Voedselbank een optie?quote:Op maandag 27 april 2020 10:47 schreef slashdotter3 het volgende:
Dit bericht geldt nog sterker voor NL, wij zitten met een nog grotere berg aardappels die nu weggegooid wordt of als veevoer wordt verkocht.
==================
https://www.telegraph.co.(...)-coronavirus-potato/
https://www.reddit.com/r/(...)tes_twice_a_week_to/
Belgians urged to eat frites twice a week to deplete coronavirus potato mountain
Unless Belgians have the appetite to tackle the problem, the chips are down for 750,000 tonnes of spuds
Belgium's farmers have exhorted their countrymen to step up to the plate and eat frites twice a week to demolish a 750,000 tonne potato surplus that has built up because of coronavirus.
Frites, a kind of chip that is fried twice, are a national dish in Belgium, where they are regularly paired with mayonnaise and mussels. But potato farmers are hard hit by the country's lockdown measures, which were imposed in mid-March and closed restaurants.
"Let us all eat French fries twice instead of once a week," Romain Cools, secretary general of Belgapom, the trade association for potato growers, said.
Even though the country's iconic frites shacks were given special dispensation to stay open, many shut because of the pandemic. Those that stayed open have seen customer levels drop....
Kan me vaag een post van een mede Fokker herinneren dat ongesneden brood van zijn bakkerij werd geweigerd want het moest perse gesneden zijn. Zo kieskeurig waren ze.quote:
Moet je niet naar de Aldi gaanquote:Op maandag 27 april 2020 11:19 schreef Nielsch het volgende:
Ik zou willen dat er een speciaal uurtje kwam waarin vieze rokende laagopgeleide tokkies die continu in het rond hoesten en kuchen niet naar binnen mogen. Wat bezielt die mensen toch?
Vroeg in de morgen wellicht?quote:Op maandag 27 april 2020 11:19 schreef Nielsch het volgende:
Ik zou willen dat er een speciaal uurtje kwam waarin vieze rokende laagopgeleide tokkies die continu in het rond hoesten en kuchen niet naar binnen mogen. Wat bezielt die mensen toch?
wtf, zelfs zonder corona pik ik het niet als vreemden zo dichtbij me komen staanquote:Op maandag 20 april 2020 17:22 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd weer die bejaarden![]()
Het is gewoon heel moeilijk, oppas regelen mag niet want geen oppas kan voldoen aan die anderhalve meter regel. Dus een-ouder gezinnen moeten iets regelen, en voor gewone gezinnen is het ook wel eens fijn om kinderen ff mee te nemen.quote:Op woensdag 29 april 2020 14:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
oeders geen oppas heeft en ze moet toch wat kindermondjes
Daar is de supermarkt ook echt voor, op dit moment.quote:Op woensdag 29 april 2020 14:43 schreef skrn het volgende:
[..]
omdat het juist nu een goede afleiding is voor kinderen.
Kinderen mogen toch weer buitenspelen nu?quote:Op woensdag 29 april 2020 15:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daar is de supermarkt ook echt voor, op dit moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |