quote:Op maandag 13 april 2020 17:31 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben wel van de lijstjes, gaarne invullen allemaal;
1. Wat is je geboortestad?
2. Pizza of macaroni?
3. Je leukste ervaring in 2019?
4. Zwart of wit ondergoed?
5. Trump of Poetin?
6. Waar ben je het meest trots op?
7. Milieu of economische voorspoed?
8. Vlees of vis?
9. Zou je ooit een rode bank kopen?
10.Seks op een eerste afspraakje, verstandig of niet?
Hard gewerktquote:Op maandag 13 april 2020 20:49 schreef kwiwi het volgende:
Bouwbedrijf Foqueville is even gesloten voor vanavond
Nicequote:Op maandag 13 april 2020 20:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hard gewerktDrankjes staan klaar op mijn veranda
Jaaaaaa misschien welquote:Op maandag 13 april 2020 20:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien ga ik me wel ontwikkelen als bergbeklimmer.
Lekker, over een uur zijn we er, Kwiwi en ik zijn namelijk buren aan de andere kant van het dorp.quote:Op maandag 13 april 2020 20:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hard gewerktDrankjes staan klaar op mijn veranda
quote:Op maandag 13 april 2020 20:49 schreef kwiwi het volgende:
Jij hebt echt helemaal mijn dag gemaakt vandaag met je blije reactie.quote:
Goudvissen en kraaienquote:Op maandag 13 april 2020 20:54 schreef bitterbal het volgende:
welke beestjes hebben we daar allemaal
Bos heeft Sjefke en ik heb Joeyquote:Op maandag 13 april 2020 20:54 schreef bitterbal het volgende:
welke beestjes hebben we daar allemaal
Dat verwacht ik hier ook wel hoor... behalve voor kinderen, die mogen dan weer beperkt naar school of opvang.quote:Op maandag 13 april 2020 20:52 schreef crv het volgende:
wij blijven opgesloten tot 11 mei (minimaal)
Welke bril draag je?quote:Op maandag 13 april 2020 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen met dode opgezette dieren
jij ook !!quote:Op maandag 13 april 2020 20:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij hebt echt helemaal mijn dag gemaakt vandaag met je blije reactie.Dat wilde ik even zeggen nog.
ik las het, sterkte alvastquote:Op maandag 13 april 2020 20:52 schreef crv het volgende:
wij blijven opgesloten tot 11 mei (minimaal)
geen geldwolven ?quote:
Ja. Dit is al te veel voor jou om een keuze te maken, dus wees blijquote:
quote:Op maandag 13 april 2020 20:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat verwacht ik hier ook wel hoor... behalve voor kinderen, die mogen dan weer beperkt naar school of opvang.
/glazenbol
wij in NL zijn al stukken vrijer in het gaan en staan als de fransen zo ik het begrepen hebquote:Op maandag 13 april 2020 20:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat verwacht ik hier ook wel hoor... behalve voor kinderen, die mogen dan weer beperkt naar school of opvang.
/glazenbol
quote:Op maandag 13 april 2020 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Dit is al te veel voor jou om een keuze te maken, dus wees blij
Vlak jezelf niet uit met je lieve spontane actie.quote:Op maandag 13 april 2020 20:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij hebt echt helemaal mijn dag gemaakt vandaag met je blije reactie.Dat wilde ik even zeggen nog.
quote:
Dan kom je maar met die cayenne van jequote:Op maandag 13 april 2020 20:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker, over een uur zijn we er, Kwiwi en ik zijn namelijk buren aan de andere kant van het dorp.
nogal. wij mogen in principe maar 1 keer per dag de deur uit (dikke vinger) en eigenlijk pas 's avonds na 20:00quote:Op maandag 13 april 2020 20:56 schreef mschol het volgende:
[..]
wij in NL zijn al stukken vrijer in het gaan en staan als de fransen zo ik het begrepen heb
WC Brilquote:
52 seconden en dan sta ik voor je neus.quote:Op maandag 13 april 2020 20:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan kom je maar met die cayenne van je
Maar zo voelt het af en toe welquote:
Als je nou gewoon deze neemt: https://www.wehkamp.nl/whkmps-own-loungeset-malta-16228897/quote:
woon in een dorp. daar kom je normaal al bijna niemand tegen dus nu al helemaal niet.quote:
als je de handrem eraf haalt ben je snellerquote:Op maandag 13 april 2020 20:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
52 seconden en dan sta ik voor je neus.
Hoppa... gewoon denken in oplossingenquote:Op maandag 13 april 2020 20:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
52 seconden en dan sta ik voor je neus.
Da's wel vrij blind jaquote:Op maandag 13 april 2020 21:00 schreef crv het volgende:
[..]
woon in een dorp. daar kom je normaal al bijna niemand tegen dus nu al helemaal niet.
Maatregel zoals die gesteld is is doldwaas
als je iedereen verbied om voor 20.00 naar buiten te gaan, gaat iedereen na 20:00 dus is het ineens hardstikke druk op straat![]()
Niet over nagedacht
Mits ik niet gearresteerd word door Kwiwi uiteraard anders ben ik een dagje laterquote:Op maandag 13 april 2020 21:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoppa... gewoon denken in oplossingen
Dat is niet zo handig, nee... dan wordt die anderhalve meter ook een flinke uitdaging waarschijnlijkquote:Op maandag 13 april 2020 21:00 schreef crv het volgende:
[..]
woon in een dorp. daar kom je normaal al bijna niemand tegen dus nu al helemaal niet.
Maatregel zoals die gesteld is is doldwaas
als je iedereen verbied om voor 20.00 naar buiten te gaan, gaat iedereen na 20:00 dus is het ineens hardstikke druk op straat![]()
Niet over nagedacht
beter misschien jaquote:Op maandag 13 april 2020 21:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je nou gewoon deze neemt: https://www.wehkamp.nl/whkmps-own-loungeset-malta-16228897/
kun je hem als je hem zat bent smurfenblauw verven
Buurmanquote:Op maandag 13 april 2020 21:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is niet zo handig, nee... dan wordt die anderhalve meter ook een flinke uitdaging waarschijnlijk.
Dat voorschrift kende ik nog niet... maar het is wel te hopen dat degene die omhoog loopt en degene die omlaag loopt, wel op anderhalve meter van elkaar stoppen.quote:Op maandag 13 april 2020 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Da's wel vrij blind ja![]()
net als die "voorschriften" dat je in het kader van social distancing de trap OP aan de RECHTERkant moet lopen en de trap AF links![]()
quote:Op maandag 13 april 2020 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Da's wel vrij blind ja![]()
net als die "voorschriften" dat je in het kader van social distancing de trap OP aan de RECHTERkant moet lopen en de trap AF links![]()
als je niet als dakloze fokker wilt doorgaan moet je je ff melden bij Kwiwiquote:
dat is idd wel erg krom...quote:Op maandag 13 april 2020 21:09 schreef crv het volgende:
[..]![]()
wat ik het ergste vindt. als je dus in de zorg werkt (vol continue) dan wil je af en toe ook je kop leegmaken en sporten of iets anders)....... dus pas na 20:00![]()
Fijn voor die mensen die zich de Pl....is werken onder belachelijk zware omstandigehden hier
ja en dus worden de maatregelen nog scherper. Idioot in Parijsquote:Op maandag 13 april 2020 21:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is niet zo handig, nee... dan wordt die anderhalve meter ook een flinke uitdaging waarschijnlijk.
Ja, ik vind het nog steeds bijzonder dat ze hier carnaval door hebben laten gaan, terwijl in landen om ons heen al duidelijk was dat het virus om zich heen greep en bijeenkomsten met veel mensen niet zo handig meer waren.quote:Op maandag 13 april 2020 21:15 schreef crv het volgende:
[..]
ja en dus worden de maatregelen nog scherper. Idioot in Parijs
maar er is al duidelijk geworden dat men in December al gewaarschuwd is hier !!! en dat is genegeerd omdat de verkiezingen er door moesten, stelletje hufters en hier in de regio is er ook een megarelimanifestatie geweest die ze ook door hebben laten gaan.
Rustaaaaghquote:Op maandag 13 april 2020 21:15 schreef crv het volgende:
[..]
ja en dus worden de maatregelen nog scherper. Idioot in Parijs
maar er is al duidelijk geworden dat men in December al gewaarschuwd is hier !!! en dat is genegeerd omdat de verkiezingen er door moesten, stelletje hufters en hier in de regio is er ook een megarelimanifestatie geweest die ze ook door hebben laten gaan.
volgens mij is die nog niet van de baan. hij gaat in ieder geval niet voor ahlf julie van start omdat tot dan alle evenementen verboden zijnquote:
juist daarom sta ik er van te kijken dat de gemelde gevallen nu al omlaag gaan, terwijl italie en spanje veel meer gevallen hebben met veel striktere regelsquote:Op maandag 13 april 2020 21:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik vind het nog steeds bijzonder dat ze hier carnaval door hebben laten gaan, terwijl in landen om ons heen al duidelijk was dat het virus om zich heen greep en bijeenkomsten met veel mensen niet zo handig meer waren.
Net als dat de KNVB hier nog denkt dat de competitie nog kan worden voortgezet dus... terwijl ze zich beter kunnen richten op bedenken of en hoe er na de zomer gevoetbald kan worden....quote:Op maandag 13 april 2020 21:21 schreef crv het volgende:
[..]
volgens mij is die nog niet van de baan. hij gaat in ieder geval niet voor ahlf julie van start omdat tot dan alle evenementen verboden zijn
ja die hele spastische wielerwereld is zich nou in allerlei bochten aan het wringen om alsnog ook alle voorjaarsklassiekers en whatnot allemaal in oktober te gaan rijdenquote:Op maandag 13 april 2020 21:21 schreef crv het volgende:
[..]
volgens mij is die nog niet van de baan. hij gaat in ieder geval niet voor ahlf julie van start omdat tot dan alle evenementen verboden zijn
Is dat nou lak of beits dan?quote:Op maandag 13 april 2020 21:23 schreef FranticDJ het volgende:
Een online houtbewerkingsgroep die ik volg maakt uit verveling in de quarantaine picknick tafels voor Eekhoorns.
Dit is wel de mooiste
[ afbeelding ]
Lekker ontzettend belangrijk ookquote:Op maandag 13 april 2020 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja die hele spastische wielerwereld is zich nou in allerlei bochten aan het wringen om alsnog ook alle voorjaarsklassiekers en whatnot allemaal in oktober te gaan rijdenNou als puntje bij paaltje komt, komt er gewoon geen ene flikker van terecht, let maar op. Want dit is waanzin.
nee niet rustig. door die eikels met hun "experten" in Parijs en die relifreaks zit ik nu met huisarrest. in verpleeghuizen hier (Haut Rhin) zijn enkel al meer dan 700 doden (die zijn dus niet meegeteld in de officiele cijfers) en de verwachting is dat 60 tot 70 % overlijdt of een kasplantje wordtquote:
uefa dreigde toch ook dat landelijke bonden vooral niks mochten gaan annuleren ofzo?quote:Op maandag 13 april 2020 21:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Net als dat de KNVB hier nog denkt dat de competitie nog kan worden voortgezet dus... terwijl ze zich beter kunnen richten op bedenken of en hoe er na de zomer gevoetbald kan worden....
Dat heeft denk ik ook te maken met hoe vaak er getest wordt.quote:Op maandag 13 april 2020 21:23 schreef mschol het volgende:
[..]
juist daarom sta ik er van te kijken dat de gemelde gevallen nu al omlaag gaan, terwijl italie en spanje veel meer gevallen hebben met veel striktere regels
Gaat allemaal om geld. Veel belangrijker dan mensenlevensquote:Op maandag 13 april 2020 21:25 schreef mschol het volgende:
[..]
uefa dreigde toch ook dat landelijke bonden vooral niks mochten gaan annuleren ofzo?
alles heeft met geld te makenquote:Op maandag 13 april 2020 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker ontzettend belangrijk ook
Ja, want dan kon een land worden uitgesloten van Europees voetbal. Dan ben ik benieuwd hoe snel de UEFA terugkrabbelt als alle bonden gezamenlijk besluiten om te stoppen... is er volgend seizoen geen Europees voetbal.quote:Op maandag 13 april 2020 21:25 schreef mschol het volgende:
[..]
uefa dreigde toch ook dat landelijke bonden vooral niks mochten gaan annuleren ofzo?
Daar zal wel niemand zijn vingers aan willen branden.quote:Op maandag 13 april 2020 21:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, want dan kon een land worden uitgesloten van Europees voetbal. Dan ben ik benieuwd hoe snel de UEFA terugkrabbelt als alle bonden gezamenlijk besluiten om te stoppen... is er volgend seizoen geen Europees voetbal.
Begin je hier nou ook alquote:Op maandag 13 april 2020 21:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Als je kijkt naar doden per dag en opnames per dag gaat het zelfs in Zweden erg goed. En daar doen ze haast geen zak. Behalve social distancing.
https://www.worldometers.info/coronavirus/country/sweden/
Het mooie weer komt eraan dus virus gaat gewoon liggen. Gooi open die zooi.
Wacht even hoor, het is wel belangrijk om niet te vergeten dat het virus de vijand is. Ik had in het begin ook veel kritiek op de RIVM maar het is voor iedereen de eerste keer he? En ik denk dat je er wel vanuit mag gaan dat IEDEREEN wel zijn best doet. En natuurlijk is bij voorkeur na 2000 naar buiten niet handig, maar het zorgt uiteraard wel voor een beetje spreiding want kinderen met gezinnen gaan wel overdag. Ik begrijp absoluut je frustratie maar denk dat we beter boos kunnen zijn op het virus dan op andere dingen.quote:Op maandag 13 april 2020 21:25 schreef crv het volgende:
[..]
nee niet rustig. door die eikels met hun "experten" in Parijs en die relifreaks zit ik nu met huisarrest. in verpleeghuizen hier (Haut Rhin) zijn enkel al meer dan 700 doden (die zijn dus niet meegeteld in de officiele cijfers) en de verwachting is dat 60 tot 70 % overlijdt of een kasplantje wordt
goed bezig hoor
KNVB wil dat echt niet maar worden door UEFA en de 'grote voetballanden' voor het blok gezetquote:Op maandag 13 april 2020 21:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Net als dat de KNVB hier nog denkt dat de competitie nog kan worden voortgezet dus... terwijl ze zich beter kunnen richten op bedenken of en hoe er na de zomer gevoetbald kan worden....
@kwiwiquote:Op maandag 13 april 2020 21:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, dan bouw ik wel een hutje naast de bibliotheek, met grote tuin voor een LGB-baan.
Loop niet zo te trollen johquote:Op maandag 13 april 2020 21:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Als je kijkt naar doden per dag en opnames per dag gaat het zelfs in Zweden erg goed. En daar doen ze haast geen zak. Behalve social distancing.
https://www.worldometers.info/coronavirus/country/sweden/
Het mooie weer komt eraan dus virus gaat gewoon liggen. Gooi open die zooi.
quote:
quote:Op maandag 13 april 2020 20:49 schreef kwiwi het volgende:
het is oversal hetzelfdequote:Op maandag 13 april 2020 21:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik vind het nog steeds bijzonder dat ze hier carnaval door hebben laten gaan, terwijl in landen om ons heen al duidelijk was dat het virus om zich heen greep en bijeenkomsten met veel mensen niet zo handig meer waren.
als je er je geld mee verdient wel denk ikquote:Op maandag 13 april 2020 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker ontzettend belangrijk ook
de knvb heeft geen ballen en wil dat de uefa voor ze beslistquote:Op maandag 13 april 2020 21:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
KNVB wil dat echt niet maar worden door UEFA en de 'grote voetballanden' voor het blok gezet
Zo bedoel ik het niet. Meen het best wel. Er is iets vreemds aan de gang in de wereld.quote:
Als dat nodig is kan hij best voor zichzelf opkomen hoor. Ieder weldenkend mens weet dat het onrealistisch is om zulke dingen te zeggen. En hij zeker. Kijk naar die grafieken op die site die hij zelf linkt, er is nog geen enkele curve aan het flattenen. Dat het virus wel weggaat als het mooi weer wordt is allang een fabeltje gebleken. Dus ja, dat vind ik dan trollen.quote:Op maandag 13 april 2020 21:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een mening hebben is niet hetzelfde als trollen he?
Ik weet het ook niet maar geloof wel dat hij er van overtuigd is dat het zo is, dan is het een beetje raar als hij dat niet mag zeggen hier.quote:Op maandag 13 april 2020 21:35 schreef bitterbal het volgende:
Misschien heeft Los wel gelijk. ik weet het ook niet meer
In Oostenrijk hebben ze ook de drukste weken van de wintersport afgewacht. In ieder land wel zijn ding.quote:Op maandag 13 april 2020 21:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
De "Experten" in Frankrijk ZIJN in december ingelicht en hebben BEWUST een advies van meerdere Artsen en virologen vanwege de verkiezingen naast zich neergelegd.quote:Op maandag 13 april 2020 21:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wacht even hoor, het is wel belangrijk om niet te vergeten dat het virus de vijand is. Ik had in het begin ook veel kritiek op de RIVM maar het is voor iedereen de eerste keer he? En ik denk dat je er wel vanuit mag gaan dat IEDEREEN wel zijn best doet. En natuurlijk is bij voorkeur na 2000 naar buiten niet handig, maar het zorgt uiteraard wel voor een beetje spreiding want kinderen met gezinnen gaan wel overdag. Ik begrijp absoluut je frustratie maar denk dat we beter boos kunnen zijn op het virus dan op andere dingen.
Ik zeg ook scrol even door naar de doden per dag.quote:Op maandag 13 april 2020 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als dat nodig is kan hij best voor zichzelf opkomen hoor. Ieder weldenkend mens weet dat het onrealistisch is om zulke dingen te zeggen. En hij zeker. Kijk naar die grafieken op die site die hij zelf linkt, er is nog geen enkele curve aan het flattenen. Dat het virus wel weggaat als het mooi weer wordt is allang een fabeltje gebleken. Dus ja, dat vind ik dan trollen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |