Oud west, haalt zijn inkomen vooral uit de gokkasten, met zijn tent draait hij breakeven.quote:Op zondag 12 april 2020 20:07 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
In hartje Amsterdam? Lijkt me stug. Een hele kleine wellicht.
Kroeg in je buurtwijk op een c locatiequote:
Maar hij betaalt dan ook vermoedelijk minder huur dan iemand in hartje centrumquote:Op zondag 12 april 2020 20:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
Oud west, haalt zijn inkomen vooral uit de gokkasten, met zijn tent draait hij breakeven.
Ik had het over een kroeg, een restaurant heeft doorgaans al 5 man personeel staan en draait veel minder uren.quote:Op zondag 12 april 2020 20:09 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Die kroeg bij jouw in de wijk zeker
Sommige on Amsterdam ook restaurants hebben omzet van 1000 tot 2000 per dag
Ja ligt er sterk aan hoeveel mensen reeds corona hebben (gehad). Berekeningen eerder vandaag kwamen op rond de 1,5 mln.quote:Op zondag 12 april 2020 20:09 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Hopelijk voor ronde 2 al. Maar dat die rondes er gaan komen is evident. Vooralsnog is de verwachting (c.q. hoop) dat Corona net zoiets wordt als het influenzavirus qua 'rondes'.
Scheelt niet zo veel, hippe buurt.quote:Op zondag 12 april 2020 20:10 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Maar hij betaalt dan ook vermoedelijk minder huur dan iemand in hartje centrum
De drukste postcode van Nederland met 90 procent kinderloos zou ik geen c lokatie noemen.quote:Op zondag 12 april 2020 20:09 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Kroeg in je buurtwijk op een c locatie
De gemiddelde huur voor een ("goed draaiend") horecapand was 73.000 euro in 2016. De omzet was zo'n miljoen euro per jaar. Met 4.000 huur per maand zou je dan komen op een omzet van ([4000*12]/73.000*1.000.000) zo'n 650k-700k op jaarbasis.quote:Op zondag 12 april 2020 20:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
Oud west, haalt zijn inkomen vooral uit de gokkasten, met zijn tent draait hij breakeven.
Fd.nlquote:Breaking: Grote olieproducenten sluiten historisch akkoord
Na vier dagen onderhandelen hebben een aantal grote olieproducerende landen een historisch akkoord over het beperken van de eigen productie gesloten. Dat meldt persbureau Reuters op basis van bronnen dichtbij de onderhandelingen. De productiebeperkingen worden door olieministers van de betrokken landen bevestigd op Twitter.
De landen spraken af vanaf mei gezamenlijk 9,7 miljoen vaten olie minder te produceren. Dat moeten helpen de vloedgolf aan ruwe olie in te dammen die de wereld dreigt te overspoelen. Door de coronacrisis is in één klap een groot deel van de vraag weggevallen. De olieprijs is gekelderd, opslagtanks raken in hoog tempo vol. Het beperken van het aanbod moet de effecten van de vraaguitval helpen dempen.
Later meer
Hier een olieprijsgrafiek, je kunt wel zeggen dat er sprake is van een significante daling van de olieprijs.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Sieg Heil" tegen politie en "fuck UGent": professor en assistent excuseren zich na uit de hand gelopen livestream
![]()
![]()
![]()
Hun faculteit of opleiding wordt niet vermeld. Ik gok op faculteit Recht en Criminologie, of Politieke en Sociale Wetenschappen.
Oeps, fout, was communicatiewetenschappen...
[ Bericht 1% gewijzigd door crystal_meth op 12-04-2020 20:53:35 ]are we infinite or am I alone
Op de IC overleeft 70% het. Zonder beademing zouden ze allemaal doodgaan.quote:Op zondag 12 april 2020 20:00 schreef VacaLoca het volgende:
Ik gok zo snel trouwens als naar data van landen kijk waar veel getest is dat in Nederland 2 a 4 miljoen mensen in Nederland reeds besmet zijn (geweest) met Corona en circa 5000 overleden. Zoals ik al eens eerder zei verwacht ik niet meer dan 25.000 doden in Nederland, zelfs niet als je de maatregelen versoepeld. Dat laatste mede omdat sowieso maar een klein deel gered wordt in een ziekenhuis. 80%+ overlijd ongeacht voldoende capaciteit op IC of niet.
Bron?quote:Op zondag 12 april 2020 20:49 schreef polderturk het volgende:
[..]
Op de IC overleeft 70% het. Zonder beademing zouden ze allemaal doodgaan.
Ik ben meer benieuwd naar zijn berekening dat ongeveer 10 tot wel 20 procent in Nederland al besmet zou zijn geweest.quote:
Met een paar positieve aannames kwam ik ook ongeveer op 8-10%, maar dan ga je wel uit dat sterftepercentage 0.37% is (volgens Duits onderzoek).quote:Op zondag 12 april 2020 21:08 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ik ben meer benieuwd naar zijn berekening dat ongeveer 10 tot wel 20 procent in Nederland al besmet zou zijn geweest.
Huidige situatie is redelijk onder controle, vraag is vooral hoe nu verder ..... nog teveel dingen die onduidelijk zijn.quote:Op zondag 12 april 2020 21:18 schreef roos94 het volgende:
Wat is nu de algehele tendens hier? Positief? In lijn der verwachting?
Ik schat in dat, als je naar de rechter zou stappen als huurder, de rechter de schade zou verdelen, dus 1/2 van de huur betalen ongeveer, in het geval van deze uitzonderlijke situatie.quote:Op zondag 12 april 2020 20:03 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Dit kan.
Echter moet de verhuurder ook akkoord gaan met verlaging want dan zakt zijn inkomen. Deze verhuurder moet ook weer rekening betalen maar mínder inkomsten en zo is t een cirkel ergens on die keten heb je een probleem of problemen
Afbouwen besmettingsgraad met deze maatregelen tot aanvaardbaar niveau bereikt is, en dan kun je stapje voor stapje de boel los laten (en bij ieder stapje monitoren).quote:Op zondag 12 april 2020 21:38 schreef Kyran het volgende:
[..]
Huidige situatie is redelijk onder controle, vraag is vooral hoe nu verder ..... nog teveel dingen die onduidelijk zijn.
Zijn mensen met lichte klachten ook immuun? Hoeveel mensen zijn er daadwerkelijk besmet? Hoe lang ben je immuun?
Zolang wij geen antwoord hebben op dat soort vragen is alles een gok en weet niemand hoe het verder moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |