Dus niks aan de hand, want alle buitenlanders worden meteen in quarantaine gezet door de Chinezenquote:Op zondag 12 april 2020 13:32 schreef mazaru het volgende:
En daar gaan ze weer:
Aantal nieuwe besmettingen China verdrievoudigd sinds vrijdag
Het aantal nieuwe besmettingen in China is zondag verdrievoudigd ten opzichte van vrijdag. Vrijdag werden er nog 34 nieuwe besmettingen gemeld, zondag waren dat er 99. Zaterdag kwamen er nog 63 nieuwe besmettingen bij.
Vrijwel alle nieuw gemelde besmettingen zijn mensen die vanuit het buitenland China binnen zijn gekomen.
Nu.nl
Ja dat gaat ook echt gebeurenquote:Op zondag 12 april 2020 13:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
De rijken kwamen nog rijker uit die crisis. Dus het is vooral een kwestie van regels en beter verdelen van geld onder de samenleving (ja eng he!)
In december riepen ze ook dat ze het in de hand hadden.quote:Op zondag 12 april 2020 13:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dus niks aan de hand, want alle buitenlanders worden meteen in quarantaine gezet door de Chinezen
Dus die hebben ze geïsoleerd? Want alles wat binnen komt daar wordt apart gezet.quote:Op zondag 12 april 2020 13:32 schreef mazaru het volgende:
En daar gaan ze weer:
Het aantal nieuwe besmettingen in China is zondag verdrievoudigd ten opzichte van vrijdag. Vrijdag werden er nog 34 nieuwe besmettingen gemeld, zondag waren dat er 99. Zaterdag kwamen er nog 63 nieuwe besmettingen bij.
Vrijwel alle nieuw gemelde besmettingen zijn mensen die vanuit het buitenland China binnen zijn gekomen.
Nu.nl
Precies volgens verwachting.quote:Op zondag 12 april 2020 13:32 schreef mazaru het volgende:
En daar gaan ze weer:
Nu.nl
Ik denk dat ze weer met 5G torens hebben lopen testen, ws van Samsung ofzoquote:Op zondag 12 april 2020 13:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
In december riepen ze ook dat ze het in de hand hadden.
Ik denk dat het nog lang niet uitgeraasd is daar.quote:Op zondag 12 april 2020 13:34 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dus die hebben ze geïsoleerd? Want alles wat binnen komt daar wordt apart gezet.
Ik blijf het toch even zeggen om mensen te informerenquote:Op zondag 12 april 2020 13:30 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Dat geouwehoer moet je negeren joh. Mensen die zeggen dat begin februari veel Nederlanders al geïnfecteerd zouden zijn, zijn niet goed wijs.
Ik denk dat het zoveel op de wereld voorkomt nu dat de methode "virus compleet uitschakelen" met vluchten met mensen over de hele wereld niet echt een goede methode meer isquote:Op zondag 12 april 2020 13:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog lang niet uitgeraasd is daar.
Bij allemaal import en dus in quarantaine.quote:Op zondag 12 april 2020 13:32 schreef mazaru het volgende:
En daar gaan ze weer:
Nu.nl
Zolang er geen vaccin is zal dit wereldwijd overal blijven gebeuren.quote:Op zondag 12 april 2020 13:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vorige week zag ik berichtgeving voorbij komen dat ze weer in ontkenningsmodus zitten in China. Patiënten die zogenaamd overgeplaatst waren vanuit een ander ziekenhuis maar volgens het personeel gewoon nieuwe gevallen zijn.quote:Op zondag 12 april 2020 13:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
100 besmettingen per dag. Dat is toch helemaal niks? Zeker als het allemaal mensen uit het buitenland zijn. Die worden gelijk vastgezet. Dat kan je wel aan ze overlaten.quote:Op zondag 12 april 2020 13:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze lijken dan tóch allemaal op elkaar!quote:Op zondag 12 april 2020 13:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vorige week zag ik berichtgeving voorbij komen dat ze weer in ontkenningsmodus zitten in China. Patiënten die zogenaamd overgeplaatst waren vanuit een ander ziekenhuis maar volgens het personeel gewoon nieuwe gevallen zijn.
Zou ook dom zijn om te geloven dat ze er zo “makkelijk” van af komen.Er wonen ongeveer 1,4 miljard mensen , al zouden er elke week 1 miljoen besmet raken dan nog zou immuniteit ongeveer 6 a 7 jaar duren.Maargoed logisch nadenken doen we niet meer in Corona tijd .We zullen ons gewoon aan de regeltjes moeten blijven houden en bidden voor een medicijn .quote:Op zondag 12 april 2020 13:32 schreef mazaru het volgende:
En daar gaan ze weer:
Nu.nl
Dat doet me denken aan repatriatieperiode toen mensen zonder verdere controle gewoon naar huis mochten in Nederland.quote:Op zondag 12 april 2020 13:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dus niks aan de hand, want alle buitenlanders worden meteen in quarantaine gezet door de Chinezen
Ze worden helemaal niet meer geupdate heb ik begrepen. Verkeerd beleid naar mijn mening.quote:Op zondag 12 april 2020 13:23 schreef ludovico het volgende:
[..]
2600 deaths... Daar zou je toch wel enigszins accuraat statistiek op kunnen loslaten. Het punt bij ons is alleen dat het aantal "recovered" nog erg laag staat. Lijkt er op dat die statistieken achterlopen? (hoop ik)
Er is geen enkel wetenschappelijk bewijs dat bidden ook maar iets helpt.quote:Op zondag 12 april 2020 13:39 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
We zullen ons gewoon aan de regeltjes moeten blijven houden en bidden voor een medicijn .
De WHO gaat er ook vanuit dat het virus nu gewoon niet meer terug in de fles gaat.quote:Op zondag 12 april 2020 13:37 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik denk dat het zoveel op de wereld voorkomt nu dat de methode "virus compleet uitschakelen" met vluchten met mensen over de hele wereld niet echt een goede methode meer is
De data wordt bijgehouden via Osiris en die registreert dit dan weer niet. Puntje voor de volgende keer (die hopelijk niet snel komt).quote:Op zondag 12 april 2020 13:40 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ze worden helemaal niet meer geupdate heb ik begrepen. Verkeerd beleid naar mijn mening.
Het aantal ontslagen COVID patiënten staan wel in de informatie systemen van de ziekenhuizen. Ze kunnen het wel achterhalen.
Minder dan 100 besmettingen? Waar? Bron?quote:Op zondag 12 april 2020 13:41 schreef Jed1Gam het volgende:
Minder dan 100 besmetting en er is al weer een nieuwsbericht. Dat hysterie zaaien gaat zo nog eeuwig door, want de teller gaat niet naar 0.
Denk het niet. Maarja dan moeten ze dus ook niet op de zoveelste neo liberale president stemmen (links of rechts)quote:
Je moet openheid van zaken geven vind ik, dus onderzoeken naar survival rate op de IC per agegroup en andere statistics van de mensen die op de IC belanden lijkt me wel cruciaal. Ook om het aantal corresponderende doden te duiden als je voor triage moet kiezen.quote:Op zondag 12 april 2020 13:40 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ze worden helemaal niet meer geupdate heb ik begrepen. Verkeerd beleid naar mijn mening.
Het aantal ontslagen COVID patiënten staan wel in de informatie systemen van de ziekenhuizen. Ze kunnen het wel achterhalen.
Dit.quote:Op zondag 12 april 2020 13:45 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je moet openheid van zaken geven vind ik, dus onderzoeken naar survival rate op de IC per agegroup en andere statistics van de mensen die op de IC belanden lijkt me wel cruciaal. Ook om het aantal corresponderende doden te duiden als je voor triage moet kiezen.
In China, paar posts terugquote:Op zondag 12 april 2020 13:43 schreef polderturk het volgende:
[..]
Minder dan 100 besmettingen? Waar? Bron?
Maar je mag geen prijskaartje hangen aan een mensenleven!quote:
Net of dat wat uitmaakt, in het huidige tijdperk is geld hyperliquide. Verhoog je de belasting in de VS dan verhuizen de rijken massaal naar gebieden waar de belasting laag is. (Zie Monaco)quote:Op zondag 12 april 2020 13:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Denk het niet. Maarja dan moeten ze dus ook niet op de zoveelste neo liberale president stemmen (links of rechts)
Nee, maar als ik het dan toch moet doen dan is de mijne natuurlijk het meest waard.quote:Op zondag 12 april 2020 13:47 schreef ludovico het volgende:
[..]
Maar je mag geen prijskaartje hangen aan een mensenleven!
Dan bel je ff naar je G-7 landen toe of ze zin hebben om wat te vergaderen over belastingen en dan neuk je Monaco helemaal de moeder.quote:Op zondag 12 april 2020 13:48 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Net of dat wat uitmaakt, in het huidige tijdperk is geld hyperliquide. Verhoog je de belasting in de VS dan verhuizen de rijken massaal naar gebieden waar de belasting laag is. (Zie Monaco)
Lijkt me duidelijk dat dat niet waar is, mijn leven is namelijk meer waard dan de jouwe.quote:Op zondag 12 april 2020 13:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee, maar als ik het dan toch moet doen dan is de mijne natuurlijk het meest waard.
Ik ben het daar niet mee eensquote:Op zondag 12 april 2020 13:51 schreef ludovico het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk dat dat niet waar is, mijn leven is namelijk meer waard dan de jouwe.
Hebben ze een huiszoekingsbevel?quote:Op zondag 12 april 2020 13:53 schreef Ven1972 het volgende:
Een aantal hardleerse feestgangers heeft dit weekend twee keer een bon gehad voor het overtreden van de corona-regels. Ze waren vannacht bij een tuinfeestje in het Zuid-Hollandse Molenaarsgraaf. De dag ervoor waren ze al betrapt bij een feestje in Bleskensgraaf, meldt de politie op Instagram.
Toen agenten aanbelden bij de woning in Molenaarsgraaf, ontstond volgens de politie ineens veel paniek. Er bleken nog negen mensen aanwezig te zijn, die onvoldoende afstand van elkaar hielden. Alle negen kregen een boete van 390 euro. Een aantal van hen bleek volgens de politie erg hardleers, aangezien die de dag ervoor ook al waren betrapt in Bleskensgraaf. ,,Mensen denk na! Alleen samen kunnen het het corona-virus bestrijden", aldus de politie.
Bron: AD.nl
Niet zo mooi, maar cijfers van overledenen vallen best mee.quote:Op zondag 12 april 2020 13:54 schreef Zipportal het volgende:
Positief geteste personen
25.587* (+1.188)
Ziekenhuisopnames 8.582
(+203)
Overleden personen
2.737** (+94)
Nou denk ik niet, maar de politie kan zo maar binnenvallen, dat is bij een noodsituatie normaal.quote:
Welke noodsituatie?quote:Op zondag 12 april 2020 13:56 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Nou denk ik niet, maar de politie kan zo maar binnenvallen, dat is bij een noodsituatie normaal.
quote:
Volgens mij de laagste cijfers sinds tijden.quote:Op zondag 12 april 2020 13:55 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Niet zo mooi, maar cijfers van overledenen vallen best mee.
Niet alleen jongeren, overal lijkt het drukker.quote:Op zondag 12 april 2020 13:58 schreef Ven1972 het volgende:
Gaat echt niet goed allemaal onder jongeren.
Amsterdam gisteren doodstil.quote:Op zondag 12 april 2020 13:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Niet alleen jongeren, overal lijkt het drukker.
Op een gegeven moment wordt het lastig cijfers lager te krijgen, dat plafond zie je in veel landen. Hier is de toename ook al een week stabiel met dagelijks tussen de 3 en 6% stijging van het aantal gevallen.quote:Op zondag 12 april 2020 13:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Volgens mij de laagste cijfers sinds tijden.
Ow ik keek alleen naar nieuwe ziekenhuisopnames en aantal doden.quote:Op zondag 12 april 2020 14:01 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Op een gegeven moment wordt het lastig cijfers lager te krijgen, dat plafond zie je in veel landen. Hier is de toename ook al een week stabiel met dagelijks tussen de 3 en 6% stijging van het aantal gevallen.
Ziekenhuisopnames nemen toch af ?quote:Op zondag 12 april 2020 13:55 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Niet zo mooi, maar cijfers van overledenen vallen best mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |