quote:Op maandag 13 april 2020 17:31 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben wel van de lijstjes, gaarne invullen allemaal;
1. Wat is je geboortestad?
2. Pizza of macaroni?
3. Je leukste ervaring in 2019?
4. Zwart of wit ondergoed?
5. Trump of Poetin?
6. Waar ben je het meest trots op?
7. Milieu of economische voorspoed?
8. Vlees of vis?
9. Zou je ooit een rode bank kopen?
10.Seks op een eerste afspraakje, verstandig of niet?
iets wat redelijk lang mee gaat. liefst niet te strak. hoekbank.quote:Op maandag 13 april 2020 18:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat zoek je?
Materiaal / kleur/ wat mag het kostten en wil je een bank / hoekbank of andere taferelen. Moet het modern zijn of maakt niet uit....
Dit lost echt ZO veel problemen in 1 keer op hequote:Op maandag 13 april 2020 18:26 schreef kwiwi het volgende:
en Liesje een loopbrug van de kerk direct naar huis
Nice en lekker bij het park.quote:Op maandag 13 april 2020 18:26 schreef kwiwi het volgende:
Dr_Flash heeft nu een overbuurvrouw, en Liesje een loopbrug van de kerk direct naar huis
[ afbeelding ]
Okquote:
Hoe doe je dat in hemelsnaam met kaas? Ik bedoel in de supermarkt heb je tegenwoordig 612 verschillende soorten kaas.quote:Op maandag 13 april 2020 18:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
iets wat redelijk lang mee gaat. liefst niet te strak. hoekbank.
Maar denk dat ik ze nu allemaal wel heb gezien
Ik ga hier op terug komenquote:Op maandag 13 april 2020 18:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe kan je daar nou trots op zijnquote:Op maandag 13 april 2020 18:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ok
1. Wat is je geboortestad?
Dordt
2. Pizza of macaroni?
Pizza
3. Je leukste ervaring in 2019?
Geopereerd worden
4. Zwart of wit ondergoed?
Zwart
5. Trump of Poetin?
Voor wat, om ritueel te slachten of een borrel mee te drinken?
6. Waar ben je het meest trots op?
Mijn eigenwijze koppigheid
7. Milieu of economische voorspoed?
Beiden?
8. Vlees of vis?
Vlees
9. Zou je ooit een rode bank kopen?
Ja
10.Seks op een eerste afspraakje, verstandig of niet?
Neuh
koop ik niet.quote:Op maandag 13 april 2020 18:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe doe je dat in hemelsnaam met kaas? Ik bedoel in de supermarkt heb je tegenwoordig 612 verschillende soorten kaas.
klinkt bijna alsof je op zoek bent naar een kerelquote:Op maandag 13 april 2020 18:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hallo halllooooo hierrr spreekt de politiequote:Op maandag 13 april 2020 18:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom krijgt Ygritte een huis aan het strand en naast een cocktailbar?
Daar sta je dus iedere avond aan te bellen als politieagente of het allemaal wat rustiger en netter kan.
Ik zie ook een dierenwinkelquote:Op maandag 13 april 2020 18:26 schreef kwiwi het volgende:
Dr_Flash heeft nu een overbuurvrouw, en Liesje een loopbrug van de kerk direct naar huis
[ afbeelding ]
Ja weet ik veel waar ik trots op moet zijn.quote:
Hallon hier de brankweer. Met de famfare?quote:Op maandag 13 april 2020 18:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hallo halllooooo hierrr spreekt de politie
Dat je nog leeftquote:Op maandag 13 april 2020 18:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet ik veel waar ik trots op moet zijn.
quote:Op maandag 13 april 2020 18:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Met gerbils![]()
Oeh is het restaurant er al?
Ik geloof dit.quote:Op maandag 13 april 2020 18:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
koop ik niet.
ik koop serieus altijd dezelfde dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |