quote:Nostradamus supposedly wrote in 1551: “There will be a twin year (2020) from which will arise a queen (corona) who will come from the east (China) and who will spread a plague (virus) in the darkness of night (winter), on a country with 7 hills (Italy) and will transform the twilight of men into dust (death), to destroy and ruin the world. It will be the end of the world economy as we know it.”
Dat is ook waar. Maar er zijn al zo veel vage dingen beschreven die overeenkomst hebben met de waarheid.quote:Op zaterdag 11 april 2020 18:57 schreef Zeroku het volgende:
Klinkt als een dusdanig vaag verhaal dat je er alles aan op kunt hangen.
Misschien is het een idee om wat research te doen voordat je een topic opent.quote:Op zaterdag 11 april 2020 18:56 schreef Ixnay het volgende:
Jawel dames en heren.
Net zoals met alle grote gebeurtenissen in de wereldgeschiedenis heeft hij ALWEER een juiste voorspelling gedaan in 1551.
Lees onderstaand en zeg wat je er van denkt.
[..]
Nostradamus schreef over een Amerikaanse president ja?quote:Op zaterdag 11 april 2020 19:02 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dat is ook waar. Maar er zijn al zo veel vage dingen beschreven die overeenkomst hebben met de waarheid.
Verder schrijft hij ergens anders over een Amerikaanse president die door een plaag verslagen werd. Iets waar zijn tegenstanders tevergeefs niet tot in staat waren. Dit kan ook over een toekomstige president gaan. Maar erg opmerkelijk is het wel, gezien Trump oud is en kwetsbaar voor het virus en zijn tegenstanders alles in de strijd gooien om hem weg te werken.
Dat is ook zo. Er staat niet letterlijk wat er gebeurt.quote:Op zaterdag 11 april 2020 19:11 schreef Hamzoef het volgende:
Nostradamus en zijn vaagheden die op 1000 manier uit te leggen zijn zodat je er altijd wel een spannend verhaal van kan maken.
Er zijn altijd oplopende spanningen ergens. Er zijn altijd natuurrampen ergens. Er zijn altijd wel doden en ziekten ergens.quote:Op zaterdag 11 april 2020 19:18 schreef Ixnay het volgende:
Wat wel een feit is, is dat er door Nostradamus een rampjaar voorspeld is waarin hij spreekt over een epidemie, een wereldoorlog die een heel continent zal vernietigen en vele grote natuurrampen zoals overstromingen en aardbevingen.
We hebben nu na ruim 3 maanden in 2020:
1. Covid-19
2. Oplopende conflicten tussen de VS en Iran.
3. Branden in Australiė.
Sowieso een interessante knakker:quote:Op zaterdag 11 april 2020 19:33 schreef Ringo het volgende:
Die Nostradamus toch, met zijn onberispelijke Engels.
Maar het blijft interessant!quote:Op zaterdag 11 april 2020 19:11 schreef Hamzoef het volgende:
Nostradamus en zijn vaagheden die op 1000 manier uit te leggen zijn zodat je er altijd wel een spannend verhaal van kan maken.
Nee, niet eens.quote:
Maar hij heeft toch wel goede dingen geschreven?quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, niet eens.
Mensen willen er graag iets interessants van maken.
Het is allemaal zó vaag dat het genoeg gedraaid en geļnterpreteerd kan worden dat er wel iets kloppends uit komt. Totale bullshit dus.
Nee?quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:50 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maar hij heeft toch wel goede dingen geschreven?
Nee, alles is gedraaid, vertaald, geļnterpreteerd.quote:
Dit ja. Als je zn "orignele werk" leest, dan valt het zwaar tegen allemaalquote:Op zaterdag 11 april 2020 19:11 schreef Hamzoef het volgende:
Nou ik zou het wel eens zelf willen lezen...quote:Op zaterdag 11 april 2020 21:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, alles is gedraaid, vertaald, geļnterpreteerd.
De uitvinder van de dagelijkse horoscopen als je het mij vraagtquote:Op zaterdag 11 april 2020 19:11 schreef Hamzoef het volgende:
Ik hoop dat je een talenknobbel hebt.quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:03 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou ik zou het wel eens zelf willen lezen...
Die jij ook leest..?quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:05 schreef vosss het volgende:
[..]
De uitvinder van de dagelijkse horoscopen als je het mij vraagt
Zal vast wel in het Engels zijn...quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een talenknobbel hebt.
De Centuriėn zijn opgesteld in ... verschillende talen, waaronder Frans, Provenēaals, Italiaans, Grieks en Latijn.
Uiteraard, maar dat is dan een vertaling en dus per definitie een interpretatie. Waardoor je al een fout beginpunt hebt.quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:06 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zal vast wel in het Engels zijn...
Nou dat moet dan maar...quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat is dan een vertaling en dus per definitie een interpretatie.
Nee natuurlijk niet. Maar ik weet wel dat je elke dag van willekeurig welk sterrenbeeld kan lezen en er zo'n vaag gelul in staat dat je het altijd wel zo een draai kan geven dat je het op jezelf kan betrekken. Nou dat heeft Nostradamus dus volgens mij uitgevonden dat vage gelul.quote:
Ja met die horoscopen ben ik het met je eens. Met de teksten van Nostradamus die zou ik eerst wel willen lezen.quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Maar ik weet wel dat je elke dag van willekeurig welk sterrenbeeld kan lezen en er zo'n vaag gelul in staat dat je het altijd wel zo een draai kan geven dat je het op jezelf kan betrekken. Nou dat heeft Nostradamus dus volgens mij uitgevonden dat vage gelul.
Staan overal op het net.quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:15 schreef Boca_Raton het volgende:
Met de teksten van Nostradamus die zou ik eerst wel willen lezen.
Ik heb het. Je hoeft er niet lang in te lezen om te weten wat een bullshit het is.quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:03 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou ik zou het wel eens zelf willen lezen...
Ga ik eens doen!quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Staan overal op het net.
https://www.sacred-texts.com/nos/index.htm bv in o.a. het Engels.
Lees ze eerst, doe een voorspelling, en lees daarnį pas wat "men" denkt dat die kwatrijnen voorspeld zouden hebben. Kun je kijken of jij tot dezelfde conclusie komt.
Ik zal eens kijken...quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:24 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik heb het. Je hoeft er niet lang in te lezen om te weten wat een bullshit het is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |