De views per topic zijn nog steeds hoogquote:Op zaterdag 11 april 2020 22:26 schreef BillDauterive het volgende:
Die topics gaan tegenwoordig een stuk rustiger. Hier lijkt de piek ver achter ons te liggen
je was me al voorquote:Op zaterdag 11 april 2020 22:26 schreef superniger het volgende:
Nu bij OP1 hebben ze het over een doorbraak.
Arme polderbewoners. Eerst dat virus en nu een dijk van een doorbraak.quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:26 schreef superniger het volgende:
Nu bij OP1 hebben ze het over een doorbraak.
Niet zeggen, dan koopt Trump het op.quote:
Omdat ze voer voor dieren verkopen, nee?quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:04 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik heb het over de Aveve, begrijp niet dat zoiets open mag blijven en een brico of hubo moet sluiten.
Is hier een wetenschappelijk bron voor dat het virus verdwijnt van bijv post als je het in de magnetron doet?quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:28 schreef Oekelele het volgende:
De golven kunnen de magnetron niet uit, ze weerkaatsen tegen de metalen wanden en het gaas in de deur. Alle energie blijft beschikbaar in de oven. De golven dringen wel een paar cm door in het voedsel. Daar kunnen ze hun energie kwijt. Alleen de polaire moleculen in het voedsel, bijvoorbeeld de watermoleculen, reageren op het elektromagnetisch veld. Die moleculen gaan zich proberen te verdraaien om in lijn te komen met het veld op dat moment, maar dat kost tijd en steeds opnieuw verandert het veld 180 graden van richting. Zo blijven ze zich verdraaien. De gemiddelde draaisnelheid van die moleculen neemt daardoor toe. Dat is hetzelfde als verhoging van de temperatuur van dat gedeelte van het voedsel. Gedeelten zonder polaire moleculen warmen niet op, althans niet hierdoor. Door warmteoverdracht via contactgeleiding en warmtestraling (andere frequentie) verdeelt de warmte zich langzaam alsnog over alle voedsel.
Het zou kunnen helpen??
Om post even in de magnetron te leggen en 20 sec te golven... CQ microwaven.
Misschien in de airfryer even opwarmet tot 90 Celsius
Are in olland moete ge effe uitleg geve wat wat is..... Aveve soort van Welkoopquote:Op zaterdag 11 april 2020 22:39 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Omdat ze voer voor dieren verkopen, nee?
En doet hij alsof hij het uitgevonden heeft.quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet zeggen, dan koopt Trump het op.
Dat zou ik niet doen. Laatste keer dat ik probeerde op die manier een top zelfgekweekte wiet te drogen vloog het in de fik.quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:28 schreef Oekelele het volgende:
De golven kunnen de magnetron niet uit, ze weerkaatsen tegen de metalen wanden en het gaas in de deur. Alle energie blijft beschikbaar in de oven. De golven dringen wel een paar cm door in het voedsel. Daar kunnen ze hun energie kwijt. Alleen de polaire moleculen in het voedsel, bijvoorbeeld de watermoleculen, reageren op het elektromagnetisch veld. Die moleculen gaan zich proberen te verdraaien om in lijn te komen met het veld op dat moment, maar dat kost tijd en steeds opnieuw verandert het veld 180 graden van richting. Zo blijven ze zich verdraaien. De gemiddelde draaisnelheid van die moleculen neemt daardoor toe. Dat is hetzelfde als verhoging van de temperatuur van dat gedeelte van het voedsel. Gedeelten zonder polaire moleculen warmen niet op, althans niet hierdoor. Door warmteoverdracht via contactgeleiding en warmtestraling (andere frequentie) verdeelt de warmte zich langzaam alsnog over alle voedsel.
Het zou kunnen helpen??
Goed verhaal waar veel meer over te zeggen is. Los daarvan, waarom zou je die moeite doen ?quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:28 schreef Oekelele het volgende:
Het zou kunnen helpen??
quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:44 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Dat zou ik niet doen. Laatste keer dat ik probeerde op die manier een top zelfgekweekte wiet te drogen vloog het in de fik.
Are hadde gij wiet gekocht op het deepweb en toen in de magnetron gedaan..... Foeiquote:Op zaterdag 11 april 2020 22:44 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Dat zou ik niet doen. Laatste keer dat ik probeerde op die manier een top zelfgekweekte wiet te drogen vloog het in de fik.
Are nu weete kook hoe die rijstepikkies het virus hebbe gemuteerd mene dank is groot.quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:46 schreef Vallon het volgende:
[..]
Goed verhaal waar veel meer over te zeggen is. Los daarvan, waarom zou je die moeite doen ?
Buiten dat het leuk is, heeft het voor huishoudens geen wetenschappelijk onderbouwing als bestrijding.
NB: Het is de hitte cq. uitdroging die het virus qua werking doet vernietigen en met 20 sec of zo, zal je onvoldoende contact overdracht hebben om voldoende door te warmen.
Zijpaadjeis dat je door het virus experimenteel te bestoken met intensieve radiogolven wel eens kunt zorgen voor een SARS3 mutatie. De kans daarop is nagenoeg nihil maar in grote aantallen ook niet onmogelijk (één van de reden dat ALU hoedjes, het 5G netwerk aanwijzen/aangrijpen als oorzaak).
Probleem is altijd dat je wel kunt aantonen dat iets zo is maar niet, dat het onmogelijk is.
Komt omdat er minder paniek gezaaid kan worden.quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:26 schreef BillDauterive het volgende:
Die topics gaan tegenwoordig een stuk rustiger. Hier lijkt de piek ver achter ons te liggen
Of misschien omdat er mensen zijn die ook nog een ander leven hebben dan Fok.nlquote:Op zaterdag 11 april 2020 22:57 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Komt omdat er minder paniek gezaaid kan worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 45% gewijzigd door Oekelele op 11-04-2020 23:17:37 ]Hallo iedereen ik kom eens kijken in deze crisistijd omdat er veel informatie op deze geweldige site te vinden is.
Aveve heb je ook gewoon in Limburg hoorquote:Op zaterdag 11 april 2020 22:43 schreef Oekelele het volgende:
[..]
Are in olland moete ge effe uitleg geve wat wat is..... Aveve soort van Welkoop
Anders begrijpen we nie wa u bedoel.
Magnetron straling is 2.45 GHz (12 cm), ioniserende straling begint pas rond 3 PHz (100 nm).quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:46 schreef Vallon het volgende:
Zijpaadjeis dat je door het virus experimenteel te bestoken met intensieve radiogolven wel eens kunt zorgen voor een SARS3 mutatie. De kans daarop is nagenoeg nihil maar in grote aantallen ook niet onmogelijk (één van de reden dat ALU hoedjes, het 5G netwerk aanwijzen/aangrijpen als oorzaak).
Mag nie in olland kome.... Belgquote:Op zaterdag 11 april 2020 23:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Aveve heb je ook gewoon in Limburg hoor
Sta achter op z'n camionette Ben erg lomp geboren....quote:
Yep. En dan is nog maar de vraag of dat (straling cq. ioionisatie) leidt tot een "levensvatbare" (erfelijke overdraagbare) mutatie. Het lijkt mij niet perse noodzakelijk om moleculaire veranderingen af te dwingen, het is al voldoende om als "kans" het DNA te beïnvloeden. Dat klinkt, teruglezend, weer tegenstrijdig.quote:Op zaterdag 11 april 2020 23:00 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Magnetron straling is 2.45 GHz (12 cm ), ioniserende straling begint pas rond 3 PHz (100 nm).
Koop ik wel een Airfryerquote:Op zaterdag 11 april 2020 23:19 schreef Vallon het volgende:
[..]
Yep. En dan is nog maar de vraag of dat (straling cq. ioionisatie) leidt tot een "levensvatbare" (erfelijke overdraagbare) mutatie. Het lijkt mij niet perse noodzakelijk om moleculaire veranderingen af te dwingen, het is al voldoende om als "kans" het DNA te beïnvloeden. Dat klinkt, teruglezend, weer tegenstrijdig.
Maar goed met voldoende tijd, zal alles wat een kleine kans heeft, ooit wel kunnen plaatsvinden.
Trouwens - mutaties zijn - wel een uiterst boeiend onderwerp, waar men met wild dromen weer wakker van kunt gaan liggen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://nl.wikipedia.org/wiki/Icatibant
Bradykinine al paar keer voorbij gekomen
Ace remmer
Ace2 bij covid19 besmetting aangetroffen.Hallo iedereen ik kom eens kijken in deze crisistijd omdat er veel informatie op deze geweldige site te vinden is.
quote:Op zaterdag 11 april 2020 23:32 schreef Oekelele het volgende:
[..]dus het gaat de vochtvorming tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://nl.wikipedia.org/wiki/Icatibant
Bradykinine al paar keer voorbij gekomen
Tja, om het voorbeeld van Heerde te nemen, die had een sterftecijfer van:quote:Op zaterdag 11 april 2020 23:22 schreef Jojoke het volgende:
Ik keek vandaag naar de nieuwe CBS-data. Volgens mij zie je de eerste signalen van het coronavirus al in week 6 in Bernheze en week 8 in Heerde. Dat verklaart waarom daar nu besmettingshaarden zijn. Pas rond week 9 lijkt het virus in Limburg toe te slaan via Heerlen (week 9) en Venlo (week 11). Je zou dus denken dat in of rond Bernheze en Heerde iemand op reis is geweest naar een risicogebied en niet in de gaten heeft gehad dat hij of zij het coronavirus had. Voordat er iemand terugkomt van een reis en er iemand overlijdt aan een besmetting via deze persoon zal toch een flinke tijd zitten. Dus ik denk dat dit nog Chinese besmettingen zijn.
Verder lijken huisartsen op basis van de CBS-sterftecijfers rond Alkmaar/Heerhugowaard (vanaf week 12), Heemstede (vanaf week 12), Bodegraven-Reeuwijk (vanaf week 10), Goes (vanaf week 12), Apeldoorn (vanaf week 12), Zwolle (vanaf week 11), Deventer (vanaf week 13), Almelo (vanaf week 10) en Tytsjerksteradiel (vanaf week 11) meer te moeten opletten dan de RIVM-testcijfers nu suggereren. Ik heb Noord-Brabant en Limburg verder buiten beschouwing gelaten in deze lijst, want in die provincies moet iedereen goed opletten en dat zie je ook terug in de CBS-sterftecijfers.
quote:Op zaterdag 11 april 2020 23:00 schreef Oekelele het volgende:
[..]
Of misschien omdat er mensen zijn die ook nog een ander leven hebben dan Fok.nlZe zijn allemaal naar de bouwmarkt of tuincentra als ik de posts hier moet geloven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of tulpen halen met de vriendin.![]()
Vandaag +171 (dagrapport pdf 11apr22), cummulatief: 2544quote:Op zaterdag 11 april 2020 23:10 schreef Nia het volgende:
Heeft Duitsland vandaag geen enkele corona dode?
quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:46 schreef Vallon het volgende:
[..]
Goed verhaal waar veel meer over te zeggen is. Los daarvan, waarom zou je die moeite doen ?
Buiten dat het leuk is, heeft het voor huishoudens geen wetenschappelijk onderbouwing als bestrijding.
NB: Het is de hitte cq. uitdroging die het virus qua werking doet vernietigen en met 20 sec of zo, zal je onvoldoende contact overdracht hebben om voldoende door te warmen.
Probleem is altijd dat je wel kunt aantonen dat iets zo is maar niet, dat het onmogelijk is.
Yes. En ze hopen dus dat dat kan voorkomen dat je in je eigen lichaamssappen verzuipt en dat gaan ze verder onderzoeken.quote:
Als het gemiddelde 4 is, dan is 2 weken achter elkaar met 7 (week 8 en 9) wel een beetje opvallen. Zeker in de wetenschap dat het 2 weken later terugkeerde met 8 (week 12) en 19 (week 13) doden.quote:Op zaterdag 11 april 2020 23:35 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Tja, om het voorbeeld van Heerde te nemen, die had een sterftecijfer van:
4 - 2 - 4 - 2 - 5 - 4 - 3 - 7
Die 7 is daar natuurlijk geen significante afwijking van de reeks.
Nou ik hoop ergens dat ze eens proberen een aantal wetenschappelijke sites aan het raadplegen zijn....of cq aan het lezen zijn en zelf dan misschien tot de conclusie komen...... Dat ze geindoctrineerd zijn en alles wat de overheid verteld misschien meerdere waarheid kent.quote:Op zaterdag 11 april 2020 23:36 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal naar de bouwmarkt of tuincentra als ik de posts hier moet geloven.
Of tulpen halen met de vriendin.
twitter:BNODesk twitterde op zaterdag 11-04-2020 om 22:47:56For the first time in history, all 50 U.S. states are under a federal disaster declaration simultaneously - CNN reageer retweet
Dat is wel gezellig, zo samen.quote:Op zaterdag 11 april 2020 23:44 schreef Smack10 het volgende:
twitter:BNODesk twitterde op zaterdag 11-04-2020 om 22:47:56For the first time in history, all 50 U.S. states are under a federal disaster declaration simultaneously - CNN reageer retweet
quote:
Nu is het de angst om corona. Straks is het omdat je je niet houd aan bepaalde regeltjes waar alleen de overheid achterstaat.quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:24 schreef Markesh het volgende:
[..]
Weet jij wat gestoord is?
Je niet aan de maatregelen houden en volk zoals jij die vind dat er daarop geen consequenties mogen staan.
Ik ben heel goed bij mijn hoofd maar zo te lezen jij niet. Daarbij ben je ook nog een ongelofelijke egoist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |