abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192595219
Die spoken in Indonesie :D _O_ _O-
"You can call me Susan if it makes you happy"
  maandag 13 april 2020 @ 12:42:43 #227
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_192595241
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 12:39 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

Dan is het goed. :)
Ik weet ook niet het binnen er aan toe gaat, ben alleen verbaast dat mensen in de file gaan voor een bouwmarkt en dat die zaak speciaal vandaag open moet zijn. Ik zou dan liever op een rustige woensdagavond gaan ofzo.
Bouwmarkten zijn zelden in de avond open.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 13 april 2020 @ 12:43:37 #228
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_192595262
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2020 12:38 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik kan dat niet echt uit deze foto opmaken eerlijk gezegd
Heel veel mensen die tegelijk naar dezelfde plek gaan is een recept voor ellende.

Daarnaast, er is niets noodzakelijks aan een bezoek aan de bouwmarkt.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_192595289
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 12:39 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

Dan is het goed. :)
Ik weet ook niet het binnen er aan toe gaat, ben alleen verbaast dat mensen in de file gaan voor een bouwmarkt en dat die zaak speciaal vandaag open moet zijn. Ik zou dan liever op een rustige woensdagavond gaan ofzo.
Die file is ook voornamelijk om een flyer uit te delen met de regels, oa 1 persoon naar binnen enzo en door het aantal mensen binnen te tellen.

Parking zelf zag er best rustig uit.

Was vorige week in de winkel, ze hebben het echt wel serieus aangepakt met beperkingen in de paden en looproutes.
.
pi_192595294
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2020 12:36 schreef Fer het volgende:

[..]

Italie heeft een oversterfte in Lombardijen die 4x zo groots is als officiële Corona doden.
Maar ook dat moet weer in perspectief worden gezien als dat een groot aantal kwetsbare mensen was, je hebt een zeer goede kans dat je juist de komende jaren weer een enorme ondersterfte gaat zien....
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_192595312
Ik snap niet waarom bedrijven als Hornbach niet gewoon met tickets gaan werken die je online reserveert, dan hoeven mensen ook niet in de file te staan en hou je het 100% gecontroleerd.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_192595338
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2020 12:42 schreef Caland het volgende:

[..]

Bouwmarkten zijn zelden in de avond open.
Tegenwoordig wel hoor. Alleen door de corona zijn ze nu wel om 18.00 dicht zie ik net.
  maandag 13 april 2020 @ 12:52:03 #233
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_192595371
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 12:29 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

De stranden en natuurgebieden worden wel afgezet maar met z,n allen naar een bouwmarkt is dan weer geen probleem?
Misschien hadden we dan al dat andere ook niet moeten afzetten nu is er weinig keuze bouwmarkt en knutselen thuis
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  maandag 13 april 2020 @ 12:52:46 #234
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_192595378
regio15 twitterde op maandag 13-04-2020 om 12:23:24 Het is druk bij de Hornbach in #Wateringen en #Ypenburg. Er staan rijen auto's. Helaas heeft niet iedereen begrip voor de beveiligers en verkeersregelaars die het allemaal in goede banen proberen te leiden. #blijfthuis https://t.co/PAj1LTQzEe reageer retweet
Regio15 weer aan het hunten op drukte, maar alsnog deze mensen :')
pi_192595383
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 12:46 schreef raptorix het volgende:

[..]

Maar ook dat moet weer in perspectief worden gezien als dat een groot aantal kwetsbare mensen was, je hebt een zeer goede kans dat je juist de komende jaren weer een enorme ondersterfte gaat zien....
Tja dat betwijfel ik dus.

Ten eerste zal Corona nog wel even blijven dooretteren tot er een vaccin is. Op een lager tempo, maar het zal niet verdwijnen.

Ten tweede zijn er toch een hoop operaties en behandelingen van bijv kankerpatienten opgeschort, uitgesteld. Daar zullen ook nog wel wat van sterven de komende maanden.

Lastig te voorspellen eigenlijk.
.
  maandag 13 april 2020 @ 12:54:24 #236
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_192595395
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 12:31 schreef Idisrom het volgende:
België wipt nu met het gemiddeld aantal Coronadoden per miljoen inwoners al over Italië heen (nou moeten de cijfers van vandaag van Italië nog komen, dus ik verwacht om zes uur vanmiddag dat Italië weer iets hoger zit).

Dit had ik een paar weken geleden niet gedacht.
gaan ze straks bedelen om EU geld of is er iets anders aan de hand?
pi_192595413
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 12:43 schreef hooibaal het volgende:

[..]

Heel veel mensen die tegelijk naar dezelfde plek gaan is een recept voor ellende.

Volgens mij kunnen we niet beoordelen op basis van een foto of diegene daar is voor iets noodzakelijks of niet.

Daarnaast is het prima zolang met de 1,5 mtr rekening houdt.
  maandag 13 april 2020 @ 12:58:09 #238
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_192595430
quote:

[..]

Italie heeft een oversterfte in Lombardijen die 4x zo groots is als officiële Corona doden.
Je verwacht het niet...
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_192595440
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2020 12:53 schreef Fer het volgende:

[..]

Tja dat betwijfel ik dus.

Ten eerste zal Corona nog wel even blijven dooretteren tot er een vaccin is. Op een lager tempo, maar het zal niet verdwijnen.

Ten tweede zijn er toch een hoop operaties en behandelingen van bijv kankerpatienten opgeschort, uitgesteld. Daar zullen ook nog wel wat van sterven de komende maanden.

Lastig te voorspellen eigenlijk.
Er werd onlangs op BNR gemeld dat het zelfs zo is dat er een afname is in de hoeveelheid mensen die binnenkomen met een hersenbloeding... bizar. Om maar aan te geven dat de secundaire gevolgen inderdaad waarschijnlijk best groot zijn.
pi_192595448
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 12:52 schreef Momo het volgende:
regio15 twitterde op maandag 13-04-2020 om 12:23:24 Het is druk bij de Hornbach in #Wateringen en #Ypenburg. Er staan rijen auto's. Helaas heeft niet iedereen begrip voor de beveiligers en verkeersregelaars die het allemaal in goede banen proberen te leiden. #blijfthuis https://t.co/PAj1LTQzEe reageer retweet
Ja ik word wel moe van dat constante geneuzel dat het ergens wel/niet druk is.

Er zijn er een paar simpele regels die zijn opgelegd en that's it.
Het is niet verboden om naar de bouwmarkt, Woonboulevard, strand of wat dan ook te gaan.

Ik kan me niet voorstellen dat iemand vrijwillig zijn totale vrijheid zoals in bvb Frankrijk wil inleveren.
pi_192595494
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 12:59 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]

Ja ik word wel moe van dat constante geneuzel dat het ergens wel/niet druk is.

Er zijn er een paar simpele regels die zijn opgelegd en that's it.
Het is niet verboden om naar de bouwmarkt, Woonboulevard, strand of wat dan ook te gaan.

Ik kan me niet voorstellen dat iemand vrijwillig zijn totale vrijheid zoals in bvb Frankrijk wil inleveren.
Precies.

Het mag gewoon en als het te druk is grijpt men in. Prima wat mij betreft.
pi_192595504
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 12:43 schreef hooibaal het volgende:

[..]

Als je deze periode niet totaal economisch wilt verneuken laat je de bouwmarkt open en mensen lekker wat voor zichzelf produceren.

Dat kan immers makkelijk op 1.5 meter afstand en thuis.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 13 april 2020 @ 13:08:34 #244
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_192595530
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 13:04 schreef Za het volgende:
3 vaccins worden al op mensen getest:

https://www.bloomberg.com(...)e-leading-candidates
Las op telegraaf hoofdpagina ofzo dat het in september al eventueel klaar zou kunnen lijkt mij wel heel snel in vergelijking met normaal, je wilt ook geen grote bijwerkingen.
  Spellchecker maandag 13 april 2020 @ 13:10:08 #245
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_192595550
quote:
10s.gif Op maandag 13 april 2020 10:51 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

Uitstekende foto, prima timing.
_O-
pi_192595559
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 13:08 schreef Momo het volgende:

[..]

Las op telegraaf hoofdpagina ofzo dat het in september al eventueel klaar zou kunnen lijkt mij wel heel snel in vergelijking met normaal, je wilt ook geen grote bijwerkingen.
Ik denk dat ik liever mijn kansen neem met corona dan een vaccin dat zo vroeg op de markt komt
Nieuw is niet altijd beter.
pi_192595607
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2020 13:10 schreef ikbennieuwopfok het volgende:

[..]

Ik denk dat ik liever mijn kansen neem met corona dan een vaccin dat zo vroeg op de markt komt
Denk dat het wel meevalt.Men deed al onderzoek naar een vaccin tegen SARS-CoV1. Alleen doofde deze SARS plotseling uit. Hierdoor waren er te weinig mensen besmet om met succes een vaccin te kunnen testen. De opgedane kennis is niet verloren gegaan. Nu er een wereldwijde pandemie is door SARS-CoV2 bestaat de urgentie weer om een vaccin te ontwikkelen. Die urgentie is zo groot dat er veel meer geld en middelen beschikbaar worden gesteld waardoor de ontwikkeling van een vaccin behoorlijk kan worden versneld. Ook zijn er genoeg geïnfecteerden om het vaccin eerst goed te testen.
pi_192595637
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 12:52 schreef Momo het volgende:
Ach, als die mensen graag hun tweede paasdag in de auto willen besteden. ;)
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_192595650
quote:

[..]

Dit. En wij hebben dit ook, al is daar niet zo veel mis mee (aan de huidige cijfers kun je voldoende meten of de maatregelen helpen).

Ons systeem heeft wel een nadeel, in die zin dat we straks meer doden binnen de cijfers gaan "vangen" als besmet met Corona (omdat we meer en dus ook vaker 'op tijd' kunnen testen). Dat zal het aantal officiële doden wellicht langzamer doen laten afnemen op een gegeven moment.
pi_192595657
Lubach teruggekeken. Voor de zoveelste keer de spijker op de kop:

Al die peilingen. :')
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')