Wil ik gaan doen, in het licht van een eventuele date, maar niet in een prille fase.quote:Op zondag 12 april 2020 10:16 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Je kan toch bellen of heb je geen stem?
In je topics op fok! kun je ook van alles verzinnen. Waarom niet op Tinder? Heb je trouwens nu een match met die Marokkaanse?quote:Op zondag 12 april 2020 10:19 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]
Wil ik gaan doen, in het licht van een eventuele date, maar niet in een prille fase.
Ben benieuwd hoe ik mijn text skills kan verhogen voor het begin, die eerste paar dagen na de match.
Nee, helaas niet. Wel met een andere knappe dame.quote:Op zondag 12 april 2020 10:21 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
In je topics op fok! kun je ook van alles verzinnen. Waarom niet op Tinder? Heb je trouwens nu een match met die Marokkaanse?
Thanks!quote:Op zondag 12 april 2020 10:32 schreef Womanly het volgende:
Precies gewoon meer met haar praten zoals je hier ook doet. Maar dan wel aangepast op haar uiteraard. Ik zou al die adviezen die je hebt gevonden op internet niet zo zwart wit aannemen. Als jij smileys wil gebruiken om je zin aan te zetten moet je dat gewoon doen. Gewoon alles met mate. Wat ik zelf wel erg leuk vind is beetje humor en plagen in gesprekken, naast de serieuze vragen.
Succes
Plus alles van dit!quote:Op zondag 12 april 2020 10:36 schreef Generationalpha het volgende:
Leuk topic. Ik denk sowieso dat je voor je eerste afspraak niet té lang moet gaan appen want hoe leuk iemand ook is, na 4 weken appen wordt zelfs de mooiste en intelligentste vrouw ter wereld saai. Wat dat betreft heb je zo ongeveer de slechtst mogelijke tijd uitgekozen om te gaan tinderen.
Hoe je het die eerste week voor de eerste date dan wel uithoudt is inderdaad een goede vraag. Je moet een beetje geluk hebben dat jullie appstijl op elkaar aansluit. Als iemand ellenlange inhoudelijke berichten stuurt (hoe goed die inhoud ook is) dan kan dat ook saai worden. Probeer het gesprek vlot te houden met relatief korte antwoorden en vragen.
Sexten is geen aanrader voor je iemand gezien hebt. Je verschiet dan letterlijk je kruit en jullie zullen (alle twee) steeds weer op zoek gaan naar die seksuele spanning. Dit zorgt ervoor dat je weinig oog hebt voor wat de ander nog meer te bieden heeft. Als je alleen op zoek bent naar een leuke FWB dan kan het natuurlijk wel.
Mijn tip: Probeer toch in de eerste week dat je iemand spreekt haar elke dag even te appen, want verwatering ligt op de loer. Als je dat volhoudt snel afspreken en hopen dat de ander ook een volgende date wil.
Oja en voorkom koste wat het kost negativiteit. Elke online onenigheid zorgt voor een breuk in de online vibe die jullie hebben. Als een vrouw online snel lichtgeraakt is dan verandert mijn gevoel bij die persoon vrijwel onmiddellijk.
Ik vind dit wel een lastige hoor. Ik kom dit ook regelmatig tegen maar als je zelf de boot een beetje afhoudt kom je ook niet echt snel tot iets concreets.quote:Op zondag 12 april 2020 10:46 schreef Spanky78 het volgende:
Een klein beetje teasen moet je wel. Dus af en toe wat later reageren, niet bovenop je telefoon zitten.
De meeste vrouwen houden niet van iemand die 100% beschikbaar is. Maar juist schaarste is scoren. Niet te veel, maar een beetje. Beetje plagen, grappen en vooral niet met te veel intenties erin gaan.
Hoe bedoel je deze?quote:Op zondag 12 april 2020 11:08 schreef Yiwei het volgende:
En ik ben vrouw, praat niet alsof je tegen een man praat.
omg, hihi is toch wel zo'n afknapper iddquote:Op zondag 12 april 2020 11:08 schreef Yiwei het volgende:
- vertel ook info over jezelf, zo voorkom je vraag/antwoord dynamiek
- een vriendin zei altijd: ga geen "hihi" typen. En ik ben vrouw, praat niet alsof je tegen een man praat.
Ik zou je post even editten.quote:Op zondag 12 april 2020 11:09 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik heb 1x gehad dat een vent zei dat hij van me hield. We hadden elkaar nog nooit gezien
Ik ben altijd wel van het snel bellen. Maargoed, ik kijk ook gerust een week niet op whatsapp
Man moet mannelijk overkomen, door te praten alsof je een man voor je hebt als man zijnde. Kan je onvolwassen en als een jongetje overkomen. Vrouw voelt zich niet in haar element en/of alsof ze zijn moeder is. Of buurvrouw, enz.quote:
ja daar was ik al meebezig, geen idee hoe dat kwamquote:Op zondag 12 april 2020 11:11 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik zou je post even editten.Je hebt me 30 keer gequote.
"Haha" komt beter over jaquote:Op zondag 12 april 2020 11:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
omg, hihi is toch wel zo'n afknapper idd
Goede tips.quote:Op zondag 12 april 2020 11:12 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Man moet mannelijk overkomen, door te praten alsof je een man voor je hebt als man zijnde. Kan je onvolwassen en als een jongetje overkomen. Vrouw voelt zich niet in haar element en/of alsof ze zijn moeder is. Of buurvrouw, enz.
Concreet, zeg niet:
"Yo"
"Lol"
Enz.
Praten zoals je tegen je moeder/oma is beter.quote:Op zondag 12 april 2020 11:14 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Goede tips.Ik wil inderdaad nog weleens dat soort woorden gebruiken.
Hahaha dat betwijfel ik.quote:Op zondag 12 april 2020 11:17 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Praten zoals je tegen je moeder/oma is beter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |