Gaat het toch iets minder rock worden vrees ik.quote:Op dinsdag 14 april 2020 15:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een voorkeur voor piano. Daar heb ik wel de vingers voor.
We kunnen de kerk ook gebruiken voor wat koormuziekquote:Op dinsdag 14 april 2020 15:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat het toch iets minder rock worden vrees ik.
Als ik een stap in die kerk zet dan schieten er bliksemstralen uit het plafond en blijft er slechts een hoopje as over van mijquote:Op dinsdag 14 april 2020 16:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We kunnen de kerk ook gebruiken voor wat koormuziek
Fles heeft koorervaring
Koorknaap inmiddels. DIe scheiding weet ik eigenlijk niet?quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:04 schreef FranticDJ het volgende:
wacht. is fles een koorknaapje met middenscheiding?
We zullen 'm eerst ontwijdenquote:Op dinsdag 14 april 2020 16:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik een stap in die kerk zet dan schieten er bliksemstralen uit het plafond en blijft er slechts een hoopje as over van mij
ook gebeld?quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
klopt. meubel toko laat ook niet van zich horen
quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
'heeft u een ticket gemaakt'
ja dit en dat nummer
'ik bel u terug'
Met recht een heuse poptempelquote:Op dinsdag 14 april 2020 16:08 schreef Karzai het volgende:
Ach de grootste poptempel van nederland is ook een kerk
[ afbeelding ]
daarom. dus wacht 't nog een paar dagen af. kijken wat ze dan zeggen.quote:
Ik ben ooit misdienaar geweestquote:Op dinsdag 14 april 2020 16:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We kunnen de kerk ook gebruiken voor wat koormuziek
Fles heeft koorervaring
*zet de fles op tafel.quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben de tel al kwijt en het is pas half 5, maar giet maar bij
Bami of een Thaise rode curry. Daar ben ik nog niet uit.quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mag ik daaruit opmaken dat het Groot Foqueville Mannenkoor nu drie leden telt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |