Degene die zelfmoord pleegde was geen ex. En dus ook "Pino" niet.quote:Op maandag 13 april 2020 00:01 schreef UitStraling het volgende:
De echte Pino, de grote blauwe irritante vogel is nog onder ons gelukkig, toch?
Ja, zit wel in de WWquote:Op maandag 13 april 2020 00:01 schreef UitStraling het volgende:
Zie hem nooit meer, misschien heeft hij wel vogelgriepquote:Op maandag 13 april 2020 00:01 schreef UitStraling het volgende:
Is me nooit opgevallen.quote:Op maandag 13 april 2020 00:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Waarom hebben elektrische bussen een trambel
Oeh ken ik nog van vroegah mooie plaatquote:
You lost me again....quote:Op maandag 13 april 2020 00:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Degene die zelfmoord pleegde was geen ex. En dus ook "Pino" niet.
Vast gedeporteerd naar een of andere legbatterij in Barneveldquote:Op maandag 13 april 2020 00:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zie hem nooit meer, misschien heeft hij wel vogelgriep
Ja, ik lust wel een vers eitje bij mijn ontbijt.quote:Op maandag 13 april 2020 00:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kunnen we hem niet meenemen naar Foqueville dan?
RIP Pinoquote:Op maandag 13 april 2020 00:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vast gedeporteerd naar een of andere legbatterij in Barneveld
Pino een vrouw? Uhh kipquote:
Als in je 'nu' huisquote:Op maandag 13 april 2020 00:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoor elk kwartier een ding ding sinds ik naast een busstation woon
Frutselgodquote:
Volgens mij legt die flinke eieren, zal ook wel een cloaca als een slappe tractorband hebben.quote:Op maandag 13 april 2020 00:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik lust wel een vers eitje bij mijn ontbijt.
Nou, ik vind die stadse geluiden wel leuk hoor. Maar een bus die ding ding doet, klopt voor mijn gevoel nietquote:
Pino is een jongenquote:Op maandag 13 april 2020 00:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij legt die flinke eieren, zal ook wel een cloaca als een slappe tractorband hebben.
zat wel een vrouw inquote:Op maandag 13 april 2020 00:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Nooit over nagedacht. Beetje onzijdig stuk pluimvee eigenlijk.
quote:
Naar...quote:Op maandag 13 april 2020 00:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Zelfmoord ons ook gebeurd met een afgestoten maat uit de vriendengroep, deed drugs en zooi, optieven en jaar later dood.
Heel Sesamstraat is daar overheen geweest. Je treft nog DNA van Lex Goudsmit aan in die treintunnel.quote:Op maandag 13 april 2020 00:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij legt die flinke eieren, zal ook wel een cloaca als een slappe tractorband hebben.
Dit moet ook eigenlijk gewoon ergens in de kelder van een discotheek met de rookmachines op maximaal en de stroboscoop aanquote:
Vlees voor de eerste bbq is bij deze wel geregeld.quote:Op maandag 13 april 2020 00:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja shit, hoe komen we dan aan eieren voor in de ochtend?
Budaquote:Op maandag 13 april 2020 00:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heel Sesamstraat is daar overheen geweest. Je treft nog DNA van Lex Goudsmit aan in die treintunnel.
Dat was heftigquote:
Ditquote:Op zondag 12 april 2020 23:57 schreef Ygritte het volgende: [..] Je draait hem om. de uitspraak ging toch niet ķver hem?
ik zat ook al te kijken, leek meer op een post van USquote:
Het is blauw en stinkt naar inieminiequote:Op maandag 13 april 2020 00:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heel Sesamstraat is daar overheen geweest. Je treft nog DNA van Lex Goudsmit aan in die treintunnel.
[..]quote:Op maandag 13 april 2020 00:11 schreef Molo het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Dat was heftig[..] Hoezo? Complimenten had ik het over.
quote:Op maandag 13 april 2020 00:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niks mis met Lexquote:Op maandag 13 april 2020 00:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben dieo teleurgesteldquote:Op maandag 13 april 2020 00:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De waarheid moet gezegd worden
Vertaling?quote:
Budapestenaar?quote:Op maandag 13 april 2020 00:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het is blauw en stinkt naar inieminie
Ha hier is Kermit gebleven dus, kom maar jochie spring er maar uit hoor.quote:Op maandag 13 april 2020 00:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het is blauw en stinkt naar inieminie
Nee, donzen dekbed voor elke inwoner van Foquevillequote:Op maandag 13 april 2020 00:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Is volgens mij niet eens zo onprettig dat zachte blauwe dons
Trustequote:Op maandag 13 april 2020 00:13 schreef Molo het volgende:
Ik lig inmiddels, en ga lekker dromen en snurken hier
Kermit is dood als ie blauw isquote:Op maandag 13 april 2020 00:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ha hier is Kermit gebleven dus, kom maar jochie spring er maar uit hoor.
Goed hoor... tornado's aan het chasenquote:Op maandag 13 april 2020 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]How's life?
Zie @:Budapestenaar
Ik snapte de logica gewoon nietquote:
Met een zweempje van Lex.quote:Op maandag 13 april 2020 00:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, donzen dekbed voor elke inwoner van Foqueville
wrong.... de vinger van Pinoquote:Op maandag 13 april 2020 00:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ha hier is Kermit gebleven dus, kom maar jochie spring er maar uit hoor.
Ja wel goed hoor, en met jou?quote:
Down Tornado Alley? Is het het seizoen alweer?quote:Op maandag 13 april 2020 00:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Goed hoor... tornado's aan het chasen![]()
Met jou?
De 'vinger' ...quote:Op maandag 13 april 2020 00:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
wrong.... de vinger van Pino
hue hue hue![]()
100
Nee al een maand of 5 niet meer?quote:
Of koekjesmonster, allemaal koekkruimels in die cloaca.quote:Op maandag 13 april 2020 00:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
wrong.... de vinger van Pino
hue hue hue![]()
100
Jep, Maart tot Mei he... twee dorpen net van de kaart geveegd denk ik.. .wat een joekelquote:Op maandag 13 april 2020 00:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Down Tornado Alley? Is het het seizoen alweer?![]()
Ik wist niet eens dat je een oude vriend had dus voor mij is alles nieuwquote:Prima. Nieuwe vriend, kleine midlife crisis. Komt goed ^O
Not your stylequote:
Valt wel mee hoorquote:Op maandag 13 april 2020 00:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Not your style
Jij bent meer de gentleman die bij je dreamcar past. In mijn ogen dan
Ik was er eigenlijk vanuit gegaan dat er op zijn penor geen veertjes zaten? Dit kan ik overigens niet staven met daadwerkelijke feiten of onderzoekquote:
quote:Op maandag 13 april 2020 00:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jep, Maart tot Mei he... twee dorpen net van de kaart geveegd denk ik.. .wat een joekel![]()
wordt een lange nacht
[..]
Ik wist niet eens dat je een oude vriend had dus voor mij is alles nieuw![]()
En een kat heeft negen levens dus dat komt zeker wel goed
quote:
Heb alle seizoenenquote:
Ik ga dit opzoeken.quote:Op maandag 13 april 2020 00:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik was er eigenlijk vanuit gegaan dat er op zijn penor geen veertjes zaten? Dit kan ik overigens niet staven met daadwerkelijke feiten of onderzoek
Dat is een... bijzondere keuze.quote:Op maandag 13 april 2020 00:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik werk net een boterham met pindakaas naar binnen
Why?quote:Op maandag 13 april 2020 00:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik werk net een boterham met pindakaas naar binnen
Trustequote:Op maandag 13 april 2020 00:23 schreef LTVDK het volgende:
Ik ben er wel weer klaar mee voor vandaag, gedraag jullie allemaal een beetje
Slaap lekker!quote:Op maandag 13 april 2020 00:23 schreef LTVDK het volgende:
Arme pinoquote:Op maandag 13 april 2020 00:23 schreef UitStraling het volgende:
https://www.hln.be/wetens(...)nis-hebben~aba766af/
slaapsequote:Op maandag 13 april 2020 00:23 schreef LTVDK het volgende:
Waarom? Zo mooi zijn die slurven nietquote:
Pindakaas met hagelslag dan.quote:Op maandag 13 april 2020 00:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Omdat ik honger had en een boterham met pindakaas godenvoer is.
En zo'n grote bek hebben... haantjes gedrag.... verklaart wel weer dan... mannen met een grote bek en een kleine piemel .... blijkbaarquote:Op maandag 13 april 2020 00:24 schreef UitStraling het volgende:
Geen wonder dat hanen altijd zo chagrijnig zijn.
nu nog?quote:Op maandag 13 april 2020 00:26 schreef CherryLips het volgende:
Had een recept voor pindakoeken gevonden. Wel met tien kilo suiker erin maar misschien dat ik die eens ga maken.
Men beweert wel meerquote:Op maandag 13 april 2020 00:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hey men beweerd dat elke vrouw een beetje bi is toch?
In Hongarije hebben ze hanentestikelgoulash. Dus dat onderdeel hebben ze blijkbaar welquote:Op maandag 13 april 2020 00:24 schreef UitStraling het volgende:
Geen wonder dat hanen altijd zo chagrijnig zijn.
wow dat kost een hoop hanenquote:Op maandag 13 april 2020 00:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Hongarije hebben ze hanentestikelgoulash. Dus dat onderdeel hebben ze blijkbaar wel
Ik gun Pino ook een verzetje. zéker met inieninie... dat moet een vuige slet in bed zijn kan niet anders....quote:Op maandag 13 april 2020 00:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom? Zo mooi zijn die slurven niet
Of men belazert de kluit...quote:Op maandag 13 april 2020 00:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Hongarije hebben ze hanentestikelgoulash. Dus dat onderdeel hebben ze blijkbaar wel
Claocakissquote:Op maandag 13 april 2020 00:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik gun Pino ook een verzetje. zéker met inieninie... dat moet een vuige slet in bed zijn kan niet anders....
hoop voor Inie dat Pino inderdaat klein geschapen isquote:Op maandag 13 april 2020 00:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik gun Pino ook een verzetje. zéker met inieninie... dat moet een vuige slet in bed zijn kan niet anders....
Hoe zeg ik dit netjes?quote:
Van deze zin raak ik een beetje opgewondenquote:Op maandag 13 april 2020 00:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
na die feestdagen alleen hanen met een hoog stemmetjequote:Op maandag 13 april 2020 00:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien dat ze het daarom alleen op feestdagen serveren?
Dat heb jij bij elke zinquote:Op maandag 13 april 2020 00:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van deze zin raak ik een beetje opgewonden
Ach... rekt het niet.....quote:Op maandag 13 april 2020 00:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoop voor Inie dat Pino inderdaat klein geschapen is
quote:Op maandag 13 april 2020 00:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
na die feestdagen alleen hanen met een hoog stemmetje
Vlak haar handjes en het snuitje ook niet uit.... vast heel vaardig. Helaas kunnen we meneer Aard het niet meer vragenquote:Op maandag 13 april 2020 00:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van deze zin raak ik een beetje opgewonden
Meneer Aars, zoals zijn bijnaam ook wel luidde onder de uitgescheurde Sesamstraatbewonersquote:Op maandag 13 april 2020 00:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vlak haar handjes en het snuitje ook niet uit.... vast heel vaardig. Helaas kunnen we meneer Aard het niet meer vragen
Budaquote:Op maandag 13 april 2020 00:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Meneer Aars, zoals zijn bijnaam ook wel luidde onder de uitgescheurde Sesamstraatbewoners
quote:Op maandag 13 april 2020 00:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Meneer Aars, zoals zijn bijnaam ook wel luidde onder de uitgescheurde Sesamstraatbewoners
Ok, elke zin v iemand die vrouwelijk lijktquote:
[..]
Dadelijk val ik nog op muizen, toen ik klein was vond ik die ene vrouwtjesmuis van De Reddertjes ook al zo lekker.quote:Op maandag 13 april 2020 00:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vlak haar handjes en het snuitje ook niet uit.... vast heel vaardig. Helaas kunnen we meneer Aard het niet meer vragen
[..]
quote:Op maandag 13 april 2020 00:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent echt wel een erg brave lieve vrouw
Vind jij ook niet dat sommige vrouwen écht van die wat muizerige typjes zijn? Ze weet wel, smalle mond, smal gebit en dan een beetje van die schichtige typesquote:Op maandag 13 april 2020 00:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dadelijk val ik nog op muizen, toen ik klein was vond ik die ene vrouwtjesmuis van De Reddertjes ook al zo lekker.
Ik ben onschuldigquote:Op maandag 13 april 2020 00:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij was zo braaf. Wat hebben jullie met hem gedaan?
quote:Op maandag 13 april 2020 00:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent echt wel een erg brave lieve vrouw
Jaquote:Op maandag 13 april 2020 00:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon een geromantiseerd beeld van mij
Kloptquote:Op maandag 13 april 2020 00:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Komt die jongen eens wat los is het wéér niet goed
quote:Op maandag 13 april 2020 00:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mijn beeld van @:Budapestenaar ligt aan scherven
Ja echt wel. zat een meisje bij mij in de klas en die leek echt op een hamster, bolle wangen, pluishaar en van die hazentanden, ik vond me dat toch een lekker ding.quote:Op maandag 13 april 2020 00:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vind jij ook niet dat sommige vrouwen écht van die wat muizerige typjes zijn? Ze weet wel, smalle mond, smal gebit en dan een beetje van die schichtige types
Bij mij ontstaat er steeds meer glans op het kristallen glasquote:Op maandag 13 april 2020 00:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Die is echt waus gek.quote:Op maandag 13 april 2020 00:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mijn beeld wordt alleen maar beterquote:Op maandag 13 april 2020 00:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Stom.quote:Op maandag 13 april 2020 00:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bij mij ontstaat er steeds meer glans op het kristallen glas
Nog iets meer wrijven huehuequote:Op maandag 13 april 2020 00:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
zonder wrijving geen glansquote:Op maandag 13 april 2020 00:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oeh precies wat je zegt, hier in de buurt is er ook zo een, die noem ik in gedachten de muis.quote:Op maandag 13 april 2020 00:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vind jij ook niet dat sommige vrouwen écht van die wat muizerige typjes zijn? Ze weet wel, smalle mond, smal gebit en dan een beetje van die schichtige types
Oh soort van stille wateren hebben diepe gronden....quote:Op maandag 13 april 2020 00:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Stom.
Dat moet hij privé hebben. Niet openbaar
quote:
quote:Op maandag 13 april 2020 00:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn beeld wordt alleen maar beter
We all knowwhat you did last summer.quote:Op maandag 13 april 2020 00:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Uit jouw mond is dat een compliment
Dit gaat echt wel de goede kant op, gewoon een keer een van mijn tijgerprint strakke onderbroeken lenen en je bent zo van die pandapunten afquote:Op maandag 13 april 2020 00:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben gewoon mezelf hoor, een brave Hendrik Buda, met zo af en toe een fout grapje
Heb je daar vaker 'last' van dat je aangetrokken bent tot de wat meer dierlijke types?quote:Op maandag 13 april 2020 00:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja echt wel. zat een meisje bij mij in de klas en die leek echt op een hamster, bolle wangen, pluishaar en van die hazentanden, ik vond me dat toch een lekker ding.
O nee, wild ben ik niet hoorquote:Op maandag 13 april 2020 00:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Nee
Ik heb liever een saaie voor het oog maar een wilde privé
quote:Op maandag 13 april 2020 00:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit gaat echt wel de goede kant op, gewoon een keer een van mijn tijgerprint strakke onderbroeken lenen en je bent zo van die pandapunten af
Dat lijkt me niet lekker zittenquote:Op maandag 13 april 2020 00:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit gaat echt wel de goede kant op, gewoon een keer een van mijn tijgerprint strakke onderbroeken lenen en je bent zo van die pandapunten af
WYSIWYGquote:Op maandag 13 april 2020 00:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh soort van stille wateren hebben diepe gronden....
ik ben meer van what you see is what jou get
Breekt wel het ijs natuurlijk.quote:Op maandag 13 april 2020 00:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
écht.... maar wat doe je daar dan mee op feestjes enzo? Het is toch juist fijn dat je beide lekker feest en socialized en daar van geniet?quote:Op maandag 13 april 2020 00:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Nee
Ik heb liever een saaie voor het oog maar een wilde privé
Wat ik dan?quote:Op maandag 13 april 2020 00:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij dan? Of doe je gewoon wat vriendje zegt?
Feesten, socializen brrrquote:Op maandag 13 april 2020 00:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
écht.... maar wat doe je daar dan mee op feestjes enzo? Het is toch juist fijn dat je beide lekker feest en socialized en daar van geniet?
Nou ja dat was dus een hamster en ook een keer een giraffe, die meid was 1.95, die had een opvallend lange nek en die liep voorover gebukt, die vond ik dus ook aantrekkelijk en een andere ex leek ook wel een beetje op een rusteloze tijger, woest type wel.quote:Op maandag 13 april 2020 00:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heb je daar vaker 'last' van dat je aangetrokken bent tot de wat meer dierlijke types?
quote:Op maandag 13 april 2020 00:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja dat was dus een hamster en ook een keer een giraffe, die meid was 1.95, die had een opvallend lange nek en die liep voorover gebukt, die vond ik dus ook aantrekkelijk en een andere ex leek ook wel een beetje op een rusteloze tijger, woest type wel.
Wat kan mij dat schelen? Ik heb hem voor mij, niet voor het entertainen v anderen op feestjes..quote:Op maandag 13 april 2020 00:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
écht.... maar wat doe je daar dan mee op feestjes enzo? Het is toch juist fijn dat je beide lekker feest en socialized en daar van geniet?
nu zeker niet veelquote:Op maandag 13 april 2020 00:44 schreef CherryLips het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij "feesten"?
Zit ook echt voor geen meter maar de dames hebben hem zo van je kont af getrokken hoorquote:Op maandag 13 april 2020 00:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet lekker zitten
quote:Op maandag 13 april 2020 00:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja dat was dus een hamster en ook een keer een giraffe, die meid was 1.95, die had een opvallend lange nek en die liep voorover gebukt, die vond ik dus ook aantrekkelijk en een andere ex leek ook wel een beetje op een rusteloze tijger, woest type wel.
Ik stel me dan skihut voor met veel evenementenbier en een week later plat door de corona.quote:Op maandag 13 april 2020 00:44 schreef CherryLips het volgende:
Al gierend van de slappe lach.quote:Op maandag 13 april 2020 00:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit ook echt voor geen meter maar de dames hebben hem zo van je kont af getrokken hoor
Jullie gaan nooit ergens heen?quote:Op maandag 13 april 2020 00:44 schreef CherryLips het volgende:
De giraffe die heb ik ook gehad, een bloedmooie lange meid die zo uit de dakgoot kon drinken. Snapte er niks van.quote:Op maandag 13 april 2020 00:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ah de Italiaanse importversie.quote:Op maandag 13 april 2020 00:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik stel me dan skihut voor met veel evenementenbier en een week later plat door de corona.
quote:Op maandag 13 april 2020 00:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik stel me dan skihut voor met veel evenementenbier en een week later plat door de corona.
Jammer dat ik dat sowieso niet kan uittesten. Afgezien of Buda het uberhaupt toe zou staanquote:
Hmm.quote:Op maandag 13 april 2020 00:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit ook echt voor geen meter maar de dames hebben hem zo van je kont af getrokken hoor
Doe niet zo engquote:Op maandag 13 april 2020 00:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat ik dan?
[..]
Wat kan mij dat schelen? Ik heb hem voor mij, niet voor het entertainen v anderen op feestjes..
Dát soort feestjes heb ik het niet overquote:Op maandag 13 april 2020 00:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
+1quote:Op maandag 13 april 2020 00:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De bioscoop.
Een restaurant.
Een museum.
Ik ben al oud.
Wat kan het mij schelen of "hij" populair is op feestjes?quote:Op maandag 13 april 2020 00:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Doe niet zo engStelletje jozef fritzels
Das belangrijk he.quote:Op maandag 13 april 2020 00:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat kan het mij schelen of "hij" populair is op feestjes?
Je wilt niet met zo'n dooie mus naar een etentje met vrienden.quote:Op maandag 13 april 2020 00:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:Op maandag 13 april 2020 00:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je wilt niet met zo'n dooie mus naar een etentje met vrienden.
Hoezo moet dat populair zijnquote:Op maandag 13 april 2020 00:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uitgefeest hier, de laatste kroeg die de moeite waard was, is ermee gekapt.quote:Op maandag 13 april 2020 00:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dát soort feestjes heb ik het niet over
Ja dan kun je net zo goed iemand met het syndroom van Asperger melken.quote:Op maandag 13 april 2020 00:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Misschien vindt ie het helemaal niet leuk en zit ie daar te mokken. Beetje interactie is wel prettig anders kan ie maar beter thuisblijven.quote:
Het zijn heul geen stooktemperaturen.quote:
Neem jij dan lekker je dodelijk saaie zak mee naar een etentje met vrienden. Wordt vast een gezellige avondquote:
En dan?quote:Op maandag 13 april 2020 00:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dan kun je net zo goed iemand met het syndroom van Asperger melken.
Misschien matcht dat juist uitstekend.quote:Op maandag 13 april 2020 00:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Neem jij dan lekker je dodelijk saaie zak mee naar een etentje met vrienden. Wordt vast een gezellige avond
als dat voor jullie voldoende is dikke prima tochquote:Op maandag 13 april 2020 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dan?
Het gaat er toch om hoe het tussen "ons" zit?
Als ie als een zoutzak naast me zit en zich niet weet te vermaken in z'n eentje dan wordt het er niet gezelliger op.quote:Op maandag 13 april 2020 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dan?
Het gaat er toch om hoe het tussen "ons" zit?
Weet niet... ik wordt er in ieder geval niet nat vanquote:Op maandag 13 april 2020 00:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien matcht dat juist uitstekend.
Ik zie echt het probleem niet.quote:Op maandag 13 april 2020 00:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Neem jij dan lekker je dodelijk saaie zak mee naar een etentje met vrienden. Wordt vast een gezellige avond
Daarom niet naar feestjes gaanquote:Op maandag 13 april 2020 00:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ie als een zoutzak naast me zit en zich niet weet te vermaken in z'n eentje dan wordt het er niet gezelliger op.
Etentjesquote:Op maandag 13 april 2020 00:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarom niet naar feestjes gaan
en jij mag d'r aan d'r haren meeslepen het bed inquote:Op maandag 13 april 2020 00:52 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind het juist superleuk als iedereen mijn vrouw adoreert en begeert![]()
Nou ja superleuk vinden, ik bedoel dat is toch wel de basis zowat
Hoeft ook niet.quote:Op maandag 13 april 2020 00:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Weet niet... ik wordt er in ieder geval niet nat van
Whatever floats your boat.quote:Op maandag 13 april 2020 00:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zie echt het probleem niet.
Overigens is mijn vriend geen saaie zak. Maar al was hij het wel. Als ik die saaie zak wil is het toch prima?
Ik vraag niet naar jouw voorkeurquote:Op maandag 13 april 2020 00:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ie als een zoutzak naast me zit en zich niet weet te vermaken in z'n eentje dan wordt het er niet gezelliger op.
Uiteraard mag ze wel met de leukste kerel van het feestje mee naar huisquote:Op maandag 13 april 2020 00:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en jij mag d'r aan d'r haren meeslepen het bed in
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 13 april 2020 00:53 schreef UitStraling het volgende:
Meestal enge types die alleen maar jou zien staan is mijn niet geringe ervaring
Wat heb jij nu weer?quote:Op maandag 13 april 2020 00:54 schreef Nick1975 het volgende:
Ze gaan wel erg voortvarend te werk zeg met die <1,5m boetes. Gewoon een melkkoe.
Ik word al moe van de gedachte dat ik iemand bij moet benenquote:Op maandag 13 april 2020 00:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Whatever floats your boat.![]()
Ik vind mijn match graag in iemand die mij een beetje bij kan benen en vice versa.
En als je beide saai doch hetzelfde niveau opgeleid bent kan dat niet ofzo?quote:Op maandag 13 april 2020 00:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Whatever floats your boat.![]()
Ik vind mijn match graag in iemand die mij een beetje bij kan benen en vice versa.
Onnodig agressief dit.quote:Op maandag 13 april 2020 00:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit. Iedere pot zijn eigen deksel hoor. Of een andere pot, ook best.quote:Op maandag 13 april 2020 00:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik word al moe van de gedachte dat ik iemand bij moet benen
Hoe zien ze er uit?quote:Op maandag 13 april 2020 00:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Ondertussen wordt mijn mening gevraagd over hoe de schoenen van kerel zijn gamecharacter eruit zien. Mijn leven.
en vergeet de 2 deksels niet he, inclusiviteit dit datquote:Op maandag 13 april 2020 00:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit. Iedere pot zijn eigen deksel hoor. Of een andere pot, ook best.
Paars-roze, kleur verandert bij beweging.quote:
Niet vergeten, te lui om uit te typen.quote:Op maandag 13 april 2020 00:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en vergeet de 2 deksels niet he, inclusiviteit dit dat
Ik ving net iets op. Persoon loopt langs een bankje met daarop 3 mensen, pats, allevier een prent.quote:
Okquote:Op maandag 13 april 2020 00:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Paars-roze, kleur verandert bij beweging.
Roze konijnenpakje ook, want pasen.
Ja hoe zeg ik dat, dat je elkaar los kunt laten zonder dat je je hoeft te bekommeren dat de ander aan het wegkwijnen is, zie je wel eens op een feestje van die ongemakkelijke stellen die elkaar al jaren zien en dan nog op dat feestje het boodschappenlijstje van de volgende dag met elkaar gaan bespreken of zo, uit sociale onkunde, verlegenheid en onmacht.quote:
Nee mag niet. Van de relatiepolitie.quote:Op maandag 13 april 2020 00:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nee maar serieus. Als ik saai ben en vind een saaie vent en we zijn supergelukkig. WHY THE FUCK zou dat niet mogen dan?
Ja tuurlijk wel, maar dit match niet met je 'wild thing you make my heart sing'.quote:Op maandag 13 april 2020 00:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En als je beide saai doch hetzelfde niveau opgeleid bent kan dat niet ofzo?
Uiteindelijk trekt het aan als een man zich sociaal wel bevindquote:Op maandag 13 april 2020 00:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nee maar serieus. Als ik saai ben en vind een daaie vent en we zijn gelukkig. WHY THE FUCK zou dat niet mogen dan?
Dat zou inderdaad erg vreemd zijn, een verbod op saaierds bij elkaar.quote:Op maandag 13 april 2020 00:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nee maar serieus. Als ik saai ben en vind een saaie vent en we zijn supergelukkig. WHY THE FUCK zou dat niet mogen dan?
Dat mag. Gaat toch verder niemand wat aan met wie je je leven wil doorbrengen?quote:Op maandag 13 april 2020 00:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dat trekt alleen vrouwen aan die dat belangrijk vinden.quote:Op maandag 13 april 2020 00:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Uiteindelijk trekt het aan als een man zich sociaal wel bevind
Van mij mag hetquote:Op maandag 13 april 2020 00:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nee.quote:Op maandag 13 april 2020 00:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat trekt alleen vrouwen aan die dat belangrijk vinden.
Dat mag je helemaal zelf weten gelukkig maar ga dan samen op Spitsbergen wonen of zoquote:Op maandag 13 april 2020 00:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Bedoel ik.quote:Op maandag 13 april 2020 00:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat mag. Gaat toch verder niemand wat aan met wie je je leven wil doorbrengen?
Ditquote:Op maandag 13 april 2020 00:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja hoe zeg ik dat, dat je elkaar los kunt laten zonder dat je je hoeft te bekommeren dat de ander aan het wegkwijnen is, zie je wel eens op een feestje van die ongemakkelijke stellen die elkaar al jaren zien en dan nog op dat feestje het boodschappenlijstje van de volgende dag met elkaar gaan bespreken of zo, uit sociale onkunde, verlegenheid en onmacht.
Waarom?quote:Op maandag 13 april 2020 01:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat mag je helemaal zelf weten gelukkig maar ga dan samen op Spitsbergen wonen of zo
Ik kan het 'm niet kwalijk nemen, ik heb zelf de hele dag mijn spulletjes in Animal Crossing zitten showen. (Maar mijn schildpad is wel echt tof.quote:
Ja haha, dat zie je zo vaak. Mijn vriendin en ik spreken elkaar niet eens op een feestje.quote:Op maandag 13 april 2020 00:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja hoe zeg ik dat, dat je elkaar los kunt laten zonder dat je je hoeft te bekommeren dat de ander aan het wegkwijnen is, zie je wel eens op een feestje van die ongemakkelijke stellen die elkaar al jaren zien en dan nog op dat feestje het boodschappenlijstje van de volgende dag met elkaar gaan bespreken of zo, uit sociale onkunde, verlegenheid en onmacht.
Wij zijn elkaar ook wel eens kwijtquote:Op maandag 13 april 2020 01:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja haha, dat zie je zo vaak. Mijn vriendin en ik spreken elkaar niet eens op een feestje.
Nee, dat vindt je vrouw niet leuk.quote:Op maandag 13 april 2020 01:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja haha, dat zie je zo vaak. Mijn vriendin en ik spreken elkaar niet eens op een feestje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |