abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192639352
Ik moet wel zeggen dat in veel BNW meme's (een kern van) waarheid zit.
  woensdag 15 april 2020 @ 22:31:47 #177
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192639442
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 22:21 schreef PSVCL het volgende:
Summers _O_
:@ ^O^
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 15 april 2020 @ 22:34:30 #178
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192639498
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 22:26 schreef FrietZonderPatat het volgende:
Post er ook 1 :Y
  woensdag 15 april 2020 @ 22:42:33 #179
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192639660
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 22:26 schreef FrietZonderPatat het volgende:
Welnee, typische 'Big Gummint Bad' hysterie, waarbij 'de overheid' ineens niet meer bestaat uit mensen van vlees en bloed maar uit haast supermenselijke entiteiten met bovennatuurlijke krachten, die er verder uiteraard op uit is om het leven van ons simpele zielen onmogelijk te maken, want... ja waarom eigenlijk?

Hoe dan ook, stel jezelf even de vraag... laten we voor de gek eens even aannemen dat die diabolische-illuminatie-lucifer-BillGates-Soros-UN-NWO onzin waar is...

Heb je 'm?

Die bestaat nu even echt.

Heb je 'm nog steeds?

Cool.

Kun je me dan even uitleggen hoe zo'n geweldig machtige organisatie het maar niet voor elkaar krijgt om:

1.) Hun zaken geheim te houden? Ik bedoel, voor een megamachtige alleskunnende superelite laten ze wel elke keer enorm veel steken vallen, vind je niet? Of het nu de moord op Kennedy is, 9/11, de maanlanding, noem maar op... steeds zijn ze niet in staat om die sh*t gewoon gedaan te krijgen zonder allerlei 'tekens' en 'signalen' en 'schoonheidsfoutjes' achter te laten. Steeds maar weer! Fototje hier, videootje daar, documentje zus, mailtje zo... Echt, zelden zo'n incompetente supergeheime superelite gezien.

2.) Ze gewoon toelaten dat jan en alleman, ook hier, hun enorm geheime plannen al dan niet aan de hand van schijtlollige google-plaatjes kan verspreiden? Die zogenaamde TAKE OVER... ook van het internet, wanneer mogen we die onderhand verwachten, en, als die komt, is het dan al niet een beeeeeeetje te laat, aangezien de supergeheimzinnige informatie al lang en breed op straat ligt.

3.) Stel he... STEL dat 'het' ze lukt. Wat dan? Wat schiet die supergeheime supermachtige elite er precies mee op als wij klootjesvolk straks door alle ellende en honger en moord en ziekte uitgeroeid worden... op jaarbasis, wat brengt dat precies deze 'superelite'? Of is de bedoeling gewoon dat we allemaal kapot moeten? Als dat zo is: waarom lukt ze dat dan zo matigjes? Al EEUWEN?

Graag verneem ik van u, waarom u vindt dat er een 'kern van waarheid' in de bagger die hier gepost zit zou zitten
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_192639661
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 22:34 schreef Summers het volgende:

[..]

Post er ook 1 :Y
Zou niet weten waar ze te vinden. Maar ik kijk gewoon hier mee.
  woensdag 15 april 2020 @ 22:44:54 #181
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192639713
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 22:42 schreef FrietZonderPatat het volgende:

[..]

Zou niet weten waar ze te vinden. Maar ik kijk gewoon hier mee.
Ok ( in de 27 vorige topics )
  woensdag 15 april 2020 @ 22:49:21 #182
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192639788
Nog een paar dan voor onze Etto ;)

Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_192639795
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 22:44 schreef Summers het volgende:

[..]

Ok ( in de 27 vorige topics )
O, jullie recyclen ze gewoon? :D
Dacht dat jullie ze van andere sites haalde.
  woensdag 15 april 2020 @ 22:51:14 #184
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192639823
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 22:49 schreef controlaltdelete het volgende:
Nog een paar dan voor onze Etto ;)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
scheelt al dat je deze keer niet je photoshop van Rotschild en Abramovic nodig hebt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 15 april 2020 @ 22:58:56 #185
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192639984
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 22:49 schreef FrietZonderPatat het volgende:

[..]

O, jullie recyclen ze gewoon? :D
Dacht dat jullie ze van andere sites haalde.
We halen ze van andere sites :Y

[ Bericht 19% gewijzigd door Summers op 15-04-2020 23:05:15 ]
  woensdag 15 april 2020 @ 23:03:33 #186
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192640068
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 22:58 schreef Summers het volgende:

[..]

We halen ze van andere sites :Y

[ afbeelding ]
Trump was ook elite, weet je nog
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 15 april 2020 @ 23:04:33 #187
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192640089
Etto vindt het allemaal maar onzin, hij zit er anders elke keer snel met zijn neus erop om van leer te trekken. Misschien vindt hij deze leuk

:o
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 15 april 2020 @ 23:06:38 #188
490658 kontkapje
prrrrt snif snif
pi_192640122
  woensdag 15 april 2020 @ 23:08:16 #189
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192640152
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 23:04 schreef controlaltdelete het volgende:
Etto vindt het allemaal maar onzin, hij zit er anders elke keer snel met zijn neus erop om van leer te trekken. Misschien vindt hij deze leuk

[ afbeelding ]

:o
Het is ergens inderdaad amusant hoe types als jij deze kolder voor zoete koek slikt. Nadeel van dit soort dingen is dat het een keer terugkomt...

... Hoe weten we eigenlijk dat jij niet een pion van de elite bent die probeert aan de hand van de meest waanzinnige claims de complotwereld in diskrediet te brengen?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 15 april 2020 @ 23:11:08 #190
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192640216
Goude oude !!

woensdag 15 april 2020 @ 23:14:34 #191
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192640291
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 15 april 2020 @ 23:16:16 #192
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192640337
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 23:11 schreef Summers het volgende:
Goude oude !!

[ afbeelding ]
Vertel eens op welke wijze de Nederlandse overheid je op dit moment ontzettend benadeelt? Noem eens wat tirannie... een beetje van hetzelfde niveau als die (lol) fictieve films die je nu weer schitterend als voorbeeld aanhaalt?

Vertel: waar mogen we Rutte mee vergelijken? Koning Edward I?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 15 april 2020 @ 23:20:07 #193
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192640430
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 15 april 2020 @ 23:21:00 #194
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192640448
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 15 april 2020 @ 23:27:48 #195
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192640550
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 15 april 2020 @ 23:31:22 #196
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192640621
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 15 april 2020 @ 23:38:22 #197
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192640736
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_192640787
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 22:42 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Welnee, typische 'Big Gummint Bad' hysterie, waarbij 'de overheid' ineens niet meer bestaat uit mensen van vlees en bloed maar uit haast supermenselijke entiteiten met bovennatuurlijke krachten, die er verder uiteraard op uit is om het leven van ons simpele zielen onmogelijk te maken, want... ja waarom eigenlijk?

Hoe dan ook, stel jezelf even de vraag... laten we voor de gek eens even aannemen dat die diabolische-illuminatie-lucifer-BillGates-Soros-UN-NWO onzin waar is...

Heb je 'm?

Die bestaat nu even echt.

Heb je 'm nog steeds?

Cool.

Kun je me dan even uitleggen hoe zo'n geweldig machtige organisatie het maar niet voor elkaar krijgt om:

1.) Hun zaken geheim te houden? Ik bedoel, voor een megamachtige alleskunnende superelite laten ze wel elke keer enorm veel steken vallen, vind je niet? Of het nu de moord op Kennedy is, 9/11, de maanlanding, noem maar op... steeds zijn ze niet in staat om die sh*t gewoon gedaan te krijgen zonder allerlei 'tekens' en 'signalen' en 'schoonheidsfoutjes' achter te laten. Steeds maar weer! Fototje hier, videootje daar, documentje zus, mailtje zo... Echt, zelden zo'n incompetente supergeheime superelite gezien.

2.) Ze gewoon toelaten dat jan en alleman, ook hier, hun enorm geheime plannen al dan niet aan de hand van schijtlollige google-plaatjes kan verspreiden? Die zogenaamde TAKE OVER... ook van het internet, wanneer mogen we die onderhand verwachten, en, als die komt, is het dan al niet een beeeeeeetje te laat, aangezien de supergeheimzinnige informatie al lang en breed op straat ligt.

3.) Stel he... STEL dat 'het' ze lukt. Wat dan? Wat schiet die supergeheime supermachtige elite er precies mee op als wij klootjesvolk straks door alle ellende en honger en moord en ziekte uitgeroeid worden... op jaarbasis, wat brengt dat precies deze 'superelite'? Of is de bedoeling gewoon dat we allemaal kapot moeten? Als dat zo is: waarom lukt ze dat dan zo matigjes? Al EEUWEN?

Graag verneem ik van u, waarom u vindt dat er een 'kern van waarheid' in de bagger die hier gepost zit zou zitten
Ja,

oke

oke ik heb 'm,

1) Omdat ze ondanks hun macht, rijkdom, invloed, nog steeds mensen zijn? En dus feilbaar?

2) Omdat ze misschien nog geen complete controle hebben, waar ze misschien wel naartoe werken? Heeft misschien ook zo z'n voordelen, dan kunnen ze wanneer nodig (wanneer bijv. iets ontdekt/gelekt wordt) naar het land der fabelen/complotgekkies/aluhoedjes verwijzen en het zodanig afdoen als onwaar. Maar is het niet zo dat ze sinds een tijdje steeds meer bezig zijn met het toepassen van censuur (denk aan op Youtube, Google, enz) en het ontnemen van steeds meer privacy van mensen?

3) Weet niet of complete uitroeiing het doel is, maar eerder controle, een soort slaafsysteem. Weet er niet veel over.

Maar mag ik jou wat vragen? Jij bent christen toch? Geloof je in wat er bijv. in Openbaring staat, of in de eind der tijden zoals Jezus in het NT beschreven heeft? Dat is in zekere zin toch ook wel BNW?

Het is wel off-topic hier denk ik, maar hoop dat je dit nog mag/gaat beantwoorden, dan kunnen ze hier weer verder met plaatjes.
  woensdag 15 april 2020 @ 23:52:12 #199
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192640943
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 23:40 schreef FrietZonderPatat het volgende:

[..]

Ja,

oke

oke ik heb 'm,

1) Omdat ze ondanks hun macht, rijkdom, invloed, nog steeds mensen zijn? En dus feilbaar?

2) Omdat ze misschien nog geen complete controle hebben, waar ze misschien wel naartoe werken? Heeft misschien ook zo z'n voordelen, dan kunnen ze wanneer nodig (wanneer bijv. iets ontdekt/gelekt wordt) naar het land der fabelen/complotgekkies/aluhoedjes verwijzen en het zodanig afdoen als onwaar. Maar is het niet zo dat ze sinds een tijdje steeds meer bezig zijn met het toepassen van censuur (denk aan op Youtube, Google, enz) en het ontnemen van steeds meer privacy van mensen?

3) Weet niet of complete uitroeiing het doel is, maar eerder controle, een soort slaafsysteem. Weet er niet veel over.

Maar mag ik jou wat vragen? Jij bent christen toch? Geloof je in wat er bijv. in Openbaring staat, of in de eind der tijden zoals Jezus in het NT beschreven heeft? Dat is in zekere zin toch ook wel BNW?

Het is wel off-topic hier denk ik, maar hoop dat je dit nog mag/gaat beantwoorden, dan kunnen ze hier weer verder met plaatjes.
Openbaring is een symbolisch en historisch boek dat spreekt over gebeurtenissen die reeds plaats hebben gevonden; het bevat geen voorspellingen over 'het einde', over een 'nog komende antichrist' of over een Nieuwe Wereld Order. De Openbaring is een schitterdend werk waarin de auteur met codes de eerste christelijke gemeenten heeft aangespoord te volharden in het geloof. 666 is simpelweg keizer Nero (of, in betere lezingen, 616, keizer Caligula); de Hoer van Babylon is het heidense Rome. De enige voorspelling in Openbaring betreft het eindoordeel en de wederopstanding.

Goede leestip: Gilles Quispel: Het geheime boek der Openbaring

Laat je niet gek maken door godsdienstwaanzinnigen en complotdenkers. Openbaring is door de eeuwen heen misbruikt om mensen en groepen te veroordelen; dat is nooit de bedoeling van de auteur geweest. Openbaring is een boek van TOEN, niet van NU.

Wat je antwoorden betreft: uit alles blijkt dus dat die machtige elite helemaal niet zo machtig is; en, als ze zo makkelijk en zo vaak steken laten vallen, maak ik me er niet zorgen om... zelden zo'n incompetentie gezien, en dat al eeuwen. Voorts: als het einddoel niet helder is, of nog op de tekentafel ligt, hoe kunnen complotdenkers dan uberhaupt iets zinnigs daarover zeggen zonder in speculatie te vervallen?

Tenslotte: een soort slaafsysteem... je bedoelt zoals het thans in de Westerse wereld is waar dankzij een terugtrekkende overheid, lagere belastingen voor de rijken, een steeds minder gereguleerde vrije markt Jan Modaal steeds meer in de problemen komt? En volgens de complotdenkers is niet het grote geld en het bedrijfsleven daar debet aan, maar juist de overheid! Terwijl zonder overheid er ook geen sociale zekerheden bestaan, geen vangnetten en geen arbeidsrecht. En wat zien we nu? Versoepeling ontslagrecht, flexibilisering van de arbeidsmarkt, ruim baan voor grote bedrijven... zit daar een elitair complot achter? Welnee, gewoon ordinaire hebzucht van dezelfde groep mensen die altijd uit is op een ding: de eigen portemonnee. Zit verder geen demonisch doel achter, of een sociaal experiment. Gewoon binnenharken van geld.

DAAR zit thans het probleem. En dan helpt het niet op internet een beetje te lopen bleren over een schimmig complot en een elite. Dan helpt het om bij een VAKBOND te gaan, te protesteren tegen maatregelen die het arbeidsrecht aantasten, door op partijen te stemmen die het mogelijk maakt om als Jan Modaal weer gewoon te kunnen leven en een gezin te kunnen stichten, zelfs op een salaris.

Het enige 'complot' wat gaande is, is een rat race naar de bodem ingegeven door iets uiterst menselijks: hebzucht. Dat hele gezeik over elites en complotten en spirit cooking is afleiding, useful idiocy om de aandacht van het echte vraagstuk - de voortschrijdende deregulatie van de markt en de afkalving van sociale zekerheden - af te leiden.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 16 april 2020 @ 00:20:27 #200
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_192641210
""Het net sluit zich"... daar zijn onze chronisch slachtoffers weer."
zei de luidruchtige breedbekkikker in een steeds heter wordende pan soep tegen z'n mede kikkers.

"Zo is dat..!" "allemaal gelul..!" antwoorde de toverheks en draaide het gas nog wat verder open.
Huig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')