Nee, want ik ging voor het zingen de kerk uit...quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mag ik daaruit opmaken dat het Groot Foqueville Mannenkoor nu drie leden telt?
Owquote:Op dinsdag 14 april 2020 16:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, want ik ging voor het zingen de kerk uit...
quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, want ik ging voor het zingen de kerk uit...
Shoarma, Wordt voor mij gemaakt. ik hoef alleen 2 euro te betalen.. (vanuit de woonbegeleiding.)quote:
Ik heb het nog niet gekeken maar geloof dat ik er niet onderuit kom anders snap ik alle memes nietquote:
ik vond het echt tofquote:Op dinsdag 14 april 2020 16:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gekeken maar geloof dat ik er niet onderuit kom anders snap ik alle memes niet
Oh das netjes. s het dan ook genoeg?quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Shoarma, Wordt voor mij gemaakt. ik hoef alleen 2 euro te betalen.. (vanuit de woonbegeleiding.)
Lekkerquote:Op dinsdag 14 april 2020 16:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Shoarma, Wordt voor mij gemaakt. ik hoef alleen 2 euro te betalen.. (vanuit de woonbegeleiding.)
Ik ben wel benieuwd naar de prijzen bij de Gloeiende Gerbilquote:Op dinsdag 14 april 2020 16:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh das netjes. s het dan ook genoeg?
Meest bizarre dat je ooit gaat zien denk ik (nou ja op tv dan) en ik vermoed wel erg jouw werkgerelateerde interessegebied ookquote:Op dinsdag 14 april 2020 16:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gekeken maar geloof dat ik er niet onderuit kom anders snap ik alle memes niet
Ja dat sowiesoquote:Op dinsdag 14 april 2020 16:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meest bizarre dat je ooit gaat zien denk ik (nou ja op tv dan) en ik vermoed wel erg jouw werkgerelateerde interessegebied ook
Gloeit hij al lekker?quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar de prijzen bij de Gloeiende Gerbil
Ja doenquote:Op dinsdag 14 april 2020 16:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat sowiesoMisschien vanavond maar eens aan beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |