abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192574265

Houd minimaal 1.5 meter afstand met anderen buiten je huishouden in alle gevallen.

Vragen over je eigen gezondheid: huisarts of GGD
Andere vragen: 0800-1351 (08:00-22:00)

Helpen?
https://www.makers4all.eu/nl/
https://www.extrahandenvoordezorg.nl/
https://www.rodekruis.nl/hulp-in-nederland/ready2help/

Informatie & achtergronden:
Wikipedia
Dr. John Campbell met een dagelijkse update
Dit doet corona met je, als je pech hebt.
Simulaties over waarom social distancing werkt
Video: Wat is exponentiële groei en hoe werkt dat bij uitbraken
Video: Wat is dit coronavirus, wat doet het, wat zijn de maatregelen
Alle artikelen over Covid zijn gratis te lezen op de financial times

Nederland:
RIVM Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu - actuele informatie
Besmettingen per gemeente (RIVM-kaartje)
arcgis kaart van NL
Corona-patiënten op de Nederlanders IC's

Internationale organisaties:
ECDC European Centre for Disease Prevention and Control
WHO World Health Organisation

Aantallen & Trackers:
Overzicht JHU
Overzicht Worldometers
Overzicht thebaselab
Overzicht WHO
Overzicht BNO News
Alle gevallen, in een lijst
Alle grafieken
Spreadsheet met cijfers die user joyvke bijhoudt
Netherlands & Italy compare infected CORONAvirus (COVID-19) infected daily graph/chart
Verzameling alle NL cijfers

Timelapse:
Flourish

COVID-19 feiten
• vooral hoest- en niesdruppeltjes zorgen voor overdracht
• wie geen symptomen vertoont is onwaarschijnlijk het virus te verspreiden
• de besmetting is meer dan bij seizoensgriep, maar gelukkig minder dan bij mazelen (2 < R0 < 3)
• verreweg de meesten hebben lichte (griepachtige) klachten
• bijna alle sterfgevallen betreffen ouderen of al zieke mensen
Bron

Gedragsregels in dit topic:
• Probeer niet lollig te doen
• Bij nieuws: graag een bron
• Geen opruiende berichten
• Volg de aanwijzingen van de moderatie op
• Ga niet off-topic
• Geen slowchat in dit topic. Hier is het slowchat-topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
• Let een beetje op elkaar

Oversterfte met als oorzaak griep (2018) en Covid-19 (2020)

Blijf godverdomme thuis!

Moderatie:
@trein2000 @capricia @Lonaa @Muck @Lavenderr @Kyran @Sounddragon @D_A
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_192574273
Nu bij OP1 hebben ze het over een doorbraak. w/
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_192574275
Op 1 nu de onderzoeker van Radboud ivm het ontbrekende puzelstukje
pi_192574277
Die topics gaan tegenwoordig een stuk rustiger. Hier lijkt de piek ver achter ons te liggen :D
pi_192574280
Edit
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 11 april 2020 @ 22:27:36 #7
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_192574298
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 22:26 schreef BillDauterive het volgende:
Die topics gaan tegenwoordig een stuk rustiger. Hier lijkt de piek ver achter ons te liggen :D
De views per topic zijn nog steeds hoog :Y
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_192574301
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2020 22:26 schreef superniger het volgende:
je was me al voor
pi_192574305
De golven kunnen de magnetron niet uit, ze weerkaatsen tegen de metalen wanden en het gaas in de deur. Alle energie blijft beschikbaar in de oven. De golven dringen wel een paar cm door in het voedsel. Daar kunnen ze hun energie kwijt. Alleen de polaire moleculen in het voedsel, bijvoorbeeld de watermoleculen, reageren op het elektromagnetisch veld. Die moleculen gaan zich proberen te verdraaien om in lijn te komen met het veld op dat moment, maar dat kost tijd en steeds opnieuw verandert het veld 180 graden van richting. Zo blijven ze zich verdraaien. De gemiddelde draaisnelheid van die moleculen neemt daardoor toe. Dat is hetzelfde als verhoging van de temperatuur van dat gedeelte van het voedsel. Gedeelten zonder polaire moleculen warmen niet op, althans niet hierdoor. Door warmteoverdracht via contactgeleiding en warmtestraling (andere frequentie) verdeelt de warmte zich langzaam alsnog over alle voedsel.

Het zou kunnen helpen??

Om post even in de magnetron te leggen en 20 sec te golven... CQ microwaven.

Misschien in de airfryer even opwarmet tot 90 Celsius

[ Bericht 4% gewijzigd door Oekelele op 11-04-2020 22:38:02 ]
Hallo iedereen ik kom eens kijken in deze crisistijd omdat er veel informatie op deze geweldige site te vinden is.
pi_192574314
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2020 22:26 schreef superniger het volgende:
Arme polderbewoners. Eerst dat virus en nu een dijk van een doorbraak.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_192574420
Over welk middel gaat het?
pi_192574460
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2020 22:36 schreef Alxander het volgende:
Niet zeggen, dan koopt Trump het op.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 11 april 2020 @ 22:39:04 #13
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_192574466
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 21:04 schreef banaantjeEE het volgende:

[..]

Ik heb het over de Aveve, begrijp niet dat zoiets open mag blijven en een brico of hubo moet sluiten.
Omdat ze voer voor dieren verkopen, nee?
are we infinite or am I alone
  zaterdag 11 april 2020 @ 22:42:42 #14
489693 Markesh
Antispecisist
pi_192574529
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 22:28 schreef Oekelele het volgende:
De golven kunnen de magnetron niet uit, ze weerkaatsen tegen de metalen wanden en het gaas in de deur. Alle energie blijft beschikbaar in de oven. De golven dringen wel een paar cm door in het voedsel. Daar kunnen ze hun energie kwijt. Alleen de polaire moleculen in het voedsel, bijvoorbeeld de watermoleculen, reageren op het elektromagnetisch veld. Die moleculen gaan zich proberen te verdraaien om in lijn te komen met het veld op dat moment, maar dat kost tijd en steeds opnieuw verandert het veld 180 graden van richting. Zo blijven ze zich verdraaien. De gemiddelde draaisnelheid van die moleculen neemt daardoor toe. Dat is hetzelfde als verhoging van de temperatuur van dat gedeelte van het voedsel. Gedeelten zonder polaire moleculen warmen niet op, althans niet hierdoor. Door warmteoverdracht via contactgeleiding en warmtestraling (andere frequentie) verdeelt de warmte zich langzaam alsnog over alle voedsel.

Het zou kunnen helpen??

Misschien in de airfryer even opwarmet tot 90 Celsius
Is hier een wetenschappelijk bron voor dat het virus verdwijnt van bijv post als je het in de magnetron doet?
Ik las ook dat het voor mondkapjes werkt maar heb hier niets over in het nieuws gelezen
pi_192574550
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 22:39 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Omdat ze voer voor dieren verkopen, nee?
Are in olland moete ge effe uitleg geve wat wat is..... Aveve soort van Welkoop
Anders begrijpen we nie wa u bedoel.
Hallo iedereen ik kom eens kijken in deze crisistijd omdat er veel informatie op deze geweldige site te vinden is.
pi_192574558
quote:
9s.gif Op zaterdag 11 april 2020 22:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Niet zeggen, dan koopt Trump het op.
En doet hij alsof hij het uitgevonden heeft. :D
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
  zaterdag 11 april 2020 @ 22:44:14 #17
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_192574562
quote:

Het zou kunnen helpen??

Dat zou ik niet doen. Laatste keer dat ik probeerde op die manier een top zelfgekweekte wiet te drogen vloog het in de fik.
  zaterdag 11 april 2020 @ 22:46:43 #18
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_192574602
quote:

Het zou kunnen helpen??

Goed verhaal waar veel meer over te zeggen is. Los daarvan, waarom zou je die moeite doen ?
Buiten dat het leuk is, heeft het voor huishoudens geen wetenschappelijk onderbouwing als bestrijding.

NB: Het is de hitte cq. uitdroging die het virus qua werking doet vernietigen en met 20 sec of zo, zal je onvoldoende contact overdracht hebben om voldoende door te warmen.

Zijpaadje >:) is dat je door het virus experimenteel te bestoken met intensieve radiogolven wel eens kunt zorgen voor een SARS3 mutatie. De kans daarop is nagenoeg nihil maar in grote aantallen ook niet onmogelijk (één van de reden dat ALU hoedjes, het 5G netwerk aanwijzen/aangrijpen als oorzaak).
Probleem is altijd dat je wel kunt aantonen dat iets zo is maar niet, dat het onmogelijk is.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  zaterdag 11 april 2020 @ 22:47:51 #19
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_192574619
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 22:44 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Dat zou ik niet doen. Laatste keer dat ik probeerde op die manier een top zelfgekweekte wiet te drogen vloog het in de fik.
_O_ Je kan het dan snuiven. :P
pi_192574622
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 22:44 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Are hadde gij wiet gekocht op het deepweb en toen in de magnetron gedaan..... Foei
Waren de hulpdiensten wel op tijd en wat zei de Rijkswacht wel niet madame ge mogen geen wiet importeren uit olland _O-
Zelfgekweekt..... Nu weet ook iedereen wat gij bij de Aveve gaat kopen.
  zaterdag 11 april 2020 @ 22:50:11 #21
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_192574727
quote:
12s.gif Op zaterdag 11 april 2020 22:46 schreef Vallon het volgende:

[..]

Goed verhaal waar veel meer over te zeggen is. Los daarvan, waarom zou je die moeite doen ?
Buiten dat het leuk is, heeft het voor huishoudens geen wetenschappelijk onderbouwing als bestrijding.

NB: Het is de hitte cq. uitdroging die het virus qua werking doet vernietigen en met 20 sec of zo, zal je onvoldoende contact overdracht hebben om voldoende door te warmen.

Zijpaadje >:) is dat je door het virus experimenteel te bestoken met intensieve radiogolven wel eens kunt zorgen voor een SARS3 mutatie. De kans daarop is nagenoeg nihil maar in grote aantallen ook niet onmogelijk (één van de reden dat ALU hoedjes, het 5G netwerk aanwijzen/aangrijpen als oorzaak).
Probleem is altijd dat je wel kunt aantonen dat iets zo is maar niet, dat het onmogelijk is.
Are nu weete kook hoe die rijstepikkies het virus hebbe gemuteerd mene dank is groot. _O_
pi_192574769
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 22:26 schreef BillDauterive het volgende:
Komt omdat er minder paniek gezaaid kan worden.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_192574833
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 22:57 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Komt omdat er minder paniek gezaaid kan worden.
Of misschien omdat er mensen zijn die ook nog een ander leven hebben dan Fok.nl

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 45% gewijzigd door Oekelele op 11-04-2020 23:17:37 ]
  zaterdag 11 april 2020 @ 23:00:39 #25
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_192574847
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 22:43 schreef Oekelele het volgende:

[..]

Are in olland moete ge effe uitleg geve wat wat is..... Aveve soort van Welkoop
Anders begrijpen we nie wa u bedoel.
Aveve heb je ook gewoon in Limburg hoor :@
  zaterdag 11 april 2020 @ 23:00:55 #26
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_192574851
quote:
Magnetron straling is 2.45 GHz (12 cm), ioniserende straling begint pas rond 3 PHz (100 nm).
pi_192574931
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2020 23:00 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Aveve heb je ook gewoon in Limburg hoor :@
Mag nie in olland kome.... Belg
pi_192574969
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 23:06 schreef Oekelele het volgende:

[..]

Sta achter op z'n camionette Ben erg lomp geboren....
En ullie NL nog lomper
https://nl.wikipedia.org/wiki/Bestelwagen
pi_192574984
Heeft Duitsland vandaag geen enkele corona dode?
  zaterdag 11 april 2020 @ 23:19:41 #30
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_192575091
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 23:00 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Magnetron straling is 2.45 GHz (12 cm ), ioniserende straling begint pas rond 3 PHz (100 nm).
Yep. En dan is nog maar de vraag of dat (straling cq. ioionisatie) leidt tot een "levensvatbare" (erfelijke overdraagbare) mutatie. Het lijkt mij niet perse noodzakelijk om moleculaire veranderingen af te dwingen, het is al voldoende om als "kans" het DNA te beïnvloeden. Dat klinkt, teruglezend, weer tegenstrijdig.

Maar goed met voldoende tijd, zal alles wat een kleine kans heeft, ooit wel kunnen plaatsvinden.
Trouwens - mutaties zijn - wel een uiterst boeiend onderwerp, waar men met wild dromen weer wakker van kunt gaan liggen.
pi_192575144
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 april 2020 23:19 schreef Vallon het volgende:

[..]

Yep. En dan is nog maar de vraag of dat (straling cq. ioionisatie) leidt tot een "levensvatbare" (erfelijke overdraagbare) mutatie. Het lijkt mij niet perse noodzakelijk om moleculaire veranderingen af te dwingen, het is al voldoende om als "kans" het DNA te beïnvloeden. Dat klinkt, teruglezend, weer tegenstrijdig.

Maar goed met voldoende tijd, zal alles wat een kleine kans heeft, ooit wel kunnen plaatsvinden.
Trouwens - mutaties zijn - wel een uiterst boeiend onderwerp, waar men met wild dromen weer wakker van kunt gaan liggen.
Koop ik wel een Airfryer
pi_192575145
Ik keek vandaag naar de nieuwe CBS-data. Volgens mij zie je de eerste signalen van het coronavirus al in week 6 in Bernheze en week 8 in Heerde. Dat verklaart waarom daar nu besmettingshaarden zijn. Pas rond week 9 lijkt het virus in Limburg toe te slaan via Heerlen (week 9) en Venlo (week 11). Je zou dus denken dat in of rond Bernheze en Heerde iemand op reis is geweest naar een risicogebied en niet in de gaten heeft gehad dat hij of zij het coronavirus had. Voordat er iemand terugkomt van een reis en er iemand overlijdt aan een besmetting via deze persoon zal toch een flinke tijd zitten. Dus ik denk dat dit nog Chinese besmettingen zijn.

Verder lijken huisartsen op basis van de CBS-sterftecijfers rond Alkmaar/Heerhugowaard (vanaf week 12), Heemstede (vanaf week 12), Bodegraven-Reeuwijk (vanaf week 10), Goes (vanaf week 12), Apeldoorn (vanaf week 12), Zwolle (vanaf week 11), Deventer (vanaf week 13), Almelo (vanaf week 10) en Tytsjerksteradiel (vanaf week 11) meer te moeten opletten dan de RIVM-testcijfers nu suggereren. Ik heb Noord-Brabant en Limburg verder buiten beschouwing gelaten in deze lijst, want in die provincies moet iedereen goed opletten en dat zie je ook terug in de CBS-sterftecijfers.
  zaterdag 11 april 2020 @ 23:26:46 #33
3542 Gia
User under construction
pi_192575199
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2020 22:36 schreef Alxander het volgende:
Wat ik gelezen heb, heet het Icatibant.
pi_192575218
quote:
Leeft hij ook nog?
  zaterdag 11 april 2020 @ 23:31:55 #35
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_192575266
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 23:28 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Leeft hij ook nog?
waarom niet?
pi_192575274
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 23:26 schreef Gia het volgende:
Icatibant.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Icatibant
Bradykinine al paar keer voorbij gekomen

Ace remmer

Ace2 bij covid19 besmetting aangetroffen.
  zaterdag 11 april 2020 @ 23:35:50 #37
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_192575309
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 23:32 schreef Oekelele het volgende:

[..]

SPOILER
https://nl.wikipedia.org/wiki/Icatibant
Bradykinine al paar keer voorbij gekomen
dus het gaat de vochtvorming tegen
pi_192575311
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 23:22 schreef Jojoke het volgende:
Ik keek vandaag naar de nieuwe CBS-data. Volgens mij zie je de eerste signalen van het coronavirus al in week 6 in Bernheze en week 8 in Heerde. Dat verklaart waarom daar nu besmettingshaarden zijn. Pas rond week 9 lijkt het virus in Limburg toe te slaan via Heerlen (week 9) en Venlo (week 11). Je zou dus denken dat in of rond Bernheze en Heerde iemand op reis is geweest naar een risicogebied en niet in de gaten heeft gehad dat hij of zij het coronavirus had. Voordat er iemand terugkomt van een reis en er iemand overlijdt aan een besmetting via deze persoon zal toch een flinke tijd zitten. Dus ik denk dat dit nog Chinese besmettingen zijn.

Verder lijken huisartsen op basis van de CBS-sterftecijfers rond Alkmaar/Heerhugowaard (vanaf week 12), Heemstede (vanaf week 12), Bodegraven-Reeuwijk (vanaf week 10), Goes (vanaf week 12), Apeldoorn (vanaf week 12), Zwolle (vanaf week 11), Deventer (vanaf week 13), Almelo (vanaf week 10) en Tytsjerksteradiel (vanaf week 11) meer te moeten opletten dan de RIVM-testcijfers nu suggereren. Ik heb Noord-Brabant en Limburg verder buiten beschouwing gelaten in deze lijst, want in die provincies moet iedereen goed opletten en dat zie je ook terug in de CBS-sterftecijfers.
Tja, om het voorbeeld van Heerde te nemen, die had een sterftecijfer van:
4 - 2 - 4 - 2 - 5 - 4 - 3 - 7

Die 7 is daar natuurlijk geen significante afwijking van de reeks.
pi_192575314
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 23:00 schreef Oekelele het volgende:

[..]

Of misschien omdat er mensen zijn die ook nog een ander leven hebben dan Fok.nl

SPOILER
Ze zijn allemaal naar de bouwmarkt of tuincentra als ik de posts hier moet geloven.

Of tulpen halen met de vriendin. :')
  zaterdag 11 april 2020 @ 23:38:25 #40
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_192575329
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 23:10 schreef Nia het volgende:
Heeft Duitsland vandaag geen enkele corona dode?
Vandaag +171 (dagrapport pdf 11apr22), cummulatief: 2544
bron: https://www.rki.de
pi_192575345
quote:

[..]

pi_192575356
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 23:06 schreef Oekelele het volgende:

[..]

Je hebt ook Belgisch Limburg.
pi_192575363
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 23:35 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dus het gaat de vochtvorming tegen
Yes. En ze hopen dus dat dat kan voorkomen dat je in je eigen lichaamssappen verzuipt en dat gaan ze verder onderzoeken.

Wel goed om even te beseffen dat zelfs als dat goed zou werken het niks tegen het virus zelf doet, het is symptoombestrijding. Het zou mogelijk voor een deel van de ernstig zieke mensen levensreddend kunnen zijn maar voor het indammen van het virus heb je er niks aan.

Verder is dat verzuipen in je eigen vocht niet het enige wat corona gevaarlijk maakt. Veel mensen lijken orgaanfalen op te lopen omdat het eigen immuunsysteem op hol slaat en gezonde organen aan gaat vallen.
pi_192575364
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 23:35 schreef Heph844 het volgende:

[..]

Tja, om het voorbeeld van Heerde te nemen, die had een sterftecijfer van:
4 - 2 - 4 - 2 - 5 - 4 - 3 - 7

Die 7 is daar natuurlijk geen significante afwijking van de reeks.
Als het gemiddelde 4 is, dan is 2 weken achter elkaar met 7 (week 8 en 9) wel een beetje opvallen. Zeker in de wetenschap dat het 2 weken later terugkeerde met 8 (week 12) en 19 (week 13) doden.
pi_192575366
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 april 2020 23:36 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Ze zijn allemaal naar de bouwmarkt of tuincentra als ik de posts hier moet geloven.

Of tulpen halen met de vriendin. :')
Nou ik hoop ergens dat ze eens proberen een aantal wetenschappelijke sites aan het raadplegen zijn....of cq aan het lezen zijn en zelf dan misschien tot de conclusie komen...... Dat ze geindoctrineerd zijn en alles wat de overheid verteld misschien meerdere waarheid kent.
Of dat ze misschien ook autodidact kunnen worden als je ongehersenspoeld worden en hun brein opnieuw opstarten.
pi_192575372
BNODesk twitterde op zaterdag 11-04-2020 om 22:47:56 For the first time in history, all 50 U.S. states are under a federal disaster declaration simultaneously - CNN reageer retweet
pi_192575379
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 23:44 schreef Smack10 het volgende:
BNODesk twitterde op zaterdag 11-04-2020 om 22:47:56 For the first time in history, all 50 U.S. states are under a federal disaster declaration simultaneously - CNN reageer retweet
Dat is wel gezellig, zo samen.
  zaterdag 11 april 2020 @ 23:47:06 #48
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_192575393
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 april 2020 23:40 schreef Smack10 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O- *) Ik heb net een enorme scheet gelaten en ik ben bang voor een nieuwe aanval.
Serieus blijft het wel vermakelijk dat er geen kruid opgewassen is tegen omarmen van stomheid.

https://www.bbc.com/future/article/20150422-how-not-to-be-stupid
1. Recognise your blind spots
2. Be ready to eat humble pie
3. Argue with yourself – and don’t pull the punches
4. Imagine “what if…”
5. Don’t underestimate the checklist
pi_192575414
Zo fijn dat Community aan Netflix is toegevoegd, professor Professorsons.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
  zaterdag 11 april 2020 @ 23:49:24 #50
168739 Red_85
'echt wel'
pi_192575415
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 22:24 schreef Markesh het volgende:

[..]

Weet jij wat gestoord is?
Je niet aan de maatregelen houden en volk zoals jij die vind dat er daarop geen consequenties mogen staan.

Ik ben heel goed bij mijn hoofd maar zo te lezen jij niet. Daarbij ben je ook nog een ongelofelijke egoist.
Nu is het de angst om corona. Straks is het omdat je je niet houd aan bepaalde regeltjes waar alleen de overheid achterstaat.

Een repressie- en onderdrukkingsmiddel goed keuren. Glijdende schaal dit.
Totale waanzin.

Gek.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_192575418
Zijn jullie weer optimistisch?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')