quote:
Heb gewoon de klik aan uit ICS server 2000 werkt met allesquote:Op zondag 12 april 2020 19:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]Misschien dat het nu beter is (er is inmiddels een nieuwere), Die wij hadden deed alleen z-wave echt goed. De integratie met andere zaken (bv zo iets simpels als hue) liet erg te wensen over en werkte vaker niet dan wel.
Daar hebben wij een 20 jaar oude Berlingo voorquote:Op zondag 12 april 2020 19:26 schreef UitStraling het volgende:
Die Transporter is inmiddels wel aan vervanging toe kwam ik gisteren achter of ik laat hem weer een keer opknappen maar goed die bus is een beetje de hoer van de familie.
Mijn record staat op vijfmaal in een jaar verhuizen dus tja het is wel eens handig.quote:Op zondag 12 april 2020 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar hebben wij een 20 jaar oude Berlingo voor
O, dat is wel zonde. Hoe beweeg jij je voort dan?quote:Op zondag 12 april 2020 19:27 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb geen auto, maar wel een fiets. Een fiets die ik online besteld heb, in delen aankwam, ik nooit goed in elkaar heb gekregen omdat er geen handleiding bij zat, en nu al 3 jaar in de kelder staat te verstoffen
quote:Op zondag 12 april 2020 19:27 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb geen auto, maar wel een fiets. Een fiets die ik online besteld heb, in delen aankwam, ik nooit goed in elkaar heb gekregen omdat er geen handleiding bij zat, en nu al 3 jaar in de kelder staat te verstoffen
Ik heb toevallig vanmiddag met mijn vader een rekensommetje gemaakt. Ik ben 10 keer verhuisd in 20 jaarquote:Op zondag 12 april 2020 19:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn record staat op vijfmaal in een jaar verhuizen dus tja het is wel eens handig.
Waarom een mustangquote:Op zondag 12 april 2020 19:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Maar je kunt overal per ski komen of wat?
Te voet en met de OVquote:Op zondag 12 april 2020 19:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat is wel zonde. Hoe beweeg jij je voort dan?
Was het maar waarquote:Op zondag 12 april 2020 19:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Maar je kunt overal per ski komen of wat?
Ik heb dat jaar ook gewoon een trauma opgelopenquote:Op zondag 12 april 2020 19:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb toevallig vanmiddag met mijn vader een rekensommetje gemaakt. Ik ben 10 keer verhuisd in 20 jaar![]()
Wel zo gezondquote:
Mja, er waren twee plekken waar ik graag had willen blijven maar dat gong niet. Maar verder ben ik nogal...rusteloosquote:Op zondag 12 april 2020 19:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb dat jaar ook gewoon een trauma opgelopen
Ik een keer in 15 jaar.quote:Op zondag 12 april 2020 19:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb toevallig vanmiddag met mijn vader een rekensommetje gemaakt. Ik ben 10 keer verhuisd in 20 jaar![]()
Ja, hoewel ik toch wel graag weer een fiets wil, omdat ik nu de bus pak voor dingen die ik anders gewoon had gefietst.quote:Op zondag 12 april 2020 19:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel zo gezondAls dat coronagedoe een beetje achter de rug is, wil ik mijn auto weg doen en ook alles met ov gaan doen. In de stap loop ik sowieso alles.
Omdat die zo hard brult en trilt als je het gaspedaal plankt dat je ballen bijna beginnen te zingen van plezier en vrijheidsgevoel.quote:
Kun je die handleiding nergens downloaden?quote:Op zondag 12 april 2020 19:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, hoewel ik toch wel graag weer een fiets wil, omdat ik nu de bus pak voor dingen die ik anders gewoon had gefietst.
Oh die zijn tóch soort van meegegroeid zie ik.quote:Op zondag 12 april 2020 19:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb gewoon de klik aan uit ICS server 2000 werkt met alles
quote:Op zondag 12 april 2020 19:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Omdat die zo hard brult en trilt als je het gaspedaal plankt dat je ballen bijna beginnen te zingen van plezier en vrijheidsgevoel.
Gewoon een fiets kopen die al in elkaar zit?quote:Op zondag 12 april 2020 19:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, hoewel ik toch wel graag weer een fiets wil, omdat ik nu de bus pak voor dingen die ik anders gewoon had gefietst.
Nee heb al gezochtquote:Op zondag 12 april 2020 19:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je die handleiding nergens downloaden?
Ja precies, dat is dus nu ook het planquote:Op zondag 12 april 2020 19:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een fiets kopen die al in elkaar zit?
quote:Op zondag 12 april 2020 19:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee heb al gezochtEn ik schaam me te erg om dat ding naar een fietsenmaker te brengen. Ga deze te kopen zetten voor 50 euro en een nieuwe kopen (bij een echte fietsenwinkel) binnenkort
Ik heb ook meer dan 200 pk. Waarom... omdat het kanquote:Op zondag 12 april 2020 19:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Omdat die zo hard brult en trilt als je het gaspedaal plankt dat je ballen bijna beginnen te zingen van plezier en vrijheidsgevoel.
Je koopt tegenwoordig voor een prikkie prima tweedehandsjes bij fietsenwinkelsquote:Op zondag 12 april 2020 19:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee heb al gezochtEn ik schaam me te erg om dat ding naar een fietsenmaker te brengen. Ga deze te kopen zetten voor 50 euro en een nieuwe kopen (bij een echte fietsenwinkel) binnenkort
Ik heb een Clio met een 0,9 liter motortjequote:Op zondag 12 april 2020 19:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb ook meer dan 200 pk. Waarom... omdat het kan
Alles is beter dan wat ik nu heb. De remmen doen het niet goed, het stuur staat scheef na elke bocht, en het zadel valt steeds naar benedenquote:Op zondag 12 april 2020 19:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je koopt tegenwoordig voor een prikkie prima tweedehandsjes bij fietsenwinkels
550 pkquote:Op zondag 12 april 2020 19:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 april 2020 19:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alles is beter dan wat ik nu heb. De remmen doen het niet goed, het stuur staat scheef na elke bocht, en het zadel valt steeds naar beneden
Lekker in Zwitserland ook met sneeuw, ijs en bergenquote:Op zondag 12 april 2020 19:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alles is beter dan wat ik nu heb. De remmen doen het niet goed, het stuur staat scheef na elke bocht, en het zadel valt steeds naar beneden
Een mini club s?quote:Op zondag 12 april 2020 19:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ieder zijn meug.quote:Op zondag 12 april 2020 19:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een Clio met een 0,9 liter motortje
Prima karretje hoor. Al die dikdoennerij zegt mij helemaal niksquote:Op zondag 12 april 2020 19:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ieder zijn meug.
Ik zou moeten huilen van binnen... heel zachtjes...
Witquote:Op zondag 12 april 2020 19:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zag vandaag een witte () Ferrari op de snelweg. Beetje treurig 100 tuffen.
Het is geen pretje meer neequote:Op zondag 12 april 2020 19:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zag vandaag een witte () Ferrari op de snelweg. Beetje treurig 100 tuffen.
Je bent een wijf toch, tochquote:Op zondag 12 april 2020 19:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Overwogen... dan had ik een jcw gewild. Toch wél een tikkie wijverig zo'n mini.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |