaat en overigens verwacht ik nog steeds dat biden eruit zal stappen en het stokje zal overgeven aan iemand anders(al is dat gewoon een verwachting van mezelf( biden kan amper volledige zinnen uitspreken en weet nog amper waar hij is en met wie hij er is.
De man is volledig aan het dementeren.
Voeg daar aan toe dat enorm veel bernie voters zich bedrogen voelen en of niet gaan stemmen of op trump.
En niet te vergeten de latino en zwarte gemeenschappen zijn sterk gegroeid richting trump

En wat betreft de massa arrestaties hangt dat toch veelal af van wanneer de endictments geopend worden, en ja die zijn er toch echt.
Je kan die bekijken als je pacer gebruikt maar daar moet je voor betalen.
Al wil niet zeggen dat elke endictment tot een arrestatie leid of 1 persoon kan ook meerdere endictments hebben en meerdere personen kunnen op 1 endictment staan.

Hoe lang denk jij dat het duurt (ja ik ben ook ongeduldig) voordat je iemand president hebt gemaakt en op alle belangrijke posities je poppetjes hebt gezet die de zaak weer in goede banen kunnen leiden.
Daar zit jaren werk aan vast, want sommige mensen zitten er voor vrij lange periodes.
En soms is het zelfs zo dat de opvolger al vast staat en dat je die ook moet wippen.
Zo had hij laatst iemand eruit weten te werken (weet zo niet meer wie) die een betere functie ergens kon krijgen en snel vulde hij die plaats op en zij kreeg niet die baan, maar kon ook niet terug.

Maar als er niets gedaan zou worden aan de swamp e.d. waarom zegt trump het dan zelf en heeft hij ook gezegd dat hij ze allemaal al gepakt heeft, dat zou dan toch ook vreemd zijn.
Je verwacht dat ze zonder weerstand allemaal weg gaan.
Heb je wel eens gekeken hoeveel dems en reps banden hebben met wapenhandelaren en smerige bedrijven in oekraine en china

En dat je de chaos ziet toenemen is omdat je te veel de MSM kijkt die alles uit context trekken of het vergrootglas op de verkeerde plek richten 3 jaar lang over de russia hoax praten en elke keer bombshell info, en nu wil men hem niet meer live uitzenden want het volk begint door de leugens te prikken.
Zn aproval overall was een paar dagen gelede hoger dan ooit en hoger dan hij president werd, en dat ging over alle polls terwijl de meeste vrij anti zijn

helder uiteengezet.
hulde
\
of het goede q nieuws ook echt waar zal blijken te zijn.. time will tell.
fingers crossed, zou ik zeggen.
GO TRUMP!!! w/
Huig
pi_192800120
Dus vroeg ik me af wat QAnon adepten van het wondermiddeltje van Trump vonden en ik vond dit artikeltje met vermelding van een NLse QAnon adept in de hoofdrol:

quote:
Conspiracy theorists are already pushing Trump’s dangerous coronavirus treatments

After President Trump suggested injecting disinfectant and using UV light as treatments for the coronavirus during a White House press conference on Thursday, confusion and shock reigned in the medical and scientific communities.

“I couldn’t believe it when I checked the news this morning,” said psychologist and conspiracy theory expert Daniel Jolley at the University of Nottingham.

Trump now falsely claims he did not suggest looking into disinfectant injections as a coronavirus treatment. “I was asking a question sarcastically to reporters like you just to see what would happen,” he told journalists in the Oval Office.

But over on Facebook, in a group for followers of the notorious pro-Trump conspiracy theory movement QAnon, users jumped to the president’s aid. “DID EVERYONE GET THE PRESIDENT’S MESSAGE TONIGHT?” wrote one user. Another posted pictures of newly purchased chemical agents with the caption “Suck it, Big Pharma.” “It seems far fetched but he is spot on,” wrote another. “He just revealed one of the greatest secrets in medicine and nobody even noticed.”

The use of disinfectant agents as a potential treatment for Covid-19 have been circulating among conspiracy groups for months, and was heavily re-promoted on Friday. In particular, disinfectant agent chlorine dioxide, dubbed by QAnon followers as the “miracle mineral supplement,” has been the chemical of choice for the group’s followers. “It kills all pathogens, bacteria, virus, fungus in your body,” wrote Facebook user Irene Klaver, 52, from the Netherlands. Klaver only joined the QAnon Facebook group, which has more than 86,000 members, on Tuesday, but said she had followed the movement for much longer.

Klaver told me she had been self-administering chlorine dioxide since February, taking three to four drops twice a day. When I asked her about Trump’s words, she said: “your President is absolutely right about all those treatments. It is effective, cheap and will save lots of people from dying.”

For years, chlorine dioxide has been promoted as a potential cure for conditions as diverse as autism, diabetes and cancer by internet cult leader Jim Humble, alongside Andreas Ludwig Kalcker, a German hero of the QAnon movement with a large online following. In April, Kalcker released an 8-minute video claiming the compound also worked against Covid-19.

In a statement in August, the U.S. Food and Drug Administration’s acting commissioner said of chlorine dioxide: “Ingesting these products is the same as drinking bleach.”

President Trump’s other suggestion that Covid-19 could be treated with ultraviolet light also garnered praise from supporters. “He is now officially my hero, I actually teared up,” wrote one QAnon user, while others posted links about “the healing powers of ultraviolet rays” and “ozone therapy” – a toxic pseudoscientific treatment banned by the FDA but heavily promoted in anti-science groups.

The rush to explain and support Trump’s claims is still underway, according to disinformation specialist Samantha North at Washington cyber security company Nisos. “There’s a very tribal dynamic,” she observed. “People cling at all costs to the narrative that comes from their “in” group,” she said, adding that she had observed online conspiracy theorists “trying to present all these complicated explanations for what Trump was doing.”

The scramble to explain Trump’s intentions was also reiterated by the far-right outlet Breitbart news, who posted a “fact-check” article claiming “No, Trump didn’t propose injecting people with disinfectant.”

Irene Klaver, the Dutch QAnon recruit who’s been taking chlorine dioxide, felt Trump’s proximity to expert medical advisors meant he was well-placed to highlight potential treatments for Covid-19. “He has the right people to study all this and give us the people the best advice,” she said, adding: “If that is a possibility and it is safe, why not?”

This morning, Reckitt Benckiser, the British owner of Dettol and Lysol released a statement warning of the dangers of injecting their products. “Dettol” and “#disinfectant” were both trending Twitter topics for most of the day.
Ene Irene Klaver uit NL die dat dus daar propageert. 8)7 .

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 25-04-2020 14:31:25 ]
I´m back.
  zaterdag 25 april 2020 @ 14:31:46 #19
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_192800245
quote:
9s.gif Op zaterdag 25 april 2020 14:20 schreef Ryan3 het volgende:
Dus vroeg ik me af wat QAnon adepten van het wondermiddeltje van Trump vonden en ik vond dit artikeltje met vermelding van een NLse QAnon adept in de hoofdrol:
[..]

Ene Irene Klaver uit NL die dat dus daar propageert.
Het is goed om te zien dat dit je lekker bezighoudt.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_192800358
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 april 2020 14:31 schreef dellipder het volgende:

[..]

Het is goed om te zien dat dit je lekker bezighoudt.
Ja, ik ben echt benieuwd wanneer nu het spektakel van the Storm wordt ingezet hè, de 100.000 sealed indictments, de massa-arrestaties, het instellen van een militair regime onder Trump de geniale triomfator en uiteraard heeft dat ook consequenties voor NL.
I´m back.
  zaterdag 25 april 2020 @ 14:50:16 #21
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_192800446
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 14:41 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, ik ben echt benieuwd wanneer nu het spektakel van the Storm wordt ingezet hè, de 100.000 sealed indictments, de massa-arrestaties, het instellen van een militair regime onder Trump de geniale triomfator en uiteraard heeft dat ook consequenties voor NL.
My bad. Ik was niet duidelijk genoeg.
Over het onderwerp van dit topic weet ik inmiddels dat jij Qanon rechts-extremistisch, terroristisch en antisemitisch vindt. Dus dat is voor mij verder niet interessant.
Ik reageerde juist op de inhoud van het bericht dat je zojuist plaatste. Daarvan vind ik het goed om te zien dat overigens niet alleen jij, maar zovelen die BS najagen.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_192800471
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 april 2020 14:50 schreef dellipder het volgende:

[..]

My bad. Ik was niet duidelijk genoeg.
Over het onderwerp van dit topic weet ik inmiddels dat jij Qanon rechts-extremistisch, terroristisch en antisemitisch vindt. Dus dat is voor mij verder niet interessant.
Ik reageerde juist op de inhoud van het bericht dat je zojuist plaatste. Daarvan vind ik het goed om te zien dat overigens niet alleen jij, maar zovelen die BS najagen.
Ja, alleen als je naar Twitter kijkt, en FB zal niet anders zijn wrs, dan zie je dat de gekkies duidelijk in de meerderheid zijn helaas.
I´m back.
  zaterdag 25 april 2020 @ 15:02:38 #23
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_192800545
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 14:53 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, alleen als je naar Twitter kijkt, en FB zal niet anders zijn wrs, dan zie je dat de gekkies duidelijk in de meerderheid zijn helaas.
Welnee, het enige dat te zien valt, is dat die, zoals jij zegt gekkies, van de ene faux outrage naar het andere gaan. Het bleach-onderwerp is aquariumreiniger 2.0 TDS.
Just saying..
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_192800643
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 april 2020 15:02 schreef dellipder het volgende:

[..]

Welnee, het enige dat te zien valt, is dat die, zoals jij zegt gekkies, van de ene faux outrage naar het andere gaan. Het bleach-onderwerp is aquariumreiniger 2.0 TDS.
Just saying..
Nu was dit "sarcastische grapje" van Trump wel erg extreem natuurlijk, alhoewel er nu al slachtoffers worden gemeld door inname van chloor (30 in New York), maar wat te denken van bepaalde lieden/journalisten die hydrochloroquine en/of chloroquine icm azithromycine aan de man brachten en dit in sommige gevallen nog steeds doen, of icm zink via een "toparts" uit Limburg na een trial met 8 patiënten, of lui die zeggen: 20'ers en 30'ers jullie hebben niets te vrezen ga gewoon naar buiten en hef de quarantaine op, de lui die nu nog roepen dat de seizoensgriep erger was, de ritselaars en verkopers van ondeugdelijke mondkapjes, de lui die zeggen dat het een complot is van Bill Gates of dat we worden overgeleverd aan een EU-dictatuur, lui die de Corona-app in een gele davidsster zetten, of lieden die beweren dat het Coronavirus een hoax is om te verhullen dat de problemen door 5G masten worden veroorzaakt en dus ad random telefoonmasten in de hens zetten.... moet ik nog doorgaan???
I´m back.
  zaterdag 25 april 2020 @ 15:16:10 #25
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_192800684
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 15:13 schreef Ryan3 het volgende:

[..]
moet ik nog doorgaan???
Volgens mij heb ik daarover alleen maar gezegd dat het goed is om te zien dat het je lekker bezighoudt.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_192800730
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 15:16 schreef dellipder het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik daarover alleen maar gezegd dat het goed is om te zien dat het je lekker bezighoudt.
Maar craziness is on the rise iig.
I´m back.
  zaterdag 25 april 2020 @ 15:22:12 #27
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_192800756
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 15:19 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maar craziness is on the rise iig.
Nog nazi's gevangen?
2019: The Great Awakening
  zaterdag 25 april 2020 @ 15:22:45 #28
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_192800761
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 15:19 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maar craziness is on the rise iig.
Fear porn.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_192800784
MrJones_tm twitterde op zaterdag 25-04-2020 om 15:16:46 President Trump has been right about everything. reageer retweet
I´m back.
pi_192904335
Nieuws van het front:



Iemand die afleveringen van Star Trek Discovery gezien? Iemand die Star Trek Picard volgt???

Of zou het allemaal UFO-alien technologie ipv Star Trek technologie zijn???

[ Bericht 3% gewijzigd door Ryan3 op 02-05-2020 11:23:56 ]
I´m back.
  zaterdag 2 mei 2020 @ 16:43:01 #31
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192908793
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 10:51 schreef Ryan3 het volgende:
Nieuws van het front:

[ afbeelding ]

Iemand die afleveringen van Star Trek Discovery gezien? Iemand die Star Trek Picard volgt???

Of zou het allemaal UFO-alien technologie ipv Star Trek technologie zijn???
Ik ben ook wel benieuwd naar die afleveringen
Ik gok op ufo alien technologie , David wilcock en Corey Goode op you tube hebben het altijd over aliens en nieuwe technologieen en dat soortgelijke technologie ook in films worden vertoond . Trump zie je ook breken met big pharma door bijv met chloroquine te komen ( o,63 ct ) en met uv light , kost ook niks .

Krijgen we toch een soort jetson samenleving in plaats van deze neanthertaler ouderwetse donkere bende waar we klein worden gehouden .

Welkom in de gouden eeuw *O*
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_192910763
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 16:43 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik ben ook wel benieuwd naar die afleveringen
Ik gok op ufo alien technologie , David wilcock en Corey Goode op you tube hebben het altijd over aliens en nieuwe technologieen en dat soortgelijke technologie ook in films worden vertoond . Trump zie je ook breken met big pharma door bijv met chloroquine te komen ( o,63 ct ) en met uv light , kost ook niks .

Krijgen we toch een soort jetson samenleving in plaats van deze neanthertaler ouderwetse donkere bende waar we klein worden gehouden .

Welkom in de gouden eeuw *O*
Is wel behoorlijk optimistisch, Sum.
I´m back.
  zaterdag 2 mei 2020 @ 22:32:30 #33
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192915491
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 18:59 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Is wel behoorlijk optimistisch, Sum.
Ik blijf optmistisch , ik kwam een great awakening map tegen

https://www.greatawakenin(...)0gBYuMLg8ktomInSln2E
https://static1.squarespa(...)_11x14_V10_Night.jpg

Een beetje uitleg over de map , er zijn ook langere video's


[ Bericht 6% gewijzigd door Summers op 02-05-2020 23:33:34 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_192957788
quote:
Lol, die gast kan er zelf niet echt wijs uit worden, geloof ik.
Maar in een ander topic zeg je dat jezelf alles wilt controleren, vanuit eigen waarneming? Klopt dat?
Dit soort dingen kun je toch niet controleren?
I´m back.
  donderdag 7 mei 2020 @ 20:17:05 #35
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_193000957
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 14:12 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Lol, die gast kan er zelf niet echt wijs uit worden, geloof ik.
Hij springt inderdaad van de hak op de tak , er zijn langere video's die wat rustiger zijn dus die ga ik ook nog wel een keer bekijken.
quote:
Maar in een ander topic zeg je dat jezelf alles wilt controleren, vanuit eigen waarneming? Klopt dat?
Ja dat is zoals het hoort ( wereld waarnemen van binnen naar buiten toe ) maar we hebben geleerd te vertrouwen op dat anderen alles controleren ( wereld accepteren van buiten naar binnen toe )
quote:
Dit soort dingen kun je toch niet controleren?
Je kan wel jezelf controleren door weer de wereld waar te nemen van binnen naar buiten toe , het oude los te laten en open te staan voor nieuwe inzichten . Dan doe je al mee aan de collectieve bewustzijnsverandering , the great awakening . Disclosure gaat daar ook aan meewerken .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_193155001
The Prophecies of Q
American conspiracy theories are entering a dangerous new phase.


In The Atlantic een aardige analyse van het fenomeen Q.

quote:
The Seventh-day Adventists and the Church of Jesus Christ of Latter-day Saints are thriving religious movements indigenous to America. Do not be surprised if QAnon becomes another. It already has more adherents by far than either of those two denominations had in the first decades of their existence. People are expressing their faith through devoted study of Q drops as installments of a foundational text, through the development of Q-worshipping groups, and through sweeping expressions of gratitude for what Q has brought to their lives. Does it matter that we do not know who Q is? The divine is always a mystery. Does it matter that basic aspects of Q’s teachings cannot be confirmed? The basic tenets of Christianity cannot be confirmed. Among the people of QAnon, faith remains absolute. True believers describe a feeling of rebirth, an irreversible arousal to existential knowledge. They are certain that a Great Awakening is coming. They’ll wait as long as they must for deliverance.

Trust the plan. Enjoy the show. Nothing can stop what is coming.
QAnon is niet zozeer een extreemrechtse samenzweringstheorie, maar (wellicht) een nieuwe religie in de maak, zoals de Mormoonse kerk en het Zevende-Dag adventisme ook religies zijn van Amerikaanse bodem, met een levende profeet genaamd 'Q', die via het internet zijn profetieën voor een bijbelse 'Eind Tijd' openbaart, resulterend in al een vrij volumineus "heilig boek" aan verwijzingen en leerstellingen: de Qdrops.

Wat in ieder geval geldt voor Q, geldt in de kern ook voor de meeste andere samenzweringstheorieën: in principe is het een voortzetting van oudere samenzweringstheorieën, die altijd lijken op te komen in tijden van grote maatschappelijke veranderingen c.q. crises, diepe tegenstellingen en hieruit voortvloeiende onzekerheden. Dit was zo toen de pestepidemie toesloeg en joden werden beschuldigd van het vergiftigen van de waterputten, de Franse Revolutie waarin men de hand zag van vrijmetselarij en joden en de nazi's die de joden betichten van ondermijning van de Duitse natie tot QAnon adepten nu die de (joodse) bankiers, Soros, de media en Hollywood-acteurs als belichaming van een verwoestend globalisme zien. Hier zit een een bepaalde rode draad in die een klein beetje onderbelicht blijft in dit verder wel interessante artikel.

Maar wie is 'Q' nu uiteindelijk??? In dit artikel worden drie theorieën gepresenteerd:
1. Single individual:
Dit kan Trump zelf zijn, indien zo dan wordt Trump meestal aangeduid als 'Q+', maar sommigen denken ook dat dit één van de belangrijkste Q-uitleggers kan zijn: PrayingMedic. Deze man leeft inmiddels van zijn boeken en filmpjes op yt over Q. Ook John Kennedy jr. wordt genoemd btw, deze zou zijn dood in scene hebben gezet in 1999, om te kunnen strijden tegen de cabal.
2. Collective:
De eigenaar van 4chan en 8kun een persoon genaamd Watkins komt dan in beeld. Theorie is dan dat degenen die zich als Q voordoen, betaald worden door Watkins om die Qdrops te maken als verdienmodel voor zijn forum.
3. Collective+:
Een zogenaamde Opensource military-intelligence agency. Een soort 'rogue element' binnen de geheime diensten die met een gezamenlijk project bezig zijn om de cabal te stoppen.

Ik geef theorie 2 een goeie kans van slagen.

(Met dank aan KoosVogels).

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 16-05-2020 10:55:26 ]
I´m back.
  maandag 18 mei 2020 @ 10:13:08 #37
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_193189446
"Deze lieden, die je vaak aantreft in de hoogste echalons van de grote mondiaal opererende banken en financiële instituten en waarvan het koningshuis van UK en Nederland ook lid zijn, zijn erop uit om de wereld te onderwerpen, de wereldbevolking te decimeren en te verdienen aan het tegen elkaar opzetten van volkeren en binnen volkeren bevolkingsgroepen om zo oorlogen of burgeroorlogen te veroorzaken en hier veel geld aan te verdienen"

Wat voor dingen hebben ze dan al geflikt? @Ryan3 of anderen die het antwoord weten
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_193284960
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2020 10:13 schreef madeliefff het volgende:
"Deze lieden, die je vaak aantreft in de hoogste echalons van de grote mondiaal opererende banken en financiële instituten en waarvan het koningshuis van UK en Nederland ook lid zijn, zijn erop uit om de wereld te onderwerpen, de wereldbevolking te decimeren en te verdienen aan het tegen elkaar opzetten van volkeren en binnen volkeren bevolkingsgroepen om zo oorlogen of burgeroorlogen te veroorzaken en hier veel geld aan te verdienen"

Wat voor dingen hebben ze dan al geflikt? @:Ryan3 of anderen die het antwoord weten
Als je die omschrijving aanhoudt dan zijn ze verantwoordelijk voor het huidige "globalisme", denk ik, waarin internationaal opererende financiële instellingen, allerlei gouvernementele organisaties en NGO's een grote rol spelen. Het decimeren van de wereldbevolking hebben ze nog niet zo goed onder de knie, als je het mij vraagt, ook deze coronocrisis slaat geen deuk in een pakje boter wat dit onderwerp betreft. En het opzetten van volkeren en binnen volkeren van bevolkingsgroepen gaat crescendo, volgens mij, maar daar hoeven ze zelf nauwelijks wat aan te doen ook, lijkt het. Veel geld verdienen door de 1% gaat wel gewoon door btw tijdens deze cornocrisis, ik las van de week dat de miljardairs gezamenlijk tot nu toe 43 miljard $ rijker geworden zijn de afgelopen paar maanden en dat Jeff Bezos op het juiste pad zit momenteel om 's werelds eerste biljonair te worden (dus een vermogen/marktwaarde van 1.000 miljard $. Zie: https://www.quotenet.nl/z(...)te-biljonair-worden/).

[ Bericht 6% gewijzigd door Ryan3 op 24-05-2020 08:00:12 ]
I´m back.
pi_193286615
quote:
After months of inaction, Google has finally removed QAnon apps that violated terms of service from its store

Google has removed multiple apps in its store that were promoting the QAnon conspiracy theory (and making the company money), months after Media Matters reported on the apps and their violation of the company's policies.

The apps -- “QMAP,” “Q Alerts!,” and “Q Alerts LITE” -- would show posts from “Q,” the central figure in the conspiracy theory that has been linked to multiple threatening and violent acts, including murders and attempted kidnappings. An FBI field office last year released a memo that listed QAnon as a potential domestic terrorism threat.

None of those apps are now listed in Google Play.

In a statement to Media Matters, a Google spokesperson confirmed the company had removed the apps, saying, “When we find apps that violate Play policy by distributing misleading or harmful information, we remove them from the store.” Media Matters sent a request to Google for comment on the QAnon apps in late March but did not receive a response, nor were the apps removed at that time.

The apps’ removal comes months after Media Matters reported in early February about their existence and that Google allowed them even though it prohibits apps with “content related to terrorism, such as content that promotes terrorist acts, incites violence, or celebrates terrorist attacks.” The report also noted that Google profited off of them, as several cost money to download.

Since Media Matters’ report was published, a QAnon supporter who was later arrested for threatening former Vice President Joe Biden posted multiple screenshots from Q Alerts!, showing she used the app. And misinformation about the novel coronavirus that was posted by “Q” also then spread via the apps (Media Matters’ request to Google for comment in March specifically mentioned the apps spreading coronavirus misinformation).

A user on 8kun’s “/qresearch/” message board -- where “Q” posts -- put up an image on May 21 that showed a message supposedly from Google saying QMAP had been suspended from Google Play due to violating its “Deceptive Behavior policy.” The policy, which Google cited in its message to QMAP, bars apps that “attempt to deceive users or enable dishonest behavior,” including those featuring “medical or health-related content or functionalities that are misleading or potentially harmful.”
I´m back.
pi_193386376
3828
It's Gonna Be Biblical
Q
!!Hs1Jq13jV6
5 Feb 2020 - 7:34:58 AM


Okee.
  vrijdag 5 juni 2020 @ 23:32:52 #41
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_193496661
Ik zag van de week Obama op tv, was dat vanuit zijn gevangenis?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_193499987
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 23:32 schreef Vis1980 het volgende:
Ik zag van de week Obama op tv, was dat vanuit zijn gevangenis?
Het gaat allemaal niet volgens het spoorboekje van de Q-adepten, volgens mij. Alhoewel er paar weken geleden ineens wat optimisme weerklonk, toen Trump out of the blue* #Obamagate twitterde en Twitter vervolgens geïnundeerd werd door deze hashtag, De vraag dient echter nogmaals gesteld te worden: beste Q-adepten, is Trump eigenlijk niet één grote faal?

*Of nou ja, was niet "out of the blue" het was de reactie van Trump op enkele woorden van kritiek door zijn voorganger, geloof ik.

[ Bericht 4% gewijzigd door Ryan3 op 06-06-2020 08:38:08 ]
I´m back.
  zondag 28 juni 2020 @ 22:04:46 #43
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_193836146
Ik zal hier ook maar eens weer wat posten ;). Ik ben de afgelopen jaren veel in de VS geweest en QAnon is géén marginale complottheorie van een stel internetgekkies. Het kent een enorme aanhang, m.n. onder het blanke conservatieve gedeelte van de Amerikaanse bevolking.

QAnon Anynomous Podcast volgt de ontwikkelingen van de Q-commune op de voet en heeft een goede introductie podcast over het hoe en wat van QAnon, als je nog niet bekend bent met dit fenomeen. Dit staat trouwens ook al goed omschreven in de OP, waarvoor complimenten!

Van de week plaatste Eric Trump een overduidelijk stukje Q-promotie op zijn Instagram pagina, waarop de Q-commune in extase was dat zoonlief Trump zichzelf eindelijk uitte als 'QAnon versteher'. Van papa Donald is bekend dat hij regelmatig naar QAnon retoriek refereert in zijn tweets en toespraken. Interessante vraag is hoe er in huize Trump naar QAnon gekeken wordt. Zien zij het als gimmick die ze politiek kunnen uitbuiten, zijn ze er zelf in gaan geloven (ik sluit niets uit), lachen ze zich een kriek?
  zondag 5 juli 2020 @ 16:01:58 #44
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_193942741
julianfeeld twitterde op zondag 05-07-2020 om 08:40:43 General Michael Flynn made his friend group #TaketheOath and pledge to QAnon this 4th of July. https://t.co/fhY7jwJmqW reageer retweet
Generaal Flynn (die van dat Ruslandonderzoek) en kornuiten leggen de QAnon eed af. De afgelopen weken bracht hij al zéér bijzondere stukjes kopij uit:

quote:
Exclusive from Gen. Flynn: Forces of Evil Want To Steal Our Freedom in the Dark of Night, But God Stands with Us

Once again, tyranny and treachery are in our midst, and although we feel we’ve descended into a hellish state of existence, we must never forget, hell is conquerable.

Prayer is the greatest weapon and a consciousness of God is the ultimate “thought of the day.”

Our future, the future of our children and grandchildren and the future of our country are at stake. God will not give way to the care of the devil or allow us to be left to the evil vices of those who would steal our freedom in the dark of night.

He will not.

Instead, God will stand with us, as he always does.

If our nation is to survive this crucible moment, we need to fall back on the God-given values and ideals that are the very foundation of our constitutional republic. Let us not fear the uncertainty that comes with the unknown, instead accept it and fight through that sense of fear.
And we must remember: The power of hell, while strong, is limited. God is the ultimate judge and decision maker. His anointed providence is our country, the United States of America.

As long as we accept God in the lifeblood of our nation, we will be OK. If we don’t, we will face a hellish existence.

I vote we accept God.

https://www.westernjourna(...)night-god-stands-us/
quote:
Exclusive from Gen. Flynn: If We Don't Act, 2% of the People Are About To Control the Other 98%

If the United States wants to survive the onslaught of socialism, if we are to continue to enjoy self-government and the liberty of our hard-fought freedoms, we have to understand there are two opposing forces: One is the “children of light” and the other is the “children of darkness.”

The dark forces’ weapons formed against us serve one purpose: to promote radical social change through power and control. Socialism and the creation of a socialist society are their ultimate goals.

They are also intent on driving God out of our families, our schools and our courts. They are even seeking the very removal of God from our churches, essentially hoping to remove God from our everyday lives.

Remember, we will only remain united as “one nation under God.”

https://www.westernjourna(...)2-people-control-98/
Niveautje ISIS.
pi_193943482
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 09:18 schreef Ryan3 het volgende:
The Prophecies of Q
American conspiracy theories are entering a dangerous new phase.


In The Atlantic een aardige analyse van het fenomeen Q.
[..]

QAnon is niet zozeer een extreemrechtse samenzweringstheorie, maar (wellicht) een nieuwe religie in de maak, zoals de Mormoonse kerk en het Zevende-Dag adventisme ook religies zijn van Amerikaanse bodem, met een levende profeet genaamd 'Q', die via het internet zijn profetieën voor een bijbelse 'Eind Tijd' openbaart, resulterend in al een vrij volumineus "heilig boek" aan verwijzingen en leerstellingen: de Qdrops.

Wat in ieder geval geldt voor Q, geldt in de kern ook voor de meeste andere samenzweringstheorieën: in principe is het een voortzetting van oudere samenzweringstheorieën, die altijd lijken op te komen in tijden van grote maatschappelijke veranderingen c.q. crises, diepe tegenstellingen en hieruit voortvloeiende onzekerheden. Dit was zo toen de pestepidemie toesloeg en joden werden beschuldigd van het vergiftigen van de waterputten, de Franse Revolutie waarin men de hand zag van vrijmetselarij en joden en de nazi's die de joden betichten van ondermijning van de Duitse natie tot QAnon adepten nu die de (joodse) bankiers, Soros, de media en Hollywood-acteurs als belichaming van een verwoestend globalisme zien. Hier zit een een bepaalde rode draad in die een klein beetje onderbelicht blijft in dit verder wel interessante artikel.

Maar wie is 'Q' nu uiteindelijk??? In dit artikel worden drie theorieën gepresenteerd:
1. Single individual:
Dit kan Trump zelf zijn, indien zo dan wordt Trump meestal aangeduid als 'Q+', maar sommigen denken ook dat dit één van de belangrijkste Q-uitleggers kan zijn: PrayingMedic. Deze man leeft inmiddels van zijn boeken en filmpjes op yt over Q. Ook John Kennedy jr. wordt genoemd btw, deze zou zijn dood in scene hebben gezet in 1999, om te kunnen strijden tegen de cabal.
2. Collective:
De eigenaar van 4chan en 8kun een persoon genaamd Watkins komt dan in beeld. Theorie is dan dat degenen die zich als Q voordoen, betaald worden door Watkins om die Qdrops te maken als verdienmodel voor zijn forum.
3. Collective+:
Een zogenaamde Opensource military-intelligence agency. Een soort 'rogue element' binnen de geheime diensten die met een gezamenlijk project bezig zijn om de cabal te stoppen.

Ik geef theorie 2 een goeie kans van slagen.

(Met dank aan KoosVogels).
Hoe kan een Q-er nou tegen 'het joodse' ageren en in Trump geloven? Trump is omringt met zionisten. Die over de joodse invloed spreken lijken juist te walgen van Q en zien er vooral een bliksemafleider in ten gunste van de zionisten.
Make Ethnic Nationalism The New Normal Again
  Moderator zondag 5 juli 2020 @ 16:40:16 #46
249559 crew  Lavenderr
pi_193943833
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 22:04 schreef Terecht het volgende:
Ik zal hier ook maar eens weer wat posten ;). Ik ben de afgelopen jaren veel in de VS geweest en QAnon is géén marginale complottheorie van een stel internetgekkies. Het kent een enorme aanhang, m.n. onder het blanke conservatieve gedeelte van de Amerikaanse bevolking.

QAnon Anynomous Podcast volgt de ontwikkelingen van de Q-commune op de voet en heeft een goede introductie podcast over het hoe en wat van QAnon, als je nog niet bekend bent met dit fenomeen. Dit staat trouwens ook al goed omschreven in de OP, waarvoor complimenten!

Van de week plaatste Eric Trump een overduidelijk stukje Q-promotie op zijn Instagram pagina, waarop de Q-commune in extase was dat zoonlief Trump zichzelf eindelijk uitte als 'QAnon versteher'. Van papa Donald is bekend dat hij regelmatig naar QAnon retoriek refereert in zijn tweets en toespraken. Interessante vraag is hoe er in huize Trump naar QAnon gekeken wordt. Zien zij het als gimmick die ze politiek kunnen uitbuiten, zijn ze er zelf in gaan geloven (ik sluit niets uit), lachen ze zich een kriek?
Fijn om je hier weer eens te zien posten, Terecht :)
  zondag 5 juli 2020 @ 20:36:28 #47
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_193948317
quote:
14s.gif Op zondag 5 juli 2020 16:40 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Fijn om je hier weer eens te zien posten, Terecht :)
;)
  zondag 5 juli 2020 @ 22:40:34 #48
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_193950138
KwCongressional twitterde op zondag 05-07-2020 om 01:48:43 Beyoncé is not even African American. She is faking this for exposure. Her real name is Ann Marie Lastrassi. She is Italian. This is all part of the Soros Deep State agenda for the Black Lives Matter movement. BEYONCÉ YOU ARE ON NOTICE!

#GreatAwakening #QAnon #WWG1GWA #Trump2020 reageer retweet
Not a cult.

KwCongressional twitterde op zaterdag 04-07-2020 om 02:03:32 They ask me if I'm afraid to be the man who steps up and takes on the globalist & leftist cabal.

No, I am not.

I am Mr. Nobody. I am the boogeyman.

THE DEEP STATE IS ON NOTICE!

We are taking back Florida's 18th and beyond.

#MAGA #GreatAwakening #KWMiller #Trump2020 #WWG1WGA https://t.co/6SJ206ApVX reageer retweet
Niet de eerste QAnon volger met politieke aspiraties:
https://www.huffpost.com/(...)9375c5b612083c5c437b
pi_193950931
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 22:40 schreef Terecht het volgende:
KwCongressional twitterde op zondag 05-07-2020 om 01:48:43 Beyoncé is not even African American. She is faking this for exposure. Her real name is Ann Marie Lastrassi. She is Italian. This is all part of the Soros Deep State agenda for the Black Lives Matter movement. BEYONCÉ YOU ARE ON NOTICE!

#GreatAwakening #QAnon #WWG1GWA #Trump2020 reageer retweet
Not a cult.

KwCongressional twitterde op zaterdag 04-07-2020 om 02:03:32 They ask me if I'm afraid to be the man who steps up and takes on the globalist & leftist cabal.

No, I am not.

I am Mr. Nobody. I am the boogeyman.

THE DEEP STATE IS ON NOTICE!

We are taking back Florida's 18th and beyond.

#MAGA #GreatAwakening #KWMiller #Trump2020 #WWG1WGA https://t.co/6SJ206ApVX reageer retweet
Niet de eerste QAnon volger met politieke aspiraties:
https://www.huffpost.com/(...)9375c5b612083c5c437b
Wat is deze?

Wat 'n mongool zeg. :D Beyoncé is Italiaans, conspiracyyy. 8)7
pi_193953788
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 22:40 schreef Terecht het volgende:
KwCongressional twitterde op zondag 05-07-2020 om 01:48:43 Beyoncé is not even African American. She is faking this for exposure. Her real name is Ann Marie Lastrassi. She is Italian. This is all part of the Soros Deep State agenda for the Black Lives Matter movement. BEYONCÉ YOU ARE ON NOTICE!

#GreatAwakening #QAnon #WWG1GWA #Trump2020 reageer retweet
Not a cult.

KwCongressional twitterde op zaterdag 04-07-2020 om 02:03:32 They ask me if I'm afraid to be the man who steps up and takes on the globalist & leftist cabal.

No, I am not.

I am Mr. Nobody. I am the boogeyman.

THE DEEP STATE IS ON NOTICE!

We are taking back Florida's 18th and beyond.

#MAGA #GreatAwakening #KWMiller #Trump2020 #WWG1WGA https://t.co/6SJ206ApVX reageer retweet
Niet de eerste QAnon volger met politieke aspiraties:
https://www.huffpost.com/(...)9375c5b612083c5c437b
SOROSGOD _O_
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')