Ik vind lilliputter een belediging voor mensen met achondroplasie.quote:Op zondag 12 april 2020 15:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
nee,ik vind dit een belediging voor de Lilliputters, maar dat zal wel aan mij liggen..
Oeeeh mevrouw bezigt dure woordenquote:Op zondag 12 april 2020 16:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind lilliputter een belediging voor mensen met achondroplasie.
omdat een beetje lichaamsbeweging opzich wel goed voor mij is.. maar tegelijkertijd heb ik iets van, fuck it.. ga wel legobouwen ofzo.. dan kan ik schoenen ook uitgooienquote:
Doe je klein stukje wandelen en daarna met lego spelen?quote:Op zondag 12 april 2020 16:06 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat een beetje lichaamsbeweging opzich wel goed voor mij is.. maar tegelijkertijd heb ik iets van, fuck it.. ga wel legobouwen ofzo.. dan kan ik schoenen ook uitgooien
mja, denk dat ik dat ook maar doe, planning vandaag was al beetje verpest door visjes die nodig vonden bovenaan de waterlijn naar adem te gaan happen.. daar heb ik mij vanmiddag op moeten richten (even 300L water wisselenquote:Op zondag 12 april 2020 16:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doe je klein stukje wandelen en daarna met lego spelen?
Heb je leuke visjes?quote:Op zondag 12 april 2020 16:09 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, denk dat ik dat ook maar doe, planning vandaag was al beetje verpest door visjes die nodig vonden bovenaan de waterlijn naar adem te gaan happen.. daar heb ik mij vanmiddag op moeten richten (even 300L water wisselen)
Oh wow. Was het water te warm ofzo dat het zo zuurstofarm was?quote:Op zondag 12 april 2020 16:09 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, denk dat ik dat ook maar doe, planning vandaag was al beetje verpest door visjes die nodig vonden bovenaan de waterlijn naar adem te gaan happen.. daar heb ik mij vanmiddag op moeten richten (even 300L water wisselen)
Welkomquote:Op zondag 12 april 2020 16:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
Deze TT trok overduidelijk de aandacht.
minimensquote:Op zondag 12 april 2020 16:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dwerg vind ik nou ook niet echt een correcte benaming.
(sub)tropisch aquarium, hobby van mijn moeder maar ding is zo huge dat verkopen niet zomaar kan.quote:
mooi!quote:Op zondag 12 april 2020 16:13 schreef mschol het volgende:
[..]
(sub)tropisch aquarium, hobby van mijn moeder maar ding is zo huge dat verkopen niet zomaar kan.
visjes zijn vooral algeneters,(url=https://www.google.nl/search?q=algeneter+L+nr&tbm=isch&source=univ&sa=X&ved=2ahUKEwip3bfTiOPoAhVCsKQKHbeeCpQQ7Al6BAgJECU&biw=2174&bih=1224]dit soort[/url]
en clowns: dit soort,
er zaten ook discusvissen in maar die zijn helaas al jaren terug overleden
Dankje. Ben alleen niet meer zo'n koffieliefhebber sinds ik de less is more methode volg en er dus geen suiker meer in doequote:
Die clowns, dansen die wel eens?quote:Op zondag 12 april 2020 16:13 schreef mschol het volgende:
[..]
(sub)tropisch aquarium, hobby van mijn moeder maar ding is zo huge dat verkopen niet zomaar kan.
visjes zijn vooral algeneters,(url=https://www.google.nl/search?q=algeneter+L+nr&tbm=isch&source=univ&sa=X&ved=2ahUKEwip3bfTiOPoAhVCsKQKHbeeCpQQ7Al6BAgJECU&biw=2174&bih=1224]dit soort[/url]
en clowns: dit soort,
er zaten ook discusvissen in maar die zijn helaas al jaren terug overleden
tis vooral slechte water waardes; ik doe alles met dat aquarium op gevoel wat eigenlijk 99% v/d tijd goed werkt, nu eens gemeten (omdat ik pas had schoongemaakt) en bleken de waterwaardes niet ok te zijn.quote:Op zondag 12 april 2020 16:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh wow. Was het water te warm ofzo dat het zo zuurstofarm was?
Ik drink niet eens koffie.quote:Op zondag 12 april 2020 16:15 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dankje. Ben alleen niet meer zo'n koffieliefhebber sinds ik de less is more methode volg en er dus geen suiker meer in doe
Ah ok. Ik deed ook altijd maar wat met mijn aquarium.quote:Op zondag 12 april 2020 16:15 schreef mschol het volgende:
[..]
tis vooral slechte water waardes; ik doe alles met dat aquarium op gevoel wat eigenlijk 99% v/d tijd goed werkt, nu eens gemeten (omdat ik pas had schoongemaakt) en bleken de waterwaardes niet ok te zijn.
dus zooi water gewisseld en speciale conditioner erbij gegooid.. dat zou moeten helpen..
(ter info: is een bak met bioloog met ~1000liter water)
zo grootquote:Op zondag 12 april 2020 16:15 schreef mschol het volgende:
[..]
tis vooral slechte water waardes; ik doe alles met dat aquarium op gevoel wat eigenlijk 99% v/d tijd goed werkt, nu eens gemeten (omdat ik pas had schoongemaakt) en bleken de waterwaardes niet ok te zijn.
dus zooi water gewisseld en speciale conditioner erbij gegooid.. dat zou moeten helpen..
Als ze gelukkig zijn dan voeren ze een soort dans op.quote:Op zondag 12 april 2020 16:16 schreef mschol het volgende:
[..]
dansen, as in op en neer zwemmen langs het glas? yup
pic?quote:Op zondag 12 april 2020 16:15 schreef mschol het volgende:
[..]
het is niet "maar wat doen" dit is wel degelijk bewezen werkend..quote:Op zondag 12 april 2020 16:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah ok. Ik deed ook altijd maar wat met mijn aquarium.
yup, bak zelf is ~2,5m breed..quote:
En een bescheiden aaibaar scrotum.quote:Op zondag 12 april 2020 16:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ook toepas aar voor mensen met een kleine dop
suiker is een smaakverzieker voor koffie, dus hoort ook niet in het zwarte goud..quote:Op zondag 12 april 2020 16:15 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dankje. Ben alleen niet meer zo'n koffieliefhebber sinds ik de less is more methode volg en er dus geen suiker meer in doe
quote:Op zondag 12 april 2020 16:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
suiker is een smaakverzieker voor koffie, dus hoort ook niet in het zwarte goud..
De enige echte waarheidquote:Op zondag 12 april 2020 16:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
suiker is een smaakverzieker voor koffie, dus hoort ook niet in het zwarte goud..
Ja maar das cola.quote:Op zondag 12 april 2020 16:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar je drinkt wel cola en dat is modderkleurige inkt met 7000 suikerklontjes per glas.
brrrquote:Op zondag 12 april 2020 16:26 schreef Bos81 het volgende:
Ik drink tegenwoordig alleen maar zero-cola, of dat echter gezonder is, is een andere discussie
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@liesje1979 @bitterbal
bak staat open, dus beetje typische foto
had een boel betere plantjes maar die zijn opgevroten![]()
![]()
quote:Op zondag 12 april 2020 16:27 schreef mschol het volgende:
[..]kzie geen visSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:liesje1979 @:bitterbal
Ben je een echt mens?quote:Op zondag 12 april 2020 16:27 schreef kwiwi het volgende:
Hoi hoi, is hier nog plaats voor een nieuwe gezellige SC'er?![]()
[..]Wow!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:liesje1979 @:bitterbal
![]()
quote:Op zondag 12 april 2020 16:27 schreef Bos81 het volgende:
Laatst was bij 4 handen op 1 buik een zwangere meid, die ook tijdens haar zwangerschap, 2 flessen cola per dag naar binnen werkte...
De dame besefte niet, hoe ongezond dat was..![]()
![]()
![]()
![]()
Zo nieuw ben jij toch niet??quote:Op zondag 12 april 2020 16:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]Tering wat een gevaarteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:liesje1979 @:bitterbal
![]()
tuurlijk hoe meer zielen hoe meer vreugd.quote:
Dat niet, maar wel nieuw in deze SCquote:Op zondag 12 april 2020 16:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zo nieuw ben jij toch niet??![]()
![]()
Neemt niet weg dat je gewoon welkom bent hier hoor..
Welkom in Foqueville Kwiwi, ook namens onze burgemeesterquote:Op zondag 12 april 2020 16:27 schreef kwiwi het volgende:
Ik dacht dat jij hier wel eens hebt gepost, maar kan aan mij liggen,voor mij ben je iig geen onbekende, maar kan ook uit andere SC's zijnquote:
Boh nu voel ik me wel heel speciaalquote:Op zondag 12 april 2020 16:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welkom in Foqueville Kwiwi, ook namens onze burgemeester
die indruk wekt ze soms wel ja.quote:Op zondag 12 april 2020 16:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo klinkt het alsof ze een vis is.
was het druk?quote:Op zondag 12 april 2020 16:32 schreef Koen66 het volgende:
Zo ook weer thuis, ff een stuk door het centrum van Leiden gewandeld
Nog zo druk op straat als gisteren?quote:Op zondag 12 april 2020 16:32 schreef Koen66 het volgende:
Zo ook weer thuis, ff een stuk door het centrum van Leiden gewandeld
speciaal voor jou filmpje met visjes (hopelijk goed gegaan...)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Neuh was redelijk rustig zelfs, prima afstand te houdenquote:Op zondag 12 april 2020 16:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog zo druk op straat als gisteren?
Ben jij wethouder?quote:Op zondag 12 april 2020 16:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welkom in Foqueville Kwiwi, ook namens onze burgemeester
Nee dat is al iemand anders, Rocknijntje als ik me niet vergis, ik ben de verwende dorpspsycholoog.quote:
Vind wel dat ze zich netjes moeten voorstellen, wat jij als nachtwaker zijnde?quote:Op zondag 12 april 2020 16:37 schreef Koen66 het volgende:
Kwiwi heb ik hier volgens mij ooit wel eerder gezien toch?
Eensquote:Op zondag 12 april 2020 16:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind wel dat ze zich netjes moeten voorstellen, wat jij als nachtwaker zijnde?
Kan ook dat dat lang geleden in de TAL-SC was...quote:Op zondag 12 april 2020 16:37 schreef Koen66 het volgende:
verwend nog wel?quote:Op zondag 12 april 2020 16:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee dat is al iemand anders, Rocknijntje als ik me niet vergis, ik ben de verwende dorpspsycholoog.
Ok als jullie het allebei zeggen dan zal het wel zo zijnquote:Op zondag 12 april 2020 16:37 schreef Koen66 het volgende:
Dan zou het 10 jaar terug zijn, da's wel HEEL lang geledenquote:Op zondag 12 april 2020 16:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan ook dat dat lang geleden in de TAL-SC was...
Hoi allemaal! Mijn naam is kwiwi, ook wel bekend als kwiew/kwiews. Mijn favoriete drinken is chocolademelk en mijn favoriete dier een schildpad. Dit was mijn introductie spreekbeurtquote:
Dat was nog voor mijn tijdquote:Op zondag 12 april 2020 16:42 schreef Koen66 het volgende:
GC / [KSC #6750] Echte honden drinken koffie
Google weet Kwiwi prima te vinden
quote:Op zondag 12 april 2020 16:42 schreef Koen66 het volgende:
GC / [KSC #6750] Echte honden drinken koffie
Google weet Kwiwi prima te vinden
of een plantquote:Op zondag 12 april 2020 16:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo klinkt het alsof ze een vis is.
Schattig welquote:Op zondag 12 april 2020 16:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoi allemaal! Mijn naam is kwiwi, ook wel bekend als kwiew/kwiews. Mijn favoriete drinken is chocolademelk en mijn favoriete dier een schildpad. Dit was mijn introductie spreekbeurt
Hij die zoekt, zal vindenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 09:47 schreef kwiwi het volgende:
Goedemorgen!Vanavond onverwacht bezoek, moet het huis nog opruimen
Hoiquote:Op zondag 12 april 2020 16:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoi allemaal! Mijn naam is kwiwi, ook wel bekend als kwiew/kwiews. Mijn favoriete drinken is chocolademelk en mijn favoriete dier een schildpad. Dit was mijn introductie spreekbeurt
Omdat ze leuker waren om mee te spelen in de vijver vroeger dan de vissenquote:Op zondag 12 april 2020 16:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schattig wel![]()
Waarom schildpadden en lust je ook graag kiwi's dan of zo?
Maar welkom terug hoorquote:Op zondag 12 april 2020 16:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben gewoon gaan bladeren in haar posthistoryquote:
quote:Op zondag 12 april 2020 16:40 schreef mangalie het volgende:
[..]
Geen idee, niet genoteerd in mijn agenda..
Oh oh... ik durf dat zelf niet eens, uit angst voor wat ik allemaal tegenkomquote:Op zondag 12 april 2020 16:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon gaan bladeren in haar posthistory![]()
Moet je ze ook schillen.quote:Op zondag 12 april 2020 16:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omdat ze leuker waren om mee te spelen in de vijver vroeger dan de vissenEn nee ik krijg altijd jeuk in m'n mond van kiwi's eigenlijk
quote:Op zondag 12 april 2020 16:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh oh... ik durf dat zelf niet eens, uit angst voor wat ik allemaal tegenkom
quote:Op zondag 12 april 2020 16:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh oh... ik durf dat zelf niet eens, uit angst voor wat ik allemaal tegenkom
Mijn toen dementerende oma heeft ze ooit weggegooid omdat ze dacht dat het rotte appels waren...quote:
Koen kennende je schoenmaat, je lievelingskleur, je politieke voorkeur, of je vlees eet, of je lenig bent en of je friet of patat zegt?quote:
Je vergeet de cupmaatquote:Op zondag 12 april 2020 16:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koen kennende je schoenmaat, je lievelingskleur, je politieke voorkeur, of je vlees eet, of je lenig bent en of je friet of patat zegt?
quote:Op zondag 12 april 2020 16:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koen kennende je schoenmaat, je lievelingskleur, je politieke voorkeur, of je vlees eet, of je lenig bent en of je friet of patat zegt?
Tering, dit kan ik me nog voorstellen ook.quote:Op zondag 12 april 2020 16:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn toen dementerende oma heeft ze ooit weggegooid omdat ze dacht dat het rotte appels waren...
Want de haren stonden er op...
Ja, ik nu ook welquote:Op zondag 12 april 2020 16:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tering, dit kan ik me nog voorstellen ook.
quote:Op zondag 12 april 2020 16:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of ik haal jou en uitstraling door elkaarquote:
quote:
quote:Op zondag 12 april 2020 16:51 schreef FranticDJ het volgende:
@:uitstraling kennende: leeftijd haarkleur maten en relatiestatus
quote:Op zondag 12 april 2020 16:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn toen dementerende oma heeft ze ooit weggegooid omdat ze dacht dat het rotte appels waren...
Want de haren stonden er op...
Ik hou ook van hondenquote:Op zondag 12 april 2020 16:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
![]()
2 van de drie gelijkgestemd.
Ik heb zelf een hond, maar heb geen hekel aan poezen...
Wat ga je maken?quote:Op zondag 12 april 2020 16:53 schreef FranticDJ het volgende:
Vuurtje opstoken en dan de bouillon maar eens opzetten
Wel interessante vraag verderquote:Op zondag 12 april 2020 16:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of ik haal jou en uitstraling door elkaar
Zeker, dat vind een vriend van me ook!quote:
Snap ik, Ik werk slechts 18 uur per week (ook nu met de Corona-crisis) dus kan een hond makkelijk..quote:Op zondag 12 april 2020 16:54 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik hou ook van hondenmaar heb zelf geen hond vanwege werk veel van huis.
quote:Op zondag 12 april 2020 17:03 schreef kwiwi het volgende:
Straks een wit broodje met chocolade paashaas eten als paasdinerBen toch alleen, dus who cares
Gewoon daarna meteen samen onder de douche springenquote:
In b4 @Arch-Indarquote:Op zondag 12 april 2020 17:03 schreef UitStraling het volgende:
Goormetten klinkt nog goorder dan gourmetten![]()
Ik pak kaasfondue straks denk ik.
Serieus, een paashaas op een broodje?quote:Op zondag 12 april 2020 17:03 schreef kwiwi het volgende:
Straks een wit broodje met chocolade paashaas eten als paasdinerBen toch alleen, dus who cares
Kleur ondergoed.quote:Op zondag 12 april 2020 16:51 schreef FranticDJ het volgende:
@:uitstraling kennende: leeftijd haarkleur maten en relatiestatus
Hamburgerquote:Op zondag 12 april 2020 17:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Serieus, een paashaas op een broodje?
Eens.. Als ik voor m'n werk op reis ben moet ik ook vaak alleen ontbijten / dineren en daar vind ik eigenlijk niks aan.quote:Op zondag 12 april 2020 17:05 schreef mangalie het volgende:
Heb hier bij steakhouse besteld wordt om 1800 bezorgd. ben benieuwd. wel tof dat dit nu kan. ik woon alleen en om er in je eentje te gaan zitten eten vid ik altijd een beetje meh..
Kaasfondue heb ik nog nooit gehad.. Hoe doe je datquote:Op zondag 12 april 2020 17:03 schreef UitStraling het volgende:
Goormetten klinkt nog goorder dan gourmetten![]()
Ik pak kaasfondue straks denk ik.
We accepteren je zoals je bent.quote:Op zondag 12 april 2020 17:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind ik toevallig wel belangrijk ja
Jawel joh, tafel netjes dekken, avondjurk aan, haren opgedirkt, zwoel muziekje, kaarsjes aanquote:Op zondag 12 april 2020 17:05 schreef mangalie het volgende:
Heb hier bij steakhouse besteld wordt om 1800 bezorgd. ben benieuwd. wel tof dat dit nu kan. ik woon alleen en om er in je eentje te gaan zitten eten vid ik altijd een beetje meh..
Een mix van kaas, wijn, kirsch en een paar andere dingen in een pan smelten en dan brood of aardappels er in dippen / doorheen roerenquote:Op zondag 12 april 2020 17:08 schreef mangalie het volgende:
[..]
Kaasfondue heb ik nog nooit gehad.. Hoe doe je dat
Groenten kan ookquote:Op zondag 12 april 2020 17:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een mix van kaas, wijn, kirsch en een paar andere dingen in een pan smelten en dan brood of aardappels er in dippen / doorheen roeren
pakje halen bij de lidl.. in een pan mikken.. smelten.. en op'lepelen' met stokbrood. (rauwe wrotle/broccoli/bloemkool/champignons zijn ook lekker erbijquote:Op zondag 12 april 2020 17:08 schreef mangalie het volgende:
[..]
Witlof met room en een s-load aan kaasquote:
Nee ik bedoel een chocolade haas burger. Eet bitterbal hamburgers met chocolade?quote:Op zondag 12 april 2020 17:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een chocolade paashaas met hamburger?
Heb je bitterbal al ontmoet?
Wat Kwiwi zegt, is lekker hoor, alleen niet zo heel erg goed voor de lijn maar ach.quote:Op zondag 12 april 2020 17:08 schreef mangalie het volgende:
[..]
Smakelijk alvast. Ik ga zo beginnen met koken. Eet meestal vroeg. Iets met meegekregen van huis uit, toen we meestal al om 17.00 uur aan tafel gingen, vanwege een moeder die in de avonduren werkte...quote:Op zondag 12 april 2020 17:05 schreef mangalie het volgende:
quote:Op zondag 12 april 2020 17:08 schreef mangalie het volgende:
[..]
O jee @crvquote:Op zondag 12 april 2020 17:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik woon in Zwitserland, dat is vloeken in de kerk hier
Die eet vrij beperkt en vreemd vind ik jaquote:Op zondag 12 april 2020 17:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee ik bedoel een chocolade haas burger. Eet bitterbal hamburgers met chocolade?
Oke klinkt goed ga ik eens proberen.maar wat is rauwe wrotlequote:Op zondag 12 april 2020 17:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
pakje halen bij de lidl.. in een pan mikken.. smelten.. en op'lepelen' met stokbrood. (rauwe wrotle/broccoli/bloemkool/champignons zijn ook lekker erbij)
die van de lidl is wel de beste kant en klare.
wortelquote:Op zondag 12 april 2020 17:12 schreef mangalie het volgende:
[..]
Oke klinkt goed ga ik eens proberen.maar wat is rauwe wrotle
CRV is hier onze Zwitser, al woont hij in Frankrijk, hij werkt wel in Zwitserland..quote:Op zondag 12 april 2020 17:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat heb ik gedaan?Moet ik vluchten? Wat is er aan de hand?!
@crv woont tegen de Zwitserse grensquote:Op zondag 12 april 2020 17:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat heb ik gedaan?Moet ik vluchten? Wat is er aan de hand?!
Zwitserland ja? de liefde achterna gereisd of werk?quote:Op zondag 12 april 2020 17:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik woon in Zwitserland, dat is vloeken in de kerk hier
Soort chipotlequote:Op zondag 12 april 2020 17:12 schreef mangalie het volgende:
[..]
Oke klinkt goed ga ik eens proberen.maar wat is rauwe wrotle
quote:Op zondag 12 april 2020 17:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
CRV is hier onze Zwitser, al woont hij in Frankrijk, hij werkt wel in Zwitserland..
Ach soquote:
Liefde voor skiënquote:Op zondag 12 april 2020 17:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zwitserland ja? de liefde achterna gereisd of werk?
Hier vielen net een paar zielige druppels toen ik nog in Leiden rondliepquote:Op zondag 12 april 2020 17:15 schreef Dr_Flash het volgende:
het gaat regenen. En niet een beetje ook
we moeten toch binnen blijven voorlopigquote:Op zondag 12 april 2020 17:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat Kwiwi zegt, is lekker hoor, alleen niet zo heel erg goed voor de lijn maar ach.
Ben blij dat ik mijn steentje aan de gemeenschap kan bijdragenquote:Op zondag 12 april 2020 17:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We hebben een heuse skilerares in ons midden![]()
Die hadden we nog niet in Foqueville
Als we we straks weer los mogen fladderen iedereen aan het sporten en aan de lijn.quote:Op zondag 12 april 2020 17:16 schreef mangalie het volgende:
[..]
we moeten toch binnen blijven voorlopig
Buienradar heeft het over wat andersquote:Op zondag 12 april 2020 17:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hier vielen net een paar zielige druppels toen ik nog in Leiden rondliep
Ik dacht gisteren toevallig nog: Zou ik gaan hardlopen? Meh, er is gezegd dat we geen zomervakantie moeten boeken dus er is toch niemand die me in bikini ziet dit jaarquote:Op zondag 12 april 2020 17:16 schreef mangalie het volgende:
[..]
we moeten toch binnen blijven voorlopig
Zeker nat grasquote:Op zondag 12 april 2020 17:18 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb gras gemaaid, het ruikt nu zo lekker.
denk eerder dat het waggelen wordt.quote:Op zondag 12 april 2020 17:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als we we straks weer los mogen fladderen iedereen aan het sporten en aan de lijn.
Boks!quote:Op zondag 12 april 2020 17:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik dacht gisteren toevallig nog: Zou ik gaan hardlopen? Meh, er is gezegd dat we geen zomervakantie moeten boeken dus er is toch niemand die me in bikini ziet dit jaar
Hier rommelt het buiten enorm....quote:Op zondag 12 april 2020 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Buienradar heeft het over wat anders
Momentje.quote:Op zondag 12 april 2020 17:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben blij dat ik mijn steentje aan de gemeenschap kan bijdragen
Ik zie wat lichte neerslag in de voorspelling? Maar goed zou heel mooi zijn want we stevenen natuurlijk weer keihard af op droogte met dit weer in april al.quote:Op zondag 12 april 2020 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Buienradar heeft het over wat anders
Jaloers op je tuintje, heb alleen een balkon hier.quote:Op zondag 12 april 2020 17:18 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb gras gemaaid, het ruikt nu zo lekker.
quote:Op zondag 12 april 2020 17:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik dacht gisteren toevallig nog: Zou ik gaan hardlopen? Meh, er is gezegd dat we geen zomervakantie moeten boeken dus er is toch niemand die me in bikini ziet dit jaar
Tering corona ookquote:
Hier al regen en onweer..quote:Op zondag 12 april 2020 17:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zie wat lichte neerslag in de voorspelling? Maar goed zou heel mooi zijn want we stevenen natuurlijk weer keihard af op droogte met dit weer in april al.
Anders neem ik m'n sneeuwmachine wel even mee.quote:Op zondag 12 april 2020 17:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Momentje.
@:Budapestenaar, er zijn toch wel bergen met sneeuw vlakbij het dorp? anders moeten we dat even regelen hoor.
Hier ook alleen een balkon, wel prima uitzicht vanaf de 12de,,,quote:Op zondag 12 april 2020 17:22 schreef mangalie het volgende:
[..]
Jaloers op je tuintje, heb alleen een balkon hier.
Ben er ook echt heel blij mee. Maar doe er dit jaar nog niet zoveel mee, ben aan het werk in de tuin op het werk momenteel.quote:Op zondag 12 april 2020 17:22 schreef mangalie het volgende:
[..]
Jaloers op je tuintje, heb alleen een balkon hier.
Hoop gesjouw lijkt me datquote:Op zondag 12 april 2020 17:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Anders neem ik m'n sneeuwmachine wel even mee.
Ik mis het hebben van een tuin ook, zeker nu met coronaquote:Op zondag 12 april 2020 17:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben er ook echt heel blij mee. Maar doe er dit jaar nog niet zoveel mee, ben aan het werk in de tuin op het werk momenteel.
Ik ook. Heb gelukkig wel een balkon dat de hele ochtend zon heeft.quote:Op zondag 12 april 2020 17:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik mis het hebben van een tuin ook, zeker nu met corona
Snap ik, echt! Al lijkt me een dakterras zoals bb heeft ook heel fijn. Nadeel van beneden wonen is dat bijv niet snachts lekker de tuindeur open durf te zetten.quote:Op zondag 12 april 2020 17:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik mis het hebben van een tuin ook, zeker nu met corona
Dat is dan wel lekker!quote:Op zondag 12 april 2020 17:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook. Heb gelukkig wel een balkon dat de hele ochtend zon heeft.
Met warme zomers zou dat wel lekker zijnquote:Op zondag 12 april 2020 17:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Snap ik, echt! Al lijkt me een dakterras zoals bb heeft ook heel fijn. Nadeel van beneden wonen is dat bijv niet snachts lekker de tuindeur open durf te zetten.
Oost Brabant dan zeker, West heeft de buien al gehad dacht ikquote:
Waarom zijn die eigenlijk zo duur? Is het een speciale prullenbak? Of gewoon superieure kwaliteit?quote:Op zondag 12 april 2020 17:25 schreef Ygritte het volgende:
'Ik moet eigenlijk ook een andere prullenbak.....' afgeleid en toen kocht ik een wesco
Lekker gek doenquote:Op zondag 12 april 2020 17:25 schreef Ygritte het volgende:
'Ik moet eigenlijk ook een andere prullenbak.....' afgeleid en toen kocht ik een wesco
quote:Op zondag 12 april 2020 17:25 schreef Ygritte het volgende:
Ik zou zeggen beidequote:Op zondag 12 april 2020 17:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom zijn die eigenlijk zo duur? Is het een speciale prullenbak? Of gewoon superieure kwaliteit?
Oost is het nog heerlijk zonnig nu.quote:Op zondag 12 april 2020 17:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oost Brabant dan zeker, West heeft de buien al gehad dacht ik
vlakbij Oisterwijk.quote:Op zondag 12 april 2020 17:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oost Brabant dan zeker, West heeft de buien al gehad dacht ik
Hmmm dan snap ik de buientrek nietquote:Op zondag 12 april 2020 17:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oost is het nog heerlijk zonnig nu.
Heb je niet een 'inbraakhaak' voor de binnenkant. Wij hebben die op de ramen omdat de katten anders de ramen open krijgen en ik wel met het raam open wil slapen.quote:Op zondag 12 april 2020 17:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Snap ik, echt! Al lijkt me een dakterras zoals bb heeft ook heel fijn. Nadeel van beneden wonen is dat bijv niet snachts lekker de tuindeur open durf te zetten.
Dan is het dus zo hier. Ik zit in Woensel-Noordquote:Op zondag 12 april 2020 17:29 schreef TheVoice4ever het volgende:
pittig onweersbuitje hierook veel regen, hoeven we in ieder geval niet zelf planten water te geven
eindhoven, brabant
Nope heb ik niet, weet ook niet of ik dat op de kunststof kozijnen mag monteren.quote:Op zondag 12 april 2020 17:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heb je niet een 'inbraakhaak' voor de binnenkant. Wij hebben die op de ramen omdat de katten anders de ramen open krijgen en ik wel met het raam open wil slapen.
ah okee. Hier in Deventer gewoon donkere wolken vooralsnog.quote:
Ohw kunstof.... ik denk inderdaad niet dat dat kan/mag.....quote:Op zondag 12 april 2020 17:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nope heb ik niet, weet ook niet of ik dat op de kunststof kozijnen mag monteren.
Aan mij ook nietquote:Op zondag 12 april 2020 17:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[..]
De komende economische recessie ligt iig niet aan mij
ik heb zon waste totem van Joseph Joseph.. deed ook pijn in de portemonneequote:Op zondag 12 april 2020 17:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou zeggen beideGeen idee, waarom betaal je voor smeg
ook zoiets
Ja die ken ik ja, prachtig gebied daar.quote:Op zondag 12 april 2020 17:31 schreef mangalie het volgende:
[..]
Je bent bekend in die buurt? ken je de Kampina
Geweldigquote:Op zondag 12 april 2020 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
En flink gedonder nu in de verteIt's coming
Ik heb het volgende 'dit moet ik hebben' alweer bedacht. Auping heeft 'smart lattenbodems' die je snurkende partner bewegen zodat ze stoppen en die jezelf 's ochtends uit bed 'flikkert'.quote:
Ja die zag ik net ook, ik wilde een met drie vakken in een... maar dan wel een mooiequote:Op zondag 12 april 2020 17:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb zon waste totem van Joseph Joseph.. deed ook pijn in de portemonnee
Bestaan die echt?quote:Op zondag 12 april 2020 17:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb het volgende 'dit moet ik hebben' alweer bedacht. Auping heeft 'smart lattenbodems' die je snurkende partner bewegen zodat ze stoppen en die jezelf 's ochtends uit bed 'flikkert'.![]()
lijkt mij ideaal
Onweerquote:Op zondag 12 april 2020 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
En flink gedonder nu in de verteIt's coming
Auping is nu te druk met mondkapjes makenquote:Op zondag 12 april 2020 17:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb het volgende 'dit moet ik hebben' alweer bedacht. Auping heeft 'smart lattenbodems' die je snurkende partner bewegen zodat ze stoppen en die jezelf 's ochtends uit bed 'flikkert'.![]()
lijkt mij ideaal
uhu ja die nieuwe kleuren van die waste totem zijn niksquote:Op zondag 12 april 2020 17:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja die zag ik net ook, ik wilde een met drie vakken in een... maar dan wel een mooie
Woon jij ook in EIndhoven?quote:Op zondag 12 april 2020 17:36 schreef TheVoice4ever het volgende:
straat hier staat al behoorlijk blank
Ja die zag ik, vond de vakken niet groot genoeg, heb vooral altijd veel plastic.quote:Op zondag 12 april 2020 17:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
uhu ja die nieuwe kleuren van die waste totem zijn niks
ik heb deze, maar is niet meer te krijgen
[ afbeelding ]
Jaaaaaa ideetjequote:Op zondag 12 april 2020 17:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien ook wel instelbaar om je scharrels uit bed te gooien na de actie.
Ik ga er NU twee bestellen!!quote:Op zondag 12 april 2020 17:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 april 2020 17:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 april 2020 17:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja die zag ik, vond de vakken niet groot genoeg, heb vooral altijd veel plastic.
Ik heb vier containers... de restafval komen ze het minst vaak ophalen, als je die dus 1x vergeet ben je de sjaak....quote:Op zondag 12 april 2020 17:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
naja ben in principe alleen/hooguit met twee en ik hoef nog niks te scheiden en als 't echt veel wordt, dan loop ik gelijk naar de container.
Ik had al visioenen van geplette katten die daar dan net met hun kop tussen zitten....quote:Op zondag 12 april 2020 17:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt net je arm ertussen maar goed
ja snap ik..quote:Op zondag 12 april 2020 17:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb vier containers... de restafval komen ze het minst vaak ophalen, als je die dus 1x vergeet ben je de sjaak....
Hoor je middenin de nacht miiiaaau........plop.quote:Op zondag 12 april 2020 17:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik had al visioenen van geplette katten die daar dan net met hun kop tussen zitten....
Ik heb voor pmd dus ook een bak (gelukkig). Grijs ook maar 1x per maand, dus als je die vergeet dan staat hij 2 maand voor je huis. Scheiden vind ik helemaal prima, maar gedeelte van mijn tuin is net de lokale stort met al die bakkenquote:Op zondag 12 april 2020 17:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja snap ik..
Naja wij kunnen PMD in die boterhamzakken doen. oud papier wordt door verenigingen opgehaald. Hebben een grijze bak en een groene bak..
Nu krijgen we vanaf maart of april volgend jaar een bak voor oud papier, wordt grijs nog maar 1x in de maand opgehaald en de gft bak iedere 2 weken. en dan PMD in die domme boterhamzakken iedere twee weken.
Als ze voor PMD nou eens kliko's zouden doen ipv papier.. :/
Hebben wequote:Op zondag 12 april 2020 17:43 schreef FranticDJ het volgende:
Als ze voor PMD nou eens kliko's zouden doen ipv papier.. :/
Of nietquote:Op zondag 12 april 2020 17:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoor je middenin de nacht miiiaaau........plop.
Of naar je man zijn piemel.quote:Op zondag 12 april 2020 17:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Of nieten maar zoeken naar dat beest....
Die vier parkeerplaatsen lijkt mij eerder een probleem....quote:Op zondag 12 april 2020 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hebben we6 appartementen, 4 parkeerplaatsen, en dus 14 containers
6 grijs, 6 PMD en 2 groen. papier en glas worden dan ook nog los opgehaald. Theoretisch is er zoiets als BEST (Boeken, (bruikbare) Electronica, Speelgoed, Textiel) maar sinds de Turken daar lucht van gekregen hebben hoeft de vuilverwerker het niet meer op te halen
Nee hoor, valt reuze mee. Het laatste appartement dat verkocht werd MOEST de parkeerplaats erbij nemenquote:Op zondag 12 april 2020 17:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die vier parkeerplaatsen lijkt mij eerder een probleem....
Hier meer dan 100 appartementen, ondergrondse parkeergelegenheid. 3 restafval containers en op de parkeerplaats bij de Jumbo containers voor plastic, glas en oude kleding... Papier wordt los opgehaald... Vaak genoeg zie ik er plastic zakken bij liggen.. Sommige "mensen"quote:Op zondag 12 april 2020 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
6 grijs, 6 PMD en 2 groen. papier en glas worden dan ook nog los opgehaald. Theoretisch is er zoiets als BEST (Boeken, (bruikbare) Electronica, Speelgoed, Textiel) maar sinds de Turken daar lucht van gekregen hebben hoeft de vuilverwerker het niet meer op te halen
Niet iedereen heeft een auto / dan wel 2 auto's ?quote:Op zondag 12 april 2020 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor, valt reuze mee. Het laatste appartement dat verkocht werd MOEST de parkeerplaats erbij nemen
ja precies.. terwijl ze 't in de gemeente hiernaast, zelfde inzamelaar, alles naar Rotterdam brengen waar het gescheiden wordt. Ze moeten daar zelf niks meer scheiden. op GFT / rest & PMD naquote:Op zondag 12 april 2020 17:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb voor pmd dus ook een bak (gelukkig). Grijs ook maar 1x per maand, dus als je die vergeet dan staat hij 2 maand voor je huis. Scheiden vind ik helemaal prima, maar gedeelte van mijn tuin is net de lokale stort met al die bakken
ja naja ik schaf er zelf wel een aan ofzo. Moet die stinkende boterhamzakken niet in mn garage hebben slingeren.quote:Op zondag 12 april 2020 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel eens verteld van mijn avontuur met de tondeuse in de badkamer en dat mijn meisje al lag te lokroepen in de slaapkamer?quote:Op zondag 12 april 2020 17:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk dat we die wel horen mocht hij er tussen komen
Herkenbaarquote:Op zondag 12 april 2020 17:51 schreef kwiwi het volgende:
Moest eigenlijk studeren maar door dit topic komt er maar weinig van terecht![]()
Wat studeer je dan?quote:Op zondag 12 april 2020 17:51 schreef kwiwi het volgende:
Moest eigenlijk studeren maar door dit topic komt er maar weinig van terecht![]()
Heb nu gezegd: Ok als dit topic vol is klik ik FOK! even wegquote:
Criminal Psychology, moet alleen de scriptie nog dus bijna klaarquote:
Hoe ver ben je met je scriptie?quote:Op zondag 12 april 2020 17:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb nu gezegd: Ok als dit topic vol is klik ik FOK! even weg
[..]
Criminal Psychology, moet alleen de scriptie nog dus bijna klaar
Op een kwart ongeveer denk ik, heb nog tot eind September om het af te maken. Wat studeer jij?quote:
Ooooh wow supervet, heeft dat je altijd al aangetrokken?quote:Op zondag 12 april 2020 17:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb nu gezegd: Ok als dit topic vol is klik ik FOK! even weg
[..]
Criminal Psychology, moet alleen de scriptie nog dus bijna klaar
nee, en twee al helemaal niet. Ik heb ook geen auto, maar wel een parkeerplaats. Handig voor als m'n ouders er zijn bijvoorbeeld.quote:Op zondag 12 april 2020 17:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een auto / dan wel 2 auto's ?
Ben je niet een beetje rijkelijk te laat met het ontbossen van je oerwoud als je dat dán nog moet doen?quote:Op zondag 12 april 2020 17:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel eens verteld van mijn avontuur met de tondeuse in de badkamer en dat mijn meisje al lag te lokroepen in de slaapkamer?
Ja, maar toen ik 17 was werd me gezegd dat je daar geen baan mee kon vinden dus heb toen voor iets heel algemeens gekozen dat ik eigenlijk niet leuk vond. 15 jaar later knaagde het nog steeds dus toen toch maar aan begonnen en is super interessantquote:Op zondag 12 april 2020 17:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooooh wow supervet, heeft dat je altijd al aangetrokken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |