abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192578128
Heb sinds een paar weken die tinder auf mein telefoon geïnstalleerd en ik heb nu pussy 4 life.

Nee grapje, maar ik ben wel een mooi meisje tegengekomen met wie ik het gesprek heb kunnen verplaatsen naar WhatsApp. Alleen ben ik vet onzeker om contact te onderhouden via chat. Ik heb in het verleden gesprekken laten doodbloeden met meisjes die ik het weekend ervoor in de club had gezoend.

Het blijft lastig. Zo wordt overal afgeraden om veel vragen te stellen of te verzanden in vraag-antwoordgesprekken, maar hoe kan je veel over iemand te weten komen als je niet (veel) vragen mag stellen. Ook smileygebruik wordt afgeraden, maar ik vind smileys juist een krachtig middel om de emotie in een verder levenloos zinnetje te verhogen.

Ik snap dat er geen stap voor stap handleiding is voor chatgesprekken, maar kunnen jullie aangeven wat jullie verwachten, wat jullie waarderen en waar jullie juist op afknappen bij chatgesprekken?

Mannen zijn uiteraard ook van harte welkom om te reageren.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2020 10:12:58 ]
pi_192578224
Je kan toch bellen of heb je geen stem?
pi_192578260
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 10:16 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Je kan toch bellen of heb je geen stem?
Wil ik gaan doen, in het licht van een eventuele date, maar niet in een prille fase.

Ben benieuwd hoe ik mijn text skills kan verhogen voor het begin, die eerste paar dagen na de match.
pi_192578294
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 10:19 schreef Draaideurcrimineel het volgende:

[..]

Wil ik gaan doen, in het licht van een eventuele date, maar niet in een prille fase.

Ben benieuwd hoe ik mijn text skills kan verhogen voor het begin, die eerste paar dagen na de match.
In je topics op fok! kun je ook van alles verzinnen. Waarom niet op Tinder? Heb je trouwens nu een match met die Marokkaanse?
pi_192578322
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 10:21 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

In je topics op fok! kun je ook van alles verzinnen. Waarom niet op Tinder? Heb je trouwens nu een match met die Marokkaanse?
Nee, helaas niet. Wel met een andere knappe dame. *)

Misschien is dat wel de tip du jour. Dat ik minder in m'n hoofd moet zitten en vrijer moet zijn. Hier ga ik ook niet ieder bericht analyseren wat men er wel niet van zou vinden.
pi_192578462
Precies gewoon meer met haar praten zoals je hier ook doet. Maar dan wel aangepast op haar uiteraard. Ik zou al die adviezen die je hebt gevonden op internet niet zo zwart wit aannemen. Als jij smileys wil gebruiken om je zin aan te zetten moet je dat gewoon doen. Gewoon alles met mate. Wat ik zelf wel erg leuk vind is beetje humor en plagen in gesprekken, naast de serieuze vragen.
Succes ^O^
pi_192578489
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 10:32 schreef Womanly het volgende:
Precies gewoon meer met haar praten zoals je hier ook doet. Maar dan wel aangepast op haar uiteraard. Ik zou al die adviezen die je hebt gevonden op internet niet zo zwart wit aannemen. Als jij smileys wil gebruiken om je zin aan te zetten moet je dat gewoon doen. Gewoon alles met mate. Wat ik zelf wel erg leuk vind is beetje humor en plagen in gesprekken, naast de serieuze vragen.
Succes ^O^
Thanks! :)
pi_192578501
Leuk topic. Ik denk sowieso dat je voor je eerste afspraak niet té lang moet gaan appen want hoe leuk iemand ook is, na 4 weken appen wordt zelfs de mooiste en intelligentste vrouw ter wereld saai. Wat dat betreft heb je zo ongeveer de slechtst mogelijke tijd uitgekozen om te gaan tinderen.

Hoe je het die eerste week voor de eerste date dan wel uithoudt is inderdaad een goede vraag. Je moet een beetje geluk hebben dat jullie appstijl op elkaar aansluit. Als iemand ellenlange inhoudelijke berichten stuurt (hoe goed die inhoud ook is) dan kan dat ook saai worden. Probeer het gesprek vlot te houden met relatief korte antwoorden en vragen.

Sexten is geen aanrader voor je iemand gezien hebt. Je verschiet dan letterlijk je kruit en jullie zullen (alle twee) steeds weer op zoek gaan naar die seksuele spanning. Dit zorgt ervoor dat je weinig oog hebt voor wat de ander nog meer te bieden heeft. Als je alleen op zoek bent naar een leuke FWB dan kan het natuurlijk wel.

Mijn tip: Probeer toch in de eerste week dat je iemand spreekt haar elke dag even te appen, want verwatering ligt op de loer. Als je dat volhoudt snel afspreken en hopen dat de ander ook een volgende date wil.

Oja en voorkom koste wat het kost negativiteit. Elke online onenigheid zorgt voor een breuk in de online vibe die jullie hebben. Als een vrouw online snel lichtgeraakt is dan verandert mijn gevoel bij die persoon vrijwel onmiddellijk.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2020 10:38:12 ]
  FOK!fotograaf zondag 12 april 2020 @ 10:41:32 #9
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_192578557
Joh. Als ik jouw taalgebruik hier zo zie is er niks mis met jouw communicatie. Praat ook zo tegen haar en het komt goed.

Vragen stellen is juist goed maar je moet niet gaan trekken aan een dood paard. Als jij steeds korte antwoorden krijgt op je vragen heeft zij sowieso geen interesse in je. Zeker als zij zelf geen vragen aan je stelt.
En smilies zijn prima zolang je niet per zin 200 smilies gebuikt.

Voor alles geldt wel een beetje: niet overdoseren.
Je kunt een gesprek ook eens beginnen met een verhaal over jezelf, zo van "van het weekend heb ik eens een rondje water gerend.Viel me alleszins mee hoe zwaar het was." Of natuurlijk in de vorm van "wat me nu toch is overkomen!" Enz enz. Wees creatief.
Daar kan zij weer mooi op ingaan. Niet elk gesprek van je hoeft met een vraag te eindigen om haar aandacht te behouden. (En dan kom je weer bij die overkill met te veel vragen.)

Je kunt ook ingaan op haar verhaal, "goh herken ik want.." "Ik zou het zo oplossen.." Grappig dat heeft mijn zus ook.." enz

Sterkte!
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
  FOK!fotograaf zondag 12 april 2020 @ 10:44:42 #10
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_192578599
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 10:36 schreef Generationalpha het volgende:
Leuk topic. Ik denk sowieso dat je voor je eerste afspraak niet té lang moet gaan appen want hoe leuk iemand ook is, na 4 weken appen wordt zelfs de mooiste en intelligentste vrouw ter wereld saai. Wat dat betreft heb je zo ongeveer de slechtst mogelijke tijd uitgekozen om te gaan tinderen.

Hoe je het die eerste week voor de eerste date dan wel uithoudt is inderdaad een goede vraag. Je moet een beetje geluk hebben dat jullie appstijl op elkaar aansluit. Als iemand ellenlange inhoudelijke berichten stuurt (hoe goed die inhoud ook is) dan kan dat ook saai worden. Probeer het gesprek vlot te houden met relatief korte antwoorden en vragen.

Sexten is geen aanrader voor je iemand gezien hebt. Je verschiet dan letterlijk je kruit en jullie zullen (alle twee) steeds weer op zoek gaan naar die seksuele spanning. Dit zorgt ervoor dat je weinig oog hebt voor wat de ander nog meer te bieden heeft. Als je alleen op zoek bent naar een leuke FWB dan kan het natuurlijk wel.

Mijn tip: Probeer toch in de eerste week dat je iemand spreekt haar elke dag even te appen, want verwatering ligt op de loer. Als je dat volhoudt snel afspreken en hopen dat de ander ook een volgende date wil.

Oja en voorkom koste wat het kost negativiteit. Elke online onenigheid zorgt voor een breuk in de online vibe die jullie hebben. Als een vrouw online snel lichtgeraakt is dan verandert mijn gevoel bij die persoon vrijwel onmiddellijk.
Plus alles van dit!
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_192578641
Een klein beetje teasen moet je wel. Dus af en toe wat later reageren, niet bovenop je telefoon zitten.

De meeste vrouwen houden niet van iemand die 100% beschikbaar is. Maar juist schaarste is scoren. Niet te veel, maar een beetje. Beetje plagen, grappen en vooral niet met te veel intenties erin gaan.
Whatever...
pi_192578779
Niet te veel vragen stellen inderdaad, gewoon gezellig converseren.
pi_192578796
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 10:46 schreef Spanky78 het volgende:
Een klein beetje teasen moet je wel. Dus af en toe wat later reageren, niet bovenop je telefoon zitten.

De meeste vrouwen houden niet van iemand die 100% beschikbaar is. Maar juist schaarste is scoren. Niet te veel, maar een beetje. Beetje plagen, grappen en vooral niet met te veel intenties erin gaan.
Ik vind dit wel een lastige hoor. Ik kom dit ook regelmatig tegen maar als je zelf de boot een beetje afhoudt kom je ook niet echt snel tot iets concreets.

En als je té enthousiast terug reageert dan wordt de ander weer lauwer.
pi_192578917
- vertel ook info over jezelf, zo voorkom je vraag/antwoord dynamiek

- een vriendin zei altijd: ga geen "hihi" typen. En ik ben vrouw, praat niet alsof je tegen een man praat.
pi_192578931
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 11:08 schreef Yiwei het volgende:
En ik ben vrouw, praat niet alsof je tegen een man praat.
Hoe bedoel je deze?
pi_192578933
zondag 12 april 2020 10:59 schreef Generationalpha het volgende:[/b]

[..]

Ik vind dit wel een lastige hoor. Ik kom dit ook regelmatig tegen maar als je zelf de boot een beetje afhoudt kom je ook niet echt snel tot iets concreets.

[/quote]
Ik heb 1x gehad dat een vent zei dat hij van me hield. We hadden elkaar nog nooit gezien :')

Ik ben altijd wel van het snel bellen. Maargoed, ik kijk ook gerust een week niet op whatsapp :@

[ Bericht 45% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2020 11:13:09 ]
pi_192578938
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 11:08 schreef Yiwei het volgende:
- vertel ook info over jezelf, zo voorkom je vraag/antwoord dynamiek

- een vriendin zei altijd: ga geen "hihi" typen. En ik ben vrouw, praat niet alsof je tegen een man praat.
omg, hihi is toch wel zo'n afknapper idd :D
pi_192578946
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 11:09 schreef mascara-klodder het volgende:

Ik heb 1x gehad dat een vent zei dat hij van me hield. We hadden elkaar nog nooit gezien :')

Ik ben altijd wel van het snel bellen. Maargoed, ik kijk ook gerust een week niet op whatsapp :@
Ik zou je post even editten. ;) Je hebt me 30 keer gequote.
pi_192578967
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 11:09 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Hoe bedoel je deze?
Man moet mannelijk overkomen, door te praten alsof je een man voor je hebt als man zijnde. Kan je onvolwassen en als een jongetje overkomen. Vrouw voelt zich niet in haar element en/of alsof ze zijn moeder is. Of buurvrouw, enz.

Concreet, zeg niet:
"Yo"
"Lol"
Enz.
pi_192578979
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 11:11 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik zou je post even editten. ;) Je hebt me 30 keer gequote.
ja daar was ik al meebezig, geen idee hoe dat kwam :D Quote verneukt, maar ik laat 'm zo
pi_192578984
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 11:10 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

omg, hihi is toch wel zo'n afknapper idd :D
"Haha" komt beter over ja :D
pi_192578988
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 11:12 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Man moet mannelijk overkomen, door te praten alsof je een man voor je hebt als man zijnde. Kan je onvolwassen en als een jongetje overkomen. Vrouw voelt zich niet in haar element en/of alsof ze zijn moeder is. Of buurvrouw, enz.

Concreet, zeg niet:
"Yo"
"Lol"
Enz.
Goede tips. :) Ik wil inderdaad nog weleens dat soort woorden gebruiken.
pi_192579014
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 11:14 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Goede tips. :) Ik wil inderdaad nog weleens dat soort woorden gebruiken.
Praten zoals je tegen je moeder/oma is beter.
pi_192579070
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 11:17 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Praten zoals je tegen je moeder/oma is beter.
Hahaha dat betwijfel ik.
  zondag 12 april 2020 @ 11:36:03 #25
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_192579231
Op het moment dat je elkaar online niet veel meer te vertellen hebt dan moet je afspreken.

Nu is dat in deze tijd wat lastiger. Maar misschien vind ze het wel leuk ergens te wandelen.
pi_192579283
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 11:36 schreef Hexagon het volgende:
Op het moment dat je elkaar online niet veel meer te vertellen hebt dan moet je afspreken.

Nu is dat in deze tijd wat lastiger. Maar misschien vind ze het wel leuk ergens te wandelen.
Juist voordat je elkaar niet veel meer te vertellen hebt juist. Als ik op de app al geen gesprek gaande kan houden dan hoeft irl ontmoeten van mij ook niet meer
pi_192580085
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 10:59 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Humor. Beetje plagen, grapje maken, zodat ze niet weet of je serieus bent of niet.

Beetje lachen samen. Want als
Ze met je kan lachen ben je al halverwege.

En dus niet meteen volledig met alles erin gaan. Je hebt gewoon een leven, de meeste vrouwen willen geen kwispelend hondje altijd klaar staat om mee naar buiten te gaan. De boot afhouden is weer wat anders. Maar je kan beter een beetje mysterieus zijn en in het begin een klein beetje afstand houden.

Ook vrouwen zijn jagers, op een heel andere manier. Dus geef haar maar wat te jagen, laat het haar maar proberen.
Whatever...
pi_192580645
Je mag alle vragen stellen die je wil. Als je een text schrijft, schrijf dan op je gevoel. Dus waarom beland je in een vraag antwoord gesprek, omdat je meestal niet meer weet waar je het over moet hebben of ongemakkelijk wordt, dus als je appt, schrijf dan texten waarop jullie beiden gemakkelijk voelen en plaag haar een beetje. Of je kan wat vragen en dan wat over jezelf vertellen, grappen maken en plagen en dan weer een vraag stellen. Zo kom je niet als een verhoorder over. Maar vooral luister naar je gevoel. :)
pi_192580692
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 13:01 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Humor. Beetje plagen, grapje maken, zodat ze niet weet of je serieus bent of niet.

Beetje lachen samen. Want als
Ze met je kan lachen ben je al halverwege.

En dus niet meteen volledig met alles erin gaan. Je hebt gewoon een leven, de meeste vrouwen willen geen kwispelend hondje altijd klaar staat om mee naar buiten te gaan. De boot afhouden is weer wat anders. Maar je kan beter een beetje mysterieus zijn en in het begin een klein beetje afstand houden.

Ook vrouwen zijn jagers, op een heel andere manier. Dus geef haar maar wat te jagen, laat het haar maar proberen.
Goede post dit. Humor en plagen zijn idd belangrijk want lachen ontspant.
pi_192580999
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2020 10:11 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Heb sinds een paar weken die tinder auf mein telefoon geïnstalleerd en ik heb nu pussy 4 life.

Nee grapje, maar ik ben wel een mooi meisje tegengekomen met wie ik het gesprek heb kunnen verplaatsen naar WhatsApp. Alleen ben ik vet onzeker om contact te onderhouden via chat. Ik heb in het verleden gesprekken laten doodbloeden met meisjes die ik het weekend ervoor in de club had gezoend.

Het blijft lastig. Zo wordt overal afgeraden om veel vragen te stellen of te verzanden in vraag-antwoordgesprekken, maar hoe kan je veel over iemand te weten komen als je niet (veel) vragen mag stellen. Ook smileygebruik wordt afgeraden, maar ik vind smileys juist een krachtig middel om de emotie in een verder levenloos zinnetje te verhogen.

Ik snap dat er geen stap voor stap handleiding is voor chatgesprekken, maar kunnen jullie aangeven wat jullie verwachten, wat jullie waarderen en waar jullie juist op afknappen bij chatgesprekken?

Ik zou vooral niks verwachten van het naar WhatsApp verplaatste contact. Een blokkade is zo gedaan. Wees jezelf en je ziet wel waar je met haar terecht komt, of niet.

Als je nu al moet nadenken hoe je het gesprek aan wil pakken, hoe wil je dat dan op een date doen? :? Dus wees jezelf.
pi_192582303
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 14:17 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik zou vooral niks verwachten van het naar WhatsApp verplaatste contact. Een blokkade is zo gedaan. Wees jezelf en je ziet wel waar je met haar terecht komt, of niet.

Als je nu al moet nadenken hoe je het gesprek aan wil pakken, hoe wil je dat dan op een date doen? :? Dus wees jezelf.
Dit ja.

Behalve dat 'hihi', dat is echt een no-go.
  zondag 12 april 2020 @ 20:06:00 #32
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_192585626
Na beëindiging lange relatie aantal jaar terug, ben ik ook een beetje gaan Tinderen. Ik was toen 32.

Wat ik vooral heb gemerkt, is dat het chatten niet zo wezenlijk verschilt van echte conversaties, afgezien van de langere 'pauze' tussen de interactie. In het dagelijks leven heb je mensen waarmee het natuurlijk 'flowt' en je geen enkele moeite hoeft te doen of na te denken om een gesprek te voeren. Je deelt interesses, humor, etc.

Met anderen gaat het heel moeizaam en heb je vrijwel nul gespreksstof. Gewoon geen verdere moeite in steken dan.

Daarnaast hangt e.e.a. ook nog af van je intentie: ben je 'op zoek' naar een relatie, of gewoon een beetje daten en verder wel zien wat er van komt.
pi_192610381
Ouwehoer gewoon een beetje met’r. Als je iets tofs/leuks meemaakt stuur je d’r een spraakbericht, zorgt voor meer dialoog dan een lange lap tekst bijvoorbeeld.

Daarnaast zijn er zowat elke dag wel online pubquizzen/yoga sessie’s/watjeleukvindt, facetime elkaar en doe samen mee! :)
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
pi_192615004
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 14:17 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Op een date heb je veel meer ruimte om emotie op te wekken. Je hebt de non-verbale communicatie, je kan een stilte laten vallen. Met text alleen mis je al die zaken en kun je enkel dode letters naar haar typen.

Natuurlijk moet je jezelf zijn en moet je elkaar leren kennen, maar als ik nu alleen maar allerlei vragen ga stellen ("wat doe je", "wat zijn je hobbies" etc.) dan weet ik zeker dat het gesprek binnen de kortste keren doodloopt.
pi_192615086
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 11:22 schreef el-blanchito het volgende:
Ouwehoer gewoon een beetje met’r. Als je iets tofs/leuks meemaakt stuur je d’r een spraakbericht, zorgt voor meer dialoog dan een lange lap tekst bijvoorbeeld.

Daarnaast zijn er zowat elke dag wel online pubquizzen/yoga sessie’s/watjeleukvindt, facetime elkaar en doe samen mee! :)
Dat zijn goede tips, thanks! :)

Spraakberichten ga ik ook versturen, dan wordt het gesprek levendiger. Ik had vanochtend ook een foto van mezelf gestuurd, een selfie, met een kort berichtje. Puur om eruit te springen t.o.v. eventuele andere matches. Achteraf weer een beetje spijt van, omdat ik mezelf niet zo fotogeniek vind en omdat ik niet een heel dominante houding had (ik lachte op de foto en als ik lach heb ik echt van die onderdanige puppy ogen :'))
pi_192615379
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 16:31 schreef Draaideurcrimineel het volgende:

[..]

Spraakberichten ga ik ook versturen, dan wordt het gesprek levendiger. Ik had vanochtend ook een foto van mezelf gestuurd, een selfie, met een kort berichtje. Puur om eruit te springen t.o.v. eventuele andere matches. Achteraf weer een beetje spijt van, omdat ik mezelf niet zo fotogeniek vind en omdat ik niet een heel dominante houding had (ik lachte op de foto en als ik lach heb ik echt van die onderdanige puppy ogen :'))
Je moet snappen met chicks. Dat is veel effectiever. Weet niet hoe oud je bent maar als je <28 bent is snap echt veel chiller dan whatsapp.
pi_192615396
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 16:45 schreef wielrennerdt het volgende:

[..]

Je moet snappen met chicks. Dat is veel effectiever. Weet niet hoe oud je bent maar als je <28 bent is snap echt veel chiller dan whatsapp.
Ben 30 jaar.

Wat is het voordeel van Snap boven WhatsApp?
pi_192615481
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 16:46 schreef Draaideurcrimineel het volgende:

[..]

Ben 30 jaar.

Wat is het voordeel van Snap boven WhatsApp?
Ik vind het makkelijker om een gesprek spontaan voort te zetten. Ik stuur bijvoorbeeld een snapje dat ik aan t werk/sporten/studeren/serie aan het kijken ben en zo heb je makkelijker een gesprek. Zij doet dat op haar beurt weer met iets wat zij doet enzo.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2020 16:50:10 ]
pi_192615827
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 16:49 schreef wielrennerdt het volgende:

[..]

Ik vind het makkelijker om een gesprek spontaan voort te zetten. Ik stuur bijvoorbeeld een snapje dat ik aan t werk/sporten/studeren/serie aan het kijken ben en zo heb je makkelijker een gesprek. Zij doet dat op haar beurt weer met iets wat zij doet enzo.
Ik zal het overwegen, ben nog niet heel bekend met de app.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2020 17:04:31 ]
  dinsdag 14 april 2020 @ 18:05:22 #40
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_192617019
quote:

[..]

Je overanalyseert naar mijn mening. Waarom zou je geforceerd een 'dominante houding' aannemen op een selfie? Wat denk je daarmee te bereiken? Ik heb nog nooit gehoord dat lachen op een foto verkeerd is...
pi_192617500
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2020 10:11 schreef Draaideurcrimineel het volgende:

1. Verwachting: Hoi-wat zijn je hobbies-ga je wel eens uit-zullen we snel afspreken na het corona gedoe-hoevaak wil je sex-doei. Gekopieerd en verstuurd naar nog 100 andere vrouwen. Of originele oneliners omdat ze indruk willen maken en denken dat ze daarvoor een improviserende stand up comedian moeten zijn. Ook gekopieerd naar nog 100 andere vrouwen want laten we wel wezen ze willen hun tijd niet verspillen en dat is dan iets wat ik ergens nog wel begrijp, want ik vind het hele daten /relatie gebeuren tijdsverspilling.
2. Wat ik waardeer: stel ik zat op zo'n datingsite en jij vroeg mij dingen over mij over wat ik wil. Waarom zit ik op die app, wat zoek ik, hoe gaat het tot nu toe met zoeken en waarom. Dat je dan doorvraagt zoals een psychiater of een kwalitatief onderzoeker. En dat je dan ook meteen EERLIJK aangeeft of het resultaat overeenkomt met wat jij zoekt, wie jij bent enz. Dus als jij op zoek bent naar een sexrelatie en verder niks, zeg dat dan eerlijk zodat je niet tijd van anderen verspilt die iets serieus zoeken.
Wat ik echt zou waarderen, maar waar datingapps nog niet op ingericht zijn: dating "assessments". Zelfde idee als de persoonlijkheids vragenlijst van een sollicitatie assesment, maar dan op basis van wat de ander zoekt. Dus stel een man zoekt een vrouw die goed kan koken, goed kan volleyballen, net als hem van skydiven houdt en er later samen met het gezin met 2 kinderen en een hond in een camper op uit wil trekken. Deze man kan dan gewoon een quiz maken met deze vragen en de vrouwen met de meeste goede antwoorden die aansluiten op wat hij wil daar gaat hij mee chatten en met de rest niet. Veel leuker voor de vrouw (zelfs wanneer ze steeds niet is wat de man zoekt, mits ze feedback krijgt waarom niet) en de man verspilt geen tijd met random vrouwen benaderen uit wanhopigheid.
3. Afknappers:
Mannen die schrijven wat ze denken wat vrouwen willen lezen op basis van pua advies omdat ze vrouwen niet als individuen kunnen zien maar als 1 makkelijk manipuleerbare massa van klonen (misschien vinden andere vrouwen dat juist grappig)
Mannen die geen eigen mening hebben en beetje meepraten met vrouwen omdat ze hen niet voor het hoofd willen stoten omdat het hen weinig interesseert wie de vrouw is als ze maar sex wil want ze denken ik lieg gewoon dat ik haar type ben na de seks dump ik haar toch weer (kan voor vrouwen op zoek naar sex juist pluspunt zijn) of: ik ben wanhopig en ik MOET een vrouw maakt niet uit welke (kan voor eveneens wanhopige vrouwen die er geen gras over willen laten groeien juist pluspunt zijn)
Mannen die schrijven hoi hoe is het, afspreken (in deze periode:bellen)? (Kan voor extraverte vrouwen juist pluspunt zijn)
Mannen die beginnen over hoe geweldig ze zijn omdat ze alleen aandacht en complimenten willen
Mannen die kinderen hebben of een sterke gezinswens (kan voor vrouwen met kinderen/kinderwens juist pluspunt zijn)
Er zijn vast nog veel meer dingen waar ik op afknap maar dit zijn die ik zo kan bedenken

[ Bericht 5% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 14-04-2020 18:52:08 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  dinsdag 14 april 2020 @ 18:31:58 #42
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_192617564
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 18:29 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

1. Verwachting: Hoi-wat zijn je hobbies-ga je wel eens uit-zullen we snel afspreken na het corona gedoe-hoevaak wil je sex-doei. Gekopieerd en verstuurd naar nog 100 andere vrouwen. Of originele oneliners omdat ze indruk willen maken en denken dat ze daarvoor een improviserende stand up comedian moeten zijn. Ook gekopieerd naar nog 100 andere vrouwen want laten we wel wezen ze willen hun tijd niet verspillen en dat is dan iets wat ik ergens nog wel begrijp, want ik vind het helen daten /relatie gebeuren tijdsverspilling.
2. Wat ik waardeer: stel ik zat op zo'n datingsite en jij vroeg mij dingen over mij over wat ik wil. Waarom zit ik op die app, wat zoek ik, hoe gaat het tot nu toe met zoeken en waarom. En dat je dan ook meteen EERLIJK aangeeft of dat overeenkomt met wat jij zoekt, wie jij bent enz. In plaats van dat he liegt vanwege sex. Dus als jij op zoek bent naar een sexrelatie en verder niks, zeg dat dan eerlijk zodat je niet tijd van anderen verspilt die iets serieus zoeken.
3. Afknappers:
Mannen die schrijven wat ze denken wat vrouwen willen lezen op basis van pua advies omdat ze vrouwen niet als individuen kunnen zien maar als 1 makkelijk manipuleerbare massa van klonen
Mannen die geen eigen mening hebben en beetje meepraten met vrouwen omdat ze hen niet voor het hoofd willen stoten omdat het hen weinig interesseert wie de vrouw is als ze maar sex wil want ze denken ik lieg gewoon dat ik haar type ben na de seks dump ik haar toch weer of: ik ben wanhopig en ik MOET een vrouw maakt niet uit welke
Mannen die schrijven hoi hoe is het, afspreken?
Mannen die beginnen over hoe geweldig ze zijn omdat ze alleen aandacht en complimenten willen
Mannen die kinderen hebben of een sterke gezinswens (good for them, maar ik ben daar te onvolwassen voor)
Er zijn vast nog veel meer dingen waar ik op afknap maar dit zijn die ik zo kan bedenken
Je zult je verbazen over hoeveel vrouwen stiekem dat pua gebral willen ipv een eerlijk (saai)gesprek over verwachtingen wensen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_192617679
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 18:31 schreef inslagenreuring het volgende:
Je zult je verbazen over hoeveel vrouwen stiekem dat pua gebral willen ipv een eerlijk (saai)gesprek over verwachtingen wensen.
Kun je hier een voorbeeld geven van typisch PUA gebral?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_192617705
Als ze niet reageren niet meer zelf appen.
Als ze je leuk vinden dan gaan ze zich vanzelf wel afvragen waarom je niet meer appt en dan zien ze dat ze vergeten zijn te reageren.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_192617750
Oja en ga niet de hele tijd over seks beginnen, gewoon beetje slap ouwehoeren zoals je met vrienden ook doet.
N A P O L I
C A M P A N I A
  dinsdag 14 april 2020 @ 18:55:03 #46
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_192617992
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 18:37 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Kun je hier een voorbeeld geven van typisch PUA gebral?
Gaat niet per sé om specifieke zinnen denk ik. Meer de tendens die men beoogt te creëren. Leuke openingszin met een persoonlijke touch, manipulatieve trucjes om een band te bootsen. Staan zelfs hele standaard openingszinnen online op bepaalde sites. :')

Nadeel voor vrouwen is dat het erg lijkt op een leuk persoon. Verbaas me er alleen over hoe al die puaatjes bestaansrecht hebben met die nepperij.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_192618517
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 18:55 schreef inslagenreuring het volgende:
Gaat niet per sé om specifieke zinnen denk ik. Meer de tendens die men beoogt te creëren. Leuke openingszin met een persoonlijke touch, manipulatieve trucjes om een band te bootsen. Staan zelfs hele standaard openingszinnen online op bepaalde sites. :')

Nadeel voor vrouwen is dat het erg lijkt op een leuk persoon. Verbaas me er alleen over hoe al die puaatjes bestaansrecht hebben met die nepperij.
Het is dus leuk tot de bedriegerij uitkomt idd. Of men prikt er doorheen maar vindt het zo zielig dat hij zelf niks kan bedenken dat ze hem een kans geven
pi_192619995
Je moet in ieder geval niet alleen maar dingen vragen, maar ook dingen over jezelf vertellen en verwachten dat zij hierop iets terugzegt/terugvraagt. Verder, wanneer ze niet meteen reageert, gewoon niks meer uit jezelf zeggen tot ze wel reageert of iets zegt.

Tot slot, 's avonds heb je meer kans op de wat persoonlijkere gesprekken en kun je ook meer maken qua gespreksonderwerpen dan overdag. Mensen hebben dan meer tijd en zijn alleen etc...
pi_192622184
quote:

[..]

Onderdanige puppy ogen?? Wat lul jij :') :P Als je gaat faken/een houding gaat aannemen, zie je dat toch wel.
pi_192622263
Iedereen zegt altijd 'Wees jezelf'.

Diezelfde mensjes zeggen ook altijd 'doe dit anders doe dat anders doe zus doe zo, wees dus NIET jezelf, bro'

Ik denk dan :')
No matter what your name is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')