Ja daar zat wel een idee achterquote:Op zondag 26 april 2020 15:30 schreef Cee het volgende:
Wel knap hoe ze dat hebben gedaan, ons allemaal eerst laten denken dat Oostenrijk gaat schroeien en IJsland gaat teleurstellen.
Echt, 100 procent, ik twijfel er niet eens over.quote:Op dinsdag 28 april 2020 17:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja daar zat wel een idee achter
Arm IJsland, arme Dadi. die hadden echt gewonnen dit jaar
Echt het idee van een songfestival in de aula van Reykjavik!quote:Op dinsdag 28 april 2020 20:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt, 100 procent, ik twijfel er niet eens over.
twitter:Eurovoix twitterde op woensdag 29-04-2020 om 22:07:48Tonight's ten qualifiers have been revealed! Don't forget to join us on Friday night for the grand final of #Eurojury 2020 ✨ https://t.co/l8cC2Wvfa8 reageer retweet
Dit zijn wel ESF-fans die stemmen natuurlijk. Niets ten nadele daarvan, want dat zijn wij ook, maar dat is wel bovengemiddeld veel volk dat Chocolatte van Raffaëlla als potentiële ESF-winnaar beschouwt en vindt dat Spanje de voorbije paar jaar ernstig is bestolen. Maar in de echte wereld zie ik Malta eerder 8e/9e ofzo en Zweden ook iets lager.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:14 schreef lashatumbai het volgende:
Had Malta nooit zo hoog verwacht. Heel opvallend. Met de winnaar had ik zeker kunnen leven in elk geval en geloof oprecht dat we eigenlijk in 2021 in Reykjavik hadden moeten zitten ipv Rotterdam. Echt ongelooflijk mocht dat gebeuren, een songfestival vanuit IJsland!
Het had me niks verbaasd als dit ook de daadwerkelijke uitslag was geweest in meiquote:
Malta sprak me eindelijk weer eens aan vanaf de eerste keer dat ik het liedje hoorde. Het is de slimmere en beter in het gehoor liggende zus van Zweden op popsoul gebiedquote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:14 schreef lashatumbai het volgende:
Had Malta nooit zo hoog verwacht. Heel opvallend. Met de winnaar had ik zeker kunnen leven in elk geval en geloof oprecht dat we eigenlijk in 2021 in Reykjavik hadden moeten zitten ipv Rotterdam. Echt ongelooflijk mocht dat gebeuren, een songfestival vanuit IJsland!
Ik had Italië veel hoger ingeschat bij de televote, Maar wat hebben ze dit mooi gedaan, gieren bij de de namen bij Serviëquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:07 schreef Fred_B het volgende:
IJsland als winnaar had ik nog moeten zien eigenlijk. Dat Zwitserland zo dichtbij kwam is tekenend, al lijkt me dat voor het brede publiek nog steeds te veel Duncan. Bulgarije en Rusland zitten echter nog best op schootsafstand en met goede acts en de zwaardere druk op vakjury’s om regionaal te stemmen wil ik die niet afschrijven.
Vergeet niet dat Nederland deze Eurojury vorig jaar ruim won, maar de nummer 2 Italië nog iets van 130 punten inliep (bedankt Pannecoucke) en Rusland zelfs meer dan 300 punten op het echte ESF.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |