ik lig gewoon relaxt in bedquote:Op zondag 12 april 2020 09:11 schreef Nick1975 het volgende:
Stil hier. Iedereen aan het Paasontbijt?
Ik vind het nog te fris in de tuin. Ik wacht nog even.quote:Op zondag 12 april 2020 09:39 schreef Karzai het volgende:
Ik zit inmiddels in de tuin, moeders ligt nog in bed, die wil even een filmpie afkijken
Schijnt de zon? Hier is het grijs.quote:Op zondag 12 april 2020 09:51 schreef Karzai het volgende:
Tis lekker in de tuin hoor, staan een paar bomen mooi in bloei
Wtf je wou toch piloot worden?quote:Op zondag 12 april 2020 09:59 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Nee, ander logeeradres. Ik heb een huisvestingprobleem.
Oh dat klinkt wat vaag:Pquote:Op zondag 12 april 2020 09:59 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Nee, ander logeeradres. Ik heb een huisvestingprobleem.
Nou ja, tot nu toe sta ik vooral verbaasd te kijken dat je binnen 30 seconden een pan water aan de kook hebtquote:
quote:Op zondag 12 april 2020 10:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, tot nu toe sta ik vooral verbaasd te kijken dat je binnen 30 seconden een pan water aan de kook hebt![]()
Hoe het precies werkt weet ik niet, maar het heeft in elk geval meer vermogen dan een gasfornuis of keramische kookplaat. Toen ik het gisteren met een klein laagje water probeerde, verdampte dat water binnen een paar secondenquote:
En wat heb je er nu op gemaakt?quote:Op zondag 12 april 2020 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe het precies werkt weet ik niet, maar het heeft in elk geval meer vermogen dan een gasfornuis of keramische kookplaat. Toen ik het gisteren met een klein laagje water probeerde, verdampte dat water binnen een paar seconden
quote:Op zondag 12 april 2020 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, die was bedoeld voor @:karzai
Ik wilde gisteren een ei bakken, maar mijn koekepan doet het niet op inductie.quote:
Komt ie nu mee.quote:Op zondag 12 april 2020 10:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wilde gisteren een ei bakken, maar mijn koekepan doet het niet op inductie.Ik denk omdat er ribbels onder zitten waardoor hij niet goed contact maakt met de plaat. Dus ik moet een nieuwe kopen.
Dus voorlopig eet je alleen gekookte eitjes?quote:Op zondag 12 april 2020 10:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wilde gisteren een ei bakken, maar mijn koekepan doet het niet op inductie.Ik denk omdat er ribbels onder zitten waardoor hij niet goed contact maakt met de plaat. Dus ik moet een nieuwe kopen.
Nee ben niet echt een snoepert ook. Heb ook nooit snoep in huis.quote:Op zondag 12 april 2020 10:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je geen paaseitjes in huis? Ik hoor jou eigenlijk nooit over chocola
quote:
Dat is wel beter voor de lijnquote:Op zondag 12 april 2020 10:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ben niet echt een snoepert ook. Heb ook nooit snoep in huis.
al draai ik wel door dan van vloeibare chocolade
jaquote:Op zondag 12 april 2020 10:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is wel beter voor de lijn
O, van zo’n chocoladefontein?
Chocomel dus?quote:Op zondag 12 april 2020 10:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ben niet echt een snoepert ook. Heb ook nooit snoep in huis.
al draai ik wel door dan van vloeibare chocolade
O ja, die hadden ze bij de plaatselijke all you can eat-Japanner (gerund door Chinezen) in mijn bible belt-dorpjequote:
Wat is dat dan? Prei, citroen, kattenvoer, autoband, zilvernitraat, bloedsinaasappel, kameel, triplex?quote:
Kan niet kiezen, teveel optiesquote:Op zondag 12 april 2020 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is dat dan? Prei, citroen, kattenvoer, autoband, zilvernitraat, bloedsinaasappel, kameel, triplex?
Ik had gisteren in Haamstede een milkshake die ze gewoon nog echt maakte, dus gewoon 3 bolletjes ijs in een beker, melk erbij en in de mixerquote:Op zondag 12 april 2020 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
In Dordrecht zit een Chinees met een slagroommachine bij het dessertbuffet
Niet eens oploskoffie als noodvoorraad?quote:Op zondag 12 april 2020 10:28 schreef UitStraling het volgende:
Aaaaarghhh koffie is op en geen enkel koffietentje is open, stommeling dat ik ben.
nice.. ik slapa niet zo lekker de laatste dagen.quote:Op zondag 12 april 2020 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik was er om half tien uit. Heb in een soort coma gelegen vannacht.
Klinkt goed! Ben je op vakantie?quote:Op zondag 12 april 2020 10:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had gisteren in Haamstede een milkshake die ze gewoon nog echt maakte, dus gewoon 3 bolletjes ijs in een beker, melk erbij en in de mixer
Erg vreemde combinatie, doe mij een babi pangang met verse slagroom dan maar.quote:Op zondag 12 april 2020 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
In Dordrecht zit een Chinees met een slagroommachine bij het dessertbuffet
Je mist de golven die je in slaap wiegenquote:Op zondag 12 april 2020 10:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nice.. ik slapa niet zo lekker de laatste dagen.
ws beetje teveel slaap
Dat vind ik echt te smerig voor woorden.quote:Op zondag 12 april 2020 10:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet eens oploskoffie als noodvoorraad?
Nee, nee, eerst babi pangang en dan ijs met slagroom en chocolade saus.quote:Op zondag 12 april 2020 10:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Erg vreemde combinatie, doe mij een babi pangang met verse slagroom dan maar.
ik slaap aan boord wel beter jaquote:Op zondag 12 april 2020 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je mist de golven die je in slaap wiegen
Nee bij mijn ouders op bezoek, die had ik ook al 1,5e maand niet meer gezien. Maar daarvoor eventjes naar het strand geweest, was stil daarquote:Op zondag 12 april 2020 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt goed! Ben je op vakantie?
Net zoals bij Baskin en Robbins. Je aderen slibben meteen dicht.quote:Op zondag 12 april 2020 10:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had gisteren in Haamstede een milkshake die ze gewoon nog echt maakte, dus gewoon 3 bolletjes ijs in een beker, melk erbij en in de mixer
Hm, de Nescafé Gold Crema is best te doen hoorquote:Op zondag 12 april 2020 10:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat vind ik echt te smerig voor woorden.
Chinezen zijn toch allemaal lactose intolerant?quote:Op zondag 12 april 2020 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, nee, eerst babi pangang en dan ijs met slagroom en chocolade saus.
Nou hier ging niet nog een kuub suiker bijquote:Op zondag 12 april 2020 10:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net zoals bij Baskin en Robbins. Je aderen slibben meteen dicht.
Misschien toch maar eens een pot halen dan, dit is ook niet te doen, hel.quote:Op zondag 12 april 2020 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm, de Nescafé Gold Crema is best te doen hoor
Durf ik niet meer te zeggen. Maar geloof je direct.quote:Op zondag 12 april 2020 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, die hadden ze bij de plaatselijke all you can eat-Japanner (gerund door Chinezen) in mijn bible belt-dorpje
Ja toch, @:tamieke?
Lekker. Haamstede is wel een leuk plaatsje, toch?quote:Op zondag 12 april 2020 10:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee bij mijn ouders op bezoek, die had ik ook al 1,5e maand niet meer gezien. Maar daarvoor eventjes naar het strand geweest, was stil daar
Veel Aziaten welquote:Op zondag 12 april 2020 10:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Chinezen zijn toch allemaal lactose intolerant?
Ja, wel enorm toeristisch, vooral ook veel Duitsers normaal, maar nu dus nietquote:Op zondag 12 april 2020 10:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker. Haamstede is wel een leuk plaatsje, toch?
Volgens mij heb jij heel de avond onder dat ding gelegenquote:Op zondag 12 april 2020 10:35 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Durf ik niet meer te zeggen. Maar geloof je direct.
Hier bij de wok hebben ze ook een fontein en slagroommachine, dus of dat zo bijzonder is...
Oeh, een strandwandeling op een druilerige herfstdagquote:Op zondag 12 april 2020 10:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, wel enorm toeristisch, vooral ook veel Duitsers normaal, maar nu dus niet. Op het strand was het echt belachelijk rustig, zelfs op een druilerige herfstdag is het daar normaal nog drukker.
Verder heeft die de hele week op de plee gezeten?quote:Op zondag 12 april 2020 10:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Veel Aziaten welHoewel een Thaise vriend die claimde lactose-intorant te zijn wel een heel pak chocoladevla naar binnen heeft geslobberd toen hij bij mij logeerde
Toeristenstadje. Wat campings eromheen. Kan in de zomer vrij druk zijn.quote:Op zondag 12 april 2020 10:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker. Haamstede is wel een leuk plaatsje, toch?
Neequote:Op zondag 12 april 2020 10:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verder heeft die de hele week op de plee gezeten?
Zo in een korte broek in de warme lentezon vind ik toch wel lekkerder hoorquote:Op zondag 12 april 2020 10:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oeh, een strandwandeling op een druilerige herfstdag
Ik kijk altijd met enig wantrouwen naar de lentezon. De opmaat naar de zomerquote:Op zondag 12 april 2020 10:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo in een korte broek in de warme lentezon vind ik toch wel lekkerder hoor
Ik heb volgens mij amper van de toetjes gehad daar. Dus ik betwijfel hetquote:Op zondag 12 april 2020 10:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij heel de avond onder dat ding gelegen
quote:Op zondag 12 april 2020 10:53 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij amper van de toetjes gehad daar. Dus ik betwijfel het
Beetje het effect als tien kilo rosbief uit een vliegtuig naar beneden gooien boven een Zoele dorpje in Afrika dus.quote:Op zondag 12 april 2020 10:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
NeeEcht, die jongen is 1.65 en graatmager, maar die heeft me een week lang arm gevreten
Ja, hij zei van tevoren dat hij niet veel eet. Maar hij ging naar huis als een anaconda die een jong hert had verslondenquote:Op zondag 12 april 2020 10:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje het effect als tien kilo rosbief uit een vliegtuig naar beneden gooien boven een Zoele dorpje in Afrika dus.
Creatieve oplossingenquote:Op zondag 12 april 2020 10:56 schreef UitStraling het volgende:
Dan pak ik dadelijk maar Irish coffee zonder koffie.
quote:Op zondag 12 april 2020 10:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, hij zei van tevoren dat hij niet veel eet. Maar hij ging naar huis als een anaconda die een jong hert had verslonden
Heb je ook echt Hollands voor hem gekookt?quote:Op zondag 12 april 2020 10:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, hij zei van tevoren dat hij niet veel eet. Maar hij ging naar huis als een anaconda die een jong hert had verslonden
quote:Op zondag 12 april 2020 10:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een keer bami gemaakt. Dat vond hij nog lekker ook. Maar boerenkool met rookworst wilde ik hem niet aandoenquote:Op zondag 12 april 2020 10:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je ook echt Hollands voor hem gekookt?
veel Aziaten zijn 'allergisch' voor dingen die ze niet kennen.quote:Op zondag 12 april 2020 10:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Veel Aziaten welHoewel een Thaise vriend die claimde lactose-intorant te zijn wel een heel pak chocoladevla naar binnen heeft geslobberd toen hij bij mij logeerde
Ik heb in Hongarije een alcoholallergie bedacht om onder de sterke drank uit te komenquote:Op zondag 12 april 2020 11:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
veel Aziaten zijn 'allergisch' voor dingen die ze niet kennen.
Ik zou dat juist wel doen, verse haring met dropjes en citroenijs of zo en dan zeggen ja dit eten we iedere vrijdag hier, je past je maar aanquote:Op zondag 12 april 2020 11:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een keer bami gemaakt. Dat vond hij nog lekker ook. Maar boerenkool met rookworst wilde ik hem niet aandoen
bal? nee dat is geen profiteur.. is ze veel te onzeker voorquote:Op zondag 12 april 2020 11:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo zou jij ook naar huis gaan na een week logeren?
ja al je keukenkastjes leegquote:Op zondag 12 april 2020 11:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo zou jij ook naar huis gaan na een week logeren?
gefeliciteerd.quote:Op zondag 12 april 2020 11:02 schreef FranticDJ het volgende:
zo maar eens de verjaardag van m'n pa vieren
m'n ouders komen zo hierheen met tuinset en brunch gebeuren.. en dan vanmiddag de bbq opbouwen en vanavond crayfish boil
quote:Op zondag 12 april 2020 11:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou dat juist wel doen, verse haring met dropjes en citroenijs of zo en dan zeggen ja dit eten we iedere vrijdag hier, je past je maar aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 april 2020 11:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bal? nee dat is geen profiteur.. is ze veel te onzeker voor
tnx.quote:Op zondag 12 april 2020 11:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gefeliciteerd.
is het de eerste rit van de bbq?
En voor zover ik kan beoordelen zit het best goed met haar normen en waardenquote:Op zondag 12 april 2020 11:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Oooohjaquote:Op zondag 12 april 2020 11:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Maar dan moet je het zelf ook eten.
pciesquote:Op zondag 12 april 2020 11:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En voor zover ik kan beoordelen zit het best goed met haar normen en waarden
Die eet normaal al voor een heel gezin, moet je nagaan hoe dat is als ze het niet zelf hoeft klaar te maken.quote:Op zondag 12 april 2020 11:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gezinnnen ete gewoon te weinigquote:Op zondag 12 april 2020 11:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die eet normaal al voor een heel gezin, moet je nagaan hoe dat is als ze het niet zelf hoeft klaar te maken.
gatverdammequote:Op zondag 12 april 2020 11:06 schreef FranticDJ het volgende:
ik had een klasgenoot van een van onze Caribische gemeenten.
At geen varken vanwege religie en beweerde lactose intolerant te zijn.
True story:
wij op cursus naar Terschelling, besmeert ie z'n boterham met aardbeienyoghurt en doet daar 2 plakken ham op. En dat was elke dag z'n ontbijt.
Aardbeienyoghurt en ham op een boterham, die had nog wel grotere issues gok ikquote:Op zondag 12 april 2020 11:06 schreef FranticDJ het volgende:
True story:
wij op cursus naar Terschelling, besmeert ie z'n boterham met aardbeienyoghurt en doet daar 2 plakken ham op. En dat was elke dag z'n ontbijt.
quote:Op zondag 12 april 2020 11:06 schreef FranticDJ het volgende:
True story:
door naar de theequote:Op zondag 12 april 2020 10:28 schreef UitStraling het volgende:
Aaaaarghhh koffie is op en geen enkel koffietentje is open, stommeling dat ik ben.
naast dat 't een rasta Badr was.. kon ie heel goed leren, maar totaal niet in een groep samenwerken. en hij kon dingen goed van buiten leren. maar toepassen ho maar. en t was een typisch 'relaaaaaax' figuur. dus ook niet vooruit te branden als er wat moest gebeuren.quote:Op zondag 12 april 2020 11:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Aardbeienyoghurt en ham op een boterham, die had nog wel grotere issues gok ik
Ik heb iemand gekend die nogal snel last had van zeeziekte. Kwam hij in zijn laatste studiejaar pas achter.quote:Op zondag 12 april 2020 11:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
naast dat 't een rasta Badr was.. kon ie heel goed leren, maar totaal niet in een groep samenwerken. en hij kon dingen goed van buiten leren. maar toepassen ho maar. en t was een typisch 'relaaaaaax' figuur. dus ook niet vooruit te branden als er wat moest gebeuren.
hij heeft het ook niet gered op zee
Tja, zelfs op de pakjesboot vaart tegenwoordig een blanke bemanning. Discriminatie!quote:Op zondag 12 april 2020 11:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
naast dat 't een rasta Badr was.. kon ie heel goed leren, maar totaal niet in een groep samenwerken. en hij kon dingen goed van buiten leren. maar toepassen ho maar. en t was een typisch 'relaaaaaax' figuur. dus ook niet vooruit te branden als er wat moest gebeuren.
hij heeft het ook niet gered op zee
Dat was de oude opbouw van opleidingenquote:Op zondag 12 april 2020 11:11 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Ik heb iemand gekend die nogal snel last had van zeeziekte. Kwam hij in zijn laatste studiejaar pas achter.
Daar kom je toch wel overheen na een paar dagen flink kotsen?quote:Op zondag 12 april 2020 11:11 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Ik heb iemand gekend die nogal snel last had van zeeziekte. Kwam hij in zijn laatste studiejaar pas achter.
ja, we slaan een beetje door met zn allenquote:Op zondag 12 april 2020 11:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tja, zelfs op de pakjesboot vaart tegenwoordig een blanke bemanning. Discriminatie!
Ik dacht dat je erachter gekomen was dat je ergens een klein budaatje verwekt hadquote:Op zondag 12 april 2020 11:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een kleintje.
Koelkast heb ik het over he
In de stal bezig geweest?quote:Op zondag 12 april 2020 11:06 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben al strontverkleurd na gisteren,
Geen idee. Ik ben in mijn leven maar twee keer kortstondig zeeziek geweest. Goed eten en rusten is de truuk. En absoluut geen alcohol.quote:Op zondag 12 april 2020 11:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar kom je toch wel overheen na een paar dagen flink kotsen?
quote:Op zondag 12 april 2020 11:14 schreef crv het volgende:
[..]
Ik dacht dat je erachter gekomen was dat je ergens een klein budaatje verwekt had
Niet iedereen..quote:Op zondag 12 april 2020 11:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar kom je toch wel overheen na een paar dagen flink kotsen?
Ik had het een paar maanden geleden toen ik terugkwam uit Newcastle met windkracht 10. Dat ging goed zolang ik plat bleef liggen.quote:Op zondag 12 april 2020 11:16 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben in mijn leven maar twee keer kortstondig zeeziek geweest. Goed eten en rusten is de truuk. En absoluut geen alcohol.
Pandapuntenquote:Op zondag 12 april 2020 11:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik moet er niet aan denken. En aangezien mijn voorraad pandapunten weer aardig oploopt, lijkt me dat ook sterk
kan je nagaan.. die schuiten waar jij met mee vaart hebben nog anti slinger systemenquote:Op zondag 12 april 2020 11:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had het een paar maanden geleden toen ik terugkwam uit Newcastle met windkracht 10. Dat ging goed zolang ik plat bleef liggen.
Jan Steen was wel een schommelbak, maar Flintstone en Artemis liggen als een huis. Dynamisch ballastsysteem.quote:Op zondag 12 april 2020 11:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kan je nagaan.. die schuiten waar jij met mee vaart hebben nog anti slinger systemen
die dingen van Nick zeer waarschijnlijk ook.
Apparaten waar ik op zit : wat kost dat wel nait jaaa
De Pride of Hull had dat overduidelijk. Maar bij de Kings Seaways had ik daar zo mijn twijfels bij. Dat ding ging flink tekeerquote:Op zondag 12 april 2020 11:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kan je nagaan.. die schuiten waar jij met mee vaart hebben nog anti slinger systemen
die dingen van Nick zeer waarschijnlijk ook.
Apparaten waar ik op zit : wat kost dat wel nait jaaa
Die nieuwe? Die heeft dat zeker..quote:Op zondag 12 april 2020 11:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De Pride of Hull had dat overduidelijk. Maar bij de Kings Seaways had ik daar zo mijn twijfels bij. Dat ding ging flink tekeer
Uit 1986.quote:
Gisteren gedaan. Ben niet besprongenquote:Op zondag 12 april 2020 11:32 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Gewoon even rondkijken in je nieuwe woonplaats.
Mooi mooiquote:
Geen Dordtse deernes achter je aan rennendquote:Op zondag 12 april 2020 11:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gisteren gedaan. Ben niet besprongen
Goed teken, dan nemen ze de anderhalvemeter serieus.quote:Op zondag 12 april 2020 11:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gisteren gedaan. Ben niet besprongen
Was mis met de Hollandia Seawaysquote:Op zondag 12 april 2020 11:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Uit 1986.
De Pride of Hull had het zeker. Werd ook gezegd voor vertrek dat de stabilizers ingezet zouden worden
Heb ik toch allang gedaan joh.quote:Op zondag 12 april 2020 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
"Boek geen zomervakantie".
Zo zo. Zelf bedacht?
Lekkah!quote:Op zondag 12 april 2020 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
https://www.plus.nl/recep(...)-mozzarella-r-pm0458
wel af en toe bespringenquote:Op zondag 12 april 2020 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:
hehe 3 Tillandsia's gekocht. Meer kamerplanten is meer beter![]()
Ze zijn ongeveer zo groot als een knikker en leven van de lucht
quote:Op zondag 12 april 2020 11:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
elke maand of week dat je niet neukt krijg je 1 punt. een pandpunt.
Ik ook, maar mijn vertrouwen dat het iets wordt is tot het nulpunt gedaald intussenquote:
Bammetje kaas?quote:
Kun je ze ook inwisselen bij een bordeel dan of zo?quote:
Dat word in deze tijd sowieso lastig.quote:Op zondag 12 april 2020 12:25 schreef crv het volgende:
[..]
Kun je ze ook inwisselen bij een bordeel dan of zo?
Kan ie mooi doorsparenquote:Op zondag 12 april 2020 12:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat word in deze tijd sowieso lastig.
hmm ziet er goed uitquote:Op zondag 12 april 2020 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
https://www.plus.nl/recep(...)-mozzarella-r-pm0458
*Stiefmonsterquote:Op zondag 12 april 2020 12:29 schreef bitterbal het volgende:
stiefmoeder boos dat ze gisteren niet ook op de bbq was...
![]()
![]()
![]()
![]()
niemand belt mij of nodigt mij uit .... ja bel jij dan mensen, nee doe ik ook niet
ja had em gezien.quote:Op zondag 12 april 2020 12:57 schreef FranticDJ het volgende:
@:bitterbal https://www.ibood.com/ext(...)lesmo-loungeset.html
Lesbo loungeset.quote:Op zondag 12 april 2020 12:57 schreef FranticDJ het volgende:
@:bitterbal https://www.ibood.com/ext(...)lesmo-loungeset.html
quote:Op zondag 12 april 2020 12:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja had em gezien.
maar heb inmiddels 6 opties geloof ik
ftfyquote:Op zondag 12 april 2020 13:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik maak het mezelf is allemaal maar lastig
Die vind ik mooi!quote:Op zondag 12 april 2020 12:59 schreef bitterbal het volgende:
met de nieuwste kanshebber
[ afbeelding ]
ja ik ook.quote:
Lol duur grapje, zou zelf nooit zoveel geld aan zoiets uitgeven. Maar als je het kan missen why not.quote:Op zondag 12 april 2020 13:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik ook.
Wel de duurtste uit de kanshebbers
https://www.karwei.nl/assortiment/loungeset-ruby/p/B128732
De kussenstof heb ik gegoogled en die is legit
Lol nou dat kan ook nog wel even duren, wat had je dan verwacht?quote:Op zondag 12 april 2020 13:08 schreef bitterbal het volgende:
liesje er gebeurd trouwens niks met mijn hema zaadzakjesHoe lang moet dit duren? :p
quote:Op zondag 12 april 2020 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
WTFhttps://nos.nl/artikel/23(...)-brandmeldingen.html
Welke achterlijke debiel verzint zoiets dan?![]()
okequote:Op zondag 12 april 2020 13:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol nou dat kan ook nog wel even duren, wat had je dan verwacht?
Geen idee hoe lang precies maar zou zeker rekening houden met 2 weken.
nopes.quote:Op zondag 12 april 2020 13:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Speakin of which bal, heb je het geld van je vakantie al terug? Ik krijg het in de loop van komende week. Als het goed is..
waarom denk je dat?quote:Op zondag 12 april 2020 13:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nu wel, na 3 maand in weer en wind is het niks meer.
Cameraatje op zetten en dan een timelapse makenquote:
quote:Op zondag 12 april 2020 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Cameraatje op zetten en dan een timelapse makenHeb ik ook ooit gedaan
![]()
heb gemaild over die salontafel.. als er niks concreets uitkomt mogen ze 't geld ook terug boeken.. 400 euroquote:Op zondag 12 april 2020 13:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Speakin of which bal, heb je het geld van je vakantie al terug? Ik krijg het in de loop van komende week. Als het goed is..
Ik moet het ook eerst nog zien hoorquote:Op zondag 12 april 2020 13:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nopes.
mooi dat je het zo snel krijgt.
ik hou er wel rekening mee dat ik het niet meer terug krijg ;p
quote:Op zondag 12 april 2020 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Tadaa![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beetje smaakloos. En machtig. Komt misschien ook door wat aanpassingen aan het recept.
Ik denk dat ze bedoelt welke aanpassingen je hebt gedaan in het recept.quote:Op zondag 12 april 2020 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
niks. Het is zo wel even genoeg. Even laten zakken, dan appel en rauwe worteltjesIs het lijf wel even aan toe
Die laatste foto is net het cholesterolmonster.quote:Op zondag 12 april 2020 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Tadaa![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beetje smaakloos. En machtig. Komt misschien ook door wat aanpassingen aan het recept.
Oh ik had geen supercroissants maar gewonen. Dus eigenlijk zijn deze gemaakt van deeg voor 2 croissants per stuk. En ik heb geraspte Emmenthaler gebruikt ipv mozzarella. En ik heb er niet ook nog ei overheen gestreken.quote:Op zondag 12 april 2020 13:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelt welke aanpassingen je hebt gedaan in het recept.
vind mozzarella vaak nog smakelozer dan emmentaler hoorquote:Op zondag 12 april 2020 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik had geen supercroissants maar gewonen. Dus eigenlijk zijn deze gemaakt van deeg voor 2 croissants per stuk. En ik heb geraspte Emmenthaler gebruikt ipv mozzarella. En ik heb er niet ook nog ei overheen gestreken.
quote:Op zondag 12 april 2020 13:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelt welke aanpassingen je hebt gedaan in het recept.
Ja heb ook weinig met mozzarella, gebruik in combinatie met pesto (en tomaat) het liefste geitenkaasquote:Op zondag 12 april 2020 13:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vind mozzarella vaak nog smakelozer dan emmentaler hoor
Het is zelfs ziek warm op de fiets!quote:
ja daarom had ik dat ook vervangen. Maar Emmenthaler zit eigenlijk ook niet veel smaak aanquote:Op zondag 12 april 2020 13:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vind mozzarella vaak nog smakelozer dan emmentaler hoor
Voor april vind ik dit ook wel heftigquote:Op zondag 12 april 2020 13:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is zelfs ziek warm op de fiets!
Ik vind vooral het verschil tussen 's ochtends en overdag heftig.quote:Op zondag 12 april 2020 13:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor april vind ik dit ook wel heftig
Je kan ook even naar beneden lopen, is toch weer een stap of 30 extra?quote:Op zondag 12 april 2020 13:49 schreef Dr_Flash het volgende:
oh ja ik moet ook nog ff met de gieter het balkon op
ja maar dat is onzinquote:Op zondag 12 april 2020 13:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je kan ook even naar beneden lopen, is toch weer een stap of 30 extra?
Naja je wilt meer bewegen of je wilt het niet natuurlijk.quote:Op zondag 12 april 2020 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar dat is onzinIk ga wel een beetje een ommetje door de wijk vanmiddag of zo. ALs ik zin heb.
quote:
stoot je hoofd niet :pquote:Op zondag 12 april 2020 14:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
Ik ben aan het headbangen. Daar krijg je het niet koud van![]()
![]()
Die kan wel tegen een stootje. Maar ik ben voorzichtigquote:
quote:
ja maar dat is maar 2 dagen gelukkig. Daarna gaat het weer de goede kant opquote:Op zondag 12 april 2020 15:18 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]![]()
lekker weer inderdaad, morgen en dinsdag weer wat kouder 10 graden
nou ja nog niet echt warm natuurlijkquote:Op zondag 12 april 2020 15:19 schreef Karzai het volgende:
Dan moet ik toch hard aan het werk![]()
Maar donderdag weer warm toch?
tis ook nog geen zomer officieelquote:Op zondag 12 april 2020 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou ja nog niet echt warm natuurlijkhttps://www.buienradar.nl/weer/steenenkamer/nl/2746789/14daagse
scharnier heten diequote:Op zondag 12 april 2020 15:25 schreef bitterbal het volgende:
hij komt volgende week kijken of hij het kan maken, die draai dingetjes waar die deur aan draait zijn er afgevallen
pic?quote:Op zondag 12 april 2020 15:25 schreef bitterbal het volgende:
hij komt volgende week kijken of hij het kan maken, die draai dingetjes waar die deur aan draait zijn er afgevallen
Die is erg leuk.quote:Op zondag 12 april 2020 14:45 schreef bitterbal het volgende:
ook leuk
https://lanterfant.eu/product/sanderine-hoekset/
alleen de naam al
nou ja, eerlijk. Ze zien er niet echt eetbaar uit toch?quote:Op zondag 12 april 2020 15:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vermoord wel onze bejaarden dat schattige beestje van je.
Nee. Lijken me wel erg taaiquote:Op zondag 12 april 2020 15:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja, eerlijk. Ze zien er niet echt eetbaar uit toch?
Niet echt nee maar ik ben dan ook geen Chineesquote:Op zondag 12 april 2020 15:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja, eerlijk. Ze zien er niet echt eetbaar uit toch?
Ik las dus aaienquote:Op zondag 12 april 2020 15:54 schreef Bos81 het volgende:
Zo meteen alvast gehaktballetjes draaien voor vanavond.
Een Chinees doet veel meer met vleesquote:Op zondag 12 april 2020 15:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet echt nee maar ik ben dan ook geen Chinees
In feite ga ik ze ook " aaien" als ze in de pan liggen en ik ze langzaam omdraai tijdens het bakken.. (wel met hulpmiddellen, niet met mijn handen, uiteraard..quote:
nee,ik vind dit een belediging voor de Lilliputters, maar dat zal wel aan mij liggen..quote:
Nee ligt niet aan jou ;Pquote:Op zondag 12 april 2020 15:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
nee,ik vind dit een belediging voor de Lilliputters, maar dat zal wel aan mij liggen..
quote:Op zondag 12 april 2020 15:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
nee,ik vind dit een belediging voor de Lilliputters, maar dat zal wel aan mij liggen..
Dit lijken me echte mensen, geen robots, dus neequote:
quote:Op zondag 12 april 2020 15:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dit lijken me echte mensen, geen robots, dus nee
Waarom twijfel je?quote:Op zondag 12 april 2020 16:04 schreef mschol het volgende:
ik twijfel of ik nog even naar buiten zal gaan
oof gewoon lego doos opentrek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |