quote:
Heb gewoon de klik aan uit ICS server 2000 werkt met allesquote:Op zondag 12 april 2020 19:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]Misschien dat het nu beter is (er is inmiddels een nieuwere), Die wij hadden deed alleen z-wave echt goed. De integratie met andere zaken (bv zo iets simpels als hue) liet erg te wensen over en werkte vaker niet dan wel.
Daar hebben wij een 20 jaar oude Berlingo voorquote:Op zondag 12 april 2020 19:26 schreef UitStraling het volgende:
Die Transporter is inmiddels wel aan vervanging toe kwam ik gisteren achter of ik laat hem weer een keer opknappen maar goed die bus is een beetje de hoer van de familie.
Mijn record staat op vijfmaal in een jaar verhuizen dus tja het is wel eens handig.quote:Op zondag 12 april 2020 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar hebben wij een 20 jaar oude Berlingo voor
O, dat is wel zonde. Hoe beweeg jij je voort dan?quote:Op zondag 12 april 2020 19:27 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb geen auto, maar wel een fiets. Een fiets die ik online besteld heb, in delen aankwam, ik nooit goed in elkaar heb gekregen omdat er geen handleiding bij zat, en nu al 3 jaar in de kelder staat te verstoffen
quote:Op zondag 12 april 2020 19:27 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb geen auto, maar wel een fiets. Een fiets die ik online besteld heb, in delen aankwam, ik nooit goed in elkaar heb gekregen omdat er geen handleiding bij zat, en nu al 3 jaar in de kelder staat te verstoffen
Ik heb toevallig vanmiddag met mijn vader een rekensommetje gemaakt. Ik ben 10 keer verhuisd in 20 jaarquote:Op zondag 12 april 2020 19:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn record staat op vijfmaal in een jaar verhuizen dus tja het is wel eens handig.
Waarom een mustangquote:Op zondag 12 april 2020 19:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Maar je kunt overal per ski komen of wat?
Te voet en met de OVquote:Op zondag 12 april 2020 19:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat is wel zonde. Hoe beweeg jij je voort dan?
Was het maar waarquote:Op zondag 12 april 2020 19:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Maar je kunt overal per ski komen of wat?
Ik heb dat jaar ook gewoon een trauma opgelopenquote:Op zondag 12 april 2020 19:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb toevallig vanmiddag met mijn vader een rekensommetje gemaakt. Ik ben 10 keer verhuisd in 20 jaar![]()
Wel zo gezondquote:
Mja, er waren twee plekken waar ik graag had willen blijven maar dat gong niet. Maar verder ben ik nogal...rusteloosquote:Op zondag 12 april 2020 19:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb dat jaar ook gewoon een trauma opgelopen
Ik een keer in 15 jaar.quote:Op zondag 12 april 2020 19:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb toevallig vanmiddag met mijn vader een rekensommetje gemaakt. Ik ben 10 keer verhuisd in 20 jaar![]()
Ja, hoewel ik toch wel graag weer een fiets wil, omdat ik nu de bus pak voor dingen die ik anders gewoon had gefietst.quote:Op zondag 12 april 2020 19:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel zo gezondAls dat coronagedoe een beetje achter de rug is, wil ik mijn auto weg doen en ook alles met ov gaan doen. In de stap loop ik sowieso alles.
Omdat die zo hard brult en trilt als je het gaspedaal plankt dat je ballen bijna beginnen te zingen van plezier en vrijheidsgevoel.quote:
Kun je die handleiding nergens downloaden?quote:Op zondag 12 april 2020 19:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, hoewel ik toch wel graag weer een fiets wil, omdat ik nu de bus pak voor dingen die ik anders gewoon had gefietst.
Oh die zijn tóch soort van meegegroeid zie ik.quote:Op zondag 12 april 2020 19:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb gewoon de klik aan uit ICS server 2000 werkt met alles
quote:Op zondag 12 april 2020 19:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Omdat die zo hard brult en trilt als je het gaspedaal plankt dat je ballen bijna beginnen te zingen van plezier en vrijheidsgevoel.
Gewoon een fiets kopen die al in elkaar zit?quote:Op zondag 12 april 2020 19:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, hoewel ik toch wel graag weer een fiets wil, omdat ik nu de bus pak voor dingen die ik anders gewoon had gefietst.
Nee heb al gezochtquote:Op zondag 12 april 2020 19:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je die handleiding nergens downloaden?
Ja precies, dat is dus nu ook het planquote:Op zondag 12 april 2020 19:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een fiets kopen die al in elkaar zit?
quote:Op zondag 12 april 2020 19:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee heb al gezochtEn ik schaam me te erg om dat ding naar een fietsenmaker te brengen. Ga deze te kopen zetten voor 50 euro en een nieuwe kopen (bij een echte fietsenwinkel) binnenkort
Ik heb ook meer dan 200 pk. Waarom... omdat het kanquote:Op zondag 12 april 2020 19:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Omdat die zo hard brult en trilt als je het gaspedaal plankt dat je ballen bijna beginnen te zingen van plezier en vrijheidsgevoel.
Je koopt tegenwoordig voor een prikkie prima tweedehandsjes bij fietsenwinkelsquote:Op zondag 12 april 2020 19:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee heb al gezochtEn ik schaam me te erg om dat ding naar een fietsenmaker te brengen. Ga deze te kopen zetten voor 50 euro en een nieuwe kopen (bij een echte fietsenwinkel) binnenkort
Ik heb een Clio met een 0,9 liter motortjequote:Op zondag 12 april 2020 19:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb ook meer dan 200 pk. Waarom... omdat het kan
Alles is beter dan wat ik nu heb. De remmen doen het niet goed, het stuur staat scheef na elke bocht, en het zadel valt steeds naar benedenquote:Op zondag 12 april 2020 19:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je koopt tegenwoordig voor een prikkie prima tweedehandsjes bij fietsenwinkels
550 pkquote:Op zondag 12 april 2020 19:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 april 2020 19:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alles is beter dan wat ik nu heb. De remmen doen het niet goed, het stuur staat scheef na elke bocht, en het zadel valt steeds naar beneden
Lekker in Zwitserland ook met sneeuw, ijs en bergenquote:Op zondag 12 april 2020 19:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alles is beter dan wat ik nu heb. De remmen doen het niet goed, het stuur staat scheef na elke bocht, en het zadel valt steeds naar beneden
Een mini club s?quote:Op zondag 12 april 2020 19:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ieder zijn meug.quote:Op zondag 12 april 2020 19:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een Clio met een 0,9 liter motortje
Prima karretje hoor. Al die dikdoennerij zegt mij helemaal niksquote:Op zondag 12 april 2020 19:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ieder zijn meug.
Ik zou moeten huilen van binnen... heel zachtjes...
Witquote:Op zondag 12 april 2020 19:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zag vandaag een witte () Ferrari op de snelweg. Beetje treurig 100 tuffen.
Het is geen pretje meer neequote:Op zondag 12 april 2020 19:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je bent een wijf toch, tochquote:Op zondag 12 april 2020 19:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Overwogen... dan had ik een jcw gewild. Toch wél een tikkie wijverig zo'n mini.
Keversquote:Op zondag 12 april 2020 19:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is geen pretje meer nee![]()
Ik denk dat ik mijn oude Kevertje nog iedereen ingehaald had.
Echt een hekel aan verhuizen, vooral internationaal. Man wat een gedoe.quote:Op zondag 12 april 2020 19:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Cooler dan dit wordt het nietquote:Op zondag 12 april 2020 19:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lelijkquote:Op zondag 12 april 2020 19:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Cooler dan dit wordt het niet[ afbeelding ]
Hou maar opquote:Op zondag 12 april 2020 19:46 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Echt een hekel aan verhuizen, vooral internationaal. Man wat een gedoe.
quote:Op zondag 12 april 2020 19:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Cooler dan dit wordt het niet[ afbeelding ]
Rover P5quote:Op zondag 12 april 2020 19:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Vriend is weer weg![]()
Dreamcar: Maserati Alfieri, zijzicht
Ja kijk zoiets is ook prima, als ie maar gebruiksklaar is bij aflevering dit keerquote:Op zondag 12 april 2020 19:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]snel verkopen dan. Ik heb bij fietsenwinkel.nl ook een prima fiets gekocht. Werd netjes voor je gesteld bij aflevering
Mooiquote:
Wat voor schepen bevaar jij eigenlijk?quote:Op zondag 12 april 2020 19:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ] op de achtergrond 1 van de twee pruttels 8)
Eenschquote:Op zondag 12 april 2020 19:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan hoef ik toch nog niet in een wijven auto te rijden
Mercedes a serie AMG?quote:Op zondag 12 april 2020 19:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan hoef ik toch nog niet in een wijven auto te rijden
Miami Vice keek ik ookquote:Op zondag 12 april 2020 19:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jaren 80 sfeer allover[ afbeelding ]
droge lading schepen met een max DWT van bijna 25.000 tonquote:Op zondag 12 april 2020 19:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat voor schepen bevaar jij eigenlijk?
Maar je woont in Zwitserland, begrijp ik net?quote:Op zondag 12 april 2020 19:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja kijk zoiets is ook prima, als ie maar gebruiksklaar is bij aflevering dit keer
O nee, maar het ging toch over droomauto’s?quote:Op zondag 12 april 2020 19:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mooi
Maar geen sportwagen/supercar
Gayer wordt het nietquote:Op zondag 12 april 2020 19:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jaren 80 sfeer allover[ afbeelding ]
Ja, ik begreep dat ik Foqueville's skilerares ben nuquote:Op zondag 12 april 2020 19:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar je woont in Zwitserland, begrijp ik net?
Ahhhhh duidelijk nuquote:Op zondag 12 april 2020 19:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
droge lading schepen met een max DWT van bijna 25.000 ton
quote:Op zondag 12 april 2020 19:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, ik begreep dat ik Foqueville's skilerares ben nuAl was het nog onduidelijk of we bergen met sneeuw hebben
Nee, maar mijn liefde voor skiën heeft me wel hier gebrachtquote:Op zondag 12 april 2020 19:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]ik geloof niet dat je in de Provence heel hoge bergen hebt.
Ben je skilerares dan?
we hadden een strand toch? in de zandduinen kan je skieenquote:Op zondag 12 april 2020 19:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Ben je skilerares dan?
Desnoods koop ik een berg voor Kwiwiquote:Op zondag 12 april 2020 19:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Ben je skilerares dan?
Waar praat je over vrouwmens?quote:
Snowboarden in de zandduinen is ook leukquote:Op zondag 12 april 2020 19:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
we hadden een strand toch? in de zandduinen kan je skieen
ook een snor?quote:Op zondag 12 april 2020 19:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn broer had een Impreza. Ding was bizar snel
Mooi land om te wonenquote:Op zondag 12 april 2020 19:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, maar mijn liefde voor skiën heeft me wel hier gebracht
Ben jij de miljonair van de dorp?quote:Op zondag 12 april 2020 19:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Desnoods koop ik een berg voor Kwiwi
Nee, gewoon in een modern appartementquote:Op zondag 12 april 2020 19:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mooi land om te wonenWoon je als een Heidi met Peter op een berg?
Ja maar ik ga wel een groot deel storten in de gemeentekas, ik vind dat we allemaal een mooi leven verdienen daarquote:
quote:Op zondag 12 april 2020 19:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, gewoon in een modern appartementMaar wel tussen heuvels met bossen en een rivier. Zo'n houten huisje in de bergen is mijn droom
Interessant... Deze Heidi heeft namelijk geen Peter.quote:Op zondag 12 april 2020 19:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij woont wel in het grote huis met zwembad en garage voor drie auto’s
Oh godquote:Op zondag 12 april 2020 19:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Interessant... Deze Heidi heeft namelijk geen Peter.
Open er een topic over op FOK! Zit ie zo in elkaar gok ik.quote:Op zondag 12 april 2020 19:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als burgemeester zal ik toezien op een goede besteding.quote:Op zondag 12 april 2020 19:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar ik ga wel een groot deel storten in de gemeentekas, ik vind dat we allemaal een mooi leven verdienen daar
Stiekem hoop ik dat ze nu Italiaans of Retro-Romaans gaat zeggen..quote:Op zondag 12 april 2020 19:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Heuvels, bossen,
Frans- of Duitstalig?
Ik las enkel 'AMG' maar a serie dus... matig....quote:Op zondag 12 april 2020 19:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waar praat je over vrouwmens?
Een BMW 2serie? Mline heb je van elk type en xdrive ook.
Duits, je ne parle pas baguettequote:Op zondag 12 april 2020 19:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Heuvels, bossen,
Frans- of Duitstalig?
quote:Op zondag 12 april 2020 20:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik dat ze nu Italiaans of Retro-Romaans gaat zeggen..
quote:Op zondag 12 april 2020 19:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik de burgemeester van Foqueville ben?quote:Op zondag 12 april 2020 19:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wie is @TT?quote:Op zondag 12 april 2020 20:00 schreef mschol het volgende:
@:TT: elfstedentocht volgend jaar vanwege extra goeie winter?
quote:Op zondag 12 april 2020 20:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik dat ze nu Italiaans of Retro-Romaans gaat zeggen..
Ik vertrouw jou blindelings.quote:Op zondag 12 april 2020 20:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als burgemeester zal ik toezien op een goede besteding.
En niet op z’n Hongaars
Een User die nooit heeft gepost onder dat accountquote:
Garpjes jongens, Heidi vermaakt zich prima als single.quote:Op zondag 12 april 2020 20:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik de burgemeester van Foqueville ben?
quote:Op zondag 12 april 2020 20:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Owh mij God, nu gaan ze als dolle honden op het vlees
Wat moet ik als postbode van het dorp dan met al die liefdesbrieven aan jou gericht doen?quote:Op zondag 12 april 2020 20:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Garpjes jongens, Heidi vermaakt zich prima als single.
Je was er anders als de kippen bijquote:Op zondag 12 april 2020 20:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik ben nog nooit als een dolle hond op vlees af gegaan.
Het idee alleen al
Die lezen we voor als voorafje bij de bingo.quote:Op zondag 12 april 2020 20:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat moet ik als postbode van het dorp dan met al die liefdesbrieven aan jou gericht doen?
quote:Op zondag 12 april 2020 20:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Garpjes jongens, Heidi vermaakt zich prima als single.
Dorpskampvuur van makenquote:Op zondag 12 april 2020 20:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat moet ik als postbode van het dorp dan met al die liefdesbrieven aan jou gericht doen?
quote:Op zondag 12 april 2020 20:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die lezen we voor als voorafje bij de bingo.
Ik toon in iedereen interessequote:Op zondag 12 april 2020 20:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je was er anders als de kippen bij
Wie heeft het over "rare" bedoelingen?quote:Op zondag 12 april 2020 20:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik toon in iedereen interesseDat wil toch niet gelijk zeggen dat ik rare bedoelingen heb?
Er is een bingo?quote:Op zondag 12 april 2020 20:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 april 2020 20:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Owh my God, nu gaan ze als dolle honden op het vlees
Lies!quote:Op zondag 12 april 2020 20:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er is een bingo?Wie is de bingo master die de nummertjes opleest?
Ik dacht Dr Flash, maar weet dat niet meer zekerquote:Op zondag 12 april 2020 20:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jazeker is er een bingo.quote:Op zondag 12 april 2020 20:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is er een bingoavond?quote:Op zondag 12 april 2020 20:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh dan doe ik het welquote:Op zondag 12 april 2020 20:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jazeker is er een bingo.Wie het de nummers roept weet ik niet eigenlijk, ik niet want ik wil spelen. En dan wil ik ook zo'n bingo stift.
En we moeten ook wat prijzen hebben dan. Iemand ideeën?quote:Op zondag 12 april 2020 20:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jazeker is er een bingo.Wie het de nummers roept weet ik niet eigenlijk, ik niet want ik wil spelen. En dan wil ik ook zo'n bingo stift.
Kijk nu vallen dingen op zijn plek. Hebben we toch nog een belangrijke functie voor je gevonden.quote:
Eeeeuhmquote:Op zondag 12 april 2020 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En we moeten ook wat prijzen hebben dan. Iemand ideeën?
DE kerk is multifunctioneel. Voor de mensen die geen religie wildenquote:Op zondag 12 april 2020 20:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja in de kerk dacht ik. Of we hadden de kerk weggestemd en hadden een buurthuis.
De kerk krijgt een seculiere functiequote:Op zondag 12 april 2020 20:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja in de kerk dacht ik. Of we hadden de kerk weggestemd en hadden een buurthuis.
geen idee welke mafketel (:p) een standaard afkorting als username neemtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je ziet hier rechts een duimtop grote algeneter
links 2 iets grotere op het grote glas...
die beesten fokken als konijnen, onder elke conditie lijkt het..
Which reminds me... geen rok aantrekken dusquote:Op zondag 12 april 2020 20:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zit vol verwachtring op de voorste rij
quote:Op zondag 12 april 2020 20:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Which reminds me... geen rok aantrekken dus
quote:Op zondag 12 april 2020 20:10 schreef mschol het volgende:
[..]
geen idee welke mafketel (:p) een standaard afkorting als username neemt![]()
visjes hebben het "slecht"Het lijkt wat troebelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je ziet hier rechts een duimtop grote algeneter
links 2 iets grotere op het grote glas...
die beesten fokken als konijnen, onder elke conditie lijkt het..![]()
Strakke glimmende legging dan?quote:Op zondag 12 april 2020 20:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 april 2020 20:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja lekker hoorquote:Op zondag 12 april 2020 20:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die had ik gister aan![]()
![]()
Nee... serieus... echt waar
ja dat is het vanaf de zijkant idd, vanaf voorkant valt het nauwelijks op, en helemaal troebel vrij is zo goed als onmogelijk met een bak van dit formaatquote:
quote:Op zondag 12 april 2020 20:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Komt door alle leuke mensen die er ineens weer zijn. Ik noem geen namen
De burgemeester schept ook een klimaat waarin mensen goed gedijenquote:Op zondag 12 april 2020 20:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Komt door alle leuke mensen die er ineens weer zijn. Ik noem geen namen
Is wel apart, ik kom wel in meer slowchats op Fok maar lang niet elke is opgeleefd door coronaquote:
Jojoaquote:Op zondag 12 april 2020 20:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zag er inderdaad gister best lekker uit![]()
![]()
Vandaar ook ons dorp in de Provence als nieuwe start van de mensheid na Corona, heeyyy maar als ze geen bergen hebben wat wil je dan doen in het dorp? zeg niet fietsenmaker.quote:
Dat zéker!quote:Op zondag 12 april 2020 20:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De burgemeester schept ook een klimaat waarin mensen goed gedijen
Was op zich ook al gaande iets voor de crisis volgens mij.quote:Op zondag 12 april 2020 20:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is wel apart, ik kom wel in meer slowchats op Fok maar lang niet elke is opgeleefd door corona
In b4 picsquote:Op zondag 12 april 2020 20:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zag er inderdaad gister best lekker uit![]()
![]()
Waar is de knopquote:Op zondag 12 april 2020 20:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stem Buda, voor nog beter gedijen
Klopt, de tijden van dagrecords van 20 posts zijn al van meer dan een halfjaar terugquote:Op zondag 12 april 2020 20:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Was op zich ook al gaande iets voor de crisis volgens mij.
Was die niet van The Village Peoplequote:
quote:Op zondag 12 april 2020 20:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vandaar ook ons dorp in de Provence als nieuwe start van de mensheid na Corona, heeyyy maar als ze geen bergen hebben wat wil je dan doen in het dorp? zeg niet fietsenmaker.
ik las glijdenquote:Op zondag 12 april 2020 20:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stem Buda, voor nog beter gedijen
Ha mooi dan zorg ik dat ik gewoon hetzelfde boefje blijfquote:Op zondag 12 april 2020 20:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]Nee dat zal ik jullie niet aandoen
Ik wil wel de politie agente zijn.
FF lekker batsen nou.quote:
*houdt de handboeien vast in de aanslag.quote:Op zondag 12 april 2020 20:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ha mooi dan zorg ik dat ik gewoon hetzelfde boefje blijf
En die daarna ookquote:Op zondag 12 april 2020 20:22 schreef Koen66 het volgende:
Onze vorige crimineel is ook geboeid afgevoerd
Wat? De prijs zijn?quote:Op zondag 12 april 2020 20:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoezo niet. Leek mij juist een mooie taak voor hem.
Zuchtquote:Op zondag 12 april 2020 20:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ha mooi dan zorg ik dat ik gewoon hetzelfde boefje blijf
Klootviool, ik douw babi pangpang n je reet.quote:Op zondag 12 april 2020 20:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
met je schaamhaar op je achterhoofd
Wie?quote:Op zondag 12 april 2020 20:22 schreef Koen66 het volgende:
Onze vorige crimineel is ook geboeid afgevoerd
quote:Op zondag 12 april 2020 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klootviool, ik douw babi pangpang n je reet.
CHINEESE RIJSTTAFEEEEEEELquote:Op zondag 12 april 2020 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klootviool, ik douw babi pangpang n je reet.
quote:Op zondag 12 april 2020 20:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
*houdt de handboeien vast in de aanslag.
quote:Op zondag 12 april 2020 20:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kan ‘m ook laten stofzuigen.
De mensen moeten gewoon doen waar ze goed in zijn jaquote:Op zondag 12 april 2020 20:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kan ‘m ook laten stofzuigen.
NASI GORENG BIATCH, SAMBAL BIJ!!!quote:
Je kan 'm veranderenquote:Op zondag 12 april 2020 20:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Godver.. dat had m'n username moeten zijn!Ik woon in een land zonder bitterballen
Zonnesteek? Of wat is er met jou?quote:
zon 99% procent van de landenquote:Op zondag 12 april 2020 20:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Godver.. dat had m'n username moeten zijn!Ik woon in een land zonder bitterballen
Barbaar.quote:Op zondag 12 april 2020 20:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zonnesteek? Of wat is er met jou?
The Village People 360 kick bitch.quote:
Ja dit is toch ondertussen cultureel erfgoed.quote:
behoorlijkquote:Op zondag 12 april 2020 20:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dit is toch ondertussen cultureel erfgoed.
Ja, echt welquote:Op zondag 12 april 2020 20:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dit is toch ondertussen cultureel erfgoed.
Ah, waarschijnlijk wil ikdat dan zou houden ook..quote:
barbaar..quote:Op zondag 12 april 2020 20:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, waarschijnlijk wil ikdat dan zou houden ook..
Oeh da's helemaal oldskoolquote:Op zondag 12 april 2020 20:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn neef had zelfs nog een Kermit
Geloof ook bij telefooncellenquote:Op zondag 12 april 2020 20:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]kon je alleen mee bellen in de buurt van een treinstation en wat andere plekken
Dat was al een jaar of wat later, PTT had eerst geen concurrentiequote:
DE befaamde 3310?quote:Op zondag 12 april 2020 20:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik had een Nokia. Klein. Geen idee welk model. Zat een kleine antenne op ook.
Ohw, de mijne was idd een Motorola, geen Nokiaquote:Op zondag 12 april 2020 20:40 schreef mschol het volgende:
ik heb een motorola met antenne gehad in het begin...
GF, BBQ kingquote:Op zondag 12 april 2020 20:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 11-04-2020
nr / aantal posts / gebruiker
01 199 bitterbal
02 151 FranticDJ
03 127 Budapestenaar
04 110 Dr_Flash
05 087 Koen66
06 080 UitStraling
07 077 Molo
08 070 Karzai
09 040 crv
10 033 Ygritte
11 026 Lospedrosa
11 026 CherryLips
13 025 liesje1979
14 017 IJsdraakje
15 016 mschol
16 012 Nick1975
17 009 van_Lamehuizen
17 009 LTVDK
19 008 Bos81
20 006 Stray_cat
21 005 DerRabbit
22 003 goldfinger1963
22 003 Arch-Indar
24 001 RockNijntje
klik hier voor meer stats
U riep?quote:
quote:
staan erbovenquote:Op zondag 12 april 2020 20:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
GF![]()
And here are the results of the Belgian jury.
Koenquote:
Whiskeyquote:
Owh....quote:Op zondag 12 april 2020 20:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee de prijzen regelen. Leuke geurkaarsjes enzo.
US heeft hele bijzondere geurkaarsen!quote:Op zondag 12 april 2020 20:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
die van Gwyneth Paltrow zekerquote:Op zondag 12 april 2020 20:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
US heeft hele bijzondere geurkaarsen!
Ah okquote:
I don't wanna know...quote:Op zondag 12 april 2020 20:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Precies, die wil ik wel winnen op de bingo.quote:Op zondag 12 april 2020 20:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik twijfel of je dit uit handen kan geven. Straks komt ie aanzetten met die vagina kaars van Gwyneth Paltrowquote:Op zondag 12 april 2020 20:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die hele dure?quote:Op zondag 12 april 2020 20:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Precies, die wil ik wel winnen op de bingo.
Brrrrrr... Waarom zou je zo'n ding willen?quote:
Dat klinkt als USquote:Op zondag 12 april 2020 20:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik twijfel of je dit uit handen kan geven. Straks komt ie aanzetten met die vagina kaars van Gwyneth Paltrow
Ja, brrrrrquote:Op zondag 12 april 2020 20:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik twijfel of je dit uit handen kan geven. Straks komt ie aanzetten met die vagina kaars van Gwyneth Paltrow
Dat klinkt heel mindfullquote:Op zondag 12 april 2020 20:50 schreef liesje1979 het volgende:
Heb net heerlijk weer even gewandeld, toch wel leuk om zo door je eigen wijk te lopen, merk dat ik veel bewuster om me heen kijk.
Minstens een chique met fik-instructiequote:Op zondag 12 april 2020 20:51 schreef UitStraling het volgende:
Riep er iemand geurkaarsen?
De hoofdprijs van de allereerste bingoavond zal een geurkaars zijn
Nee wel hele dure kaarsen.quote:Op zondag 12 april 2020 20:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja die inderdaad. Ik wil dat wel eens ruiken.quote:
Hoi, ik ben die bezoeksterquote:Op zondag 12 april 2020 20:49 schreef crv het volgende:
[..]
Ah ok
Der wonen idd een pasr fokkers in CH
Jeej!quote:Op zondag 12 april 2020 20:51 schreef UitStraling het volgende:
Riep er iemand geurkaarsen?
De hoofdprijs van de allereerste bingoavond zal een geurkaars zijn
je hebt een kaars gemaakt die naar je eigen aars ruikt?quote:Op zondag 12 april 2020 20:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee gekkie niet die van Gwyneth, die van mij.
Jij mag altijd aan mijn geurkaars ruiken hoorquote:Op zondag 12 april 2020 20:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee wel hele dure kaarsen.
[..]
Ja die inderdaad. Ik wil dat wel eens ruiken.
Worsequote:Op zondag 12 april 2020 20:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee gekkie niet die van Gwyneth, die van mij.
Oeh. Daar zeg ik geen nee tegenquote:Op zondag 12 april 2020 20:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij mag altijd aan mijn geurkaars ruiken hoor
Zeg dat nou niet hardop...quote:Op zondag 12 april 2020 20:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je hebt een kaars gemaakt die naar je eigen aars ruikt?
Leuk hè, dat viel mij van de week ook op. Sowieso ben ik eerder nooit veel in m'n eigen buurt gaan wandelen maar dat is eigenlijk best leuk.quote:Op zondag 12 april 2020 20:50 schreef liesje1979 het volgende:
Heb net heerlijk weer even gewandeld, toch wel leuk om zo door je eigen wijk te lopen, merk dat ik veel bewuster om me heen kijk.
quote:Op zondag 12 april 2020 20:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Leuk hè, dat viel mij van de week ook op. Sowieso ben ik eerder nooit veel in m'n eigen buurt gaan wandelen maar dat is eigenlijk best leuk.
Hoi Kwiwiquote:
waarom las ik dit alsquote:Op zondag 12 april 2020 20:55 schreef crv het volgende:
[..]
Hoi Kwiwi
Volgens mij hebben we wel vaker ergens op fok gechat
ik wil ook maar durf niet meer zo goed in het donkerquote:Op zondag 12 april 2020 20:50 schreef liesje1979 het volgende:
dikke flashlight mee en een bus pepperspray en een matrakquote:Op zondag 12 april 2020 20:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik wil ook maar durf niet meer zo goed in het donker
Ja dat zou heel goed kunnenquote:Op zondag 12 april 2020 20:55 schreef crv het volgende:
[..]
Hoi Kwiwi
Volgens mij hebben we wel vaker ergens op fok gechat
En je hoort ineens weer een heleboel vogels.quote:Op zondag 12 april 2020 20:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
En de mensen die je tegenkomt zijn duidelijk ook vooral even aan de wandel. Geeft toch wel echt een gezellig sfeertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |