Een stilstaande klok heeft ook twee keer per dag gelijk.quote:Op zondag 12 april 2020 18:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wel raar he, dat die mensen continu als gekkies worden weggezet, maar wel altijd gelijk krijgen.
Kikker in een pan met warm water tactiek, langzaam temp. verhogen blijft ie lekker zitten.quote:Op zondag 12 april 2020 18:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wel raar he, dat die mensen continu als gekkies worden weggezet, maar wel altijd gelijk krijgen.
En de rest maar als makke schapen zeggen: 'jamaar het zijn de regels' en niet door hebben dat je vrijheidscircel steeeeeeds kleiner wordt.
ik zie geen zink staan,wat die huisarts wel deed.quote:Op zondag 12 april 2020 18:59 schreef _I het volgende:
ABSTRACT
Background
In a recent survey, most physicians worldwide considered that hydroxychloroquine (HCQ) and azithromycin (AZ) are the two most effective drugs among available molecules against COVID-19. Nevertheless, to date, one preliminary clinical trial only has demonstrated its efficacy on the viral load. Additionally, a clinical study including 80 patients was published, and in vitro efficiency of this association was demonstrated.
Methods
The study was performed at IHU Méditerranée Infection, Marseille, France. A cohort of 1061 COVID-19 patients, treated for at least 3 days with the HCQ-AZ combination and a follow-up of at least 9 days was investigated. Endpoints were death, worsening and viral shedding persistence.
Findings
From March 3
COVID-19 by PCR. Of the 3,165 positive patients placed in the care of our institute, 1061 previously unpublished patients met our inclusion criteria. Their mean age was 43.6 years old and 492 were male (46.4%). No cardiac toxicity was observed. A good clinical outcome and virological cure was obtained in 973 patients within 10 days (91.7%).
Ik ook niet. Didier Raoult vertelt ook niet waarom niet.quote:Op zondag 12 april 2020 19:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik zie geen zink staan,wat die huisarts wel deed.
Absoluut! Same voor Spanje en België. België is ook ineens zoveel mogelijk Corona doden aan het verzamelen. Maakt niet uit waar ze vallen, als ze maar gelinkt kunnen worden aan de Corona crisis.quote:Op zondag 12 april 2020 18:40 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ze hebben geen dubbele agenda, dat zou anders kunnen impliceren dat er een opzet is.
Ik denk wel dat hun doodslot door de politiek wordt aangegrepen om ihkv "Waist No Crisis" wat zaken die er liggen, weg te kunnen masseren. Zaken gaan dan - bewust - snel door elkaar heenlopen.
Dit getuige het sentiment op de bühne dat men geen doelgerichte hulp wil voor hun Corona-crisis maar ongelimiteerde EuropBonds voor het structurele beleid, ook dat losstaat van Corona.
Veel anders kan ik het niet begrijpen.
Is er ook een mogelijkheid dat ze die app wél alleen gebruiken om corona te bestrijden? Vast niet he.quote:Op zondag 12 april 2020 18:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En de rest maar als makke schapen zeggen: 'jamaar het zijn de regels' en niet door hebben dat je vrijheidscircel steeeeeeds kleiner wordt.
Ik denk dat ze eigenlijk jaloers zijn dat ze zelf geen Jaapquote:Op zondag 12 april 2020 18:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Jaapzijn oren niet laten hangen naar dat gejank van wat landen om ons heen.
Eigenlijk zou ieder land een Jaap moeten hebben. Ik neem aan dat ons land deze kennis dan ook flink/een stuk meer gaat exporteren in de toekomstquote:Op zondag 12 april 2020 19:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat ze eigenlijk jaloers zijn dat ze zelf geen Jaaphebben.
ze liepen al best ver voor: Published online 2010 Nov 4.quote:Op zondag 12 april 2020 19:05 schreef _I het volgende:
[..]
Ik ook niet. Didier Raoult vertelt ook niet waarom niet.
Edit:
Chloroquine Is a Zinc Ionophore
Zn2+ Inhibits Coronavirus and Arterivirus RNA Polymerase Activity In Vitro and Zinc Ionophores Block the Replication of These Viruses in Cell Culture
nee, is een logische vergelijking omdat het overal ter wereld hetzelfde virus is.quote:Op zondag 12 april 2020 19:08 schreef DireStraits7 het volgende:
Kunnen we vanaf nu gewoon stoppen met die internationale vergelijkingen?? Die vergelijkingen met Frankrijk slaan helemaal nergens op. Totaal ander land, totaal andere demografie.
SARS was er dan ook al een tijdje. De ziekte doet over het algemeen steeds hetzelfde, het is deze keer alleen een stuk besmettelijker.quote:Op zondag 12 april 2020 19:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze liepen al best ver voor: Published online 2010 Nov 4.
Zeker, ik ben ook erg benieuwd wanneer eindelijk eens bekend wordt gemaakt dat de aarde eigenlijk plat is.quote:Op zondag 12 april 2020 18:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Niemand houdt zich aan de voorwaarden, dus ik ben niet verbaasd.quote:Op zondag 12 april 2020 19:10 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Absoluut! Same voor Spanje en België. België is ook ineens zoveel mogelijk Corona doden aan het verzamelen. Maakt niet uit waar ze vallen, als ze maar gelinkt kunnen worden aan de Corona crisis.
helpen die boetes wel? waar gaan ze die van betalen als ze toch hun werk en inkomen verliezen?quote:Op zondag 12 april 2020 19:19 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Niemand houdt zich aan de voorwaarden, dus ik ben niet verbaasd.
Er werd zelf opgeroepen om zicht te herpakken, indien niet een dreiging tot verlenging.
Politie heeft aanzienlijk meer boetes uitgeschreven.
Inderdaad. En nu reageert hij niet meerquote:Op zondag 12 april 2020 18:24 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Dus jij zorgde mede voor die drukte.
Tja, als je zo dicht bij gratis EU (lees Nederlands, Duits, Deens, Zweeds) geld bent dan is het laatste dat je als overheid (of vazal daarvan) moet roepen dat het goed gaat en het einde in zicht is.quote:Op zondag 12 april 2020 19:19 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Niemand houdt zich aan de voorwaarden, dus ik ben niet verbaasd.
Er werd zelf opgeroepen om zicht te herpakken, indien niet een dreiging tot verlenging.
Politie heeft aanzienlijk meer boetes uitgeschreven.
Juist dan gewoon lekker thuisblijven.quote:Op zondag 12 april 2020 19:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
helpen die boetes wel? waar gaan ze die van betalen als ze toch hun werk en inkomen verliezen?
De overheid komt tussen bij de technisch werklozen. Dus eigenlijk betaalt de overheidquote:Op zondag 12 april 2020 19:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
helpen die boetes wel? waar gaan ze die van betalen als ze toch hun werk en inkomen verliezen?
Niemand die zo'n boete niet kan betalen.quote:Op zondag 12 april 2020 19:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Zolang er geen vastgestelde eisen zijn waaraan een Corona-dode moet 'voldoen' zegt het aantal echt helemaal niks.quote:Op zondag 12 april 2020 19:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, is een logische vergelijking omdat het overal ter wereld hetzelfde virus is.
quote:Op zondag 12 april 2020 19:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, is een logische vergelijking omdat het overal ter wereld hetzelfde virus is.
Nee, dat is helemaal geen logische vergelijking... Hoe vaak moet er nog gezegd worden dat landen niet vergeleken kunnen worden vanwege verschillende demografische kenmerken. Elke vergelijking die deze niet inacht neemt is prematuur, kortzichtig en getuigt gewoon domweg van een beperkte blik op de realiteit.quote:Op zondag 12 april 2020 19:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |