Ook niet.quote:
Jaquote:
Haha, ik voelde em gisteren al aankomen maar wilde me niet teveel bemoeien met het spelquote:Op woensdag 15 april 2020 17:15 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Zeker! Meest bekende persoon van de hele wereld volgens mij. Had er zoveel lol om dat jullie zo zaten te zoeken![]()
[ afbeelding ]
Neequote:Op woensdag 15 april 2020 18:20 schreef Postbus100 het volgende:
Jeej, we hebben een aanknopingspunt.
Werk ik bij de televisie?
Neequote:
Je mag gewoon meedoen hoorquote:Op woensdag 15 april 2020 18:24 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Haha, ik voelde em gisteren al aankomen maar wilde me niet teveel bemoeien met het spel
quote:Op woensdag 15 april 2020 18:24 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Haha, ik voelde em gisteren al aankomen maar wilde me niet teveel bemoeien met het spel
Dit inderdaadquote:
Je leeft nogquote:
Woont in Europa, is geen Europeaan, heeft contact met vele mensen...ik wist het gewoon, noem het een goddelijke ingevingquote:Op woensdag 15 april 2020 19:39 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
[..]
Dit inderdaad
Maar hoe voelde jij m aankomen? Want echt geen van de vragen gingen ook maar enigszins in de richting van de paus. Pas met jouw Argentinië-vraag wist ik: die heeft een vermoeden.
Aha. Ja, ik dacht, zodra iemand naar religie gaat vragen, dan is het het meest voor de hand liggende antwoord. Maar aangezien mensen toch vaak bij het aardse blijven....quote:Op woensdag 15 april 2020 19:41 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Woont in Europa, is geen Europeaan, heeft contact met vele mensen...ik wist het gewoon, noem het een goddelijke ingeving
Nee.quote:
Ja.quote:
Nee.quote:
Nee.quote:
Nee dat niet (volgens mij).quote:Op woensdag 15 april 2020 21:28 schreef Postbus100 het volgende:
Zit je in Silicon Valley met je bedrijf/bedrijven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |