quote:Op maandag 13 april 2020 17:31 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben wel van de lijstjes, gaarne invullen allemaal;
1. Wat is je geboortestad?
2. Pizza of macaroni?
3. Je leukste ervaring in 2019?
4. Zwart of wit ondergoed?
5. Trump of Poetin?
6. Waar ben je het meest trots op?
7. Milieu of economische voorspoed?
8. Vlees of vis?
9. Zou je ooit een rode bank kopen?
10.Seks op een eerste afspraakje, verstandig of niet?
Hard gewerktquote:Op maandag 13 april 2020 20:49 schreef kwiwi het volgende:
Bouwbedrijf Foqueville is even gesloten voor vanavond
Nicequote:Op maandag 13 april 2020 20:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hard gewerktDrankjes staan klaar op mijn veranda
Jaaaaaa misschien welquote:Op maandag 13 april 2020 20:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien ga ik me wel ontwikkelen als bergbeklimmer.
Lekker, over een uur zijn we er, Kwiwi en ik zijn namelijk buren aan de andere kant van het dorp.quote:Op maandag 13 april 2020 20:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hard gewerktDrankjes staan klaar op mijn veranda
quote:Op maandag 13 april 2020 20:49 schreef kwiwi het volgende:
Bouwbedrijf Foqueville is even gesloten voor vanavond
Jij hebt echt helemaal mijn dag gemaakt vandaag met je blije reactie.quote:
Goudvissen en kraaienquote:Op maandag 13 april 2020 20:54 schreef bitterbal het volgende:
welke beestjes hebben we daar allemaal
Bos heeft Sjefke en ik heb Joeyquote:Op maandag 13 april 2020 20:54 schreef bitterbal het volgende:
welke beestjes hebben we daar allemaal
Dat verwacht ik hier ook wel hoor... behalve voor kinderen, die mogen dan weer beperkt naar school of opvang.quote:Op maandag 13 april 2020 20:52 schreef crv het volgende:
wij blijven opgesloten tot 11 mei (minimaal)
Welke bril draag je?quote:Op maandag 13 april 2020 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen met dode opgezette dieren
jij ook !!quote:Op maandag 13 april 2020 20:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij hebt echt helemaal mijn dag gemaakt vandaag met je blije reactie.Dat wilde ik even zeggen nog.
ik las het, sterkte alvastquote:Op maandag 13 april 2020 20:52 schreef crv het volgende:
wij blijven opgesloten tot 11 mei (minimaal)
geen geldwolven ?quote:
Ja. Dit is al te veel voor jou om een keuze te maken, dus wees blijquote:
quote:Op maandag 13 april 2020 20:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat verwacht ik hier ook wel hoor... behalve voor kinderen, die mogen dan weer beperkt naar school of opvang.
/glazenbol
wij in NL zijn al stukken vrijer in het gaan en staan als de fransen zo ik het begrepen hebquote:Op maandag 13 april 2020 20:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat verwacht ik hier ook wel hoor... behalve voor kinderen, die mogen dan weer beperkt naar school of opvang.
/glazenbol
quote:Op maandag 13 april 2020 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Dit is al te veel voor jou om een keuze te maken, dus wees blij
Vlak jezelf niet uit met je lieve spontane actie.quote:Op maandag 13 april 2020 20:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij hebt echt helemaal mijn dag gemaakt vandaag met je blije reactie.Dat wilde ik even zeggen nog.
quote:
Dan kom je maar met die cayenne van jequote:Op maandag 13 april 2020 20:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker, over een uur zijn we er, Kwiwi en ik zijn namelijk buren aan de andere kant van het dorp.
nogal. wij mogen in principe maar 1 keer per dag de deur uit (dikke vinger) en eigenlijk pas 's avonds na 20:00quote:Op maandag 13 april 2020 20:56 schreef mschol het volgende:
[..]
wij in NL zijn al stukken vrijer in het gaan en staan als de fransen zo ik het begrepen heb
WC Brilquote:
52 seconden en dan sta ik voor je neus.quote:Op maandag 13 april 2020 20:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan kom je maar met die cayenne van je
Maar zo voelt het af en toe welquote:
Als je nou gewoon deze neemt: https://www.wehkamp.nl/whkmps-own-loungeset-malta-16228897/quote:
woon in een dorp. daar kom je normaal al bijna niemand tegen dus nu al helemaal niet.quote:
als je de handrem eraf haalt ben je snellerquote:Op maandag 13 april 2020 20:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
52 seconden en dan sta ik voor je neus.
Hoppa... gewoon denken in oplossingenquote:Op maandag 13 april 2020 20:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
52 seconden en dan sta ik voor je neus.
Da's wel vrij blind jaquote:Op maandag 13 april 2020 21:00 schreef crv het volgende:
[..]
woon in een dorp. daar kom je normaal al bijna niemand tegen dus nu al helemaal niet.
Maatregel zoals die gesteld is is doldwaas
als je iedereen verbied om voor 20.00 naar buiten te gaan, gaat iedereen na 20:00 dus is het ineens hardstikke druk op straat![]()
Niet over nagedacht
Mits ik niet gearresteerd word door Kwiwi uiteraard anders ben ik een dagje laterquote:Op maandag 13 april 2020 21:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoppa... gewoon denken in oplossingen
Dat is niet zo handig, nee... dan wordt die anderhalve meter ook een flinke uitdaging waarschijnlijkquote:Op maandag 13 april 2020 21:00 schreef crv het volgende:
[..]
woon in een dorp. daar kom je normaal al bijna niemand tegen dus nu al helemaal niet.
Maatregel zoals die gesteld is is doldwaas
als je iedereen verbied om voor 20.00 naar buiten te gaan, gaat iedereen na 20:00 dus is het ineens hardstikke druk op straat![]()
Niet over nagedacht
beter misschien jaquote:Op maandag 13 april 2020 21:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je nou gewoon deze neemt: https://www.wehkamp.nl/whkmps-own-loungeset-malta-16228897/
kun je hem als je hem zat bent smurfenblauw verven
Buurmanquote:Op maandag 13 april 2020 21:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is niet zo handig, nee... dan wordt die anderhalve meter ook een flinke uitdaging waarschijnlijk.
Dat voorschrift kende ik nog niet... maar het is wel te hopen dat degene die omhoog loopt en degene die omlaag loopt, wel op anderhalve meter van elkaar stoppen.quote:Op maandag 13 april 2020 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Da's wel vrij blind ja![]()
net als die "voorschriften" dat je in het kader van social distancing de trap OP aan de RECHTERkant moet lopen en de trap AF links![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |