Antwoord hebben we in ep 4quote:Op dinsdag 12 juli 2022 07:47 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat vermoed ik ook. Ik verwacht eigenlijk weer een mixup van tijdlijnen die langer is dan een paar maanden uit elkaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik begin 'm aardig te begrijpen nu. Dit seizoen is een stuk beter dan drie.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
quote:Op maandag 18 juli 2022 21:45 schreef Discombobulate het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
quote:Op maandag 18 juli 2022 21:45 schreef Discombobulate het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik begin 'm aardig te begrijpen nu. Dit seizoen is een stuk beter dan drie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 juli 2022 22:02 schreef lord_bono het volgende:
[..]Klopt, maar dan zou iemand hem ook opgegraven moeten hebben. We zien hem vast nog wel. Of Hale maakt vanuit zijn menselijke vorm nog meer kopieën.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wie is Hale nou ook alweer precies? Heeft zij niet die Dolores pearl? Ik weet wie ze eigenlijk was in het vorige seizoen, maar niet helemaal meer precies in deze.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
Okay, ik had dus gelijk, maar ik had het niet zó erg verwacht.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 @ 07:47 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat vermoed ik ook. Ik verwacht eigenlijk weer een mixup van tijdlijnen die langer is dan een paar maanden uit elkaar.
"Halores" is inderdaad een Dolores die wat meer kwaadaardig is.quote:Op maandag 18 juli 2022 @ 22:22 schreef Discombobulate het volgende:
Maar wie is Hale nou ook alweer precies? Heeft zij niet die Dolores pearl? Ik weet wie ze eigenlijk was in het vorige seizoen, maar niet helemaal meer precies in deze.
Hoe kwam zo ook alweer evil? En hoe is Hale overleden? En welk doel diende die A.I. rehoboam in seizoen drie ook alweer?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 06:55 schreef Breuls het volgende:
[..]
"Halores" is inderdaad een Dolores die wat meer kwaadaardig is.
Ik heb van de week deze recap van de eerste drie seizoenen gekeken, dan ben je weer helemaal bij:quote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:29 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Hoe kwam zo ook alweer evil? En hoe is Hale overleden? En welk doel diende die A.I. rehoboam in seizoen drie ook alweer?
Paar dingen mis ik nog, maar tot dusver is dit seizoen erg goed te begrijpen.
outliers zijn toch juist echte mensen die uit de loop gaan? Teddy en Christina zijn 'hosts' toch, dus geen outliers?quote:Op maandag 25 juli 2022 22:51 schreef Discombobulate het volgende:
Teddy en Christina zijn dus outliers, maar waarom weet Hale en de A.I. dat nog niet?
Ik denk beide. Maar ze hebben wel allemaal een pearl dacht ik toch? Behalve die mensen buiten de stad en MiB mens. Hoe kan Caleb dan niet verouderd zijn, het is immers 23 jaar later? Of soort symbiotisch. Hale kwam wel op bezoek bij Christina namelijk.quote:Op maandag 25 juli 2022 23:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
outliers zijn toch juist echte mensen die uit de loop gaan? Teddy en Christina zijn 'hosts' toch, dus geen outliers?
Volgens mij is de wereld van Hale het omgekeerde van de originele Westworld;quote:Op maandag 25 juli 2022 23:08 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik denk beide. Maar ze hebben wel allemaal een pearl dacht ik toch? Behalve die mensen buiten de stad en MiB mens. Hoe kan Caleb dan niet verouderd zijn, het is immers 23 jaar later? Of soort symbiotisch. Hale kwam wel op bezoek bij Christina namelijk.
Misschien worden ze eerst geinfect door die vliegen en daarna met een pearl bewerkt tot deels android, deels mens.
Ja makes sense. Maar Caleb is dus wel een host geworden? De rest zijn gewoon geinfecteerde mensen. Plus hosts. Zat namelijk te denken van ja, als Caleb 23 jaar later leeft dan moet ie ook verouderd zijn, maar dat is ie niet, dus hij is ge-host door Hale.quote:Op maandag 25 juli 2022 23:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Volgens mij is de wereld van Hale het omgekeerde van de originele Westworld;
Mensen die geïnfecteerd zijn met die vliegen leven een loop zoals Hale (en dus Dolores/Christina) ze voorschrijft.
De 'hosts' leven ook in die wereld.
Je kan als mens ervoor kiezen om verder te leven in een host maar daar moeten hosts ook toestemming voor geven en dat willen er maar weinig. En Hale gaat ze niet dwingen zei ze.
Outliers zijn mensen die uit de loop schieten volgens mij. Daarom willen de rebels uit de woestijn hen redden, die geven niet om hosts...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |