Een SD ga je niet vinden voor list lijkt me.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:06 schreef F.Sinatra het volgende:
Als iemand nog een Rolex 124300 of 126600 weet te liggen voor list hou ik met aanbevolen en is het een direct sell
Makkelijker dan een OP. Want voor een OP kan wachten ook niet momenteel. Een SD is 1 jaar nu.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:56 schreef Skv het volgende:
[..]
Een SD ga je niet vinden voor list lijkt me.
Ja. Wachtlijsten zijn gesloten. Heb een aantal AD's gecontacteerd, zelfs waar 'vriendjes' zitten maar zijn alleen grijs te verkrijgen voor een premium van 2/3k meer.quote:Op maandag 8 februari 2021 23:01 schreef tjoptjop het volgende:
Is de nieuwe OP 41 ook zo lastig verkrijgbaar?
Oeh, die is wel nice. Het is dat ik net een Hamilton khaki Field gekocht heb, anders was deze zeker het overwegen waard.quote:Op maandag 4 januari 2021 20:39 schreef shiz het volgende:
En dan wat anders... Micro Brands... raakte verlieft op een titanium Boldr Venture in Carbon Black.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was er net op tijd bij, want de volgende batch komt pas in maart weer. Leuk verpakt! Nam er ook de Titanium II bracelet bij.
Deze lijkt er aardig op. https://uhrforum.de/threa(...)ter-gehaeuse.310094/quote:Op zondag 28 februari 2021 11:51 schreef vosss het volgende:
GC / Oud zakhorloge gevonden, iemand verstand hiervan?
Iemand hier verstand van zakhorloges? Ik had er een gevonden en wil er meer over weten.
De gekte blijft aanhouden, ik keek net ff op een site van een Amerikaanse grijze dealer en voor een nieuwe OP41 met turquoise wijzerplaat vragen ze $15kquote:Op dinsdag 9 februari 2021 07:13 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ja. Wachtlijsten zijn gesloten. Heb een aantal AD's gecontacteerd, zelfs waar 'vriendjes' zitten maar zijn alleen grijs te verkrijgen voor een premium van 2/3k meer.
Daarnaast twijfel ik ook nog een beetje tussen een OP en DJ. Maar eigenlijk is zowat elke klok tegen list schier onmogelijk.
Cirkeltje is weer rond, de eerste Daytona's hadden toch ook Zenith uurwerken?quote:Op zondag 28 februari 2021 20:46 schreef shiz het volgende:
Doe mij dan maar die nieuwe Zenith.
[ afbeelding ] ~
Wat een saaie tweeling.quote:Op zondag 28 februari 2021 20:46 schreef shiz het volgende:
Doe mij dan maar die nieuwe Zenith.
[ afbeelding ] ~
Of 20k voor een sub.quote:Op zondag 28 februari 2021 20:32 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
De gekte blijft aanhouden, ik keek net ff op een site van een Amerikaanse grijze dealer en voor een nieuwe OP41 met turquoise wijzerplaat vragen ze $15kVoor nieuwe stalen Daytona's met witte wijzerplaat vragen ze al bijna $35k
![]()
Nog even en het zit op 3x list
Zenith Daytona's zijn erg gewild ja (Rolex dan). Maar ik zou dan liever een James Cameron of een (reversed) panda willen. Maar is allemaal persoonlijke smaak natuurlijk.quote:Op zondag 28 februari 2021 20:59 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Cirkeltje is weer rond, de eerste Daytona's hadden toch ook Zenith uurwerken?
Ik vind de Daytona best ok, maar niet voor die prijzenZo'n Zenith zou ik dan weer niet kopen, ze hebben echter genoeg andere toffe modellen.
De normale sub valt nog wel mee (al zit daar ook een premium van 4k ofzo op) maar de groene bezel versie idd rond de 20kquote:Op maandag 1 maart 2021 08:28 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Of 20k voor een sub.
Maar de Daytona is wel heel lastig aan te komen tegenwoordig ja.
Air-King en een DJ zijn nu nog wel redelijk te doen.
Ja, Hulk gaat er al bijna overheen. Kermit er nog net onder.quote:Op maandag 1 maart 2021 16:08 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
De normale sub valt nog wel mee (al zit daar ook een premium van 4k ofzo op) maar de groene bezel versie idd rond de 20k
Vroegah kon je bijv bij de GMT nog gewoon andere bezels kopen zodat je zwart-rood en blauw-rood had. Daarnaast kon je destijds ook gewoon kiezen tussen Oyster en Jubilee. Is niet eens zo lang geleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |