abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192578758
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 10:52 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nee dat zit er inderdaad in dat er een algehele laksheid was onder de bevolking om dit soort privacy schendingen toe te staan.
het heeft niet zozeer te maken met laksheid maar het de lappen teksten aan voorwaarden die je dan moet lezen alvorens een app te gebruiken. Daarnaast zijn die ook zo geschreven dat een gewone burger deze niet snapt.
Als je dan ervoor kiest om voor de zekerheid er niet mee akkoord te gaan dan wordt je ernstig belemmerd in het gebruik van internetdiensten en apps, wat men ook niet wil.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zondag 12 april 2020 @ 10:56:55 #252
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_192578762
quote:
7s.gif Op zondag 12 april 2020 10:53 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Misschien wat duurder totdat er een vaccin is, als dat betekent dat maatschappijen wel de lucht in mogen met minder passengiers in het vliegtuig bv.

Maar zodra er een vaccin is, of zodra de rust een beetje terugkeert gaat het gewoon weer als vanouds hoor, ik snap die drang van mensen niet om er vanuit te gaan dat er een grote Walking Dead apocolypse komt of zo. Wereld wordt echt niet radicaal anders hoor. Vast wel wat aanpassingen (denk ook aan 9/11), maar sommigen hier zijn wel erg goed in overdrijven imo.
Ik denk dat dit akkefietje wel wat meer gevolgen en nasleep gaat opleveren als 9/11.. En ik denk dat echt helemaal niemand nu ook maar 'ballpark' kan voorspellen hoe en wat..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 12 april 2020 @ 10:57:21 #253
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_192578770
quote:
7s.gif Op zondag 12 april 2020 10:53 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Misschien wat duurder totdat er een vaccin is, als dat betekent dat maatschappijen wel de lucht in mogen met minder passengiers in het vliegtuig bv.

Maar zodra er een vaccin is, of zodra de rust een beetje terugkeert gaat het gewoon weer als vanouds hoor, ik snap die drang van mensen niet om er vanuit te gaan dat er een grote Walking Dead apocolypse komt of zo. Wereld wordt echt niet radicaal anders hoor. Vast wel wat aanpassingen (denk ook aan 9/11), maar sommigen hier zijn wel erg goed in overdrijven imo.
volgens de experts is dit virus een blijvertje, net zoals het griepvirus, dus een goed vaccin is onze enige hoop.
verder moet je geld hebben om te vliegen en daar weer werk voor, de werkeloosheid loopt erg snel op.
pi_192578775
KLM is al bijna failliet, die gaan straks voor de kostprijs vliegen. Net als die mensen die nu allemaal wel gewoon salaris krijgen terwijl werkgever aan de NOW zit. Dat geld gaat op termijn gespendeerd worden.

Als mensen niet op vakantie kunnen dit jaar, kopen ze wel een nieuwe auto.
.
pi_192578784
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2020 10:57 schreef Fer het volgende:
Als mensen niet op vakantie kunnen dit jaar, kopen ze wel een nieuwe auto.
dan je wel op een hele dure vakantie, of heb je veel kiinderen?
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zondag 12 april 2020 @ 10:58:50 #256
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_192578788
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 10:55 schreef Arkai het volgende:

[..]

Dit denk ik ook. Uiteindelijk slikken we dat als zoete koek. Tegenwoordig sta je je hele browsergeschiedenis ook beschikbaar voor websites om in te zien en te analyseren d.m.v. cookies maar dat vinden we allemaal prima. Privacy wordt steeds minder vanzelfsprekend.
Heb je stiekem al lang niet meer als je first world leeft natuurlijk.. Google weet bijna nog meer over jou als jijzelf, en verpatst die info gewoon aan de hoogste bieder.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_192578797
quote:
7s.gif Op zondag 12 april 2020 10:56 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik denk dat dit akkefietje wel wat meer gevolgen en nasleep gaat opleveren als 9/11.. En ik denk dat echt helemaal niemand nu ook maar 'ballpark' kan voorspellen hoe en wat..
toch viel de economische crisis na 9/11 ook wel weer mee.
Het zou mij niks verbazen als we zometeen weer verticaal omhoog gaan met groei.
  zondag 12 april 2020 @ 10:59:45 #258
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_192578799
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 10:56 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Joh, zelfs na oorlogen krabbelen landen weer overeind. Beetje veerkracht en wat minder zwartkijken.
de mensen die na de oorlog hebben opgebouwd waren van een andere mentaliteit, dan deze patat generatie. maar we moeten het maar afwachten
maart 2020 +18mnd vaccin=Nov 2021 op zijn vroegst.
pi_192578803
quote:
7s.gif Op zondag 12 april 2020 10:56 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik beweer ook nergens dat mijn mening een waarheid is of zo; ik zeg alleen maar wat ik denk. Wat ik al zei; er zullen echt wel gevolgen zijn, maar sommigen doen het lijken dat de hele wereld radicaal gaat veranderen (ook als er een vaccin is) en daar ben ik het enkel niet mee eens.
pi_192578804
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2020 10:20 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Jawel.
Wat is een realistisch prettig alternatief?
IC op 1000 mikken en zoveel mogelijk de economie loslaten, met rationeel gedrag ala 1,5 meter.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192578820
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 11:00 schreef ludovico het volgende:

[..]

IC op 1000 mikken en zoveel mogelijk de economie loslaten, met rationeel gedrag ala 1,5 meter.
dat lijkt me niet realistisch aangezien we er nu al boven zitten en de economie nog niet los is.
pi_192578825
quote:
7s.gif Op zondag 12 april 2020 10:58 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Heb je stiekem al lang niet meer als je first world leeft natuurlijk.. Google weet bijna nog meer over jou als jijzelf, en verpatst die info gewoon aan de hoogste bieder.
Klopt, overigens zijn er wel browsers die dit zoveel mogelijk tegengaan en kun je de schade zoveel mogelijk beperken door niet in te loggen op Google maar dan beperk je jezelf ook enorm in de gemakken die het internet te bieden heeft.
One man's trash, another man's treasure.
pi_192578827
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 10:59 schreef THEFXR het volgende:

[..]

de mensen die na de oorlog hebben opgebouwd waren van een andere mentaliteit, dan deze patat generatie. maar we moeten het maar afwachten
Als de instelling is zoals jij die hier vertegenwoordigt wordt het inderdaad helemaal niks.

De rest zet de schouders er wel weer onder.
pi_192578831
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 10:57 schreef THEFXR het volgende:

[..]

volgens de experts is dit virus een blijvertje, net zoals het griepvirus, dus een goed vaccin is onze enige hoop.
verder moet je geld hebben om te vliegen en daar weer werk voor, de werkeloosheid loopt erg snel op.
Des te meer reden om meer aandacht te schenken aan de economie.
  zondag 12 april 2020 @ 11:01:57 #265
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_192578834
quote:

[..]

Aan jou hebben we in ieder geval niets met je gezeik hele tijd. Iets met beste stuurlui staan aan wal. Daar kan je maar ook beter blijven staan.
pi_192578838
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 11:01 schreef Arkai het volgende:

[..]

Klopt, overigens zijn er wel browsers die dit zoveel mogelijk tegengaan en kun je de schade zoveel mogelijk beperken door niet in te loggen op Google maar dan beperk je jezelf ook enorm in de gemakken die het internet te bieden heeft.
Ik geef liever data aan google die er mee adverteert dan dat ik mijn data geef aan een instantie met geweldmonopolie en een wetgever is.
pi_192578849
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2020 10:30 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Bezoeken van kroegen, festivals, concerten. Hoe gaat dat dan weer gebeuren in het corona tijdperk?

Ik ga er vanuit dat mensen net zoals griep of een verkoudheid, vaker het virus kunnen krijgen.
Dat zijn geen risicogroepen dus who cares. Als de IC het aan kan dan moet dat kunnen.
En voor hoeveel % wordt die nou bezet door overwegend 30-?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 12 april 2020 @ 11:04:01 #268
62913 Blik
The one and Only!
pi_192578857
quote:

[..]

Spreek vooral voor jezelf...
  zondag 12 april 2020 @ 11:04:45 #269
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_192578870
quote:
7s.gif Op zondag 12 april 2020 11:00 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik beweer ook nergens dat mijn mening een waarheid is of zo; ik zeg alleen maar wat ik denk. Wat ik al zei; er zullen echt wel gevolgen zijn, maar sommigen doen het lijken dat de hele wereld radicaal gaat veranderen (ook als er een vaccin is) en daar ben ik het enkel niet mee eens.
ik denk dat, omdat Rutte dat op indirecte wijze zei en zijn lichaamstaal stond ongeveer op onweer.
beetje read between the lines methode.
pi_192578874
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 11:02 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Ik geef liever data aan google die er mee adverteert dan dat ik mijn data geef aan een instantie met geweldmonopolie en een wetgever is.
Uiteindelijk zijn die diensten in elkaar verweven. Daarnaast, als jij tracking cookies accepteert, koopt iemand die gegevens gewoon van Google op. Daar ben je zelf bij.

Het is bizar om te zien hoeveel websites voor normale functionaliteit eisen dat je tracking cookies accepteert. Dat vinden we allemaal schijnbaar heel normaal.
One man's trash, another man's treasure.
pi_192578876
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 11:03 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat zijn geen risicogroepen dus who cares. Als de IC het aan kan dan moet dat kunnen.
En voor hoeveel % wordt die nou bezet door overwegend 30-?
ik geloof dat er werd gezegd op tv dat 50% op IC onder de 55 is.... hoeveel onder de 30 is mij niet bekend, maar tot 55 is ook al jong.
Daarnaast zijn er nu ongeveer 1450 IC bedden in gebruik door corona. Om op 1000 IC bedden in totaal te komen moet van 1450 naar 500 worden gegaan.
  zondag 12 april 2020 @ 11:06:36 #272
194695 franklop
Fran knock
pi_192578893
Zag Trump nu net op nld1 in een tijdlijn over afgelopen maanden. Dat iemand die man nog serieus neemt zeg :')
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 12 april 2020 @ 11:06:39 #273
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_192578895
quote:
7s.gif Op zondag 12 april 2020 11:01 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Des te meer reden om meer aandacht te schenken aan de economie.
op landelijk niveau gaat het niks uithalen, als de wereld ongeveer instort, dus je zal op wereld niveau moeten handhaven
pi_192578897
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 11:05 schreef Arkai het volgende:

[..]

Uiteindelijk zijn die diensten in elkaar verweven. Daarnaast, als jij tracking cookies accepteert, koopt iemand die gegevens gewoon van Google op. Daar ben je zelf bij.

Het is bizar om te zien hoeveel websites voor normale functionaliteit eisen dat je tracking cookies accepteert. Dat vinden we allemaal schijnbaar heel normaal.
sommige eigenaren van websites hebben het ook niet door, omdat het beheer door externe wordt uitgevoerd die weer diensten van google afnemen.
Maar het neemt niet weg dat ik liever aan google vertel waar ik heen surf dan dat een wetgever en monopolist op geweld weet waar ik heen surf.
  zondag 12 april 2020 @ 11:07:30 #275
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_192578906
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 11:01 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Aan jou hebben we in ieder geval niets met je gezeik hele tijd. Iets met beste stuurlui staan aan wal. Daar kan je maar ook beter blijven staan.
ik vind dat offtopic en je post voegt inhoudelijk niks aan dit topic toe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')