Hmm, zo groot ook weer niet, maar wel een flinke jongenquote:Op maandag 13 april 2020 16:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met van die randen die buiten het bord uitsteken?
quote:Op maandag 13 april 2020 16:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hang je weer eens voorover gebukt te loeren in dat zakje?
met mayo?quote:Op maandag 13 april 2020 16:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, zo groot ook weer niet, maar wel een flinke jongen
Dan zijn dat niet mijn zaadjes.quote:Op maandag 13 april 2020 16:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
die zaadjes schrikken zich de hele dag dood :p
Daag hem nou niet uitquote:Op maandag 13 april 2020 16:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zou niet weten hoe die hier zouden moeten komen idd
US kan ook wel even iets op je trap leggenquote:Op maandag 13 april 2020 16:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zou niet weten hoe die hier zouden moeten komen idd
Alleen vlaamse fritesquote:Op maandag 13 april 2020 16:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet niet alles verdrinken in mayo
quote:Op maandag 13 april 2020 16:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
US kan ook wel even iets op je trap leggen
gatverquote:Op maandag 13 april 2020 16:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je morgen ineens uitglijdt over een kwakje dan weet je dat hij langs is geweest.
quote:Op maandag 13 april 2020 16:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
US kan ook wel even iets op je trap leggen
Ik zit zat te etenquote:Op maandag 13 april 2020 16:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je morgen ineens uitglijdt over een kwakje dan weet je dat hij langs is geweest.
Ja flink duimen dus :pquote:Op maandag 13 april 2020 16:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kunt hopen dat je bovenbuurmonster uitglijdt
de bus zit in mijn deur dus hoef de trap niet te gebruiken :pquote:Op maandag 13 april 2020 16:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Breekt ze haar nek als ze de post gaat halen
Ik had ook geen idee: https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)at-zijn-flexwerkers-quote:Op maandag 13 april 2020 16:55 schreef bitterbal het volgende:
16:52
Het kabinet breidt zijn noodpakket uit en gaat alsnog een apart vangnet optuigen voor flexwerkers die in de coronacrisis ontslagen zijn maar geen uitkering krijgen. De speciale regeling moet de komende dagen uit de grond worden gestampt en zal honderden miljoenen euro’s gaan kosten.
Wat is een flexwerker nu weer?
Hier laat ik mijn edele zaad niet voor misbruikenquote:Op maandag 13 april 2020 16:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kunt hopen dat je bovenbuurmonster uitglijdt
Lindt? Of is dat Oostenrijks?quote:Op maandag 13 april 2020 16:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een mini chocolade paashaasje met frambozen vulling
Ok dit is nuttige informatie voor als ik langs komquote:Op maandag 13 april 2020 16:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de bus zit in mijn deur dus hoef de trap niet te gebruiken :p
quote:Op maandag 13 april 2020 16:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok dit is nuttige informatie voor als ik langs kom![]()
Heeft je brievenbus zo van die stugge haren, zo'n borsteltje?
Ooehquote:Op maandag 13 april 2020 16:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dat is Zwitsers inderdaad. Deze is van de lokale chocolatier
Doet me eraan denken dat ik nog eens zelf een pizza moet makenquote:Op maandag 13 april 2020 17:01 schreef Karzai het volgende:
Zin in junkfood, hamburger, pizza of mixed grill
ah dan ben ik een flexwerkerquote:Op maandag 13 april 2020 16:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had ook geen idee: https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)at-zijn-flexwerkers-
Hoeveel eitjes zijn dat wel niet, een halve kilo?quote:Op maandag 13 april 2020 17:01 schreef Karzai het volgende:
Ik heb nog een halve kilo chocolade paaseitjes, vader nam ze voor me mee maar ik vind ze helemaal niet lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |