Hondstrouw ookquote:Op maandag 13 april 2020 17:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zorgzame man gespot @:bitterbal
geen flauw idee.. volgens mij hoeveel smileys je post ofzoquote:Op maandag 13 april 2020 17:04 schreef kwiwi het volgende:
Waar is die score in users hun profiel trouwens op gebaseerd? Wie scoort?
even quoten om zeker te weten dat ie martiaal zei.quote:Op maandag 13 april 2020 17:13 schreef UitStraling het volgende:
@:Budapestenaar, moeten we niet een officiële lijst gaan maken met onze nieuwe beroepen en martiale status in Foqueville?
Dan laat ik dat vastleggen bij een notaris en kunnen we dat gebruiken als valide bevolkingsregister.
nee je gedrag op fokquote:Op maandag 13 april 2020 17:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geen flauw idee.. volgens mij hoeveel smileys je post ofzo
quote:Op maandag 13 april 2020 17:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
even quoten om zeker te weten dat ie martiaal zei.
ja soort van algoritme.quote:Op maandag 13 april 2020 17:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hm. en waarop is dat gebaseerd dan want volgens mij is het iets automagisch.
Had je daar veel succes?quote:Op maandag 13 april 2020 17:14 schreef bitterbal het volgende:
k ben sids ik uit de datingtopics stuk om hoog gegaan met mijn punten
nee zuur. altijd dat gezeik over wat vrouwen doen of mannen. Niks meer kunnen relativerenquote:Op maandag 13 april 2020 17:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom ben je daar weg, om die lage score?
Ik snap, gefrustreerd incel gemier dus.quote:Op maandag 13 april 2020 17:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee zuur. altijd dat gezeik over wat vrouwen doen of mannen. Niks meer kunnen relativeren
mja beetje wel.quote:Op maandag 13 april 2020 17:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik snap, gefrustreerd incel gemier dus.
En hebben we al een plattegrond van het dorp?quote:Op maandag 13 april 2020 17:13 schreef UitStraling het volgende:
@:Budapestenaar, moeten we niet een officiële lijst gaan maken met onze nieuwe beroepen en martiale status in Foqueville?
Dan laat ik dat vastleggen bij een notaris en kunnen we dat gebruiken als valide bevolkingsregister.
ja nu ga je toch niet datenquote:Op maandag 13 april 2020 17:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan maar Tinder, is er eigenlijk al een corona versie van Tinder of is dat lastig momenteel?
Goed idee wel, je moet wel weten wie je buren gaan worden immers en hoe je nieuwe woning erbij staat, iemand handig met Paint of zo?quote:Op maandag 13 april 2020 17:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En hebben we al een plattegrond van het dorp?
Het klinkt nu wel als een uitdaging ja.quote:
Lekker naar de Hornbach of AH op een date, met allebei een karretje om de afstand in acht te nemenquote:
Ik ben al druk bezig met mijn Animal Crossing-eiland, Foqueville wordt teveel hoor.quote:Op maandag 13 april 2020 17:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goed idee wel, je moet wel weten wie je buren gaan worden immers en hoe je nieuwe woning erbij staat, iemand handig met Paint of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |