quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:13 schreef raptorix het volgende:
Aantallen per gemeente.Met code tags kun je horizontale alignment behouden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2020 14:16:03 ]
Betekent dat ook geen sinterklaasdiscussie t/m minstens november?quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:09 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Het leven zal nooit meer hetzelfde zijn.
Wat je denkt normaal te vinden zal nooit meer terug komen.
Ik doe meequote:Op dinsdag 14 april 2020 14:14 schreef Markesh het volgende:
Op de dag dat alles hier weer normaal is hang ik letterlijk de Nederlandse vlag uit
Hij zal hiermee misschien bedoelen dat de mensen wat vaker hun handen moeten wassen en eerder thuis moeten blijven wanneer ziek ofzo. Een 1.5 meter samenleving voor altijd dacht je dat nou werkelijk?quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:12 schreef Markesh het volgende:
[..]
Dan had hij dat er beter duidelijk bij kunnen zeggen hoor.
Ja het is echt een toptijd voor de pessimisten onder ons....quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:09 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Het leven zal nooit meer hetzelfde zijn.
Wat je denkt normaal te vinden zal nooit meer terug komen.
Mwa. Morgen zal wel een toename zijn, maar de tendens blijft dalend (hopelijk). Kijk naar het aantal IC bedden, daar zit geen vertraging in en die is dalende.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:15 schreef Confetti het volgende:
Morgen dus bijltjesdag vanwege de vertraging. We sloegen ook door met het optimisme.
Daalt lekker daar.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:12 schreef Za het volgende:
[..]
Ja snel genoeg. De media verspreidden alleen maar ellende ipv de realiteit, bv:
[ afbeelding ]
En hoe gaat het daar met de sterfgevallen?quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:12 schreef Za het volgende:
[..]
Ja snel genoeg. De media verspreidden alleen maar ellende ipv de realiteit, bv:
[ afbeelding ]
Ik sluit niet uit dat er in de cijfers van vandaag gewoon weekend cijfers zitten hoor.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:16 schreef koemleit het volgende:
[..]
Mwa. Morgen zal wel een toename zijn, maar de tendens blijft dalend (hopelijk). Kijk naar het aantal IC bedden, daar zit geen vertraging in en die is dalende.
Dan worden er misschien veel gemeld, maar ook verdeeld over vele dagen zodat het per dag best meevalt.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:15 schreef Confetti het volgende:
Morgen dus bijltjesdag vanwege de vertraging. We sloegen ook door met het optimisme.
Dat doe ik als Nederland het EK voetbal wintquote:Op dinsdag 14 april 2020 14:14 schreef Markesh het volgende:
Op de dag dat alles hier weer normaal is hang ik letterlijk de Nederlandse vlag uit
Ook!quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:18 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat doe ik als Nederland het EK voetbal wint
Het wrange is dat deskundigen al jaren hebben geroepen dat het niet een kwestie was van of, maar wanneer zoiets stond te gebeuren.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:14 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Achteraf inderdaad makkelijk lullen maar ik neem aan dat dit een fout is die in de toekomst niet nogmaals gemaakt gaat worden.
De prototypes zijn volgens mij gewoon de vaccins die getest worden. Voor SARS waren er iets van een 30 vaccins gemaakt en slechts een paar kwamen uberhaupt al tot de fase waarbij voor het eerst op mensen werd getest.
Is daarentegen sinds SARS minder geworden. Bepaalde Chinese provincies verbieden ze ook zelf. Maar is sowieso maar de vraag of het uberhaupt daar vandaan gekomen is, daar zijn ze lang zo zeker niet meer van.quote:
Misschien zit het wat verdeeld over vandaag en morgen en hebben we geen echte dinsdag- of woensdagpiek.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat er in de cijfers van vandaag gewoon weekend cijfers zitten hoor.
Dat zou heel goed op dezelfde dag kunnen vallen. Ik haal vast een kratje pils in huis.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:18 schreef Coco. het volgende:
[..]
https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/grafiekenquote:Op dinsdag 14 april 2020 14:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat er in de cijfers van vandaag gewoon weekend cijfers zitten hoor.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:16 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Hij zal hiermee misschien bedoelen dat de mensen wat vaker hun handen moeten wassen en eerder thuis moeten blijven wanneer ziek ofzo. Een 1.5 meter samenleving voor altijd dacht je dat nou werkelijk?Voorlopig is dat het nieuwe normaal ja. Ik snap niet dat mensen hier doemscenarios en enge gedachten bij hebben. Maak je eerder maar zorgen over de economie.
dat van 2032?quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:18 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ach, om de zoveel decennia/eeuwen heb je van die uitbraken, hoort er ook een beetje bij.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Het wrange is dat deskundigen al jaren hebben geroepen dat het niet een kwestie was van of, maar wanneer zoiets stond te gebeuren.
Dat bedoel ik want ik vind die stijging van 86 gisteren naar 122 wel erg hoog, dan moet dat inderdaad wel.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:18 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Misschien zit het wat verdeeld over vandaag en morgen en hebben we geen echte dinsdag- of woensdagpiek.
Klopt maar door de globalisering en de kenniseconomie waarin we momenteel leven zou je verwachten dat men daar wel een scenario voor had liggen.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach, om de zoveel decennia/eeuwen heb je van die uitbraken, hoort er ook een beetje bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |