Dan worden er misschien veel gemeld, maar ook verdeeld over vele dagen zodat het per dag best meevalt.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:15 schreef Confetti het volgende:
Morgen dus bijltjesdag vanwege de vertraging. We sloegen ook door met het optimisme.
Dat doe ik als Nederland het EK voetbal wintquote:Op dinsdag 14 april 2020 14:14 schreef Markesh het volgende:
Op de dag dat alles hier weer normaal is hang ik letterlijk de Nederlandse vlag uit
Ook!quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:18 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat doe ik als Nederland het EK voetbal wint
Het wrange is dat deskundigen al jaren hebben geroepen dat het niet een kwestie was van of, maar wanneer zoiets stond te gebeuren.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:14 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Achteraf inderdaad makkelijk lullen maar ik neem aan dat dit een fout is die in de toekomst niet nogmaals gemaakt gaat worden.
De prototypes zijn volgens mij gewoon de vaccins die getest worden. Voor SARS waren er iets van een 30 vaccins gemaakt en slechts een paar kwamen uberhaupt al tot de fase waarbij voor het eerst op mensen werd getest.
Is daarentegen sinds SARS minder geworden. Bepaalde Chinese provincies verbieden ze ook zelf. Maar is sowieso maar de vraag of het uberhaupt daar vandaan gekomen is, daar zijn ze lang zo zeker niet meer van.quote:
Misschien zit het wat verdeeld over vandaag en morgen en hebben we geen echte dinsdag- of woensdagpiek.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat er in de cijfers van vandaag gewoon weekend cijfers zitten hoor.
Dat zou heel goed op dezelfde dag kunnen vallen. Ik haal vast een kratje pils in huis.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:18 schreef Coco. het volgende:
[..]
https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/grafiekenquote:Op dinsdag 14 april 2020 14:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat er in de cijfers van vandaag gewoon weekend cijfers zitten hoor.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:16 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Hij zal hiermee misschien bedoelen dat de mensen wat vaker hun handen moeten wassen en eerder thuis moeten blijven wanneer ziek ofzo. Een 1.5 meter samenleving voor altijd dacht je dat nou werkelijk?Voorlopig is dat het nieuwe normaal ja. Ik snap niet dat mensen hier doemscenarios en enge gedachten bij hebben. Maak je eerder maar zorgen over de economie.
dat van 2032?quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:18 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ach, om de zoveel decennia/eeuwen heb je van die uitbraken, hoort er ook een beetje bij.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Het wrange is dat deskundigen al jaren hebben geroepen dat het niet een kwestie was van of, maar wanneer zoiets stond te gebeuren.
Dat bedoel ik want ik vind die stijging van 86 gisteren naar 122 wel erg hoog, dan moet dat inderdaad wel.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:18 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Misschien zit het wat verdeeld over vandaag en morgen en hebben we geen echte dinsdag- of woensdagpiek.
Klopt maar door de globalisering en de kenniseconomie waarin we momenteel leven zou je verwachten dat men daar wel een scenario voor had liggen.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach, om de zoveel decennia/eeuwen heb je van die uitbraken, hoort er ook een beetje bij.
Kan prima hoor.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:09 schreef freaky40 het volgende:
Van 86 gisteren naar 122 kan gewoon niet, daar moet het weekend al bij zitten, al dan niet een deel van het weekend en morgen de rest.
Zelfs George W. Bush was er enorm mee bezig en heeft van alles opgestart om toekomstige pandemieën zo vroeg mogelijk in het ook te krijgen, er zo goed mogelijk onder te functioneren en er ook zo snel mogelijk weer vanaf te zijn.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Het wrange is dat deskundigen al jaren hebben geroepen dat het niet een kwestie was van of, maar wanneer zoiets stond te gebeuren.
https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/grafiekenquote:Op dinsdag 14 april 2020 14:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee want het was een aantal dagen onder de 100 tallen.
Dat is ook totaal vandaag gemelde, maar als je naar de grafiek kijkt, zijn die verdeeld over de afgelopen 5 dagen. https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/grafieken Trend is nog steeds dalend.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:23 schreef TheVoice4ever het volgende:
deze cijfers kan ik eerlijk gezegd beter geloven dan bv van gisteren die ''maar 86 doden''
die stijging in opnames vind ik jammer nuwas net zo lekker aan het dalen vond ik
Ook daar zit een vertraging in.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:23 schreef TheVoice4ever het volgende:
deze cijfers kan ik eerlijk gezegd beter geloven dan bv van gisteren die ''maar 86 doden''
die stijging in opnames vind ik jammer nuwas net zo lekker aan het dalen vond ik
Dat valt mij ook vies tegen iddquote:Op dinsdag 14 april 2020 14:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt maar door de globalisering en de kenniseconomie waarin we momenteel leven zou je verwachten dat men daar wel een scenario voor had liggen.
klopt, ook nog altijd meerderheid overledenen tussen de 70 en 90 jaar zowatquote:Op dinsdag 14 april 2020 14:25 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Dat is ook totaal vandaag gemelde, maar als je naar de grafiek kijkt, zijn die verdeeld over de afgelopen 5 dagen. https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/grafieken Trend is nog steeds dalend.
Als je de vleermuis eerst test op Corona en het is negatief, dan kun je hem rustig opeten. Testen zijn tegenwoordig online verkrijgbaar voor 14,95.quote:
Eens, die grafieken van de RIVM zijn erg goed.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:29 schreef TheArt het volgende:
Waarom hechten nog steeds zo vreselijk veel mensen waarde aan de dagkoersen? Kijk gewoon lekker naar de grafieken voor de trend.
https://www.resetera.com/(...)not-be-eaten.183855/quote:The Central Farming Authority have published a premilary list asking for opinion, with the last day to submit idea on 05/08, that include 31 Animal.
Traditional animal 18 - Pig, 5 kind of cow, Sheep and goat, Horse, donkey, camel, rabbit, duck, geese, chicken, turkey, dove quial.
Exotic have 13, sika deer, Elk/Moose, Reindeer, Alpaca, Guinea fowl , pheasant, mallard , ostrich, water mink, silver fox, blue fox and finally Raccoon dog/Tanuki/Tom Nook
Central Farming Authority have deemed that Dogs are companion now, and not to be eaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |