Ik ga er vanuit dat de burgemeesterswoning een deugdelijke muur om het terrein heeft.quote:Op dinsdag 14 april 2020 15:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als die in het dorp komt wonen dan zet de stroom maar op mijn hek.
Goed punt.quote:Op dinsdag 14 april 2020 15:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijne was ook gewoon een normale foto. Maar ja, FOK!kers he... Daarna nooit meer 1 foto geplaatst hier
Straks beland je in zo'n rar-bestand en ben je nog jarenlang voer voor broeierige FOK!-tienersquote:Op dinsdag 14 april 2020 15:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed punt.Ach, zie wel wat er gebeurt.
Moet wel zeggen dat ik me toen zeker niet rustig hield in KLB en ONZ, dus wellicht heel misschien ook een beetje m'n eigen schuldquote:Op dinsdag 14 april 2020 15:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed punt.Ach, zie wel wat er gebeurt.
handig welquote:Op dinsdag 14 april 2020 15:39 schreef bitterbal het volgende:
geen contact te krijgen met bakker voor de plantjes of de praxis
Was je zo'n wildebras?quote:Op dinsdag 14 april 2020 15:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat ik me toen zeker niet rustig hield in KLB en ONZ, dus wellicht heel misschien ook een beetje m'n eigen schuld
Heb ik gelukkig nooit last van gehad in mijn wilde jarenquote:Op dinsdag 14 april 2020 15:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat ik me toen zeker niet rustig hield in KLB en ONZ, dus wellicht heel misschien ook een beetje m'n eigen schuld
En nu ben je je wilde haren kwijt?quote:Op dinsdag 14 april 2020 15:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat was allemaal vroeger, toen kwiwi nog een wildebras met een grote mond was...
Ik heb nooit wilde jaren gehadquote:Op dinsdag 14 april 2020 15:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb ik gelukkig nooit last van gehad in mijn wilde jaren
Ja nu zitten ze heel netjesquote:Op dinsdag 14 april 2020 15:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En nu ben je je wilde haren kwijt?
Nicequote:Op dinsdag 14 april 2020 15:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
handig wel
Morgen kan je augurken zaaien
Ik heb daar nooit echt gehangen, dus zal een boel schelen.quote:Op dinsdag 14 april 2020 15:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 april 2020 15:43 schreef UitStraling het volgende:
Nu ben ik een erudiete welbespraakte man op stand met een minzame wijze en zorgzame blik in zijn ogen.
https://www.condoom-anoni(...)ieme-delen.html#grefquote:Op dinsdag 14 april 2020 15:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn haar blijft wel aan de wilde kant.
Mijn haar wordt steeds wilder door de lockdownquote:Op dinsdag 14 april 2020 15:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn haar blijft wel aan de wilde kant.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 15:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.condoom-anoni(...)ieme-delen.html#gref
quote:Op dinsdag 14 april 2020 15:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn haar wordt steeds wilder door de lockdown
quote:Op dinsdag 14 april 2020 15:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ik ben echt benieuwd hoe alle mannen eruit zien als ik weer terug naar het werk ga
Oeeh, zullen we een Foqueville rockbandje beginnen dan?quote:Op dinsdag 14 april 2020 15:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn haar wordt steeds wilder door de lockdown
Ja, moet ik nog wel even een instrument leren bespelenquote:Op dinsdag 14 april 2020 15:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeeh, zullen we een Foqueville rockbandje beginnen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |