Degene die zelfmoord pleegde was geen ex. En dus ook "Pino" niet.quote:Op maandag 13 april 2020 00:01 schreef UitStraling het volgende:
De echte Pino, de grote blauwe irritante vogel is nog onder ons gelukkig, toch?
Ja, zit wel in de WWquote:Op maandag 13 april 2020 00:01 schreef UitStraling het volgende:
Zie hem nooit meer, misschien heeft hij wel vogelgriepquote:Op maandag 13 april 2020 00:01 schreef UitStraling het volgende:
Is me nooit opgevallen.quote:Op maandag 13 april 2020 00:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Waarom hebben elektrische bussen een trambel
Oeh ken ik nog van vroegah mooie plaatquote:
You lost me again....quote:Op maandag 13 april 2020 00:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Degene die zelfmoord pleegde was geen ex. En dus ook "Pino" niet.
Vast gedeporteerd naar een of andere legbatterij in Barneveldquote:Op maandag 13 april 2020 00:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zie hem nooit meer, misschien heeft hij wel vogelgriep
Ja, ik lust wel een vers eitje bij mijn ontbijt.quote:Op maandag 13 april 2020 00:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kunnen we hem niet meenemen naar Foqueville dan?
RIP Pinoquote:Op maandag 13 april 2020 00:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vast gedeporteerd naar een of andere legbatterij in Barneveld
Pino een vrouw? Uhh kipquote:
Als in je 'nu' huisquote:Op maandag 13 april 2020 00:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoor elk kwartier een ding ding sinds ik naast een busstation woon
Frutselgodquote:
Volgens mij legt die flinke eieren, zal ook wel een cloaca als een slappe tractorband hebben.quote:Op maandag 13 april 2020 00:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik lust wel een vers eitje bij mijn ontbijt.
Nou, ik vind die stadse geluiden wel leuk hoor. Maar een bus die ding ding doet, klopt voor mijn gevoel nietquote:
Pino is een jongenquote:Op maandag 13 april 2020 00:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij legt die flinke eieren, zal ook wel een cloaca als een slappe tractorband hebben.
zat wel een vrouw inquote:Op maandag 13 april 2020 00:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Nooit over nagedacht. Beetje onzijdig stuk pluimvee eigenlijk.
quote:
Naar...quote:Op maandag 13 april 2020 00:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Zelfmoord ons ook gebeurd met een afgestoten maat uit de vriendengroep, deed drugs en zooi, optieven en jaar later dood.
Heel Sesamstraat is daar overheen geweest. Je treft nog DNA van Lex Goudsmit aan in die treintunnel.quote:Op maandag 13 april 2020 00:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij legt die flinke eieren, zal ook wel een cloaca als een slappe tractorband hebben.
Dit moet ook eigenlijk gewoon ergens in de kelder van een discotheek met de rookmachines op maximaal en de stroboscoop aanquote:
Vlees voor de eerste bbq is bij deze wel geregeld.quote:Op maandag 13 april 2020 00:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja shit, hoe komen we dan aan eieren voor in de ochtend?
Budaquote:Op maandag 13 april 2020 00:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heel Sesamstraat is daar overheen geweest. Je treft nog DNA van Lex Goudsmit aan in die treintunnel.
Dat was heftigquote:
Ditquote:Op zondag 12 april 2020 23:57 schreef Ygritte het volgende: [..] Je draait hem om. de uitspraak ging toch niet óver hem?
ik zat ook al te kijken, leek meer op een post van USquote:
Het is blauw en stinkt naar inieminiequote:Op maandag 13 april 2020 00:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heel Sesamstraat is daar overheen geweest. Je treft nog DNA van Lex Goudsmit aan in die treintunnel.
[..]quote:Op maandag 13 april 2020 00:11 schreef Molo het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Dat was heftig[..] Hoezo? Complimenten had ik het over.
quote:Op maandag 13 april 2020 00:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niks mis met Lexquote:Op maandag 13 april 2020 00:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |