Kreeg je eerder een illegale?quote:Op maandag 13 april 2020 17:02 schreef bitterbal het volgende:
misschien krijg ik dan wel legaal een uitkering
Meer dan jouw zak passenquote:Op maandag 13 april 2020 17:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoeveel eitjes zijn dat wel niet, een halve kilo?
Serveerster, druivenplukker, wagonrestauratiemedewerkster, bakker en onhandig zangeresje, me dunkt dat dit flexibel is.quote:
ik heb nu illegaal ww aangevraagd paar dagen terug :pquote:
quote:Op maandag 13 april 2020 17:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Serveerster, druivenplukker, wagonrestauratiemedewerkster, bakker en onhandig zangeresje, me dunkt dat dit flexibel is.
Zorgzame man gespot @bitterbalquote:Op maandag 13 april 2020 17:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bescheiden strak scrotum hier heur
quote:Op maandag 13 april 2020 17:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zorgzame man gespot @:bitterbal
Hondstrouw ookquote:Op maandag 13 april 2020 17:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zorgzame man gespot @:bitterbal
geen flauw idee.. volgens mij hoeveel smileys je post ofzoquote:Op maandag 13 april 2020 17:04 schreef kwiwi het volgende:
Waar is die score in users hun profiel trouwens op gebaseerd? Wie scoort?
even quoten om zeker te weten dat ie martiaal zei.quote:Op maandag 13 april 2020 17:13 schreef UitStraling het volgende:
@:Budapestenaar, moeten we niet een officiële lijst gaan maken met onze nieuwe beroepen en martiale status in Foqueville?
Dan laat ik dat vastleggen bij een notaris en kunnen we dat gebruiken als valide bevolkingsregister.
nee je gedrag op fokquote:Op maandag 13 april 2020 17:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geen flauw idee.. volgens mij hoeveel smileys je post ofzo
quote:Op maandag 13 april 2020 17:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
even quoten om zeker te weten dat ie martiaal zei.
ja soort van algoritme.quote:Op maandag 13 april 2020 17:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hm. en waarop is dat gebaseerd dan want volgens mij is het iets automagisch.
Had je daar veel succes?quote:Op maandag 13 april 2020 17:14 schreef bitterbal het volgende:
k ben sids ik uit de datingtopics stuk om hoog gegaan met mijn punten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |