Ik ben daar wel benieuwd naar.quote:Op zondag 12 april 2020 23:30 schreef Stoorzendert het volgende:
Leuk! Zal hier vandeweek mijn 'build' van de Toplite P51-d 1/7 (nog niet klaar) een posten.
Hansje Teeuwen?quote:Op zondag 12 april 2020 23:42 schreef Nadelspiel het volgende:
Op Youtube cabaret kijken...om eens lekker onbedaarlijk te lachen. Heeeerlijk ontspannend![]()
Drugs is denk ik niet zo'n goed idee om aan te bevelen. Beter om je tijd constructief te gebruiken.quote:
Toch denk ik dat ik bij muziek een heel ander gedeelte van m'n hersenen gebruik dan bij schakenquote:Op zondag 12 april 2020 23:40 schreef SnertMetChoco het volgende:
Er is eigenlijk sowieso wel veel overlap tussen de categorien he? Muziek maak je omdat je het leuk vindt en beter wil worden .. .net als schaken of soms lezen bv.
Ook ja. Iedereen eigenlijk wel.quote:
True. Ik heb wat categorieėn aangebracht. Muziek staat onder creatief en schaken onder denkwerk.quote:Op zondag 12 april 2020 23:45 schreef the-eye het volgende:
[..]
Toch denk ik dat ik bij muziek een heel ander gedeelte van m'n hersenen gebruik dan bij schaken
Bouw een drone. Bouwen is indoor (voor een tijdje) en daar heb je buiten ook nog wat aan. Goedkope onderdelen pluk je van Ali.quote:Op zondag 12 april 2020 23:49 schreef Arkai het volgende:
Ik ben dat Netflix nu ook wel weer zat. Weet iemand een leuke indoor hobby voor mij wat niet teveel kost?
Wat niet te veel kost ...quote:Op zondag 12 april 2020 23:51 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Bouw een drone. Bouwen is indoor (voor een tijdje) en daar heb je buiten ook nog wat aan.
Als je echt niet veel geld hebt kun je bij de kringloop legpuzzels halen, hoewel dat nu de vraag is.quote:Op zondag 12 april 2020 23:49 schreef Arkai het volgende:
Ik ben dat Netflix nu ook wel weer zat. Weet iemand een leuke indoor hobby voor mij wat niet teveel kost?
Hm ja, maar iemand die het echt gewoon niet breed heeft kan daar nu niet zoveel mee denk ik? Misschien goed om te vragen @Arkai , wat is je budget of bedoel je een paar euro of gratis?quote:
Nee, daar heb je gelijk in. Persoonlijke puzzel dan?quote:Op zondag 12 april 2020 23:54 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Hm ja, maar iemand die het echt gewoon niet breed heeft kan daar nu niet zoveel mee denk ik? Misschien goed om te vragen @:Arkai , wat is je budget?
Of bedoel je gratis? (of een paar ¤)quote:Op zondag 12 april 2020 23:54 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Hm ja, maar iemand die het echt gewoon niet breed heeft kan daar nu niet zoveel mee denk ik? Misschien goed om te vragen @:Arkai , wat is je budget?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |