Ik kom er aanquote:Op zondag 12 april 2020 23:27 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een topic geopend:
COR / Het Grote Corona Hobby- en Verbeter-topic
Het beste wat ze kunnen doen is de kroegen weer open gooienquote:Op zondag 12 april 2020 23:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Het stomste wat de overheid kan doen is op de 28ste aankondigingen dat mensen weer naar hun werk kunnen. Het OV zal een grote broedplaats zijn van nieuwe besmettingen net zoals op kantoor. Een dom idee zou ook zijn om alle scholen meteen vrij te geven. Begin met de opvang en basisscholen. Pubers en jongeren zou onverstandig zijn.
Mensen kunnen met eigen vervoer naar werk.quote:Op zondag 12 april 2020 23:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Het stomste wat de overheid kan doen is op de 28ste aankondigingen dat mensen weer naar hun werk kunnen. Het OV zal een grote broedplaats zijn van nieuwe besmettingen net zoals op kantoor. Een dom idee zou ook zijn om alle scholen meteen vrij te geven. Begin met de opvang en basisscholen. Pubers en jongeren zou onverstandig zijn.
Dat wordt sowieso wel eens tijdquote:Op zondag 12 april 2020 23:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Het beste wat ze kunnen doen is de kroegen weer open gooien
Bohh ik ga er dan vrijdagmiddag heen en verlaat de kroeg zondagnacht weerquote:
Wel interessant daar dan. Ik denk dan dat men wat gekunsteld hun test hebben uitgevoerd. Met een steekproef kun je zeg 10% naast zitten maar geen 50%. Dan klopt er iets niet aan je model.quote:Op zondag 12 april 2020 22:59 schreef Za het volgende:
[..]
Castiglione d’Adda ligt midden in het epicentrum van de corona-uitbraak in Noord-Italië. Van de 4.600 inwoners zijn er officieel 190 besmet, dat is 4% van alle dorpelingen.
Nu blijkt uit een steekproef dus dat veel meer mensen (namelijk 70%) het virus moet hebben gehad. Hierdoor lijkt groepsimmuniteit voor het zwaar getroffen dorp in zicht.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)iteit-italiaans-dorp
Ja die 70% vormt grotendeels de 20% naast mijn 80%.quote:Op zondag 12 april 2020 20:49 schreef polderturk het volgende:
[..]
Op de IC overleeft 70% het. Zonder beademing zouden ze allemaal doodgaan.
Dat zou mooi zijn. Dat Rutte op 21 april bekend maakt dat alle maatregelen tot 1 juni worden verlengd, maar dat de kroegen wel weer opengaan. "Want de mensen hebben het verdiend"quote:Op zondag 12 april 2020 23:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zou volstrekt bizar zijn. Je maakt hier een grapje toch?quote:Op zondag 12 april 2020 23:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Ik heb wel weer zin in een versgetapte goudgele rakkerquote:Op maandag 13 april 2020 00:04 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dat zou volstrekt bizar zijn. Je maakt hier een grapje toch?
Hoe maakt dat het "het beste wat ze kunnen doen"?quote:Op maandag 13 april 2020 00:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Ik heb wel weer zin in een versgetapte goudgele rakker
Nouja ok, de donertenten moeten dan natuurlijk ook weer gewoon tot 6:00 open zijn anders is het niet compleetquote:Op maandag 13 april 2020 00:06 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Hoe maakt dat het "het beste wat ze kunnen doen"?
Of redeneer je alles vanuit jezelf?
Straks staat alles zo strak van de corona-regelfocus dat het niet meer gezellig is.quote:Op maandag 13 april 2020 00:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja ok, de donertenten moeten dan natuurlijk ook weer gewoon tot 6:00 open zijn anders is het niet compleet
Kroegen met 1.5 meter afstand gaat niet werken.quote:Op maandag 13 april 2020 00:11 schreef Jed1Gam het volgende:
Kroegen open, rest dicht, mooie tussen oplossing voordat je de pijp uitgaat.
Ik denk dat onze Jaap daar sneller een oplossing voor heeft dan wij denkenquote:Op maandag 13 april 2020 00:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kroegen met 1.5 meter afstand gaat niet werken.
Dan moet je al gebarentaal leren om elkaar te spreken.quote:Op maandag 13 april 2020 00:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gecontroleerde groepsimmuniteit in 3 dagen bereikt, iedereen blij.quote:Op maandag 13 april 2020 00:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het lijkt helemaal mis te gaan in België, maar dat komt omdat ze nu nog overleden ouderen aan het tellen zijn, toch? Of gaat het daar inderdaad mis?quote:
Hopen is een beter woordquote:Op maandag 13 april 2020 00:19 schreef PicoMMP het volgende:
Ik neem aan dat de scholen na de meivakantie wel open gaan en de horeca vanaf 1 juni.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |