Welke foto?quote:Op dinsdag 14 april 2020 15:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had hier ooit eens een foto in m'n fotoboek, die werd vervolgens over heel FOK! gepost, was ook leuk
Zou lezenquote:Op dinsdag 14 april 2020 15:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is het tuinhuisje waar ik aan mijn roman ga werken.
Memoires van een Mod.
"Eyo"quote:Op dinsdag 14 april 2020 15:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
met een voorwoord van Ab Haagsterhaus
Een van zijn tien zinnenquote:Op dinsdag 14 april 2020 15:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
met een voorwoord van Ab Haagsterhaus
quote:Op dinsdag 14 april 2020 15:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je krijgt een eerste druk, met opdracht
Oh joy.quote:Op dinsdag 14 april 2020 15:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had hier ooit eens een foto in m'n fotoboek, die werd vervolgens over heel FOK! gepost, was ook leuk
OMG, die MOET gewoon een account hebben op FOK!quote:
Mijne was ook gewoon een normale foto. Maar ja, FOK!kers he... Daarna nooit meer 1 foto geplaatst hierquote:Op dinsdag 14 april 2020 15:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh joy.![]()
Meeste foto's die ik neerpleur, zijn niet heel spannend gelukkig.
Als die in het dorp komt wonen dan zet de stroom maar op mijn hek.quote:Op dinsdag 14 april 2020 15:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
OMG, die MOET gewoon een account hebben op FOK!
quote:Op dinsdag 14 april 2020 15:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als die in het dorp komt wonen dan zet de stroom maar op mijn hek.
Ik ga er vanuit dat de burgemeesterswoning een deugdelijke muur om het terrein heeft.quote:Op dinsdag 14 april 2020 15:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als die in het dorp komt wonen dan zet de stroom maar op mijn hek.
Goed punt.quote:Op dinsdag 14 april 2020 15:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijne was ook gewoon een normale foto. Maar ja, FOK!kers he... Daarna nooit meer 1 foto geplaatst hier
Straks beland je in zo'n rar-bestand en ben je nog jarenlang voer voor broeierige FOK!-tienersquote:Op dinsdag 14 april 2020 15:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed punt.Ach, zie wel wat er gebeurt.
Moet wel zeggen dat ik me toen zeker niet rustig hield in KLB en ONZ, dus wellicht heel misschien ook een beetje m'n eigen schuldquote:Op dinsdag 14 april 2020 15:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed punt.Ach, zie wel wat er gebeurt.
handig welquote:Op dinsdag 14 april 2020 15:39 schreef bitterbal het volgende:
geen contact te krijgen met bakker voor de plantjes of de praxis
Was je zo'n wildebras?quote:Op dinsdag 14 april 2020 15:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat ik me toen zeker niet rustig hield in KLB en ONZ, dus wellicht heel misschien ook een beetje m'n eigen schuld
Heb ik gelukkig nooit last van gehad in mijn wilde jarenquote:Op dinsdag 14 april 2020 15:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat ik me toen zeker niet rustig hield in KLB en ONZ, dus wellicht heel misschien ook een beetje m'n eigen schuld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |